wtorek 05-07-16, czytany: 17693 razy, autor: Beata Maj

Viola Kołakowska i Tomasz Karolak zmieniają wygląd (Instagram)

Oboje zdecydowali się na radykalny krok.

Tomasz KarolakTomasz Karolak / © KAPiF
W maju plotkarskie portale zelektryzowała wieść o zaręczynach Tomasza Karolaka i Violi Kołakowskiej.

Zobacz: Radek Pestka w centrum afery z... aparatem na zęby

Para, która wychowuje dwoje dzieci, planuje ślub. Na razie nie wiadomo konkretnie kiedy odbędzie się uroczystość, aktor w rozmowie z Super Expressem zdradził, że czeka na decyzję narzeczonej.

Zapewne trwają przygotowania, na listę których wpisano również pracę nad wizerunkiem młodej pary. Poczyniono już pierwsze kroki - wczoraj na Instagramie byłej modelki pojawiła się wspólna fotka przyszłych małżonków z nowymi aparatami ortodontycznymi na zębach.

Fani nie kryli rozczarowania. Dlaczego? Chodzi o słynną diastemę Karolaka, która czyni go od lat aktorem charakterystycznym.

Pan Tomek bez ...przerwy między jedynkami nie będzie już Panem Tomkiem a na bank nie Karolaczkiem - zmartwił się internauta.


Czytaj też: Nie sądziliście, że Tomasz Karolak kiedykolwiek TO powie

Kołakowska szybko uspokoiła:

Będzie miał przerwę spokojnie - napisała.


Fanki odetchnęły z ulgą:

Powiem szczerze, że bardzo się zmartwiłam tym aparatem u Pana Tomka ale jak przerwa między jedynkami zostanie to spoko - napisała jedna z wielbicielek przerwy Karolaka.




Aparaty ortodontyczne założone #unidentunion@ # najlepiej #debiut #bestorthodontics #bestdentist #happytime # health #

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Viola Kolakowska (@violkakolakowska)





Viola Kołakowska i Tomasz Karolak zmieniają wygląd (Instagram)

Viola Kołakowska i Tomasz Karolak zmieniają wygląd (Instagram)

Viola Kołakowska i Tomasz Karolak zmieniają wygląd (Instagram)

Viola Kołakowska i Tomasz Karolak zmieniają wygląd (Instagram)




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Glinka, Karolak, F...
Glinka, Karolak, F...
Tomasz Karolak Ara...
Tomasz Karolak Ara...
Tomasz Karolak Ara...
Tomasz Karolak Ara...
Tomasz Karolak
Tomasz Karolak




skomentuj:



Wasze komentarze (45): sortuj ↓

gość06-07-16, 22:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wyglada jak stary dziadek

gość06-07-16, 07:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Było morze w morzu k o ł e k
a na kołku siedział zając
i nóżkami przebierając
śpiewał tak:
Było morze..............

gość05-07-16, 22:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie pokazujcie tego patałacha, kolegi bula

gość05-07-16, 21:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Z tej Pani taki trochę KOŁEK ;)

gość05-07-16, 21:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-07-16, 20:57 napisał(a):
gość, 05-07-16, 19:06 napisał(a):
gość, 05-07-16, 00:30 napisał(a): Tez potrzebuje aparat ale mnie nigdy nie bedzie stac... :(
Odłącz internet i zacznij oszczędzać kasę. Wieczne biadolenie zero działania
I co? Ile zaoszczedzi przez rok odkładając po 40 zł miesięcznie? Po za tym Internet ułatwia życie, a dla wielu źródło utrzymania, to nie tylko siedzenie na kozaczku. Dla mnie Internet to praca, pozbawiając się Internetu tracę źródło dochodu. Pomyśl nim coś napiszesz głąbie kapuściany.
To był tylko przykład. Zawsze mozna cos zrobic. Lepsze to niz płakanie, że sie nie ma na ortodontę.

gość05-07-16, 20:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-07-16, 19:06 napisał(a):
gość, 05-07-16, 00:30 napisał(a):
Tez potrzebuje aparat ale mnie nigdy nie bedzie stac... :(


Odłącz internet i zacznij oszczędzać kasę. Wieczne biadolenie zero działania


I co? Ile zaoszczedzi przez rok odkładając po 40 zł miesięcznie? Po za tym Internet ułatwia życie, a dla wielu źródło utrzymania, to nie tylko siedzenie na kozaczku. Dla mnie Internet to praca, pozbawiając się Internetu tracę źródło dochodu. Pomyśl nim coś napiszesz głąbie kapuściany.

gość05-07-16, 19:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Viola Kołakowska z domu Kołek

gość05-07-16, 19:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

alez on oblesny:/

gość05-07-16, 19:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-07-16, 00:30 napisał(a): Tez potrzebuje aparat ale mnie nigdy nie bedzie stac... :(
Odłącz internet i zacznij oszczędzać kasę. Wieczne biadolenie zero działania

gość05-07-16, 18:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

idioci i photoshop

gość05-07-16, 17:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja majac 34 lata zalozylam sobie w koncu aparat.Mam go na razie 9 mc.Czaiłam sie wiele lat.Teraz mysle sobie ze moglam to zrobic wczesniej i byla to bardzo dobra decyzja ze w koncu to zrobilam.Bardzo szybko zaczely mi sie super prostowac.A dol mialam bardzo krzywy.Koszt 7200 sam aparat bo.kosmetyczy i bez gumek.Nie wliczam innych kosztow jak wizyta 200 zl co 6 tyg jakies oczyszczania itp.Ale naprawde warto.Za ok rok sciagniecie i potem na stale od wewnatrz drucik by spowrotem sie nie cofnely.To podstawa! Potem do konca zycia mozna sie cieszyc pieknym usmiechem.Takze to najlepsza inwestycja.A wiele osob mi mowi ze aparat dodaje mi uroku bo jest malo widoczny.Nawet warto wziazc ktedyt czy pozyczke jesli nie stac kogos.

gość05-07-16, 15:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-07-16, 13:57 napisał(a):
gość, 05-07-16, 13:30 napisał(a):
gość, 05-07-16, 10:26 napisał(a):
gość, 05-07-16, 09:51 napisał(a):
gość, 05-07-16, 08:44 napisał(a):

Ale stałe aparaty nie są niestety w Polsce refundowane:(

No i dobrze, jeszcze czego? Moze korekta nosa, uszu, powiekszanie biustu na NFZ?

są wady zgryzu, które poważnie utrudniają życie. Jeśli ktoś ma krzywą przegrodę nosową i problemy z oddychaniem to można operować na nfz więc dlaczego nie zakładać aparatów ?


Zgadzam sie. Oczywiscie, ze powinny byc refundowane! To sa podstawy dbania o zeby. Nie mowie o licowkach, ale aparat na zeby to nie kwestia estetyki, ale zdrowia zebow.

Leczenie wszystkich zębów powinno być darmowe. Tak jak leczenie wszelkich innych chorób. Pacjent powinien być przyjmowany w dniu zgłoszenia do placówki, nie powinien czekać miesiącami na miejsce w szpitalu. Zarobki powinny nie odbiegać od średniej europejskiej, policja powinna być znacznie skuteczniejsza, rząd powinien dbać o obywateli, politycy powinni być niesprzedajni i nieprzekupni, a ludzie poruszający się środkami komunikacji miejskiej, powinni częściej się kąpać. I darmowe frytki do tego!

Skad pomysl, ze jakiekolwiek leczenie w Polsce jest darmwe? Nie jest darmowe, bo jesli pracujesz, co miesiac odprowadzasz skladki na ubezpieczenie zdrowowtne. W Czechach, aparaty stale sa refundowane do 18 r.zbodajze i tak powinno byc! Jak ktos wyzej napisal, estetyka to najmniej wazny aspekt leczenia ortodontycznego.

gość05-07-16, 14:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-07-16, 13:57 napisał(a):
gość, 05-07-16, 13:30 napisał(a):
gość, 05-07-16, 10:26 napisał(a):
gość, 05-07-16, 09:51 napisał(a):
gość, 05-07-16, 08:44 napisał(a):

Ale stałe aparaty nie są niestety w Polsce refundowane:(

No i dobrze, jeszcze czego? Moze korekta nosa, uszu, powiekszanie biustu na NFZ?

są wady zgryzu, które poważnie utrudniają życie. Jeśli ktoś ma krzywą przegrodę nosową i problemy z oddychaniem to można operować na nfz więc dlaczego nie zakładać aparatów ?


Zgadzam sie. Oczywiscie, ze powinny byc refundowane! To sa podstawy dbania o zeby. Nie mowie o licowkach, ale aparat na zeby to nie kwestia estetyki, ale zdrowia zebow.

Leczenie wszystkich zębów powinno być darmowe. Tak jak leczenie wszelkich innych chorób. Pacjent powinien być przyjmowany w dniu zgłoszenia do placówki, nie powinien czekać miesiącami na miejsce w szpitalu. Zarobki powinny nie odbiegać od średniej europejskiej, policja powinna być znacznie skuteczniejsza, rząd powinien dbać o obywateli, politycy powinni być niesprzedajni i nieprzekupni, a ludzie poruszający się środkami komunikacji miejskiej, powinni częściej się kąpać. I darmowe frytki do tego!

Zapomniałaś o sosie czosnkowym... Ale prawda jest taka, że można by to wszystko osiągnąć, gdyby nasi politycy byli wysoko wykwalifikowanymi specjalistami w dziedzinach, które obejmuje ich urząd. Niestety u nas jedyny zakres profesjonalizmu jaki wykazują, to trwonienie pieniędzy, tycie i głośne kwilenie o dostęp do złotego koryta... Sad but true. :(

gość05-07-16, 13:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-07-16, 13:30 napisał(a):
gość, 05-07-16, 10:26 napisał(a):
gość, 05-07-16, 09:51 napisał(a):
gość, 05-07-16, 08:44 napisał(a):

Ale stałe aparaty nie są niestety w Polsce refundowane:(

No i dobrze, jeszcze czego? Moze korekta nosa, uszu, powiekszanie biustu na NFZ?

są wady zgryzu, które poważnie utrudniają życie. Jeśli ktoś ma krzywą przegrodę nosową i problemy z oddychaniem to można operować na nfz więc dlaczego nie zakładać aparatów ?


Zgadzam sie. Oczywiscie, ze powinny byc refundowane! To sa podstawy dbania o zeby. Nie mowie o licowkach, ale aparat na zeby to nie kwestia estetyki, ale zdrowia zebow.

Leczenie wszystkich zębów powinno być darmowe. Tak jak leczenie wszelkich innych chorób. Pacjent powinien być przyjmowany w dniu zgłoszenia do placówki, nie powinien czekać miesiącami na miejsce w szpitalu. Zarobki powinny nie odbiegać od średniej europejskiej, policja powinna być znacznie skuteczniejsza, rząd powinien dbać o obywateli, politycy powinni być niesprzedajni i nieprzekupni, a ludzie poruszający się środkami komunikacji miejskiej, powinni częściej się kąpać. I darmowe frytki do tego!

gość05-07-16, 13:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-07-16, 10:26 napisał(a):
gość, 05-07-16, 09:51 napisał(a):
gość, 05-07-16, 08:44 napisał(a):

Ale stałe aparaty nie są niestety w Polsce refundowane:(

No i dobrze, jeszcze czego? Moze korekta nosa, uszu, powiekszanie biustu na NFZ?

są wady zgryzu, które poważnie utrudniają życie. Jeśli ktoś ma krzywą przegrodę nosową i problemy z oddychaniem to można operować na nfz więc dlaczego nie zakładać aparatów ?


Zgadzam sie. Oczywiscie, ze powinny byc refundowane! To sa podstawy dbania o zeby. Nie mowie o licowkach, ale aparat na zeby to nie kwestia estetyki, ale zdrowia zebow.

gość05-07-16, 13:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-07-16, 10:29 napisał(a):
ja miałam aparat dwa lata noszenia , potem na rok wkładania wyciąganego tylko na noc, po 3 latach żeby w tydzień wykrzywily się tak jak na początku

Ale co dentyści, producenci fikuśnych szczoteczek do zębów, irygatorów na tobie zarobili to ich. A ty poświęciłaś jedynie trzy lata na ból, niewygodę, 30 minutowe czyszczenie zębów po każdym posiłku i jakieś 10tyś by się dowiedzieć że to nie miało najmniejszego sensu.

gość05-07-16, 12:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-07-16, 10:29 napisał(a):
ja miałam aparat dwa lata noszenia , potem na rok wkładania wyciąganego tylko na noc, po 3 latach żeby w tydzień wykrzywily się tak jak na początku


tez slyszalam od paru osob to samo, sciagneli aparat i od razu zeby zaczely sie wykrzywiac, a po paru latach u kolezanki to juz nie sa tak idealnie proste, chyba te aparaty trzeba non stop nosic..skoro gdy sie zdejmuje to po czasie zeby przemieszczaja sie i znow jest krzywo:/

gość05-07-16, 12:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

oboje oblesni i tepi

gość05-07-16, 10:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

W tym serialu "daleko od noszy" pare razy ją widziałam i bardzo ładnie tam wyglądała. Teraz zbrzydła, no i wkurza głupim gadaniem, wiecznie ma jakieś pretensje do świata.

gość05-07-16, 10:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Karolak by schudl to byłaby metamorfoza!

gość05-07-16, 10:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zęby *

gość05-07-16, 10:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja miałam aparat dwa lata noszenia , potem na rok wkładania wyciąganego tylko na noc, po 3 latach żeby w tydzień wykrzywily się tak jak na początku

gość05-07-16, 10:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość05-07-16, 10:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-07-16, 09:51 napisał(a):
gość, 05-07-16, 08:44 napisał(a):
gość, 05-07-16, 07:14 napisał(a):
gość, 05-07-16, 00:30 napisał(a):
Tez potrzebuje aparat ale mnie nigdy nie bedzie stac... :(

Ortodonta przyjmuje też na nfz:)

Ale stałe aparaty nie są niestety w Polsce refundowane:(

No i dobrze, jeszcze czego? Moze korekta nosa, uszu, powiekszanie biustu na NFZ?

są wady zgryzu, które poważnie utrudniają życie. Jeśli ktoś ma krzywą przegrodę nosową i problemy z oddychaniem to można operować na nfz więc dlaczego nie zakładać aparatów ?

gość05-07-16, 10:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-07-16, 09:51 napisał(a):
gość, 05-07-16, 08:44 napisał(a):
gość, 05-07-16, 07:14 napisał(a):
gość, 05-07-16, 00:30 napisał(a):
Tez potrzebuje aparat ale mnie nigdy nie bedzie stac... :(

Ortodonta przyjmuje też na nfz:)

Ale stałe aparaty nie są niestety w Polsce refundowane:(

No i dobrze, jeszcze czego? Moze korekta nosa, uszu, powiekszanie biustu na NFZ?

Krzywe zęby w znacznym stopniu przyspieszają ich ścieranie, to raz. Dwa - mogą spowodować zwyrodnienia stawów szczęki. Więc jak najbardziej stałe aparaty powinny być refundowane, bo to oszczędność dla pacjenta (koszty i cierpienie), oraz dla NFZ (późniejsze koszty dentystyczne, chirurgia i rehabilitacja).

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida