środa 06-07-16, czytany: 23447 razy, autor: Beata Maj

Natalia Siwiec dostała mnóstwo pytań o TĘ sukienkę (FOTO)

Najmodniejsza kreacja wieczoru?

Natalia SiwiecNatalia Siwiec / © KAPiF
Na imprezie salonu Moliera 2 nie mogło zabraknąć wiernej klientki Natalii Siwiec (32 l.).

Modelka wybrała na ten wieczór oryginalną sukienkę marki Chloe. W kolorowej kreacji Siwiec wyglądała niczym motyl. U dołu sukienki wisiało mnóstwo barwnych pomponów, małe pomponiki widoczne były także na butach Siwiec - ulubionym modelu tego sezonu. Celebrytka miała je na sobie kolejny raz.

Zobacz też: Natalia Siwiec i jej wpadka z doczepianymi włosami (FOTO)

Natalia brylowała w nowej fryzurze, którą pochwaliła się wcześniej na Instagramie. Przedłużone włosy to nie koniec - modelka zdecydowała się jeszcze na warkocz wokół głowy.

Wielu fanów wzdycha do tej romantycznej stylizacji, na Instagramie pojawiły się komentarze, że była to najlepsza kreacja wieczoru.

Czytaj: Wszystko, co powinniście wiedzieć o ciąży Natalki Siwiec

Zgadzacie się?



Natalia Siwiec dostała mnóstwo pytań o TĘ sukienkę (FOTO)

Natalia Siwiec dostała mnóstwo pytań o TĘ sukienkę (FOTO)

Natalia Siwiec dostała mnóstwo pytań o TĘ sukienkę (FOTO)

Natalia Siwiec dostała mnóstwo pytań o TĘ sukienkę (FOTO)

Natalia Siwiec dostała mnóstwo pytań o TĘ sukienkę (FOTO)

Natalia Siwiec dostała mnóstwo pytań o TĘ sukienkę (FOTO)




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Natalia Siwiec
Natalia Siwiec
Natalia Siwiec
Natalia Siwiec
Natalia Siwiec
Natalia Siwiec
Natalia Siwiec
Natalia Siwiec




skomentuj:



Wasze komentarze (75): sortuj ↓

gość08-07-16, 00:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Rihanna miala taka bluzke --> starstyle.com/rihanna-new-york-city-sp251621/

gość07-07-16, 19:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Myślałam, że Geslerowa jej sukienkę zaprojektowała.

gość07-07-16, 18:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pewnie modna i bardzo droga, ale, szczerze mówiąc, wygląda jak naręcze chust z bazaru. Pewnie się nie znam...

gość07-07-16, 13:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Z tego co pamietam to Siwiec chociaż przez głosowanie internautów wybrał tygodnik the Sun. Było duzo zdjec kibicek i internauci głosowali i Siwiec wygrała . Po tym dopiero stała sie sławna w Polsce

gość07-07-16, 13:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 07-07-16, 11:23 napisał(a):
gość, 06-07-16, 17:36 napisał(a):
gość, 06-07-16, 16:36 napisał(a):
gość, 06-07-16, 14:02 napisał(a):
gość, 06-07-16, 13:44 napisał(a): Chciałabym żeby Siwiec zrobiła sobie zdjęcie z tą naszą nową samozwańczą miss.Mialabym niezły ubaw.Ta cala Marta jest tak przekonana o swojej nietuzinkowej urodzie,wspanialej figurze itp.że aż się dziwię skad sie tac yhh ludzie biora
A Siwiec to niby nie jest samozwańczą Miss Euro? Nie przypominam sobie by były jakieś wybory podczas naszego Euro, więc jest z niej taka sama misska jest z tej Barczok.
Taka sama,no może bez przesady...
Mnie też denerwuje jak ludzie wielce negują Barczok. Obejrzyjcie sobie zdjęcia Natalii na euro i też wyglądała 100 razy gorzej niż teraz. Kartoflak z obwisłymi cyckami. Dopiero jak przyszła fala popularności zainwestowała w siebie i teraz wygląda dobrze choć moim zdaniem jest przeładowana na maksa i osobiście mi się nie podoba. Barczok generalnie dla mnie to ta sama liga co Siwiec. Pewnie też właduje w siebie kasę i będzie wyglądała 100 razy lepiej po niż przed.
ta sama liga?o czym ty mowisz dziewczyno? tamtego paszteta ostatniego do natalii porownujesz?wlasnie ze natalia na euro dobrze wygladala a ze podrasowala sie bardziej to teraz jeszcze lepiej wyglada, a tamta jest brzydka i jakie mniemanie ma o sobie, dawala sie macac starym dziadom, ciekawe co na to jej maz..juz do tanca z gwiazdami chce isc i pewnie na sciankach stawac a to tylko temu ze jej pare zdjec na euro zrobiono, zobaczcie sobie prawdziwa miss euro,piekna islandke

gość07-07-16, 13:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona jest najlepiej ubrana z tego naszego całego targowiska próżności

gość07-07-16, 11:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 06-07-16, 17:36 napisał(a):
gość, 06-07-16, 16:36 napisał(a):
gość, 06-07-16, 14:02 napisał(a):
gość, 06-07-16, 13:44 napisał(a):
Chciałabym żeby Siwiec zrobiła sobie zdjęcie z tą naszą nową samozwańczą miss.Mialabym niezły ubaw.Ta cala Marta jest tak przekonana o swojej nietuzinkowej urodzie,wspanialej figurze itp.że aż się dziwię skad sie tac yhh ludzie biora

A Siwiec to niby nie jest samozwańczą Miss Euro? Nie przypominam sobie by były jakieś wybory podczas naszego Euro, więc jest z niej taka sama misska jest z tej Barczok.

Taka sama,no może bez przesady...


Mnie też denerwuje jak ludzie wielce negują Barczok. Obejrzyjcie sobie zdjęcia Natalii na euro i też wyglądała 100 razy gorzej niż teraz. Kartoflak z obwisłymi cyckami. Dopiero jak przyszła fala popularności zainwestowała w siebie i teraz wygląda dobrze choć moim zdaniem jest przeładowana na maksa i osobiście mi się nie podoba. Barczok generalnie dla mnie to ta sama liga co Siwiec. Pewnie też właduje w siebie kasę i będzie wyglądała 100 razy lepiej po niż przed.



ta sama liga?o czym ty mowisz dziewczyno? tamtego paszteta ostatniego do natalii porownujesz?wlasnie ze natalia na euro dobrze wygladala a ze podrasowala sie bardziej to teraz jeszcze lepiej wyglada, a tamta jest brzydka i jakie mniemanie ma o sobie, dawala sie macac starym dziadom, ciekawe co na to jej maz..juz do tanca z gwiazdami chce isc i pewnie na sciankach stawac a to tylko temu ze jej pare zdjec na euro zrobiono, zobaczcie sobie prawdziwa miss euro,piekna islandke

gość07-07-16, 11:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

macie racje, dosc staro wyglada jak na swoj wiek, ale opalanie ciagle, solarium i te sprawy to postarza skore, ciezki makijaz tez dobrze nie wplywa

gość07-07-16, 11:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

natalia ma swietny styl, wyroznia sie na tle naszych polskich celebrytek, gdzie wiekszosc to wiesniary, maja kase a stylu zero

gość07-07-16, 10:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 06-07-16, 20:50 napisał(a):
gość, 06-07-16, 19:39 napisał(a):
gość, 06-07-16, 18:44 napisał(a): E tam gadajcie co chcecie Natalia jest najpiękniejsza kobieta i do tego bardzo elegancka To kobieta w typie każdego faceta
nie ma ludzi brzydkich, są ludzie biedni, masz kasę masz wszystko, stylistę wygląd i młodość taka prawda, tylko KASA się dzisiaj liczy
Właśnie! Polac tej Pani , dobrze gada!;)
Nie. Prawdziwej miłości i przyjaźni za żadną kasę nie kupicie.

gość07-07-16, 10:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Może przy szerokim uśmiechu wygląda trochę jak "plastuś"(nie wiem czy ktoś pamięta tę bajkę), ale jest bardzo atrakcyjna. W kamerze wygląga pięknie, na zdjęciach różnie, ale przeważnie też dobrze.

gość07-07-16, 07:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"Nowe szaty króla..."

gość07-07-16, 06:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 06-07-16, 20:50 napisał(a):
gość, 06-07-16, 19:39 napisał(a):
gość, 06-07-16, 18:44 napisał(a):
E tam gadajcie co chcecie Natalia jest najpiękniejsza kobieta i do tego bardzo elegancka
To kobieta w typie każdego faceta

nie ma ludzi brzydkich, są ludzie biedni, masz kasę masz wszystko, stylistę wygląd i młodość taka prawda, tylko KASA się dzisiaj liczy

Właśnie! Polac tej Pani , dobrze gada!;)

dla mnie czy zrobiona czy nie, to jest ładna. nic mnie nie interesuje czy kobieta jest zrobiona czy nie. jeśli jest ładnie zrobiona to nie mam calkowicie nic przeciwko :). być może kiedyś tez powiększę sobie usta :)

gość07-07-16, 06:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 07-07-16, 03:35 napisał(a):
gość, 06-07-16, 20:50 napisał(a):
gość, 06-07-16, 19:39 napisał(a):
gość, 06-07-16, 18:44 napisał(a): E tam gadajcie co chcecie Natalia jest najpiękniejsza kobieta i do tego bardzo elegancka To kobieta w typie każdego faceta
nie ma ludzi brzydkich, są ludzie biedni, masz kasę masz wszystko, stylistę wygląd i młodość taka prawda, tylko KASA się dzisiaj liczy
Właśnie! Polac tej Pani , dobrze gada!;)
Tak tak, bo Tori Spelling jest biedniejsza od natalii Hahhhahahahhhhahh
Buhahahahha w typie polskich cebulaķów napewno.

gość07-07-16, 03:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 06-07-16, 20:50 napisał(a):
gość, 06-07-16, 19:39 napisał(a):
gość, 06-07-16, 18:44 napisał(a): E tam gadajcie co chcecie Natalia jest najpiękniejsza kobieta i do tego bardzo elegancka To kobieta w typie każdego faceta
nie ma ludzi brzydkich, są ludzie biedni, masz kasę masz wszystko, stylistę wygląd i młodość taka prawda, tylko KASA się dzisiaj liczy
Właśnie! Polac tej Pani , dobrze gada!;)
Tak tak, bo Tori Spelling jest biedniejsza od natalii Hahhhahahahhhhahh

gość07-07-16, 01:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Siwiec byla dosyc ladna, ale raczej przecietna dziewczyna, dzieki operacjom i zabiegom ktore miala, takze temu ze schudla, wyglada subtelniej i lepiej, choc mam wrazenie ze ostatnio jakos szybko sie starzeje... Nie wiem czy to nadmierne opalanie, ale jak na swoj wiek ma malo jedrna skore twarzy..

Wogole nic do niej nie mam jako osoby, ona wydaje sie nawet mila, ale powinna przestac udawac ze to jej zaistnienie na Euro 2012 to byl przypadek. Wszystkie jej pozy do tych zdjec byly wystudiowane, az bilo po oczach ustawka. Pelny makijaz, doczepione wlosy.. Czasem moze jakies Rihanny itp. tak sie przygotowuja na mecze NBA, ale to wlasnie dlatego ze wiedza ze bedzie im sie robic zdjecia..

gość07-07-16, 00:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Śliczna jak laleczka :)

gość06-07-16, 22:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

obrzydliwy pustak który tylko WYGLĄDA i PACHNIE, PUSTA PLASTIKOWA LALA, przestańcie takie panienki promować!

gość06-07-16, 21:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 06-07-16, 14:05 napisał(a):
Widze, ze Natalia tez ma zmarszczki pod oczami, jestem starsza o 3 lata od niej i rowniez mam te okropne zmarchy plus wielkie podkowy pod oczami. Nie wiem jak mam sie malowac zeby choc troche zmniejszyc optycznie te doly. Concealer nie daje rady, bo wysusza moja skore pod oczami uwydatniajac zmarszczki. Kochane macie jakis porady? Brzmi plytko wiem, ale jak je widze mam to mam dola i ciezko sie zaakceptowc.


Jedyna porada to niestety wstrzynkac wypelniacz pod oczy.. Mam 30 lat i geneteycznie takie podkowy. Robie 1/2 strzykawki pod kazde oko u dobrej dermatolog (wazne zeby isc do kogos sprawdzonego, bo to jest jedno z trudniejszych miejsc do wypelniania, potrzebny jest ktos doswiadczony).
Roznica jest kolosalna! Robie co 4-6 miesiecy..

gość06-07-16, 20:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 06-07-16, 19:39 napisał(a):
gość, 06-07-16, 18:44 napisał(a): E tam gadajcie co chcecie Natalia jest najpiękniejsza kobieta i do tego bardzo elegancka To kobieta w typie każdego faceta
nie ma ludzi brzydkich, są ludzie biedni, masz kasę masz wszystko, stylistę wygląd i młodość taka prawda, tylko KASA się dzisiaj liczy
Właśnie! Polac tej Pani , dobrze gada!;)

gość06-07-16, 20:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Brawo Natalia

gość06-07-16, 19:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Fajnie wygląda i już

gość06-07-16, 19:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 06-07-16, 18:44 napisał(a):
E tam gadajcie co chcecie Natalia jest najpiękniejsza kobieta i do tego bardzo elegancka
To kobieta w typie każdego faceta

nie ma ludzi brzydkich, są ludzie biedni, masz kasę masz wszystko, stylistę wygląd i młodość taka prawda, tylko KASA się dzisiaj liczy

gość06-07-16, 19:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wy to cos nazywacie suknią? to wygląda jak indiańska peleryna lub koc jaki moja babcia nakrywa łóżko...
fanki haha
siwiec jest brzydka.była i bedzie.nie mam kompleksow,ale meczy mnie to ze naturalne dziewczyny sa lekcewazone,a zrobione plastiki sa na topie

gość06-07-16, 18:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 06-07-16, 18:48 napisał(a):
gość, 06-07-16, 17:36 napisał(a): Mnie też denerwuje jak ludzie wielce negują Barczok. Obejrzyjcie sobie zdjęcia Natalii na euro i też wyglądała 100 razy gorzej niż teraz. Kartoflak z obwisłymi cyckami. Dopiero jak przyszła fala popularności zainwestowała w siebie i teraz wygląda dobrze choć moim zdaniem jest przeładowana na maksa i osobiście mi się nie podoba. Barczok generalnie dla mnie to ta sama liga co Siwiec. Pewnie też właduje w siebie kasę i będzie wyglądała 100 razy lepiej po niż przed.
Sorry, ale ta nowa miss euro, zachowuje sie jak zwykla, tania ku.r.w.a. Daje sie obmacywac byle komu, byle tylko zdjecie pstrykneli. Ty tez nie reagujesz jak na ulicy ktos Cie za tylek chwyta? Tez tylko sie usmiechasz do zdjecia? a co do siwiec i tej nowej. Siwiec naturalnie jest ladna kobieta, a barczuk nie. I to tyle.
Siwiec to cycki ma dalej obwisle... usta takie same, nos taki sam, a tamta, prosze was nawet zeby sa oblesne, grube nogi, nie to nie jest ladna kobieta i juz

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida