poniedziałek 11-07-16, czytany: 19080 razy, autor: krisu

Trudne chwile Khloe Kardashian. Rob Kardashian całkowicie zerwał z nią kontakt!

Czy istnieje szansa na poprawę relacji?

Khloe KardashianKhloe Kardashian / Fame/Flynet
Biedna Khloe Kardashian (32). Jej brat Rob Kardashian (29) odciął się od niej, kiedy celebrytka zaczęła krytykować jego zaręczyny z Blac Chyną (28 l.).

Zobacz też: Wow! Czy Khloe Kardashian jednak ma w sobie TO COŚ? (FOTO +VIDEO)

W jednej z ostatnich wypowiedzi stwierdziła, że ma już dosyć tej kłótni i chciałaby powrócić do normalnych relacji. Czy jest to możliwe?

Nie ma co ukrywać, że Khloe przechodzi ostatnio trudne chwile. I nie tylko chodzi tutaj o zakończenie małżeństwa z Lamarem Odomem.

Słynna celebrytka pragnie na nowo odbudować więź z bratem, choć jego narzeczona wcale w tym nie pomaga.

Wszystko dlatego, że jej były mąż i Rob ponownie trzymają się razem, co nie ułatwia jej naprawy kontaktów.

Zobacz też: Stylista odmówił ubierania Khloe Kardashian. Była ZA GRUBA! (FOTO)

W najnowszym odcinku Z kamerą u Kardashianów wyznała nawet, że czasem czuje się z tym niekomfortowo.

Nie krępuje mnie to, że się zaręczył i będzie miał dziecko, ale że całkowicie się ode mnie odłączył.


Ponadto powiedziała, że:

Jak mogę być szczęśliwa z kogoś albo z czegoś, jeśli nic o tym nie wiem? Nie jestem nawet zapraszana, więc co mam robić?


Zobacz też: Khloe Kardashian ma nowego kochanka? To gwiazda futbolu amerykańskiego! (FOTO)

Okazuje się, że sprawa ma także drugie dno. Rob wyznał w rozmowie z Lamarem, że za każdym razem, kiedy widzi się z Khloe, to dochodzi do kłótni.

Mimo to istnieje duża szansa na to, że rodzeństwo będzie na nowo ze sobą rozmawiać. W jednej z rozmów z Lamarem wyznał nawet, że chciałby na nowo powrócić do zdrowych kontaktów z siostrą.

Kiedy były partner Khloe zaprosił celebrytę na wspólne spotkanie, to Rob zgodził się bez wahania.

Zobacz też: Oto efekt morderczych treningów Khloe Kardashian (FOTO)

Czy jest zatem szansa, że rodzeństwo na nowo będzie "trzymało się razem"?







Trudne chwile Khloe Kardashian. Rob Kardashian nie chce mieć z nią nic wspólnego

Trudne chwile Khloe Kardashian. Rob Kardashian nie chce mieć z nią nic wspólnego

Trudne chwile Khloe Kardashian. Rob Kardashian nie chce mieć z nią nic wspólnego

Trudne chwile Khloe Kardashian. Rob Kardashian nie chce mieć z nią nic wspólnego

Trudne chwile Khloe Kardashian. Rob Kardashian nie chce mieć z nią nic wspólnego




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Khloe,Kendall,
Khloe,Kendall,
Kourtney,Khloe,Ken...
Kourtney,Khloe,Ken...
Kim,Kourtney,Khloe
Kim,Kourtney,Khloe
Kim,Kourtney,Khloe
Kim,Kourtney,Khloe




skomentuj:



Wasze komentarze (14): sortuj ↓

maripossa14-07-16, 12:57, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ta i wszystko przed kamerami, ciągle ustawki

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "Xscape" - nowa płyta Michaela Jacksona

gość11-07-16, 20:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 11-07-16, 16:30 napisał(a): Rozumiem Roba, te nacidki, ciągle wtrącanie się, pouczanie. Coś okropnego, człowiek czasem wiąże się z kimś nieodpowiednim tylko dlatego żeby zrobić na złość. Szkoda, że czasem siebie krzywdzi. On pewnie chciałby żyć po swojemu ale przez ten cały Katdashian biznes nie może.
Ojej... Biedny rob... Male dzieciatko ktore nie moze nic samemu zrobic;(... A tak serio, przestan pieprzyc. Gdyby nie ta "okropna" rodzinka ciekawe z czego by zyl? Dorosly mezczyzna a zaxhowuje.sie jak dzieciak! Gdyby chcial to odcialby sie, ale to pasozyt.

gość11-07-16, 18:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Biedny Rob?! Tłusty leniwy nierób i tyle. Juz kim więcej sie napracowała tyłkiem niż Rob no proszę was. Dla mnie tem koleś to totalna cip*a.

gość11-07-16, 16:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Rozumiem Roba, te nacidki, ciągle wtrącanie się, pouczanie. Coś okropnego, człowiek czasem wiąże się z kimś nieodpowiednim tylko dlatego żeby zrobić na złość. Szkoda, że czasem siebie krzywdzi. On pewnie chciałby żyć po swojemu ale przez ten cały Katdashian biznes nie może.

gość11-07-16, 16:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Biedny Rób! Ta małpa Chyna na nim się wylansuje , a potem zostawi! Kijem bym jej nie tknął!!!

gość11-07-16, 15:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie jest z odomem, wnieśli pozew o rozwód

gość11-07-16, 15:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Te odcinki były kręcone kilka tygodni temu, juz sie dogaduja

gość11-07-16, 15:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona spotyka sie Trey Songz, a to stary News bo ostatnio brac chyna była na urodzinach khloe i robiły sobie wspólnie zdjecia

gość11-07-16, 15:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 11-07-16, 12:22 napisał(a): Ej a ona jest z tym Odomem?[/quote OMG ktoś widzę mocno nie na bierząco...

gość11-07-16, 15:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 11-07-16, 14:57 napisał(a): Kłócą się dlatego, bo jej zależy na jego szczęściu i martwi się o niego. On jest zaślepiony jakąś tam wywłoką i nie chce nikogo słuchać. Ocknie się, ale jeszcze wiele emocjonalnych przeżyć przed nim. Taki życiowy problem o którym można rozmawiać godzinami. Znam wiele takich historii.
Dokładnie . Prędzej czy pózniej ta eks prostytutka/ striptizerka pokaże prawdziwa twarz a wtedy rob przybiegnie z płaczem ze został wykorzystany do sióstr co juz miało miejsce kilka razy wcześniej na przykład po "związku" z rita orą...

gość11-07-16, 14:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kłócą się dlatego, bo jej zależy na jego szczęściu i martwi się o niego. On jest zaślepiony jakąś tam wywłoką i nie chce nikogo słuchać. Ocknie się, ale jeszcze wiele emocjonalnych przeżyć przed nim. Taki życiowy problem o którym można rozmawiać godzinami. Znam wiele takich historii.

gość11-07-16, 14:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wszystkie przyczepiaja sie do Roba, ze zwiazal sie z wrogiem rodziny. To Kylie odbila Chynie chlopaka, wiec w czym maja problem

gość11-07-16, 13:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Rob był mega przystojny

gość11-07-16, 12:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ej a ona jest z tym Odomem?

strony
1


Reklama


Pokrewne filmiki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida