wtorek 12-07-16, czytany: 34439 razy, autor: Piąta Nad Ranem

Wszystkie siostry zazdroszczą jej nóg (FOTO)

To musi być...

Kendall JennerKendall Jenner / © Fame/Flynet
Skoro do rywalizacji potrzebne są minimum dwie siostry, to wyobraźcie sobie, co dzieje się w domu Kardashianów.

Zobacz: Fani pytają Kylie Jenner, czy przytyła przez ciążę

Zresztą łatwo zauważyć, że gdy Kim opublikuje zdjęcie w bikini, zaraz podobne obrazki pojawiają się na profilach jej sióstr. Khloe pozazdrościła Kim pupy, Kendall chciałaby mieć przemianę materii jak Kylie, a Kylie marzy o pozbawionych cellulitu udach siostry.

Najmłodsza z sióstr, 18-letnia Kylie zaniedbała ostatnio dietę i na jej nogi wróciła pomarańczowa skórka. Nic dziwnego, ze nastolatka zielenieje z zazdrości, gdy widzi zdjęcia Kendall (20 l.).

Jednak bez pracy nie ma kołaczy - mimo że modelka zapewnia, że od listopada nie odwiedza siłowni, prawda jest taka, że Kendall i jej koleżanki są głodzone w najlepszych restauracjach i katowane wielogodzinnymi treningami.

Zobacz: KENDALL JENNER KUSI W JEANSACH W KAMPANII PENSHOPPE

Warto dla takiej sylwetki?


Wszystkie siostry zazdroszczą jej nóg (FOTO)

Wszystkie siostry zazdroszczą jej nóg (FOTO)

Wszystkie siostry zazdroszczą jej nóg (FOTO)

Wszystkie siostry zazdroszczą jej nóg (FOTO)

Wszystkie siostry zazdroszczą jej nóg (FOTO)










 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Kendall Jenner
Kendall Jenner
Kendall Jenner
Kendall Jenner
Kendall Jenner
Kendall Jenner
Kendall Jenner
Kendall Jenner




skomentuj:



Wasze komentarze (51): sortuj ↓

gość13-07-16, 09:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-07-16, 08:53 napisał(a):
gość, 13-07-16, 08:28 napisał(a):
gość, 12-07-16, 22:33 napisał(a): Ogarnijcie się,potężne uda ma blac chyna. Kylie ma przeciętne,nie są patykowate. Chciałabym żeby ktoś kiedyś zrobił badanie na temat nienawiści kobiet wobec kobiecych kształtów,to jest wręcz fascynujące skąd się bierze ten hejt i gloryfikowanie chłopięcych sylwetek. Strach przed dorosłością, seksualnością, uwodzeniem innych mężczyzn?Coś w tym jest.Przy Adele, Chynie albo Megan Tailor Kylie jest normalna a wy ją wyzywacie od grubasów,spaślaków itp. Piszecie tak o kimś o kim każdy lekarz,pielęgniarka lub psycholog powie że to normalna,zdrowa sylwetka.
Ale ciebie to boli. Sama się ogarnij, bo jestem pewna, że wyzywasz szczuplejsze od siebie. Kylie ma potężne udo i to fakt.
Na czym ma polegać kobieca sylwetka Kylie? Na średnim biuście? Niezgrabnych nogach? Wcięcie w talii ma przeciętne, nie oceniany modelowania spanxami. Ma przeciętna sylwetkę z niegrabnymi nogami.
To na czym ma polegać kobieca sylwetka kendall?ona ma malutki biust,szerokie ramiona i płaska pupę,na pewno nie ma bardziej kobiecych kształtów od siostry.dla mnie wszystkie Kardashianki to ekstra laski.

gość13-07-16, 09:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-07-16, 08:28 napisał(a):
gość, 12-07-16, 22:33 napisał(a): Ogarnijcie się,potężne uda ma blac chyna. Kylie ma przeciętne,nie są patykowate. Chciałabym żeby ktoś kiedyś zrobił badanie na temat nienawiści kobiet wobec kobiecych kształtów,to jest wręcz fascynujące skąd się bierze ten hejt i gloryfikowanie chłopięcych sylwetek. Strach przed dorosłością, seksualnością, uwodzeniem innych mężczyzn?Coś w tym jest.Przy Adele, Chynie albo Megan Tailor Kylie jest normalna a wy ją wyzywacie od grubasów,spaślaków itp. Piszecie tak o kimś o kim każdy lekarz,pielęgniarka lub psycholog powie że to normalna,zdrowa sylwetka.
Ale ciebie to boli. Sama się ogarnij, bo jestem pewna, że wyzywasz szczuplejsze od siebie. Kylie ma potężne udo i to fakt.
Pleciesz bzdury, bo podoba mi się i sylwetka kendall i Kylie.rozumiem, ze nie mieści ci się coś takiego w ciasnym umyśle,dla ciebie można tylko hejtowac ;)poza tym one obie są szczupłe,mają jedynie inne typy sylwetek.

gość13-07-16, 08:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 13-07-16, 08:28 napisał(a):
gość, 12-07-16, 22:33 napisał(a): Ogarnijcie się,potężne uda ma blac chyna. Kylie ma przeciętne,nie są patykowate. Chciałabym żeby ktoś kiedyś zrobił badanie na temat nienawiści kobiet wobec kobiecych kształtów,to jest wręcz fascynujące skąd się bierze ten hejt i gloryfikowanie chłopięcych sylwetek. Strach przed dorosłością, seksualnością, uwodzeniem innych mężczyzn?Coś w tym jest.Przy Adele, Chynie albo Megan Tailor Kylie jest normalna a wy ją wyzywacie od grubasów,spaślaków itp. Piszecie tak o kimś o kim każdy lekarz,pielęgniarka lub psycholog powie że to normalna,zdrowa sylwetka.
Ale ciebie to boli. Sama się ogarnij, bo jestem pewna, że wyzywasz szczuplejsze od siebie. Kylie ma potężne udo i to fakt.
Na czym ma polegać kobieca sylwetka Kylie? Na średnim biuście? Niezgrabnych nogach? Wcięcie w talii ma przeciętne, nie oceniany modelowania spanxami. Ma przeciętna sylwetkę z niegrabnymi nogami.

gość13-07-16, 08:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 12-07-16, 22:33 napisał(a): Ogarnijcie się,potężne uda ma blac chyna. Kylie ma przeciętne,nie są patykowate. Chciałabym żeby ktoś kiedyś zrobił badanie na temat nienawiści kobiet wobec kobiecych kształtów,to jest wręcz fascynujące skąd się bierze ten hejt i gloryfikowanie chłopięcych sylwetek. Strach przed dorosłością, seksualnością, uwodzeniem innych mężczyzn?Coś w tym jest.Przy Adele, Chynie albo Megan Tailor Kylie jest normalna a wy ją wyzywacie od grubasów,spaślaków itp. Piszecie tak o kimś o kim każdy lekarz,pielęgniarka lub psycholog powie że to normalna,zdrowa sylwetka.
Ale ciebie to boli. Sama się ogarnij, bo jestem pewna, że wyzywasz szczuplejsze od siebie. Kylie ma potężne udo i to fakt.

gość12-07-16, 23:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Figura po ojcu

gość12-07-16, 23:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Spoko tylko te ceny przy fotce Kylie?? Czyzby to miejsce na sumy np 59 do japy 22'50 do rąsi, 92 anal??

gość12-07-16, 22:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ogarnijcie się,potężne uda ma blac chyna. Kylie ma przeciętne,nie są patykowate. Chciałabym żeby ktoś kiedyś zrobił badanie na temat nienawiści kobiet wobec kobiecych kształtów,to jest wręcz fascynujące skąd się bierze ten hejt i gloryfikowanie chłopięcych sylwetek. Strach przed dorosłością, seksualnością, uwodzeniem innych mężczyzn?Coś w tym jest.Przy Adele, Chynie albo Megan Tailor Kylie jest normalna a wy ją wyzywacie od grubasów,spaślaków itp. Piszecie tak o kimś o kim każdy lekarz,pielęgniarka lub psycholog powie że to normalna,zdrowa sylwetka.

gość12-07-16, 21:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 12-07-16, 21:35 napisał(a):
gość, 12-07-16, 18:48 napisał(a):
gość, 12-07-16, 16:31 napisał(a):
gość, 12-07-16, 13:27 napisał(a): Kendall ma zajebistą figurę , bo nie jest wychudzona, ma kawalek uda, krągle biodra, płaski brzuch i kawalek cycka. Zawsze pisalyscie, ze to Gigi ma fajną kobiecą figurę, ale teraz jak schudla, wygląda tak samo jak KEndall. Z tym, ze Kendall ma trochę pelniejsze biodra co widać na wspólnych zdjęciach z ulicy
kobieca to jest khloe czy kylie, a kendall wyglada jak mlody chlopak, plaski tylek, prawie nie ma biustu, wychudzona, szerokie bary, zero kobiecosci, wysoka i chuda nic wiecej, widac jestes gimba, mloda i dla ciebie im chudsza tym lepsza,no ale niektorym podobaja sie anorektyczki tez, kobieta seksowna to taka, ktora ma ksztalty fajne jak sofia vergara np
haha rozbawilas mnie. Dla mnie Kendall jest seksowna, Vergara owszem również bo ma fajne piersi, ale Kylie? Wygląda przeciętnie, mam dokładnie taką samą figurę, wygląda to fajnie jedynie na szpileczkach, inaczej mamy taki efekt jaki jest pokazany na ostatnim zdjęciu - seksu tam trudno się doszukać. I nie , nie chodze już od dawna do gimnazjum. Kendall nie jest chuda, tylko jest w sam raz, a piersi zawsze można zrobic
Też mam sylwetkę jak Kylie i współczuję Ci kompleksów,bo ja słyszę ciągle komplementy i jestem zadowolona z PROPORCJI,czegoś czego zazdroszczą mi wszystkie jabłka,kolumny,gruszki itp;) każda sylwetka ma swoje atuty,u nas jest to klasyczna kobiecość i proporcje. A pełne uda też są ponętnę. Dla mnie Kendall i Kylie są bombowymi laskami.
Każda sylwetka moze miec proporcje. Poza tym gruszka ma zawsze dosc mały biust, wiec akurat proporcje masz słabe. Jak Kylie. Udo potężne, a biuścik mały.

gość12-07-16, 21:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 12-07-16, 21:35 napisał(a):
gość, 12-07-16, 18:48 napisał(a):
gość, 12-07-16, 16:31 napisał(a):
gość, 12-07-16, 13:27 napisał(a): Kendall ma zajebistą figurę , bo nie jest wychudzona, ma kawalek uda, krągle biodra, płaski brzuch i kawalek cycka. Zawsze pisalyscie, ze to Gigi ma fajną kobiecą figurę, ale teraz jak schudla, wygląda tak samo jak KEndall. Z tym, ze Kendall ma trochę pelniejsze biodra co widać na wspólnych zdjęciach z ulicy
kobieca to jest khloe czy kylie, a kendall wyglada jak mlody chlopak, plaski tylek, prawie nie ma biustu, wychudzona, szerokie bary, zero kobiecosci, wysoka i chuda nic wiecej, widac jestes gimba, mloda i dla ciebie im chudsza tym lepsza,no ale niektorym podobaja sie anorektyczki tez, kobieta seksowna to taka, ktora ma ksztalty fajne jak sofia vergara np
haha rozbawilas mnie. Dla mnie Kendall jest seksowna, Vergara owszem również bo ma fajne piersi, ale Kylie? Wygląda przeciętnie, mam dokładnie taką samą figurę, wygląda to fajnie jedynie na szpileczkach, inaczej mamy taki efekt jaki jest pokazany na ostatnim zdjęciu - seksu tam trudno się doszukać. I nie , nie chodze już od dawna do gimnazjum. Kendall nie jest chuda, tylko jest w sam raz, a piersi zawsze można zrobic
Też mam sylwetkę jak Kylie i współczuję Ci kompleksów,bo ja słyszę ciągle komplementy i jestem zadowolona z PROPORCJI,czegoś czego zazdroszczą mi wszystkie jabłka,kolumny,gruszki itp;) każda sylwetka ma swoje atuty,u nas jest to klasyczna kobiecość i proporcje. A pełne uda też są ponętnę. Dla mnie Kendall i Kylie są bombowymi laskami.
Gadasz jak potłuczona. Kylie ma akurat fatalne proporcje. Nogi ma tragicznie. To nie kwestia grubych ud, one maja tragiczny kształt. Proporcje to ma Kim. Kylie na taka duza sylwetkę ma mały biust.

gość12-07-16, 21:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale idiotyzmy. kendall to facet, a siostry seks bomby faktycznie mają jej czego zazdrościć. buahahaha buahahhaha buhahahahah

gość12-07-16, 21:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 12-07-16, 18:48 napisał(a):
gość, 12-07-16, 16:31 napisał(a):
gość, 12-07-16, 13:27 napisał(a):
Kendall ma zajebistą figurę , bo nie jest wychudzona, ma kawalek uda, krągle biodra, płaski brzuch i kawalek cycka. Zawsze pisalyscie, ze to Gigi ma fajną kobiecą figurę, ale teraz jak schudla, wygląda tak samo jak KEndall. Z tym, ze Kendall ma trochę pelniejsze biodra co widać na wspólnych zdjęciach z ulicy


kobieca to jest khloe czy kylie, a kendall wyglada jak mlody chlopak, plaski tylek, prawie nie ma biustu, wychudzona, szerokie bary, zero kobiecosci, wysoka i chuda nic wiecej, widac jestes gimba, mloda i dla ciebie im chudsza tym lepsza,no ale niektorym podobaja sie anorektyczki tez, kobieta seksowna to taka, ktora ma ksztalty fajne jak sofia vergara np


haha rozbawilas mnie. Dla mnie Kendall jest seksowna, Vergara owszem również bo ma fajne piersi, ale Kylie? Wygląda przeciętnie, mam dokładnie taką samą figurę, wygląda to fajnie jedynie na szpileczkach, inaczej mamy taki efekt jaki jest pokazany na ostatnim zdjęciu - seksu tam trudno się doszukać. I nie , nie chodze już od dawna do gimnazjum. Kendall nie jest chuda, tylko jest w sam raz, a piersi zawsze można zrobic

Też mam sylwetkę jak Kylie i współczuję Ci kompleksów,bo ja słyszę ciągle komplementy i jestem zadowolona z PROPORCJI,czegoś czego zazdroszczą mi wszystkie jabłka,kolumny,gruszki itp;) każda sylwetka ma swoje atuty,u nas jest to klasyczna kobiecość i proporcje. A pełne uda też są ponętnę. Dla mnie Kendall i Kylie są bombowymi laskami.

gość12-07-16, 21:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 12-07-16, 21:10 napisał(a): Tyga oświadczył sie Kylie - dlaczego nic nie piszecie zagraniczne media juz woedza i pisza i maha fotki
Taki jest scenariusz w show? Chyba pomysły się kończą.

gość12-07-16, 21:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Tyga oświadczył sie Kylie - dlaczego nic nie piszecie zagraniczne media juz woedza i pisza i maha fotki

gość12-07-16, 18:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 12-07-16, 16:31 napisał(a):
gość, 12-07-16, 13:27 napisał(a):
Kendall ma zajebistą figurę , bo nie jest wychudzona, ma kawalek uda, krągle biodra, płaski brzuch i kawalek cycka. Zawsze pisalyscie, ze to Gigi ma fajną kobiecą figurę, ale teraz jak schudla, wygląda tak samo jak KEndall. Z tym, ze Kendall ma trochę pelniejsze biodra co widać na wspólnych zdjęciach z ulicy


kobieca to jest khloe czy kylie, a kendall wyglada jak mlody chlopak, plaski tylek, prawie nie ma biustu, wychudzona, szerokie bary, zero kobiecosci, wysoka i chuda nic wiecej, widac jestes gimba, mloda i dla ciebie im chudsza tym lepsza,no ale niektorym podobaja sie anorektyczki tez, kobieta seksowna to taka, ktora ma ksztalty fajne jak sofia vergara np


haha rozbawilas mnie. Dla mnie Kendall jest seksowna, Vergara owszem również bo ma fajne piersi, ale Kylie? Wygląda przeciętnie, mam dokładnie taką samą figurę, wygląda to fajnie jedynie na szpileczkach, inaczej mamy taki efekt jaki jest pokazany na ostatnim zdjęciu - seksu tam trudno się doszukać. I nie , nie chodze już od dawna do gimnazjum. Kendall nie jest chuda, tylko jest w sam raz, a piersi zawsze można zrobic

gość12-07-16, 17:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie zazdroszczę jej niczego, popularności tym bardziej

gość12-07-16, 16:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 12-07-16, 13:27 napisał(a):
Kendall ma zajebistą figurę , bo nie jest wychudzona, ma kawalek uda, krągle biodra, płaski brzuch i kawalek cycka. Zawsze pisalyscie, ze to Gigi ma fajną kobiecą figurę, ale teraz jak schudla, wygląda tak samo jak KEndall. Z tym, ze Kendall ma trochę pelniejsze biodra co widać na wspólnych zdjęciach z ulicy


kobieca to jest khloe czy kylie, a kendall wyglada jak mlody chlopak, plaski tylek, prawie nie ma biustu, wychudzona, szerokie bary, zero kobiecosci, wysoka i chuda nic wiecej, widac jestes gimba, mloda i dla ciebie im chudsza tym lepsza,no ale niektorym podobaja sie anorektyczki tez, kobieta seksowna to taka, ktora ma ksztalty fajne jak sofia vergara np

gość12-07-16, 16:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

rzeczywiscie jest czego zazdroscic, chlopiecej figury

gość12-07-16, 15:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 12-07-16, 15:00 napisał(a):
Chciałabym zobaczyć jak ona chodzi... Z fotek dedukuję, że ma chód tzw. "Kasztanka Piłsudskiego". Cały czas na ugiętych kolanach.


jesli bys chciala zobaczyc, jak chodzi, to czemu tego nie zrobisz, tylko bawisz sie w dedukcje? w sieci jest mnostwo nagran z wybiegow, wpisz na youtube "kendall runway" i sobie obejrzyj. do anji jej daleko, ale generalnie nie jest zle

gość12-07-16, 15:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Chciałabym zobaczyć jak ona chodzi... Z fotek dedukuję, że ma chód tzw. "Kasztanka Piłsudskiego". Cały czas na ugiętych kolanach.

gość12-07-16, 14:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 12-07-16, 14:41 napisał(a):
gość, 12-07-16, 11:18 napisał(a):
gość, 12-07-16, 11:17 napisał(a):
gość, 12-07-16, 10:55 napisał(a):
gość, 12-07-16, 10:46 napisał(a):
gość, 12-07-16, 10:07 napisał(a):
gość, 12-07-16, 10:04 napisał(a): to jest młodziutka dziewczyna to jak ma wyglądać zobaczymy za dwadzieścia lat czy coś sie zmieni
Jej siostra jest rok młodsza. Ma niezgrabne bardzo nogi w kształcie marchew, z cellulitem.
Kylie ma bardzo zgrabne nogi. Przestanie wreszcie pluć tym jaden, bo tego się czytać nie da.
Jad to ci mózg zalał. Nudny tekst. KYlie ma nogi jak parówki. Gorsze ma tylko nasza Halejcio.
Mi się bardziej podobają nogi Kylie, ma bardziej kobieca sylwetkę.
Kylie i Halejcio to najgorsze nogi. Nie dosc, że grube to jeszcze strasznie niezgrabne.
"nogi w kształcie marchew" - padłam :-))
Ja tez. To idealne porównanie :)))

gość12-07-16, 14:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 12-07-16, 11:18 napisał(a):
gość, 12-07-16, 11:17 napisał(a):
gość, 12-07-16, 10:55 napisał(a):
gość, 12-07-16, 10:46 napisał(a):
gość, 12-07-16, 10:07 napisał(a):
gość, 12-07-16, 10:04 napisał(a): to jest młodziutka dziewczyna to jak ma wyglądać zobaczymy za dwadzieścia lat czy coś sie zmieni
Jej siostra jest rok młodsza. Ma niezgrabne bardzo nogi w kształcie marchew, z cellulitem.
Kylie ma bardzo zgrabne nogi. Przestanie wreszcie pluć tym jaden, bo tego się czytać nie da.
Jad to ci mózg zalał. Nudny tekst. KYlie ma nogi jak parówki. Gorsze ma tylko nasza Halejcio.
Mi się bardziej podobają nogi Kylie, ma bardziej kobieca sylwetkę.
Kylie i Halejcio to najgorsze nogi. Nie dosc, że grube to jeszcze strasznie niezgrabne.
"nogi w kształcie marchew" - padłam :-))

gość12-07-16, 14:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 12-07-16, 13:27 napisał(a): Kendall ma zajebistą figurę , bo nie jest wychudzona, ma kawalek uda, krągle biodra, płaski brzuch i kawalek cycka. Zawsze pisalyscie, ze to Gigi ma fajną kobiecą figurę, ale teraz jak schudla, wygląda tak samo jak KEndall. Z tym, ze Kendall ma trochę pelniejsze biodra co widać na wspólnych zdjęciach z ulicy
Co jak co, ale Kendall nie jest chuda. Jest szczupła, za to ma fajną figure. Kylie ma kołkowate nogi, ciało średnie i mimo, że dosc potężna jest to cycki ma naprawde małe.

gość12-07-16, 13:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kendall ma zajebistą figurę , bo nie jest wychudzona, ma kawalek uda, krągle biodra, płaski brzuch i kawalek cycka. Zawsze pisalyscie, ze to Gigi ma fajną kobiecą figurę, ale teraz jak schudla, wygląda tak samo jak KEndall. Z tym, ze Kendall ma trochę pelniejsze biodra co widać na wspólnych zdjęciach z ulicy

gość12-07-16, 11:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ma tyle kasy a nie potrafi sie ubrać!

gość12-07-16, 11:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 12-07-16, 11:17 napisał(a):
gość, 12-07-16, 10:55 napisał(a):
gość, 12-07-16, 10:46 napisał(a):
gość, 12-07-16, 10:07 napisał(a):
gość, 12-07-16, 10:04 napisał(a): to jest młodziutka dziewczyna to jak ma wyglądać zobaczymy za dwadzieścia lat czy coś sie zmieni
Jej siostra jest rok młodsza. Ma niezgrabne bardzo nogi w kształcie marchew, z cellulitem.
Kylie ma bardzo zgrabne nogi. Przestanie wreszcie pluć tym jaden, bo tego się czytać nie da.
Jad to ci mózg zalał. Nudny tekst. KYlie ma nogi jak parówki. Gorsze ma tylko nasza Halejcio.
Mi się bardziej podobają nogi Kylie, ma bardziej kobieca sylwetkę.
Kylie i Halejcio to najgorsze nogi. Nie dosc, że grube to jeszcze strasznie niezgrabne.

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida