czwartek 14-07-16, czytany: 5603 razy, autor: Piąta Nad Ranem

Khloe Kardashian zainwestowała w biust i zrzuciła stanik (FOTO)

Seksowna?

Khloe KardashianKhloe Kardashian / © Fame/Flynet
Gdy zawodzą twoje wszystkie sposoby na przyciągnięcie uwagi paparazzi, zdejmij stanik i załóż obcisły top.

Zobacz: Pupa Khloe Kardashian w centrum uwagi

Z tego niezawodnego sposobu skorzystała właśnie Khloe Kardashian (32 l.). Celebrytka ostatni rok spędziła pocąc się na siłowni. W końcu - pierwszy raz w życiu - jest zadowolona ze swojej sylwetki. Zresztą możemy przyznać jej rację - Khloe jest w swojej życiowej formie, wygląda rewelacyjnie.

By poczuć się pewniej, Koko powiększyła pośladki, ostrzykneła usta i przeszła serię zabiegów podnoszących biust. Efekt? Popatrzycie, jak prezentuje się bez stanika!

Zobacz: WYPRZEDAŻ W OYSHO - MODNE UBRANIA TRENINGOWE NA LATO 2016

Seksowna?


Khloe Kardashian zainwestowała w biust i zrzuciła stanik (FOTO)

Khloe Kardashian zainwestowała w biust i zrzuciła stanik (FOTO)

Khloe Kardashian zainwestowała w biust i zrzuciła stanik (FOTO)

Khloe Kardashian zainwestowała w biust i zrzuciła stanik (FOTO)

Khloe Kardashian zainwestowała w biust i zrzuciła stanik (FOTO)

Khloe Kardashian zainwestowała w biust i zrzuciła stanik (FOTO)

Khloe Kardashian zainwestowała w biust i zrzuciła stanik (FOTO)

Khloe Kardashian zainwestowała w biust i zrzuciła stanik (FOTO)

Khloe Kardashian zainwestowała w biust i zrzuciła stanik (FOTO)

Khloe Kardashian zainwestowała w biust i zrzuciła stanik (FOTO)

Khloe Kardashian zainwestowała w biust i zrzuciła stanik (FOTO)



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Khloe,Kendall,
Khloe,Kendall,
Kourtney,Khloe,Ken...
Kourtney,Khloe,Ken...
Kim,Kourtney,Khloe
Kim,Kourtney,Khloe
Kim,Kourtney,Khloe
Kim,Kourtney,Khloe




skomentuj:



Wasze komentarze (15): sortuj ↓

gość17-07-16, 08:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

przecież pupe mnia mniejsza niz wczesniej! ;)

gość14-07-16, 17:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

bardzo dobrze wyglada

gość14-07-16, 15:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ślicznie teraz wygląda..!:D
ma swój styl i to ją odróżnia.Teraz to jaqk stanie przy siostrach to niestraszy

gość14-07-16, 13:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 14-07-16, 12:29 napisał(a):
gość, 14-07-16, 10:45 napisał(a):
gość, 14-07-16, 00:29 napisał(a): caly czas mowiono o niej gruba, brzydka, nikt by sie fajnie z tym nie czuł, za to teraz wyglada rewelacyjnie. Widac kawał dobrej roboty
Wyglada najlepiej z sióstr.
Pewnie same jesteście uważane za grube i brzydkie. Sorry, ale w Khloe nie ma grama kobiecości, jest taka "ciężka" w odbiorze. Ma masywną sylwetkę i naprawdę nieładną twarz. Wiele razy próbowałam się do niej jakoś przekonać, ale na tle sióstr wygląda najgorzej i najstarzej.
Chyba żartujesz! Zawsze uwazalam Kim za najładniejszą... ale teraz mnie wcieło. Khloe wygląda niesamowicie. Ok, może twarz ma nie za ładną ale figura super.

gość14-07-16, 13:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie mogę w to uwierzyć,wygląda najlepiej ze wszystkich swoich sióstr!!!

gość14-07-16, 12:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 14-07-16, 10:45 napisał(a):
gość, 14-07-16, 00:29 napisał(a): caly czas mowiono o niej gruba, brzydka, nikt by sie fajnie z tym nie czuł, za to teraz wyglada rewelacyjnie. Widac kawał dobrej roboty
Wyglada najlepiej z sióstr.
Pewnie same jesteście uważane za grube i brzydkie. Sorry, ale w Khloe nie ma grama kobiecości, jest taka "ciężka" w odbiorze. Ma masywną sylwetkę i naprawdę nieładną twarz. Wiele razy próbowałam się do niej jakoś przekonać, ale na tle sióstr wygląda najgorzej i najstarzej.

gość14-07-16, 10:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 14-07-16, 00:29 napisał(a): caly czas mowiono o niej gruba, brzydka, nikt by sie fajnie z tym nie czuł, za to teraz wyglada rewelacyjnie. Widac kawał dobrej roboty
Wyglada najlepiej z sióstr.

gość14-07-16, 10:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wygląda znacznie lepiej.

gość14-07-16, 10:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nawet tyłek jest mniejszy i bardziej proporcjonalny.

gość14-07-16, 09:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

juz nie powieksza siedzenia

gość14-07-16, 09:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czyli tylko kardashianek to jednak sciema. Nie widać ze ma dużą pupe

gość14-07-16, 01:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona zawsze próbuje być seksowna, robi te swoje miny, a wygląda przy tym bardzo niekorzystnie. Ma okropne usta, tak brzydkich jeszcze nie widziałam. Nie podoba mi się wcale.

gość14-07-16, 00:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

caly czas mowiono o niej gruba, brzydka, nikt by sie fajnie z tym nie czuł, za to teraz wyglada rewelacyjnie. Widac kawał dobrej roboty

gość14-07-16, 00:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Bardzo duzo schudla na plus

gość14-07-16, 00:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie podoba mi się ona.

strony
1


Reklama


Pokrewne filmiki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida