piątek 22-07-16, czytany: 7277 razy, autor: Beata Maj

Jessica Ziółek tłumaczy się z butów na stole (Facebook)

Jaka jest jej wersja?

Jessica ZiółekJessica Ziółek / Facebook zrzut ekranu
Żegnając Barcelonę Jessica Ziółek wpadła z ukochanym do restauracji. Na Facebooku i Instagramie celebrytki pojawiły się fotki... stóp Jessiki "obutych" w seksowne sandałki i wystawionych przez obiektyw.

Zobacz: Klasy sobie nie kupisz... Zobacz, co robi dziewczyna Milika!

Kiedy na Kozaczku napisaliśmy, że Ziółek wykazała się brakiem znajomości dobrych manier, zawrzało. Głos zabrała sama dziewczyna piłkarza. Na profilu FB Kozaczka Jessica napisała:

Hahahahahhaha reasumując nogi są na sofie gdzie się leży w restauracji :) ! Oj nie wiecie a komentujcie :) coraz gorszy poziom mediów :) ! Pozdrawiam/


A potem dodała:

Skoro położenie nóg w butach na sofie W restauracji gdzie tak się robi świadczy o klasie :) ! To pozdrawiam serdecznie wszystkich ludzi którzy tak myślą.


Czytaj też: Polskie WAGs - Jessica Ziółek, dziewczyna Arkadiusza Milika (FOTO)

Fanki Jessiki zapewniły, że nie uwierzyły w plotki:

Kochana tak było jest i będzie że ludzie hejtują. My Cie znamy i wiemy jaka jesteś - napisała jedna z nich.

Jessi, nie ten poziom :) ludzie nawet nie znają takich rzeczy i nie maja pojęcia ze tak można ;) oh ale się uśmiałam z artykułu - dodała inna internautka.


Zostaje nam tylko bić się w piersi - skoro to nie był stół:)









Jessica Ziółek tłumaczy się z butów na stole (Facebook)




 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
(subskrybuj kanał ...
szusz HAUL KOSMETYCZNY Z DM
(subskrybuj kanał ...
3 FRYZURY NA JESIE...
Stylizacje Hairstyles
3 FRYZURY NA JESIE...
6 VLOG W DOMU
szusz vlogmas
6 VLOG W DOMU
REMONT ODC. 6 DUŻE...
MIESZKAMY TV
REMONT ODC. 6 DUŻE...




skomentuj:



Wasze komentarze (37): sortuj ↓

gość22-07-16, 21:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-07-16, 14:17 napisał(a):
Moze, to se kladzie, w czym problem? Bardzo czseto ludzie, ktorzy na codzien sprzedaja w sklepie, poza praca probuja sie dowartosciowac, na miasto wychodza wystylizowane, niezwykle szykowne, kiedy to kobiety na codzien eleganckie, moga nabrac troche luzu. tak sie wlasnie tworzy pozory, durne pozory. kogo obchodzi, ze se laska nogi na stol polozyla? przestancie.



Obchodzi ludzi, którzy chcą, by kultura osobista nie zanikła i na dobre nie rozpowszechniło się prostactwo!

gość22-07-16, 21:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-07-16, 13:23 napisał(a): Jakiej firmy są jej buty?
Pisala na instagramie ze je kupila w Tkmaxxx i to nie sa Valention buty

gość22-07-16, 18:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-07-16, 14:30 napisał(a): Jessica Ziółek. Denis Miednica. Simone Rosół. Zawsze mnie to bawi. "Dam jej Jessica to będzie taka światowa", a to, że ma na nazwisko polskie "Ziółek", to przecież nie jest żaden problem, bo ważne żeby "imię globalne było". A co do osób, które piszą, że "z polskimi imionami jest problem za granicą" to totalna bzdura. Mogą Ci kazać przeliterować i tyle. Znam ludzi o zdecydowanie bardziej skomplikowanych imionach niż te polskie i choć mieszkają w anglojęzycznym kraju nie marudzą. Nikt mi nie powie, że Brajan Kapusta brzmi dobrze (no chyba, że dziecko urodziło się np. w UK i tam mieszka)
W Rosji dużo chłopców ma na imię Denis czyli można dać, ponieważ pasuje do słowiańskiego nazwiska.

gość22-07-16, 18:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-07-16, 13:32 napisał(a):
gość, 22-07-16, 12:44 napisał(a):
to nadal jest stolik p. Jessica przestaszyla sie hejtu i sie tlumaczy ale nie umijetnie bo po pierwsze karty na sofie sie nie zostawia i nie zamawia po drugie dziwne ze przy owej sofie jest lawka bo po co ? ale ok media zle A Jess piekna :D

Dokladnie myśli ze tylko ona w Barcelonie była. ..



Ale Wy ją świetnie znacie dziewczyny, szacun !!! :D Aż mi boki ze śmiechu rozrywa

gość22-07-16, 18:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-07-16, 14:11 napisał(a):
przestancie pisac o jakiejs niby wags...
gdyby nie euro we francji nikt by nawet nie wiedzial kto to !!!!!




uuuuuuu wyczuwam zazdrość i dodatkowe kilogramy u autorki posta :D PS: Francji to piszemy z dużej inteligencie :)

gość22-07-16, 16:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja mam męża z niepolskim nazwiskiem, a dziecku nadam polskie imie i będzie brzmiało "śmiesznie" jak dla niektórych, ale mam to w dupie. Mieszkamy w Irlandii, ale nie mzm zamiaru podborządkowac się nikomu. Kiedyś Kevinów i Brajanów będzie tak dużo, że zapomniecie jak wam to " zgrzytało". Ps. Jessica Milik brzmi bardzo dobrze.

gość22-07-16, 15:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona ma fanki?? w dzisiejszych czasach nie trzeba naprawde robic nic ani byc autorytetem w zadnej dziedzinie, zebys o tobie mowili, dno - tu sie z nia zgadzam - coraz gorszy poziom mediow. Chociaz nie wiem z jakimi latami porownuje bo to dziecko ma 21 lat, jeszcze niedawno to ona gimnazjum konczyla.

gość22-07-16, 14:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-07-16, 12:54 napisał(a):
gość, 22-07-16, 11:59 napisał(a):
gość, 22-07-16, 11:32 napisał(a): Sądząc po poziomie tej Pani jeśli będą mieli kiedyś dzieci to zapewne nazwie je Karina, Kewin i Brajan!
Chyba Nikola i Denis
Mają wiele opcji do wyboru ;)
Jest Dżesika może być Dżenifer ;) dla mnie mogą być imiona obcobrzmiace jeżeli pasują do nazwiska to jest najważniejsze.

gość22-07-16, 14:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jessica Ziółek. Denis Miednica. Simone Rosół. Zawsze mnie to bawi. "Dam jej Jessica to będzie taka światowa", a to, że ma na nazwisko polskie "Ziółek", to przecież nie jest żaden problem, bo ważne żeby "imię globalne było". A co do osób, które piszą, że "z polskimi imionami jest problem za granicą" to totalna bzdura. Mogą Ci kazać przeliterować i tyle. Znam ludzi o zdecydowanie bardziej skomplikowanych imionach niż te polskie i choć mieszkają w anglojęzycznym kraju nie marudzą. Nikt mi nie powie, że Brajan Kapusta brzmi dobrze (no chyba, że dziecko urodziło się np. w UK i tam mieszka)

gość22-07-16, 14:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Moze, to se kladzie, w czym problem? Bardzo czseto ludzie, ktorzy na codzien sprzedaja w sklepie, poza praca probuja sie dowartosciowac, na miasto wychodza wystylizowane, niezwykle szykowne, kiedy to kobiety na codzien eleganckie, moga nabrac troche luzu. tak sie wlasnie tworzy pozory, durne pozory. kogo obchodzi, ze se laska nogi na stol polozyla? przestancie.

gość22-07-16, 14:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

przestancie pisac o jakiejs niby wags...
gdyby nie euro we francji nikt by nawet nie wiedzial kto to !!!!!

gość22-07-16, 13:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-07-16, 12:44 napisał(a): to nadal jest stolik p. Jessica przestaszyla sie hejtu i sie tlumaczy ale nie umijetnie bo po pierwsze karty na sofie sie nie zostawia i nie zamawia po drugie dziwne ze przy owej sofie jest lawka bo po co ? ale ok media zle A Jess piekna :D
Dokladnie myśli ze tylko ona w Barcelonie była. ..

gość22-07-16, 13:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-07-16, 12:54 napisał(a):
gość, 22-07-16, 11:59 napisał(a):
gość, 22-07-16, 11:32 napisał(a): Sądząc po poziomie tej Pani jeśli będą mieli kiedyś dzieci to zapewne nazwie je Karina, Kewin i Brajan!
Chyba Nikola i Denis
Mają wiele opcji do wyboru ;)
Karina to ładne stare polskie imię. Zresztą się zgodzę.

gość22-07-16, 13:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-07-16, 07:20 napisał(a):
gość, 21-07-16, 22:48 napisał(a):
gość, 21-07-16, 22:38 napisał(a):
gość, 21-07-16, 21:35 napisał(a):
gość, 21-07-16, 21:23 napisał(a):
gość, 21-07-16, 19:55 napisał(a):
gość, 21-07-16, 19:38 napisał(a):
gość, 21-07-16, 10:58 napisał(a):
gość, 21-07-16, 08:39 napisał(a): Takie imię zobowiązuje. Wszystkie Dzejsiki, Vanesski, Pamele i Andżeliki to laski z plebsu. Nikt normalny dziecku tak nie da na imię.
hehehehe DOKŁADNIE!!! każda wsiura z parciem na szkło i podróbą szanel daje dzieciom takie imiona. nie zapominajmy jeszcze o alankach,brajankach,nadiach,aureliach itp....
Akurat Aurelia i Nadia to normalne imiona.
Chyba w Bajkolandii tudzież w Rosji.
Nadia jest ok bo tak samo się czyta jak się pisze. Mnie raza jedynie takie imiona którym trzeba na sile szukać spolszczenia jak wyżej wymieniony brajan... nawet polska b l o g e re czka tak synka nazwała to jest dopiero imię.
Podobają mi się polskie imiona typu Zosia Stas Jan Anna Hania ale niestety w dzisiejszym świecie trzeba myśleć globalnie.Pewne jest ze w przyszłości dzieci będą jeździć zagranicę i czesto byc moze tam układać sobie życie a polskie imiona są trudne w wymowie. Trzeba myśleć postępowo.
Co za problem je zangielszczać jak się pojedzie zagranicę? Sophie, Stannis, John, Anne, Hannah?
W mowie potocznej tak ale już w urzędzie tego nie zrobisz i np. W banku czy w innych instytucjach jest problem z takimi imionami zagranicą.
Pracuje w przedszkolu i widzę po małych haniach zo i innych tego typu polskich imionach ze nie podoba im się to imię. Podczas zabaw wybierają sobie ze ja będę Julka,Nikola czy Lena wiec wybaczcie rodzice.

gość22-07-16, 13:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jakiej firmy są jej buty?

gość22-07-16, 13:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Klamczucha.

gość22-07-16, 12:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-07-16, 11:59 napisał(a):
gość, 22-07-16, 11:32 napisał(a): Sądząc po poziomie tej Pani jeśli będą mieli kiedyś dzieci to zapewne nazwie je Karina, Kewin i Brajan!
Chyba Nikola i Denis
Mają wiele opcji do wyboru ;)

gość22-07-16, 12:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to nadal jest stolik p. Jessica przestaszyla sie hejtu i sie tlumaczy ale nie umijetnie bo po pierwsze karty na sofie sie nie zostawia i nie zamawia po drugie dziwne ze przy owej sofie jest lawka bo po co ? ale ok media zle A Jess piekna :D

gość22-07-16, 12:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wygląda jak Anastasia Shevchenko

gość22-07-16, 11:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-07-16, 11:32 napisał(a): Sądząc po poziomie tej Pani jeśli będą mieli kiedyś dzieci to zapewne nazwie je Karina, Kewin i Brajan!
Chyba Nikola i Denis

gość22-07-16, 11:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Bardzo głupia i infantylna kobieta.

gość22-07-16, 11:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona serio ma tak na imię? czy to jakiś pseudonim ?

gość22-07-16, 11:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona się nawet wysłowić nie potrafi, czyta się to tak trudno jak slucha Lewandowskiej. Poza tym jakoś nigdy nie widziałam, żeby menu tez ktoś kładł na sofie...

gość22-07-16, 11:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pierd#+€@"=#enie widac ze to stół ....

gość22-07-16, 11:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kurcze ale tak serio to ja na sofie w restauracji siedze a nie leze ale jak ona tak woli to juz jej sprawa, fakt.. Nic mi do tego

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida