wtorek 26-07-16, czytany: 34826 razy, autor: Beata Maj

Rob Kardashian SKASOWAŁ wszystkie fotki Blac Chyny na Instagramie

I przestał śledzić profil narzeczonej. Co się stało?

Blac ChynaBlac Chyna / © Fame/Flynet
Takiego obrotu sprawy chyba nikt się nie spodziewał.

Kilka miesięcy temu długo nieobecny w mediach i na profilach społecznościowych Rob Kardashian (29 l.) wrócił na Instagram. Zaczął zamieszczać na profilu nowe zdjęcia. Wkrótce dołączyła do niego Blac Chyna (28 l.).

Zobacz: Czy jesteś uzależniony od Facebooka?

To właśnie za pośrednictwem mediów społecznościowych Rob i Blac informowali o ważnych wydarzeniach ze swego życia. O zaręczynach, ciąży, wspólnym oczekiwaniu na dziecko i wspólnej codzienności.

Teraz fani przecierają oczy ze zdumienia. Co się stało? Rob skasował wszystkie zdjęcia wrzucone na profil. Wśród obserwowanych są wszystkie jego siostry i mama. Ale nie ma tam Blac.

O co chodzi? Czyżby poważny kryzys, kłótnia? A może to, co najgorsze - rozstanie?

Czytaj też: Co za zmiana! Rob Kardashian schudł już... 30 kilogramów! (FOTO)

W marcu, podczas chwilowej przerwy we wrzucaniu fotek, Rob pisał:

Chy i ja nie zerwaliśmy, po prostu uznaliśmy, że będzie o wiele lepiej dla naszego związku, gdy zachowamy więcej dla siebie.


Nie jest możliwe utrzymywanie dobrych relacji z taką ilością negatywnych komentarzy ze strony mediów i obcych. Będziemy wdzięczni za zrozumienie.


Tym razem Rob niczego nie wyjaśnia. Zdjęć nie ma i już.

CO się mogło wydarzyć? Na pewno wkrótce się dowiemy.


Rob Kardashian SKASOWAŁ wszystkie fotki Blac Chyny na Instagramie

Rob Kardashian SKASOWAŁ wszystkie fotki Blac Chyny na Instagramie

Rob Kardashian SKASOWAŁ wszystkie fotki Blac Chyny na Instagramie

Rob Kardashian SKASOWAŁ wszystkie fotki Blac Chyny na Instagramie




 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
 Nieśmiertelni
Jula
Nieśmiertelni
DZIEŃ 2 BERLIN
SZUSZ VLOGMAS
DZIEŃ 2 BERLIN
SKY TOWER WIECZORE...
Julia Kobus
SKY TOWER WIECZORE...
Powrót do domu.. |...
Julia Kobus
Powrót do domu.. |...




skomentuj:



Wasze komentarze (45): sortuj ↓

gość26-07-16, 22:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pani blak costam costam ... Jest tak cudnej urody ze wymiękam..... Pan Rób to szczęściarz powinien iść na pielgrzymkę do Częstochowy za raki cud urody egzemplarz morświna !!!

gość26-07-16, 22:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ojeju i co to będzie teraz ? No dramatyczna sytuacja !

gość26-07-16, 22:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jakia mi wszystko jedno z tego powodu !!!

gość26-07-16, 21:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Mógł myśleć zanim ją zapłodnił.

gość26-07-16, 18:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-07-16, 18:40 napisał(a): A ja myślałam, że jestem najgorszym pasztetem na świecie :p
Nawet dałnica byłaby ładniejsza od niej albo karzeł

gość26-07-16, 18:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czarnucha leciała tylko na jego kase i nazwisko a Rob wreszcie przejrzał na oczy ciesze mnie to że tak się stało wszystkie mówią że faceci to gnoje a laski też nie lepsze traktują tylko gościa jak bankomat i na dziciora łapią żeby kase trzepać

gość26-07-16, 18:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A ja myślałam, że jestem najgorszym pasztetem na świecie :p

gość26-07-16, 18:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-07-16, 13:03 napisał(a):
gość, 26-07-16, 11:53 napisał(a):
gość, 26-07-16, 11:43 napisał(a):
Ale zaciążyć zdarzyła i teraz oskubie rodzinkę na maksa 😐 ehhh rob jest taki głupi jeśli to sie nie wydarzyło teraz to sie wydarzy za pare lat a potem 10 x większa deprecha niz przed "związkiem"... On jest naiwny i łatwo zakoch*je sie w wyrachowanych dupodajkach...

haha, kozak cenzuruje wyraz ZAKOCHUJE !?!

Dlatego, że jest ch*je

Akurat w jego przypadku to szczera prawda. Tym się właśnie "zakochał" albo może bardziej "zakoch*jał". To teraz będzie płacić.

gość26-07-16, 16:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-07-16, 15:02 napisał(a): Na daily.mail piszą, że pokłócili się ostro a ona go bardzo podrapała i zaczęła się śmiać z niego. Biedny Rob, pewnie ta harpia zastawiła sidła na niego a dziecko daje jej strumień kasy jeżeli rozstaną się.
On nawet nie miał swojego domu, mieszkał u Khloe. Kris robiła mu przelewy (kieszonkowe) od 2012 do 15, kiedy to zdecydował sie wrócić do reality show... Dopiero teraz jego wartość wzrosła, pojawiła sie opcja własnego reality (możliwość zarabiania samemu, nie na rodzinie), a to wlasnie dzięki Chynie. Bez niej on sie znowu stoczy i wróci na garnuszek Kris. A utrzymanie przez rodzine to chyba nie stały przychód, od ktorego mozna by naliczyć alimenty?

gość26-07-16, 15:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Na daily.mail piszą, że pokłócili się ostro a ona go bardzo podrapała i zaczęła się śmiać z niego. Biedny Rob, pewnie ta harpia zastawiła sidła na niego a dziecko daje jej strumień kasy jeżeli rozstaną się.

gość26-07-16, 14:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wciąż obserwuje jej profil. A usunął wszystkie zdjęcia nie tylko z nią więc może chodzi o coś innego?

gość26-07-16, 13:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-07-16, 11:53 napisał(a):
gość, 26-07-16, 11:43 napisał(a): Ale zaciążyć zdarzyła i teraz oskubie rodzinkę na maksa 😐 ehhh rob jest taki głupi jeśli to sie nie wydarzyło teraz to sie wydarzy za pare lat a potem 10 x większa deprecha niz przed "związkiem"... On jest naiwny i łatwo zakoch*je sie w wyrachowanych dupodajkach...
haha, kozak cenzuruje wyraz ZAKOCHUJE !?!
Dlatego, że jest ch*je

gość26-07-16, 12:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

pewnie zatrudnia profesjonalnego fotografa ktory im bedzie pstykal słit fotki

gość26-07-16, 11:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-07-16, 11:43 napisał(a):
Ale zaciążyć zdarzyła i teraz oskubie rodzinkę na maksa 😐 ehhh rob jest taki głupi jeśli to sie nie wydarzyło teraz to sie wydarzy za pare lat a potem 10 x większa deprecha niz przed "związkiem"... On jest naiwny i łatwo zakoch*je sie w wyrachowanych dupodajkach...

haha, kozak cenzuruje wyraz ZAKOCHUJE !?!

gość26-07-16, 11:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-07-16, 09:53 napisał(a): się okazało że dziecko nie jego?
Ojjj ona juz zadbała ze jego. Prędzej go zdradzała albo obśmiewaną jak go zrobiła na szaro z koleżanka na przykład i jakimś cudem sie skapnąl...

gość26-07-16, 11:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ale zaciążyć zdarzyła i teraz oskubie rodzinkę na maksa 😐 ehhh rob jest taki głupi jeśli to sie nie wydarzyło teraz to sie wydarzy za pare lat a potem 10 x większa deprecha niz przed "związkiem"... On jest naiwny i łatwo zakoch*je sie w wyrachowanych dupodajkach...

gość26-07-16, 11:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Cokolwiek by sie nie stalo jest ustawiona I nic jej sie nie stanie haha

gość26-07-16, 11:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

DOWIEDZIAŁ SIĘ, ŻE NIE JEST OJCEM????

gość26-07-16, 10:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-07-16, 10:21 napisał(a):
gość, 26-07-16, 09:25 napisał(a):
gość, 26-07-16, 06:11 napisał(a):
Stary był szanowanym prawnikiem, a ten zrobił sobie tatułarze i zszedł na dno! Tatułarze to tylko patole mają!

"tatuŁarze"? jesteś tym trollem od "argÓmentów"?

I od błondów jeszcze


hahaha taak na bank ta sama ''mała prowokatorka'' :D

gość26-07-16, 10:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie zdjęcia blac tylko wszystkie sa skasowane jego inst jest pusty

gość26-07-16, 10:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zamiast Mulata urodzi się Czarne pewnie.

gość26-07-16, 10:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Boże...... Jak można iśc z takim czymś do łóżka. Ona wyglada jak potwór .

gość26-07-16, 10:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-07-16, 00:11 napisał(a): ormiańskie gówna
Ormianki są piękne.

gość26-07-16, 10:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-07-16, 09:25 napisał(a):
gość, 26-07-16, 06:11 napisał(a): Stary był szanowanym prawnikiem, a ten zrobił sobie tatułarze i zszedł na dno! Tatułarze to tylko patole mają!
"tatuŁarze"? jesteś tym trollem od "argÓmentów"?
I od błondów jeszcze

gość26-07-16, 10:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona łapie bogatych na alimenty. dawała niedawno dupy byłemu Ciary temu future niestety nie udało jej się go wrobić dla alimentów to złapała tego naiwnego i głupiego Roba na alimenty a teraz to na co on jej?

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida