wtorek 26-07-16, czytany: 24107 razy, autor: Beata Maj

Sposób, w jaki zarabia Córka Kurta Cobaina, jest trochę PRZERAŻAJĄCY

Nie jest - jak reszta córek gwiazd - modelką.

Frances Bean CobainFrances Bean Cobain / © Fame/Flynet
Większość córek znanych rodziców wybiera pewną ścieżkę kariery. Zostają modelkami albo próbują sił w aktorstwie. Niektóre chcą śpiewać.

Tymczasem Frances Bean Cobain (23 l.), córka Kurta Cobaina i Courtney Love wybrała zupełnie inną drogę.

Zobacz: Córka Kurta Cobaina bierze rozwód!

Frances nie pcha się w światła reflektorów, nie lubi towarzystwa paparazzi. Ścianek unika jak ognia, trochę swego życia pokazuje tylko na Instagramie.

Ale najwięcej o córce Kurta można się dowiedzieć z jej prac plastycznych, które Frances sprzedaje na portalu depop.com.

Mroczne, przedstawiające wykoślawioną, karykaturalną rzeczywistość obrazy sugerują, że córka Courtney Love nie jest miłośniczką pastelowych ścian i słodkich kompozycji. To prawdziwie rogata dusza - z całym znaczeniowym bagażem tego słowa.

Obrazy Frances kosztują od 150 do 350 dolarów. Czy są warte swojej ceny? Oceńcie sami, znajdziecie je tutaj.




Solid.

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Frances Bean Cobain (@space_witch666)




Abracadabra

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Frances Bean Cobain (@space_witch666)




Happy Father's Day Kurt. We miss you.

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Frances Bean Cobain (@space_witch666)






Sposób, w jaki zarabia Córka Kurta Cobaina, jest trochę PRZERAŻAJĄCY

Sposób, w jaki zarabia Córka Kurta Cobaina, jest trochę PRZERAŻAJĄCY

Sposób, w jaki zarabia Córka Kurta Cobaina, jest trochę PRZERAŻAJĄCY




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Frances Bean Cobai...
Frances Bean Cobai...
Kurt i Frances
Kurt i Frances
Kurt i Frances
Kurt i Frances
Kurt, Courtney i F...
Kurt, Courtney i F...




skomentuj:



Wasze komentarze (49): sortuj ↓

gość28-07-16, 00:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 27-07-16, 23:05 napisał(a): Biedna dziewczyna matka poje**na nie mówiąc już ze ojca jej zabiła szkoda jęj
ojciec sam sie zabił. poza tym zawsze bawi mnie krytykowanie Love przez fanki nirvany. tak jakby Cobain sam był wzorem cnót, normalnosci i trzeźwości

gość27-07-16, 23:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Biedna dziewczyna matka poje**na nie mówiąc już ze ojca jej zabiła szkoda jęj

gość27-07-16, 17:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

haha, już nastoletnie fanki nirvany się zbiegły i zaczęły szczekać na wszystkich, którzy nie gloryfikują tak jak one ich idola. na ale czego się spodziewać, jak miałam czternaście lat tez wykłócałam się z każdym kto na temat jakiegoś wykonawcy muzycznego miał inne zdanie niż ja. potem wyszłam z gimnazjum i samo mi przeszło, więc spokojnie dziewczynki z tego się wyrasta. z bycia fanem nirvany najczęściej też, bo u większości osób gust muzyczny poprawia się z wiekiem, więc nic się nie martwcie, to minie, musicie tylko przeczekać ten głupi wiek :)

gość27-07-16, 15:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 27-07-16, 08:57 napisał(a):
gość, 27-07-16, 01:14 napisał(a):
gość, 26-07-16, 20:37 napisał(a):
O nim piszą choć nie żyje już ćwierć wieku.

a to ma twoim zdaniem świadczyć niby o czym? bo dla mnie to, że o kimś piszą nie oznacza że ta osoba była nie wiadomo jak uzdolniona. prawda jest taka, że Cobain był bardzo słabym wokalistą i gitarzystą, teksty jego piosenek nie mają sensu, a dwa jego najbardziej znane riffy, czyli riff do come as you are i do smells like teen spirit, to plagiaty. a cała ta jego "legenda" wynika głównie z tego, że zmarł w młodym u szczytu kariery

Nie pier**l debilko! Cobain to legenda! Stworzył grunge, każdy zna Nirvane! Zabił się przez tą je**na cpunke! Czemu nie napisałaś, że ta cpunka rozpuscila całą kasę, nawet córki kasę przechlala, przecpala. Taka z niej mamusia. Córka nie ma nic, przez nią. Courtney to przecpana wdowa po wielkim muzyku.

hamuj się trochę, a nie zaczynasz od wyzwisk, bo ktoś ma inne zdanie niż ty. Love to nie "przecpana wdowa po wielkim muzyku" tylko aktorka oraz wokalistka i gitarzystka zespołu który również jest znany na całym świecie i ma rzeszę fanów. a jeśli uważasz, że Cobain stworzył grunge to poczytaj trochę na temat historii tej muzyki, a nie kompromitujesz się wypisując takie bzdury w internecie

gość27-07-16, 14:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-07-16, 19:07 napisał(a):
gość, 26-07-16, 18:56 napisał(a):
gość, 26-07-16, 18:39 napisał(a): Fajna kumpela żeby razem popić na Woodstocku ja bardzo lubie takie dziewczyny a nie plastiki których pełno
popic na woodstocku? no tak,tam to dopiero jest patologia.
a skąd możesz to wiedzieć byłaś tam kiedykolwiek, że wysnuwasz takie wnioski?

gość27-07-16, 13:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 27-07-16, 09:03 napisał(a): To może jeszcze napisz, że Courtney jest bardziej znana i sprzedała więcej płyt. Ignorantka z Ciebie. Jak można tak komuś umniejszac. Gość ma największych wkład w grunge, fanów na całym świecie, a ty takie bzdety piszesz.
rozumiem, że dla ciebie każdy kto ma inne zdanie niż ty jest ignorantem i pisze bzdury? poza tym co z tego, że ma fanów na całym świecie, to znaczy, że już nikt nie ma prawa mieć innego zdania i go wryazić? a pisząc, że on ma największy wkład w grunge sama udowadniasz, że to ty jestes ignorantką, bo jak widać nie wiesz nic o tej muzyce

gość27-07-16, 12:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 27-07-16, 09:03 napisał(a): To może jeszcze napisz, że Courtney jest bardziej znana i sprzedała więcej płyt. Ignorantka z Ciebie. Jak można tak komuś umniejszac. Gość ma największych wkład w grunge, fanów na całym świecie, a ty takie bzdety piszesz.
akurat popularność i ilość sprzedanych płyt nie ma nic do jakości muzyki. największy wkład w grunge, serio? a takie nazwiska jak Cornell, Staley czy Wood coś ci w ogóle mówią? nirvana nie byla ani pierwszym ani najlepszym zespołem grunge'owym. byli najpopularniejsi po prostu dlatego że ich muzyka była najbatdziej komercyjna

gość27-07-16, 11:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 27-07-16, 09:06 napisał(a): Co za idiotka niżej wywyzsza Love nad Kurtem. Gdyby nie Cobain ta menda już dawno by z głodu zdechła. Cpa i zre za pieniądze po nim. Nawet córki część rozpuscila. Taka jest super, to czemu się sama ze swojej muzyki nie utrzyma, tylko jeszcze dziecku zmarnowala tyle pieniędzy po ojcu?
co za idiotka uważe, że każdy ma skakać wokól jej idola i go woelbić. naprawdę uważasz, że nikt nie ma prawa cenić sobie bardziej jakowgoś innego artystę niż tego którego ty lubisz?

gość27-07-16, 10:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Przecież kiedyś sami pisaliście, że startowała na modelkę. Najwyraźniej nie wyszło. Jaka rogata dusza? Chora dusza. Tak jak u obojga rodziców. Szkoda, bo może i dobra z niej dziewczyna, ale widać, że ma prawdopodobnie skłonności do autodestrukcji.

gość27-07-16, 09:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Co za idiotka niżej wywyzsza Love nad Kurtem. Gdyby nie Cobain ta menda już dawno by z głodu zdechła. Cpa i zre za pieniądze po nim. Nawet córki część rozpuscila. Taka jest super, to czemu się sama ze swojej muzyki nie utrzyma, tylko jeszcze dziecku zmarnowala tyle pieniędzy po ojcu?

gość27-07-16, 09:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 27-07-16, 01:14 napisał(a):
gość, 26-07-16, 20:37 napisał(a):
gość, 26-07-16, 17:02 napisał(a):
gość, 26-07-16, 16:22 napisał(a):
gość, 26-07-16, 15:23 napisał(a):
gość, 26-07-16, 12:26 napisał(a): lepiej niech sobie maluje co chce,a nie żeruje na zmarłym ojcu jak jej przećpana mamusia
Przyćpana mamusia ta, a Cobain to był rzeczywiście wzór trzeźwości. Poza tym naprawdę uważasz, że Courtney Love, jedna z stosunkowo niewielu kobiet, które zapisały się w historii muzyki rockowej, wokalistka i gitarzystka znanego na całym świecie grunge'owego zespołu i aktorka z nominacją do Złotego Globu musi na kimś "żerować"? Ja osobiście cenią ją jako artystkę dużo bardziej niż jej męża, który był dla mnie po prostu kiepskim muzykiem.
z niej taka artystka jak z koziej dupy trąba.
jesli z Courtney "taka artystka jak z koziej dupy trąba" to co dopiero powiedzieć o Cobainie?
O nim piszą choć nie żyje już ćwierć wieku.
a to ma twoim zdaniem świadczyć niby o czym? bo dla mnie to, że o kimś piszą nie oznacza że ta osoba była nie wiadomo jak uzdolniona. prawda jest taka, że Cobain był bardzo słabym wokalistą i gitarzystą, teksty jego piosenek nie mają sensu, a dwa jego najbardziej znane riffy, czyli riff do come as you are i do smells like teen spirit, to plagiaty. a cała ta jego "legenda" wynika głównie z tego, że zmarł w młodym u szczytu kariery
To może jeszcze napisz, że Courtney jest bardziej znana i sprzedała więcej płyt. Ignorantka z Ciebie. Jak można tak komuś umniejszac. Gość ma największych wkład w grunge, fanów na całym świecie, a ty takie bzdety piszesz.

gość27-07-16, 08:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 27-07-16, 01:14 napisał(a):
gość, 26-07-16, 20:37 napisał(a):
gość, 26-07-16, 17:02 napisał(a):
gość, 26-07-16, 16:22 napisał(a):
gość, 26-07-16, 15:23 napisał(a):
gość, 26-07-16, 12:26 napisał(a): lepiej niech sobie maluje co chce,a nie żeruje na zmarłym ojcu jak jej przećpana mamusia
Przyćpana mamusia ta, a Cobain to był rzeczywiście wzór trzeźwości. Poza tym naprawdę uważasz, że Courtney Love, jedna z stosunkowo niewielu kobiet, które zapisały się w historii muzyki rockowej, wokalistka i gitarzystka znanego na całym świecie grunge'owego zespołu i aktorka z nominacją do Złotego Globu musi na kimś "żerować"? Ja osobiście cenią ją jako artystkę dużo bardziej niż jej męża, który był dla mnie po prostu kiepskim muzykiem.
z niej taka artystka jak z koziej dupy trąba.
jesli z Courtney "taka artystka jak z koziej dupy trąba" to co dopiero powiedzieć o Cobainie?
O nim piszą choć nie żyje już ćwierć wieku.
a to ma twoim zdaniem świadczyć niby o czym? bo dla mnie to, że o kimś piszą nie oznacza że ta osoba była nie wiadomo jak uzdolniona. prawda jest taka, że Cobain był bardzo słabym wokalistą i gitarzystą, teksty jego piosenek nie mają sensu, a dwa jego najbardziej znane riffy, czyli riff do come as you are i do smells like teen spirit, to plagiaty. a cała ta jego "legenda" wynika głównie z tego, że zmarł w młodym u szczytu kariery
Jego legenda wynika z jego niesamowitej charyzmy. nikt nigdy nie mówił, że jest świetnym gitarzystą i wokalista, ale w un.plug.ged pokazał, że nie jest tak słaby za jakiego go uważali.

gość27-07-16, 08:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 27-07-16, 01:14 napisał(a):
gość, 26-07-16, 20:37 napisał(a):
gość, 26-07-16, 17:02 napisał(a):
gość, 26-07-16, 16:22 napisał(a):
gość, 26-07-16, 15:23 napisał(a):
gość, 26-07-16, 12:26 napisał(a): lepiej niech sobie maluje co chce,a nie żeruje na zmarłym ojcu jak jej przećpana mamusia
Przyćpana mamusia ta, a Cobain to był rzeczywiście wzór trzeźwości. Poza tym naprawdę uważasz, że Courtney Love, jedna z stosunkowo niewielu kobiet, które zapisały się w historii muzyki rockowej, wokalistka i gitarzystka znanego na całym świecie grunge'owego zespołu i aktorka z nominacją do Złotego Globu musi na kimś "żerować"? Ja osobiście cenią ją jako artystkę dużo bardziej niż jej męża, który był dla mnie po prostu kiepskim muzykiem.
z niej taka artystka jak z koziej dupy trąba.
jesli z Courtney "taka artystka jak z koziej dupy trąba" to co dopiero powiedzieć o Cobainie?
O nim piszą choć nie żyje już ćwierć wieku.
a to ma twoim zdaniem świadczyć niby o czym? bo dla mnie to, że o kimś piszą nie oznacza że ta osoba była nie wiadomo jak uzdolniona. prawda jest taka, że Cobain był bardzo słabym wokalistą i gitarzystą, teksty jego piosenek nie mają sensu, a dwa jego najbardziej znane riffy, czyli riff do come as you are i do smells like teen spirit, to plagiaty. a cała ta jego "legenda" wynika głównie z tego, że zmarł w młodym u szczytu kariery
Nie pier**l debilko! Cobain to legenda! Stworzył grunge, każdy zna Nirvane! Zabił się przez tą je**na cpunke! Czemu nie napisałaś, że ta cpunka rozpuscila całą kasę, nawet córki kasę przechlala, przecpala. Taka z niej mamusia. Córka nie ma nic, przez nią. Courtney to przecpana wdowa po wielkim muzyku.

gość27-07-16, 01:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-07-16, 20:37 napisał(a):
gość, 26-07-16, 17:02 napisał(a):
gość, 26-07-16, 16:22 napisał(a):
gość, 26-07-16, 15:23 napisał(a):
gość, 26-07-16, 12:26 napisał(a): lepiej niech sobie maluje co chce,a nie żeruje na zmarłym ojcu jak jej przećpana mamusia
Przyćpana mamusia ta, a Cobain to był rzeczywiście wzór trzeźwości. Poza tym naprawdę uważasz, że Courtney Love, jedna z stosunkowo niewielu kobiet, które zapisały się w historii muzyki rockowej, wokalistka i gitarzystka znanego na całym świecie grunge'owego zespołu i aktorka z nominacją do Złotego Globu musi na kimś "żerować"? Ja osobiście cenią ją jako artystkę dużo bardziej niż jej męża, który był dla mnie po prostu kiepskim muzykiem.
z niej taka artystka jak z koziej dupy trąba.
jesli z Courtney "taka artystka jak z koziej dupy trąba" to co dopiero powiedzieć o Cobainie?
O nim piszą choć nie żyje już ćwierć wieku.
a to ma twoim zdaniem świadczyć niby o czym? bo dla mnie to, że o kimś piszą nie oznacza że ta osoba była nie wiadomo jak uzdolniona. prawda jest taka, że Cobain był bardzo słabym wokalistą i gitarzystą, teksty jego piosenek nie mają sensu, a dwa jego najbardziej znane riffy, czyli riff do come as you are i do smells like teen spirit, to plagiaty. a cała ta jego "legenda" wynika głównie z tego, że zmarł w młodym u szczytu kariery

gość27-07-16, 01:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-07-16, 20:37 napisał(a):
gość, 26-07-16, 17:02 napisał(a):
gość, 26-07-16, 16:22 napisał(a):
gość, 26-07-16, 15:23 napisał(a):
gość, 26-07-16, 12:26 napisał(a): lepiej niech sobie maluje co chce,a nie żeruje na zmarłym ojcu jak jej przećpana mamusia
Przyćpana mamusia ta, a Cobain to był rzeczywiście wzór trzeźwości. Poza tym naprawdę uważasz, że Courtney Love, jedna z stosunkowo niewielu kobiet, które zapisały się w historii muzyki rockowej, wokalistka i gitarzystka znanego na całym świecie grunge'owego zespołu i aktorka z nominacją do Złotego Globu musi na kimś "żerować"? Ja osobiście cenią ją jako artystkę dużo bardziej niż jej męża, który był dla mnie po prostu kiepskim muzykiem.
z niej taka artystka jak z koziej dupy trąba.
jesli z Courtney "taka artystka jak z koziej dupy trąba" to co dopiero powiedzieć o Cobainie?
O nim piszą choć nie żyje już ćwierć wieku.
Dlatego ze nie żyje... O Ewie Tylman tez piszą

gość27-07-16, 01:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Fajne te obrazy. Ale ona sprzedaje reprodukcje, poza tym cena ewidentnie za niska na obrazy.

gość26-07-16, 21:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jej ojciec baardzo podobnie rysował, malował. Ten sam styl.

gość26-07-16, 21:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

surgerystars.com/wp-content/uploads/2014/09/frances-bean-cobain-before-surgery-frances-bean-cobain-1083635064.jpg

gość26-07-16, 21:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

htt p://surgerystars.com/wp-content/uploads/2014/09/frances-bean-cobain-before-surgery-frances-bean-cobain-1083635064.jpg

gość26-07-16, 21:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Moze nie jest to jakies totalnie slabe, ale normalny, inteligentny czlowiek nie kupilby tego bo "cobain" i jeszcze kurna wydruku...

gość26-07-16, 21:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A jeszcze jest zabawne, ze jakby nie byla "cobain" to nikt by jej tego nie kupil;] zwykle wydruki bohomazow... corka cobaina rysuje mroczne obrazki? - To takie oczywiste... A zdziwilo mnie, ze ma prawie 24 lata, bo wyglada to jak dziela zbuntowanej 16 latki

gość26-07-16, 21:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-07-16, 20:54 napisał(a):
gość, 26-07-16, 20:45 napisał(a): Ale usta okroopne widac, ze ma wypełniacze
Bzdura. Od dzieciństwa takie ma.
Miala male waskie usta;)

gość26-07-16, 21:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To nie sa ceny obrazow a jedynie przedrukow. Jest wyraznie napisane, ze pierwotne egzemplaze (original art) nie sa dostepne.

gość26-07-16, 21:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

prawdziwa mieszanka wybuchowa ojca i matki...

gość26-07-16, 20:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-07-16, 20:45 napisał(a): Ale usta okroopne widac, ze ma wypełniacze
Bzdura. Od dzieciństwa takie ma.

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida