piątek 29-07-16, czytany: 14587 razy, autor: krisu

Młoda Syryjka zaskoczyła dziennikarza swoją prośbą na ŚDM (VIDEO)

Przygotujcie chusteczki!

Wojna W SyriiWojna W Syrii / StarStock, Screen: TVN24
Podczas gdy trwają w Polsce Światowe Dni Młodzieży, do Polski przyjeżdżają młodzi ludzie z całego świata. Nawet z tych terenów, które są objęte konfliktem zbrojnym.

Zobacz też: Chciał żyć i spotkać się z papieżem. Franciszek modlił się za Macieja Cieślę

W czasie jednego z wejść na żywo dziennikarz stacji TVN24 zapytał młodą dziewczynę o to, skąd pochodzi.

Jej odpowiedź zarówno go zdziwiła, jak i przestraszyła.

Wszystko dlatego, że młoda chrześcijanka pochodziła z Allepo w Syrii. W miejscu gdzie toczą się najcięższe walki pomiędzy islamistami a wojskami prezydenta Bashara Al-Assada.

Dziewczyna na pytanie, czy można jakoś jej pomóc, odpowiedziała:

Przyjechaliśmy, żeby być tutaj ze wszystkimi ludźmi. Aleppo nie jest bezpieczne, ale tam żyjemy. Nie mamy innego wyboru. Po prostu módlcie się za nas.


Zobacz też: Papież Franciszek UPADŁ w czasie mszy! (VIDEO)

Wyraźnie zmieszany dziennikarz kolejny raz zapytał o to, czy na pewno nie chce pomocy. Syryjka ponownie odpowiedziała:

Po prostu się za nas módlcie. Dziękuję.


Przypomnijmy, że w Syrii, gdzie jeszcze przed kilkoma laty każdy mógł wyznawać religię, jaką chciał, teraz przeżycie jest na miarę cudu.

Tragedia tego kraju rozpoczęła się od rozruchów przeciwko rządom Assada.

Zobacz też: Jak rozegrałem wojny światowe

Protesty były przeprowadzone przez grupy salafickie i wahabickie (skrajny fundamentalizm islamski), chcących wprowadzenia prawa szariatu.

Syria, która do tej pory była krajem laickim, musiała się zatem bronić.

Z tego względu chrześcijanie z Bliskiego Wschodu popierają rządy Assada, mimo że żołnierze armii syryjskiej dopuścili się zbrodni wojennych.

Wszystko dlatego, że gdyby zabrakło tego prezydenta, wszystkich wyznawców Chrystusa czekałaby pewna śmierć.

Dlatego uważni obserwatorzy mogą zobaczyć, że chrześcijanie obecni na Światowych Dniach Młodzieży trzymają oficjalną flagę tego kraju, zamiast opozycyjnej tak zwanej Wolnej Armii Syryjskiej.

Zobacz też: Papież Franciszek już w Polsce - witali go prezydent i Pierwsza Dama

Nie pozostaje nam zatem nic innego, jak tylko spełnić prośbę tej dziewczyny.




Młoda Syryjka zaskoczyła dziennikarza swoją prośbą (VIDEO)

Młoda Syryjka zaskoczyła dziennikarza swoją prośbą (VIDEO)

Młoda Syryjka zaskoczyła dziennikarza swoją prośbą (VIDEO)

Młoda Syryjka zaskoczyła dziennikarza swoją prośbą (VIDEO)

Młoda Syryjka zaskoczyła dziennikarza swoją prośbą (VIDEO)

Młoda Syryjka zaskoczyła dziennikarza swoją prośbą na ŚDM (VIDEO)



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
(subskrybuj kanał ...
szusz HAUL KOSMETYCZNY Z DM
(subskrybuj kanał ...
3 FRYZURY NA JESIE...
Stylizacje Hairstyles
3 FRYZURY NA JESIE...
6 VLOG W DOMU
szusz vlogmas
6 VLOG W DOMU
REMONT ODC. 6 DUŻE...
MIESZKAMY TV
REMONT ODC. 6 DUŻE...




skomentuj:



Wasze komentarze (69): sortuj ↓

gość30-07-16, 22:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-07-16, 20:12 napisał(a):
gość, 30-07-16, 17:12 napisał(a):
gość, 30-07-16, 16:33 napisał(a):
gość, 30-07-16, 16:17 napisał(a):
gość, 30-07-16, 12:00 napisał(a):
gość, 30-07-16, 09:38 napisał(a): Nikt nam nie pomógł? A to tylko my braliśmy udział w wojnie? Historii w szkole nie mialas? O masowej emigracji nie słyszałaś?
może twoja rodzina uciekałą jak śmierdzące szczury albo była folksdojczami. Moja rodzina walczyła o ten kraj, z bronią w ręku.
Moja rowniez, ale co to ma do rzeczy? Nie potrafisz odpowiedzieć na temat (nikt nie pomógł), wiec uciekasz sie do wycieczek osobistych pod adresem rozmówcy?
A kto nam pomógł?? Setki tysięcy ludzi pozamykano w obozach śmierci a cały świat był na to obojętny.
Cały swiat? Wydajesz sie całkowicie ignorować fakt, ze druga wojna "światowa" nazywa sie tak od swiata a nie od czubka twojego nosa. Francja i Anglia przystąpiły do wojny 2 dni po ataku na nas. Wiesz ilu ludzi zginęło w czasie drugiej wojny? Wiesz ile razy wiecej, niz w obozach na terenie Polski? Nie chce absolutnie umniejszać naszych strat, cierpienia, walki, nie chce tez idealizować innych krajów ani usprawiedliwiać ich opieszalosci, ale powiedzenie, ze cała wojnę cały swiat obojętnie siedział i patrzył, to szczyt ignorancji.
Gdybh pani wczesniej czytala cos wiecej niz kozaka wiedziapaby, ze ani anglia, ani francja do wojnhgptpwe nie byly, przygotowywac sie musialy, co moze mieli ruszyc z garstka samolotow na luftwaffe i dac sie wssyscy zabic ? Wiecie dlaczego mowia, ze nas zdradzili, anie dlatego , ze nie pomogli, wtedy nie mieli jak pomoc, tylko dlatego, zewe wrzesniu 1939 podjeli decyzje, ze losy polski rozwiąza sie po wojnie... a pomoc wtedy nie mogli, niemieli jak nie mieli czym...

gość30-07-16, 21:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-07-16, 09:46 napisał(a):
gość, 30-07-16, 06:18 napisał(a):
gość, 29-07-16, 22:31 napisał(a):
gość, 29-07-16, 22:24 napisał(a):
gość, 29-07-16, 19:17 napisał(a):
gość, 29-07-16, 19:14 napisał(a):
Polacy i tak nazwą ja brudną ciapata, przykre.

Mylisz się. Jej postawa budzi ogólny szacunek, bo nie jest roszczeniowa. Ona nie chce socjalu od Merkel, chce tylko żeby się modlić za jej rodaków. Poczytaj co o niej piszą w internecie. Takich uchodźców powinniśmy przyjmować.

Zawsze tak tu piszecie i najeżdżacie na Arabów

Arab a arab to jest różnica ona jest katoliczka a nie radykalna islamistka!


I tak by dostała w autobusie od "prawdziwego Polaka". Oni już nawet Peruwiańczyków, Hindusów czy Hiszpanów biją.

Nie dostałaby bo nie ma szmaty na głowie. W autobusie dostała muzułmańska wywłoka czcicielka pedofila, gwałciciela i mordercy, która chciałaby zyć jak jej prorok. Uchodźców można brać ale na innych zasadach, na pewno nie na własny koszt. Pod żadnym wypadkiem muzułmanów, tylko chrześcijan i ateistów. Można załatwić tanie mieszkania, zwolnić na 3 mies z czynszu i jednodaniowy obiad a potem miasto powinno samo zorganizować pracę tym ludziom, np w miejskich ogrodach, rolnictwie czy szyciu- zależy co kto potrafi. Pobyt powinni odpracować.


Oni już dostali, radzę czytać czasem coś więcej niż Kozaka.

gość30-07-16, 20:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-07-16, 17:12 napisał(a):
gość, 30-07-16, 16:33 napisał(a):
gość, 30-07-16, 16:17 napisał(a):
gość, 30-07-16, 12:00 napisał(a):
gość, 30-07-16, 09:38 napisał(a): Nikt nam nie pomógł? A to tylko my braliśmy udział w wojnie? Historii w szkole nie mialas? O masowej emigracji nie słyszałaś?
może twoja rodzina uciekałą jak śmierdzące szczury albo była folksdojczami. Moja rodzina walczyła o ten kraj, z bronią w ręku.
Moja rowniez, ale co to ma do rzeczy? Nie potrafisz odpowiedzieć na temat (nikt nie pomógł), wiec uciekasz sie do wycieczek osobistych pod adresem rozmówcy?
A kto nam pomógł?? Setki tysięcy ludzi pozamykano w obozach śmierci a cały świat był na to obojętny.
Cały swiat? Wydajesz sie całkowicie ignorować fakt, ze druga wojna "światowa" nazywa sie tak od swiata a nie od czubka twojego nosa. Francja i Anglia przystąpiły do wojny 2 dni po ataku na nas. Wiesz ilu ludzi zginęło w czasie drugiej wojny? Wiesz ile razy wiecej, niz w obozach na terenie Polski? Nie chce absolutnie umniejszać naszych strat, cierpienia, walki, nie chce tez idealizować innych krajów ani usprawiedliwiać ich opieszalosci, ale powiedzenie, ze cała wojnę cały swiat obojętnie siedział i patrzył, to szczyt ignorancji.

gość30-07-16, 17:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Młode Syryjki zostały w ogarniętej wojną Syrii a ch*je w wieku 20-35 letnie powlokły dupy do Europy zamiast walczy o swój kraj.

gość30-07-16, 17:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-07-16, 16:33 napisał(a):
gość, 30-07-16, 16:17 napisał(a):
gość, 30-07-16, 12:00 napisał(a):
gość, 30-07-16, 09:38 napisał(a):
gość, 30-07-16, 08:14 napisał(a):
Uchodźcy uchodźcami... Ale czy interesujecie sie co dzieje sie obecnie w Syrii ? Od początku konfliktu zginęło juz tam 480000 osób ! Wczoraj zbombardowana szpital noworodków !
Kazdy z Was siedzi codziennie w necie, na fb, wpiszcie Syria i śledzcie los tych biednych ludzi ! Dlaczego nikt im nie pomaga ? Dlaczego świat milczy ?

u nas też ginęli jak była wojna i co? ktoś nam pomógł? nie. Niech sami sobie pomogą. My możemy tylko widzieć na własne oczy co się dzieje jak się dopuszcza do władzy muzulskie dziadostwo i jak wygląda życie z muzlimami, którzy osiągają większość. Na ich przykładzie można się uczyć. bo to czeka europę jeśli sie nie opamięta

Nikt nam nie pomógł? A to tylko my braliśmy udział w wojnie? Historii w szkole nie mialas? O masowej emigracji nie słyszałaś?

może twoja rodzina uciekałą jak śmierdzące szczury albo była folksdojczami. Moja rodzina walczyła o ten kraj, z bronią w ręku.


Moja rowniez, ale co to ma do rzeczy? Nie potrafisz odpowiedzieć na temat (nikt nie pomógł), wiec uciekasz sie do wycieczek osobistych pod adresem rozmówcy?


A kto nam pomógł?? Setki tysięcy ludzi pozamykano w obozach śmierci a cały świat był na to obojętny.

gość30-07-16, 16:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ludzie! Wy dalej nie rozumiecie pojęcia miłosierdzie. Papież może może sobie żyły wyprówać a do was i tak nic nie trafi!

gość30-07-16, 16:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-07-16, 16:17 napisał(a):
gość, 30-07-16, 12:00 napisał(a):
gość, 30-07-16, 09:38 napisał(a):
gość, 30-07-16, 08:14 napisał(a): Uchodźcy uchodźcami... Ale czy interesujecie sie co dzieje sie obecnie w Syrii ? Od początku konfliktu zginęło juz tam 480000 osób ! Wczoraj zbombardowana szpital noworodków ! Kazdy z Was siedzi codziennie w necie, na fb, wpiszcie Syria i śledzcie los tych biednych ludzi ! Dlaczego nikt im nie pomaga ? Dlaczego świat milczy ?
u nas też ginęli jak była wojna i co? ktoś nam pomógł? nie. Niech sami sobie pomogą. My możemy tylko widzieć na własne oczy co się dzieje jak się dopuszcza do władzy muzulskie dziadostwo i jak wygląda życie z muzlimami, którzy osiągają większość. Na ich przykładzie można się uczyć. bo to czeka europę jeśli sie nie opamięta
Nikt nam nie pomógł? A to tylko my braliśmy udział w wojnie? Historii w szkole nie mialas? O masowej emigracji nie słyszałaś?
może twoja rodzina uciekałą jak śmierdzące szczury albo była folksdojczami. Moja rodzina walczyła o ten kraj, z bronią w ręku.
Moja rowniez, ale co to ma do rzeczy? Nie potrafisz odpowiedzieć na temat (nikt nie pomógł), wiec uciekasz sie do wycieczek osobistych pod adresem rozmówcy?

gość30-07-16, 16:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-07-16, 12:00 napisał(a):
gość, 30-07-16, 09:38 napisał(a):
gość, 30-07-16, 08:14 napisał(a):
Uchodźcy uchodźcami... Ale czy interesujecie sie co dzieje sie obecnie w Syrii ? Od początku konfliktu zginęło juz tam 480000 osób ! Wczoraj zbombardowana szpital noworodków !
Kazdy z Was siedzi codziennie w necie, na fb, wpiszcie Syria i śledzcie los tych biednych ludzi ! Dlaczego nikt im nie pomaga ? Dlaczego świat milczy ?

u nas też ginęli jak była wojna i co? ktoś nam pomógł? nie. Niech sami sobie pomogą. My możemy tylko widzieć na własne oczy co się dzieje jak się dopuszcza do władzy muzulskie dziadostwo i jak wygląda życie z muzlimami, którzy osiągają większość. Na ich przykładzie można się uczyć. bo to czeka europę jeśli sie nie opamięta


Nikt nam nie pomógł? A to tylko my braliśmy udział w wojnie? Historii w szkole nie mialas? O masowej emigracji nie słyszałaś?

może twoja rodzina uciekałą jak śmierdzące szczury albo była folksdojczami. Moja rodzina walczyła o ten kraj, z bronią w ręku.

gość30-07-16, 14:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-07-16, 14:25 napisał(a):
gość, 30-07-16, 14:24 napisał(a):
gość, 30-07-16, 07:20 napisał(a): wsrod uchodzcow sa tez dobrzy i wyksztalceni ludzie,ktorzy chca tylko bezpieczenstwa...swiat jest okrutny
To nie ma znaczenia, że nie wszystkim tak odwala. Jednak jest to tak duża część, że nie ma co ryzykować. Wyobraź sobie, że 10 osób chce abyś im udzieliła gościny na jakiś czas z tym, że wiesz, że wśród nich będzie co najmniej dwóch morderców. Wpuścisz do domu? poświęcisz swoją rodzinę? Wątpię. Poświęcisz pozostałych niewinnych 8 osób. Tak to działa jeśli ktoś ma mózg. To instynkt samozachowawczy.
Mądry człowiek nie wpuści. Lewak wpuści bo pomyśli, że jakoś to będzie. To tak jak powiedziała SZtuka czy jak jej tak. Wpuśćmy ich jeśli się okaże, że to terroryści to będziemy się wtedy martwić:D
Nie każdy lewak jest za wpuszczeniem uchodźców na ślepo, tak samo jak nie każdy prawak jest za tym, zeby nasze podatki sponsorowały prywatna uczelnie rydzyka. Mądry człowiek wie, ze swiat nie jest tylko czarno-biały.

gość30-07-16, 14:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-07-16, 14:24 napisał(a):
gość, 30-07-16, 07:20 napisał(a): wsrod uchodzcow sa tez dobrzy i wyksztalceni ludzie,ktorzy chca tylko bezpieczenstwa...swiat jest okrutny
To nie ma znaczenia, że nie wszystkim tak odwala. Jednak jest to tak duża część, że nie ma co ryzykować. Wyobraź sobie, że 10 osób chce abyś im udzieliła gościny na jakiś czas z tym, że wiesz, że wśród nich będzie co najmniej dwóch morderców. Wpuścisz do domu? poświęcisz swoją rodzinę? Wątpię. Poświęcisz pozostałych niewinnych 8 osób. Tak to działa jeśli ktoś ma mózg. To instynkt samozachowawczy.
Na 3 miliony uchodźców z zeszłego roku ilu było terrorystów? 5? To jest "tak duża czesc"? Poza tym podali, ze każdy miał cos na sumieniu, zaden nie był "mózgiem" operacji. Moim zdaniem każdego uchodźcę powinno sie wprowadzać do bazy danych (odciski palców) i jakiekolwiek wykroczenie - out, bez mozliwosci powrotu - odciski palców (ci, którzy byliby w stanie je podrobić, prędzej by sobie załatwili lewy paszport i i tak wjechali). Mowie o tych, którzy juz sa w Niemczech++. Rozbić getta, kto sie bedzie awanturował - out. Rodziny awanturników, jesli nie współpracowały, tez out (dużym kłopotem jest, ze oni na wzajem sie kryją. Ale jesli za występki kuzyna mieliby potracić szanse na zasiłki i mieszkania komunalne i wrócić na wschód, to moze by zmienili zdanie?). Jak to sie jakos ogarnie, to wtedy bedzie mozna zobaczyć, co z tego wyszło. Psioczenie na istniejący problem nie rozwiąże problemu.

gość30-07-16, 14:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-07-16, 14:24 napisał(a):
gość, 30-07-16, 07:20 napisał(a):
wsrod uchodzcow sa tez dobrzy i wyksztalceni ludzie,ktorzy chca tylko bezpieczenstwa...swiat jest okrutny



To nie ma znaczenia, że nie wszystkim tak odwala. Jednak jest to tak duża część, że nie ma co ryzykować. Wyobraź sobie, że 10 osób chce abyś im udzieliła gościny na jakiś czas z tym, że wiesz, że wśród nich będzie co najmniej dwóch morderców. Wpuścisz do domu? poświęcisz swoją rodzinę? Wątpię. Poświęcisz pozostałych niewinnych 8 osób. Tak to działa jeśli ktoś ma mózg. To instynkt samozachowawczy.



Mądry człowiek nie wpuści. Lewak wpuści bo pomyśli, że jakoś to będzie. To tak jak powiedziała SZtuka czy jak jej tak. Wpuśćmy ich jeśli się okaże, że to terroryści to będziemy się wtedy martwić:D

gość30-07-16, 14:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-07-16, 07:20 napisał(a):
wsrod uchodzcow sa tez dobrzy i wyksztalceni ludzie,ktorzy chca tylko bezpieczenstwa...swiat jest okrutny



To nie ma znaczenia, że nie wszystkim tak odwala. Jednak jest to tak duża część, że nie ma co ryzykować. Wyobraź sobie, że 10 osób chce abyś im udzieliła gościny na jakiś czas z tym, że wiesz, że wśród nich będzie co najmniej dwóch morderców. Wpuścisz do domu? poświęcisz swoją rodzinę? Wątpię. Poświęcisz pozostałych niewinnych 8 osób. Tak to działa jeśli ktoś ma mózg. To instynkt samozachowawczy.

gość30-07-16, 13:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-07-16, 09:28 napisał(a):
gość, 30-07-16, 08:17 napisał(a):
no, czyli nie może być aż tak źle, jak przedstawiają to media... więc po co te tłumy ciapatych pchają się do Europy?


Jak to po co? Po socjal, bo im się pracować nie chce. A tak mieszkanie dostaną, kasę dostaną i można leżeć do góry brzuchem i nic nie robić, no może poza molestowaniem kobiet i atakami na mieszkańców danych państw.


Brawo! Są tu jednak osoby myślące.

gość30-07-16, 13:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-07-16, 13:12 napisał(a):
gość, 29-07-16, 22:38 napisał(a):
syryjskie i muzulmanskie k**wy wypierdalac do swoich krajow!!! won!!!!!!!


Boże, widzisz i nie grzmisz -.-
Najlepiej wszystkich mierzyć jedną miarą.


Jak blisko Ciebie pierd..bomba to tez tak będziesz myslec. Zgadzam się z wpisem. WON DO SIEBIE

gość30-07-16, 13:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-07-16, 22:38 napisał(a):
syryjskie i muzulmanskie k**wy wypierdalac do swoich krajow!!! won!!!!!!!


Boże, widzisz i nie grzmisz -.-
Najlepiej wszystkich mierzyć jedną miarą.

gość30-07-16, 12:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-07-16, 22:39 napisał(a):
gość, 29-07-16, 22:30 napisał(a): Oglądałam ten wywiad i zobaczyłam tylko jedno Ci ludzie z Syrii chrześcijanie to całkowite zaprzeczenie tych niemieckich ciapatych uchodźców islamistów. .. to ludzie pełni wiary. Samo to jak postępują chrześcijanie oni powiedzieli ze wracają i nie chcą opuszczać kraju w potrzebie i widać to uciekają do Europy tylko islamisci a oni ich wpuszczają zamiast pomagać katolikom,pokojowo nastawionym.
Także oglądałam wywiad z syryjczykami była ich mąka grupka i mieli dzisiaj wracać i zarówno dziewczyna i chłopak, którzy się wypowiadali mówili tak mądrze ze byłam w szoku... np. Dziewczyna powiedziała ze jak mam zostawić schorowana matkę Syria jest taka matka, która czeka na uzdrowienie i chłopak na pytanie dlaczego nie zamierza uciekać jak inni do Europy powiedział ze oni muszą wrócić zawieźć ta radość płynąca z dni młodzieży i ta radość w sercu katolikom,którzy na to czekają w Syrii. Bardzo dobrze wypowiadali się po angielsku! I to jest różnica między chrześcijaninem a między islamista uciekającym do Europy. Takim ludziom potrzebna jest pomoc :(
Tak mówili że 3 wojna będzie wojna islamu i chrześcijaństwa :(((

gość30-07-16, 12:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kto sie za nas modlil? Kiedy nas zabijali? Kazdy ma Polske w dupie. Nawet uchodzcy gardza naszym wsparciem i wybieraja Niemcow. Problem Syrii to nie wojna. To islam! Islam to nie jest rwligia pokoju. Oni gwalca kobiety, maja po 7 zon, robia co chca, takie rzeczy w rzymie sie dzialy. Co z Rzymem sie stalo sami wiemy. To religia ktora niszczy. Ktora chce domijowac. My chcemy im pomoc. Ale twgo nie da siw napdawic bo to islam.

gość30-07-16, 12:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dlaczego już nie można odtworzyć filmu?

gość30-07-16, 12:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-07-16, 09:34 napisał(a):
gość, 29-07-16, 19:43 napisał(a):
gość, 29-07-16, 18:08 napisał(a): Pełen szacunek dla tej Pani ze nie ucieka do Europy tylko zostaje wspierać swój kraj.
Jakby mi latały bomby nad głowa, to bym uciekła. Co to za "wsparcie dla kraju" - umrzeć w budynku zawalonym od bomby? Teraz wojny nie wygladaja jak kiedys, przy pomocy kamieni trudno powstać przeciwko nalotom
Jak kiedyś? Masz na mysli II wojnę światową? Nie przypominam sobie, żeby Niemcy z procy strzelali ;)
Strzelali z karabinów i mieli czołgi - fizycznie przebywali w mieście. W Syrii w wielu miastach były tylko naloty. Widzisz różnice?

gość30-07-16, 12:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-07-16, 09:38 napisał(a):
gość, 30-07-16, 08:14 napisał(a): Uchodźcy uchodźcami... Ale czy interesujecie sie co dzieje sie obecnie w Syrii ? Od początku konfliktu zginęło juz tam 480000 osób ! Wczoraj zbombardowana szpital noworodków ! Kazdy z Was siedzi codziennie w necie, na fb, wpiszcie Syria i śledzcie los tych biednych ludzi ! Dlaczego nikt im nie pomaga ? Dlaczego świat milczy ?
u nas też ginęli jak była wojna i co? ktoś nam pomógł? nie. Niech sami sobie pomogą. My możemy tylko widzieć na własne oczy co się dzieje jak się dopuszcza do władzy muzulskie dziadostwo i jak wygląda życie z muzlimami, którzy osiągają większość. Na ich przykładzie można się uczyć. bo to czeka europę jeśli sie nie opamięta
Nikt nam nie pomógł? A to tylko my braliśmy udział w wojnie? Historii w szkole nie mialas? O masowej emigracji nie słyszałaś?

gość30-07-16, 11:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-07-16, 10:11 napisał(a): Dodatkowo powinnescie dawac dupy uchodca bo przeciez tacy biedni a to upal jak w Szwecji ( przyczyna gwaltow) a to ich kultura i tak zgwalca bo moga.. Ludzie!! Oprzytomnijcie , nie widzicie co sie dzieje na zachodzie? Chcecie tego w Polsce? Tlumaczenie , ze to nie uchodcy jest debilne.
Komu? Czemu? UchodźcOM. Nie po to nasi dziadkowie/pradziadkowie umierali za kraj, żebyś teraz niszczyła nasz język.

gość30-07-16, 10:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jaka różnica w postawie i oczekiwaniach tej chrześcijanki a muzułmanów przybyłych do Europy. Tchórze zaczną rozmnażać się jak robactwo, a to nowe robactwo będzie żyło z benefitów itd.

gość30-07-16, 10:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A polki az sikaja zeby wpuszczac bydlo do Polski... Nawet na kozaku to widac.

gość30-07-16, 10:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dodatkowo powinnescie dawac dupy uchodca bo przeciez tacy biedni a to upal jak w Szwecji ( przyczyna gwaltow) a to ich kultura i tak zgwalca bo moga.. Ludzie!! Oprzytomnijcie , nie widzicie co sie dzieje na zachodzie? Chcecie tego w Polsce? Tlumaczenie , ze to nie uchodcy jest debilne.

gość30-07-16, 09:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-07-16, 06:18 napisał(a):
gość, 29-07-16, 22:31 napisał(a):
gość, 29-07-16, 22:24 napisał(a):
gość, 29-07-16, 19:17 napisał(a):
gość, 29-07-16, 19:14 napisał(a):
Polacy i tak nazwą ja brudną ciapata, przykre.

Mylisz się. Jej postawa budzi ogólny szacunek, bo nie jest roszczeniowa. Ona nie chce socjalu od Merkel, chce tylko żeby się modlić za jej rodaków. Poczytaj co o niej piszą w internecie. Takich uchodźców powinniśmy przyjmować.

Zawsze tak tu piszecie i najeżdżacie na Arabów

Arab a arab to jest różnica ona jest katoliczka a nie radykalna islamistka!


I tak by dostała w autobusie od "prawdziwego Polaka". Oni już nawet Peruwiańczyków, Hindusów czy Hiszpanów biją.

Nie dostałaby bo nie ma szmaty na głowie. W autobusie dostała muzułmańska wywłoka czcicielka pedofila, gwałciciela i mordercy, która chciałaby zyć jak jej prorok. Uchodźców można brać ale na innych zasadach, na pewno nie na własny koszt. Pod żadnym wypadkiem muzułmanów, tylko chrześcijan i ateistów. Można załatwić tanie mieszkania, zwolnić na 3 mies z czynszu i jednodaniowy obiad a potem miasto powinno samo zorganizować pracę tym ludziom, np w miejskich ogrodach, rolnictwie czy szyciu- zależy co kto potrafi. Pobyt powinni odpracować.

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida