sobota 30-07-16, czytany: 29045 razy, autor: krisu

Papież do polskich duchownych: cennik za posługi, to BARBARZYŃSTWO!

Polscy biskupi dostali reprymendę!

Papież FranciszekPapież Franciszek / StarStock
Papież Franciszek, który odwiedza Polskę z racji Światowych Dni Młodzieży, miał zamknięte spotkanie z polskimi biskupami.

Zobacz też: Papież Franciszek UPADŁ w czasie mszy! (VIDEO)

Jak twierdzą obecni na sali kapłani, spotkanie miało bardzo nieformalny charakter, a Głowa Kościoła zwracał się do nich bardzo bezpośrednio.

W czasie przemówienia kilkukrotnie zapytano go o najważniejsze aspekty dzisiejszego Kościoła oraz problemów, z którymi musi się borykać.

Jednym z najważniejszych aspektów, które były omawiane, dotyczyły cennika usług kościelnych i codziennego funkcjonowania parafii.

Według relacji, Papież miał wtedy odpowiedzieć, że:

Jeżeli przyjdą młodzi ludzie i poproszą o udzielenie ślubu, a ksiądz wyciąga cennik, to jest to barbarzyństwo. Tego nie można nazwać duszpasterstwem.
.

Zobacz też: Papież Franciszek porównuje głoszenie Ewangelii do... JIHADU!

I dalej:

Mamy obowiązek przyjmować ludzi jako chrześcijanie. Jeśli byśmy się tego zaparli, to zapieramy się samego Chrystusa i Ewangelii.


Według Franciszka, receptą na uzdrowienie Kościoła jest szersze otworzenie się na ludzi oraz szerzenie Dobrej Nowiny przez szerzenie skromności i wrażliwości na ludzką krzywdę.

Papież nie ukrywa tym samym, że chciwość niektórych duchownych jest dla niego odrażająca, czemu wyraz dawał wielokrotnie w swoich kazaniach.

Zobacz też: O czym myśli Pan Młody przed ołtarzem?

Czas pokaże, czy słowa następcy Benedykta XVI zostaną wprowadzone w życie.

Czy Waszym zdaniem ma rację w omawianej kwestii?


Papież do polskich duchownych: cennik za posługi, to BARBARZYŃSTWO!

Papież do polskich duchownych: cennik za posługi, to BARBARZYŃSTWO!

Papież do polskich duchownych: cennik za posługi, to BARBARZYŃSTWO!

Papież do polskich duchownych: cennik za posługi, to BARBARZYŃSTWO!




 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
POMYSŁY NA PREZENT...
SZUSZ
POMYSŁY NA PREZENT...
Gdy Gwiazdka
jula feat. Sound'n'Grace
Gdy Gwiazdka
ślad
Jula
ślad
(subskrybuj kanał ...
SZUSZ VLOGMAS -7 MIKOŁAJKI
(subskrybuj kanał ...




skomentuj:



Wasze komentarze (166): sortuj ↓

gość07-08-16, 00:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Cała polska organizacja kościoła to barbarzyństwo

gość01-08-16, 13:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-07-16, 08:59 napisał(a):
gość, 31-07-16, 00:50 napisał(a):
gość, 31-07-16, 00:03 napisał(a):
gość, 30-07-16, 22:41 napisał(a):
gość, 30-07-16, 21:51 napisał(a):
Ten Papież jest cudowny i wreszcie ktoś o tym powiedział na głos.

cudowny? jedz do francji i integruj sie z arabami zobaczysz jak cudownie ci bedzie,raju doznasz

A co ma Papież do Francji ? Naprzyjmowali uchodźców to tak mają. Papież nic nie zrobi. To ich rząd się zepsuł a teraz się dziwią, że tak jest. On jedynie może mówić na głos jak jest.


Tak, ale krytykuje Polskę za to, że nie chcemy przyjmować do siebie tego towarzystwa!

A co ma powiedzieć?Nie wpuszczajcie ich? On mówi to,co Papież powinien mówić,trudno żeby był przeciwko...


no pewnie masz racje,musi tak mowic, gdyby tak nie mowil ze aa kochajmy wszystkich,integrujmy sie z wszystkimi, to by go potepili ze nie katolik

gość01-08-16, 12:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

szkoda wam kasy dla ksiezy to nie bierzcie slubow w kosciele ateisci, nie chrzcijcie dzieci i pogrzebu w kosciele tez nie robcie i problem z glowy, a dla mnie barbarzynstwo to co robia araby, jak zarzynaja katolikow, tamci to kur*wa to nie barbarzyncy a zwykly ksiadz,ze tez kase chce miec i bierze za usluge..franciszek udaje astete a w luksusach zyje
i te ciagle jego nawolywanie, przyjmujcie uchodzcow, integrujcie sie z nimi, europejki robcie z nimi dzieci
sory to chore, Polska nie jest glupia i nie przyjmiemy tych dzikusow, zeby nas wysadzali i zarzynali

gość31-07-16, 23:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kocham tego papieza!

gość31-07-16, 23:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-07-16, 21:22 napisał(a): Wszyscy wolontariusze ŚDM powinni dostać wynagrodzenie. Nie żadne Bóg zapłać, ale wynagrodzenie, bo pracowali. Wtedy było by ok i byłby dobry przykład dla innych.
Akurat za "pakiet wolontariusza" na ŚDM to trzeba było jeszcze nieźle zapłacić...

gość31-07-16, 21:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Tak placzecie ile to daliscie ksiedzu,organiscie czy komu tam jeszcze ale placicie.Nie placcie i nie narzekajcie. Mozna wziac cywilny a jak bedziecie zgodniezyli to pan Bog was poblogoslawi!

gość31-07-16, 21:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wszyscy wolontariusze ŚDM powinni dostać wynagrodzenie. Nie żadne Bóg zapłać, ale wynagrodzenie, bo pracowali. Wtedy było by ok i byłby dobry przykład dla innych.

gość31-07-16, 21:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

U nas ksiądz nic nie remontuje, w zimę ziąb, a on kupuje sobie nowe gadżety.

gość31-07-16, 21:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Luksusowe wnętrza, luksusowe fury i cennik. Zgadzam się z papieżem, że to jest przesada.

gość31-07-16, 20:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Żyję be ślubu od bardzo dawna, nikt mi nie będzie decydował ani urzędniczyna ani ktoś kto próbuje udawać konszachty z Bogiem.
Sama nauka dowodzi że mamy poważne luki w rozumieniu istnienia czegokolwiek więc miejsca dla Boga jest naprawdę dużo ale to zupełnie inna sprawa.

gość31-07-16, 18:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-07-16, 21:56 napisał(a):
gość, 30-07-16, 21:47 napisał(a): Co na to ojciec Rydzyk?????
Rydzyk to biznessman, raczej się nie będzie przejomował :P
Belzebub z Torunia jest zajęty liczeniem pieniędzy, doglądaniem swojego medialnego "imperium" i sianiem nienawiści do wszystkiego i wszystkich. Nie kto inny jak toruński magnat telewizyjno-radiowy nazwał ś.p Marię Kaczyńską "czarownicą". Taki miłosierny duchowny.

gość31-07-16, 16:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-07-16, 15:47 napisał(a): To dlatego Rydzyk Papieża nie witał,bo za te miliony co sobie zagarnął pewnie już mu w piekle miejsce szykują:P
Mieszkam w Toruniu a Rydza gnoja to bym ustrzeliła najchętniej spasła świnia która żyruje na naiwności staruszków nikomu żadnej pomocy tylko limuzyny z Ameryki kupuje za to

gość31-07-16, 16:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-07-16, 13:58 napisał(a): U nas łaska za udzielenie ślubu kosztuje 500 zl
Bierzcie cywilny i nie dorabiajcie złodzieji

gość31-07-16, 16:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

I dlatego nie chodze do kościoła pieprzone złodzieje za wszystko kasują w dodatku sporo z nich to zboki co gustuja w chłopcach a Franciszka szanuje

gość31-07-16, 15:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To dlatego Rydzyk Papieża nie witał,bo za te miliony co sobie zagarnął pewnie już mu w piekle miejsce szykują:P

gość31-07-16, 13:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

U nas łaska za udzielenie ślubu kosztuje 500 zl

gość31-07-16, 13:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-07-16, 13:42 napisał(a):
gość, 30-07-16, 13:25 napisał(a):
gość, 30-07-16, 10:06 napisał(a):
gość, 30-07-16, 10:04 napisał(a):
gość, 30-07-16, 09:23 napisał(a):
gość, 30-07-16, 09:22 napisał(a): Bo może dziecko chce wychować w wiarze? Bo może chce ustrzec od takiego błędu?
Ponoć dzieci nie są niczemu winne.
To niech idą do spowiedzi, a później ślub i chrzciny. Strasznie wybiórczo traktujecie kwestię wiary. W sumie to nie jesteście lepsze od tych księży na których psioczycie.
No tak, samotna matka ma brać ślub. No hit. Z kim na brać? Z tym facetem ci ją zostawił? Dziecko nie jest winne niczemu. Ono powinno mieć czystą kartę i przyjąć chrzest.
chrzest powinien być możliwy od 18 roku życia - kiedy człowiek jest świadomy i ma możliwość dokonania własnego wyboru - wtedy zobaczylibyśmy, ile w tym kraju jest prawdziwych katolików.
Ale dlaczego od 18 roku życia? mając częściową zdolność do czynności prawnych mogę wypowiadać się o swojeh przyszłości i wskazywać z którym rodzicem chcę zamieszkać, mogę zawierać drobne umowy związane z życiem codziennym, w wieku 15 lat mogę uprawiać legalnie seks, mając 17 odpowiadam karnie. Skąd te 18 lat? 13latek wychowany w katolicyzmie będzie chciał wziąć chrzest, podobnie 15 czy 17 latek. Dziesiątki tysięcy młodzieży bierze bierzmowanie, a nikt ich do tego nie zmusza. Także spokojnie, chętni by się znaleźli.
dlatego, że wtedy z punktu widzenia prawa przestaje się być zależnym od rodziców. I nie masz racji, że 13 latek wychowany w tej religii dobrowolnie przyjmie sakramenty, bo często jest do tego zmuszany przez rodzinę. Wystarczy zobaczyć jak młodzież "chętnie" chodzi na rekolekcje w szkołach.

gość31-07-16, 09:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-07-16, 10:52 napisał(a):
eeee ja brałam ślub i płaciłam 100 zł dla księdza, 100zł dla organisty i 100 zł dla kościelnego ????


gość, 30-07-16, 05:57 napisał(a):
1500 zł za 45 minut ślubu to patologia...ludzie tyle w miesiąc nie zarabiają ile u mnie w Kościele na jednym ślubie.

Jeśli młodzi chcą ślub "na bogato" to kosztuje.Organista,energia,wystrój kościoła,sprzątanie po uroczystości.Za to wszystko trzeba zapłacić zatrudnionym ludziom przy obsłudze.

Eee organista ma osobną stawkę, kościół stroi florysta bądź firma zajmująca się wystrojem. To wszystko są osobne koszty. 1500zł trafia do kieszeni proboszcza.
Za energię płaci ksiądz.Jeśli ślub jest z mszą tylko dla nowożeńców trwający prawie godzinę a kościół cały oświetlony to trochę kosztuje.Może gdyby młodzi brali tylko ślub bez mszy i oprawy to stawka byłaby niższa.
Nie, za energię płaci rada parafialna. Na to też są składki i dary. I za godzinę mszy nie zapłaci 500zł rachunku za prąd.
Napisałam potocznie-ksiądz.Składki są przeznaczone na remonty kościoła,utrzymanie księdza i domu parafialnego w którym mieszka.Może te 1500 to skrajny przypadek,ale nie ma powodu dla którego nowożeńcy mają dostać wszystko za frico od innych,jak rodzina 500+.To też parafianie i wypadałoby dorzucić trochę grosza od siebie tak jak pozostali.




I znowu skrajności...jak nie za friko to za 1500zl. Ale jestes ograniczona








Proszę Cię...cały tydzień jest zbierana taca,ślubów to ma kościół ze 3 w miesiącu w "sezonie" a 1500 zł to przesada i tyle...powinno być co łaska...Księża nie biedują :)

gość31-07-16, 09:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-07-16, 09:04 napisał(a):
gość, 30-07-16, 10:52 napisał(a):
eeee ja brałam ślub i płaciłam 100 zł dla księdza, 100zł dla organisty i 100 zł dla kościelnego ????


gość, 30-07-16, 05:57 napisał(a):
1500 zł za 45 minut ślubu to patologia...ludzie tyle w miesiąc nie zarabiają ile u mnie w Kościele na jednym ślubie.

Jeśli młodzi chcą ślub "na bogato" to kosztuje.Organista,energia,wystrój kościoła,sprzątanie po uroczystości.Za to wszystko trzeba zapłacić zatrudnionym ludziom przy obsłudze.

Eee organista ma osobną stawkę, kościół stroi florysta bądź firma zajmująca się wystrojem. To wszystko są osobne koszty. 1500zł trafia do kieszeni proboszcza.

Za energię płaci ksiądz.Jeśli ślub jest z mszą tylko dla nowożeńców trwający prawie godzinę a kościół cały oświetlony to trochę kosztuje.Może gdyby młodzi brali tylko ślub bez mszy i oprawy to stawka byłaby niższa.
Nie, za energię płaci rada parafialna. Na to też są składki i dary. I za godzinę mszy nie zapłaci 500zł rachunku za prąd.
Napisałam potocznie-ksiądz.Składki są przeznaczone na remonty kościoła,utrzymanie księdza i domu parafialnego w którym mieszka.Może te 1500 to skrajny przypadek,ale nie ma powodu dla którego nowożeńcy mają dostać wszystko za frico od innych,jak rodzina 500+.To też parafianie i wypadałoby dorzucić trochę grosza od siebie tak jak pozostali.




I znowu skrajności...jak nie za friko to za 1500zl. Ale jestes ograniczona


*Proszę Cię...cały tydzień jest zbierana taca,ślubów to ma mój kościół ze 3 w miesiącu a 1500 zł to przesada i tyle...powinno być co łaska...Księża nie biedują :)

gość31-07-16, 09:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-07-16, 10:52 napisał(a):
eeee ja brałam ślub i płaciłam 100 zł dla księdza, 100zł dla organisty i 100 zł dla kościelnego ????


gość, 30-07-16, 05:57 napisał(a):
1500 zł za 45 minut ślubu to patologia...ludzie tyle w miesiąc nie zarabiają ile u mnie w Kościele na jednym ślubie.

Jeśli młodzi chcą ślub "na bogato" to kosztuje.Organista,energia,wystrój kościoła,sprzątanie po uroczystości.Za to wszystko trzeba zapłacić zatrudnionym ludziom przy obsłudze.

Eee organista ma osobną stawkę, kościół stroi florysta bądź firma zajmująca się wystrojem. To wszystko są osobne koszty. 1500zł trafia do kieszeni proboszcza.
Za energię płaci ksiądz.Jeśli ślub jest z mszą tylko dla nowożeńców trwający prawie godzinę a kościół cały oświetlony to trochę kosztuje.Może gdyby młodzi brali tylko ślub bez mszy i oprawy to stawka byłaby niższa.
Nie, za energię płaci rada parafialna. Na to też są składki i dary. I za godzinę mszy nie zapłaci 500zł rachunku za prąd.
Napisałam potocznie-ksiądz.Składki są przeznaczone na remonty kościoła,utrzymanie księdza i domu parafialnego w którym mieszka.Może te 1500 to skrajny przypadek,ale nie ma powodu dla którego nowożeńcy mają dostać wszystko za frico od innych,jak rodzina 500+.To też parafianie i wypadałoby dorzucić trochę grosza od siebie tak jak pozostali.




I znowu skrajności...jak nie za friko to za 1500zl. Ale jestes ograniczona
Proszę Cię...cały tydzień jest zbierana taca,ślubów to ma mój kościół ze 3 w miesiącu a 1500 zł to przesada i tyle...powinno być co łaska...Księża nie biedują :)

gość31-07-16, 08:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-07-16, 00:50 napisał(a):
gość, 31-07-16, 00:03 napisał(a):
gość, 30-07-16, 22:41 napisał(a):
gość, 30-07-16, 21:51 napisał(a):
Ten Papież jest cudowny i wreszcie ktoś o tym powiedział na głos.

cudowny? jedz do francji i integruj sie z arabami zobaczysz jak cudownie ci bedzie,raju doznasz

A co ma Papież do Francji ? Naprzyjmowali uchodźców to tak mają. Papież nic nie zrobi. To ich rząd się zepsuł a teraz się dziwią, że tak jest. On jedynie może mówić na głos jak jest.


Tak, ale krytykuje Polskę za to, że nie chcemy przyjmować do siebie tego towarzystwa!

A co ma powiedzieć?Nie wpuszczajcie ich? On mówi to,co Papież powinien mówić,trudno żeby był przeciwko...

gość31-07-16, 07:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Bardzo dobrze powiedział, nie powinno być cennika w kościołach, tylko co łaska, ciekawe czy te nasze brzuchate grubasy się posłuchają Papieża Franciszka wątpię, Papież ma świętą rację.

gość31-07-16, 02:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie wiecie czasem czy biznesmen Rydzyk też był na spotkaniu z Papieżem?

gość31-07-16, 01:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wreszcie może ktoś ustawi tych polskich księży

gość31-07-16, 00:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Co to za pytanie DEBILE czy Papież ma racje w tej kwestii!!!!! Kto ma mieć jak nie On!!!

strony
1 2 3 4 5 6 7
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida