wtorek 02-08-16, czytany: 61071 razy, autor: krisu

Przy zwłokach Ewy Tylman znaleziono bardzo istotny dowód!

Czy wkrótce poznamy tajemnicę jej śmierci?

Ewa TylmanEwa Tylman / Facebook
Jak informuje Gazeta Wyborcza przy ciele Ewy Tylman, które wyłowiono tydzień temu z Warty, odnaleziono telefon komórkowy.

Zobacz też: Są wyniki badań DNA zwłok wyłowionych z Warty. Czy ciało należy do Ewy Tylman?

Dziennikarz Piotr Żytnicki poinformował na antenie TVN24, że choć komórka jest zalana wodą, to jest szansa na odzyskanie danych.

Zdradził również, że:

To może być bardzo ciekawy i istotny dowód, o ile uda się go uruchomić. W tym momencie nie działa, jest zalany wodą. Został przekazany ekspertom od informatyki, by spróbowali go uruchomić i odzyskać dane.


Istnieje możliwość, że na telefonie istnieją SMS-y oraz połączenia ukazujące ostatnią noc w jej życiu. Jak twierdzi TVN24, śledczy posiadają bilingi, które potwierdzają, że w noc zaginięcia kontaktowała się ze swoim chłopakiem.

Zobacz też: Mężczyzna, który znalazł ciało Ewy Tylman, był w szoku

Ponadto Żytnicki powiedział, że wiele wskazuje na to, że na telefonie mogą być:

Zdjęcia z tego ostatniego wieczoru z klubów, w których się bawiła.


Wstępne badania potwierdziły, że ciało należy do Ewy Tylman. Wcześniej przy zwłokach znaleziono rzeczy należące do zaginionej, ale należało poczekać na dalsze czynności śledcze.

Na tę chwilę czekamy na wyniki badań radiologicznych, antropologicznych oraz toksykologicznych.

Zobacz też: Szokujące doniesienia: Co robili z ciałem Ewy Tylman w domu pogrzebowym?

Jak wyznał Żytnicki:

Mogą one pozwolić na odtworzenie niektórych wydarzeń. Możemy dowiedzieć się na przykład, czy miała przed śmiercią siniaki, co mogłoby sugerować, że spadła ze skarpy.


Jak twierdzą eksperci, na końcu mają być zlecone badania wycinkowe, mające na celu, sprawdzenie:

[...] Na zawartość jakichś substancji w organizmie, badania tkanek, czy szukanie siniaków w tkance podskórne.


Kobieta zaginęła w nocy 23 listopada około godziny 3:30. Z imprezy wracała z Adamem Z., który jako ostatni był przy niej widziany.

Zobacz też: Czego najczęściej ludzie żałują przed śmiercią?

Mężczyzna został oskarżony o zabójstwo Tylman. Śledczy niestety nie ujawniają szczegółów, kierując się dobrem postępowania.


Przy zwłokach Ewy Tylman znaleziono bardzo istotny dowód!

Przy zwłokach Ewy Tylman znaleziono bardzo istotny dowód!

Przy zwłokach Ewy Tylman znaleziono bardzo istotny dowód!

Przy zwłokach Ewy Tylman znaleziono bardzo istotny dowód!

Przy zwłokach Ewy Tylman znaleziono bardzo istotny dowód!




 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
(subskrybuj kanał ...
szusz HAUL KOSMETYCZNY Z DM
(subskrybuj kanał ...
3 FRYZURY NA JESIE...
Stylizacje Hairstyles
3 FRYZURY NA JESIE...
6 VLOG W DOMU
szusz vlogmas
6 VLOG W DOMU
REMONT ODC. 6 DUŻE...
MIESZKAMY TV
REMONT ODC. 6 DUŻE...




skomentuj:



Wasze komentarze (76): sortuj ↓

gość15-11-16, 02:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wyglada na to,ze prokurature ma presje,zeby znalezc winnego i poszla po najmniejszej linii oporu. Koles moze byc winny,ale nie musi.

gość03-08-16, 13:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-08-16, 20:29 napisał(a):
gość, 02-08-16, 19:07 napisał(a):
gość, 02-08-16, 18:58 napisał(a):
Jak mozna zamknąć w areszcie kogos na tyle miesięcy, nie mając zadnego dowodu?
To, ze był z nia tej nocy o niczym nie świadczy. Chcielibyście isc na imprezę ze znajomymi, ktos by zaginął, a wy byście niewinni tkwili w areszcie pol roku, a każdy w internecie by dodawał wasze zdjecia, pisząc "morderca", albo inne tego typu rzeczy?
Poczekajcie na wyrok i dopiero oceniajcie

On został wrobiony, szkoda tylko młodego chłopaka.
Ludzie powinni wyjść na ulicę i wstawić się za nim, ponieważ nie mają na niego nic, jeżeli by mieli to byłaby już sprawa w sądzie.

Co trzeba mieć w głowie żeby takiego zwyrola bronić. Jakby nie miał nic na sumieniu to zadzwoniłby po pomoc. On nie był tak napruty jak ona, szedł w miare normalnie więc niech nie wciska kitu że nic nie pamięta. Potem milon razy zmieniał wersje wydarzeń. Przecież Ci biedni rodzice przeżyli koszmar a on nie zrobił nic żeby ulżyć ich cierpieniu. Człowiek jak ma czyste sumienie to dzwoni po pomoc a potem trzyma się jednej wersji. Poza tym on na początku powiedział policjantom że ją zepchnął. I oni będą zeznawać w sądzie na jego niekorzyść. Zatrzymali go w areszcie właśnie ze względu na to że ciągle zmieniał swoje zeznania i na wolności mogłby jeszcze bardziej zaszkodzić tej sprawie.


Nie mam zamiaru go bronić, skoro go trzymają to możliwe, że coś na niego mają, ale nie przekazują tego do mediów. Jednak ocenianie po filmiku, czy ktoś był bardziej czy mniej pijany i musi coś pamiętać jest śmieszne. Ludzie upijają się w różny sposób są tacy, którzy się zataczają, ale wszystko pamiętają, są tacy, po których nic nie widać, a następnego dnia okazuje się, że mało co pamiętają, a są tacy, którzy robią różne dziwne rzeczy.

gość03-08-16, 10:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 03-08-16, 09:50 napisał(a): napewno miala zdjecia siniakow tak z nudow zrobila
Ale czytać w szkole nie nauczyli. Siniaki nie nie zdjęć ale z badań które robią

gość03-08-16, 09:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

napewno miala zdjecia siniakow tak z nudow zrobila

gość03-08-16, 09:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 03-08-16, 00:02 napisał(a): Niepotrzebnie się unosicie - prawo reguluje ile można trzymać "bez mocnych dowodów". I tak naprawdę prawdopodobnie je mieli, tylko ciała brakowało do układanki.
Prawo reguluje, dlatego ci, których trzymano dłużej bez dowodów, dostają odszkodowania. Nawet 1 tys pln za każdy miesiac po 5 latach. Ale biznes.

gość03-08-16, 09:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jaka ona śliczna na drugim zdjęciu, przypomina jakąś aktorkę, Susanę Gonzalez

gość03-08-16, 08:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-08-16, 22:11 napisał(a):
gość, 02-08-16, 20:25 napisał(a):
gość, 02-08-16, 20:24 napisał(a):
gość, 02-08-16, 18:58 napisał(a):
gość, 02-08-16, 13:38 napisał(a): Smutne ze możemy czytać o tak piękniej kobiecie tylko takie bardzo przykre rzeczy. Ona miała całe życie przed sobą mogła być mamą...
Ale mi to ambitne. Mogła np. Podróżować itp. nie rozumiem po co podbić kolejne istotny na ten zły świat.
Haha dokladnie, cel zycia - byc mama... O ja pier...
Płodzić* ja też uważam, że to żaden cel, ponieważ żywa istota to nie zabawka a życie jest strasznie ciężkie.
Nie chodziło tu o robienie dzieci, a doświadczenie czegoś cudownego, nikt nie mówi ze to nie mogą być podróże ;)
Jeżeli będę chciala poczuc sie cudownie to sobie wszedze czarnego w pussy

gość03-08-16, 08:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Szkoda jej, ale piękna to ona nie była.

gość03-08-16, 07:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Szkoda pieknej mlodej dxiewczyny- lepiej na siebie uwazac przy takich wyjsciach - nie zalewac sie 'w trupa'

gość03-08-16, 05:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Co sie dzieje

gość03-08-16, 00:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Niepotrzebnie się unosicie - prawo reguluje ile można trzymać "bez mocnych dowodów". I tak naprawdę prawdopodobnie je mieli, tylko ciała brakowało do układanki.

gość02-08-16, 23:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Tańczyła przy rurze

gość02-08-16, 23:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Piękna,młoda kobieta która zginęła w tak okropny sposób. Jej rodzina zrobiła wszystko żeby ją odnaleźć, chyba większość z nas zrobiłaby to dla swoich bliskich. Zamilczcie więc nad tą trumną!

gość02-08-16, 22:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-08-16, 21:47 napisał(a):
gość, 02-08-16, 20:22 napisał(a):
gość, 02-08-16, 19:32 napisał(a):
gość, 02-08-16, 19:17 napisał(a):
gość, 02-08-16, 19:07 napisał(a):
gość, 02-08-16, 18:58 napisał(a): Jak mozna zamknąć w areszcie kogos na tyle miesięcy, nie mając zadnego dowodu? To, ze był z nia tej nocy o niczym nie świadczy. Chcielibyście isc na imprezę ze znajomymi, ktos by zaginął, a wy byście niewinni tkwili w areszcie pol roku, a każdy w internecie by dodawał wasze zdjecia, pisząc "morderca", albo inne tego typu rzeczy? Poczekajcie na wyrok i dopiero oceniajcie
On został wrobiony, szkoda tylko młodego chłopaka. Ludzie powinni wyjść na ulicę i wstawić się za nim, ponieważ nie mają na niego nic, jeżeli by mieli to byłaby już sprawa w sądzie.
Ci od amber gold siedza w więzieniu juz 4 lata bez wyroku.
Tak nie powinno być.
Tez uwazam ze to jakies dziwne, nic nie miec na czlowieka a go zamknac. Strach cos zglosic na policje bo zaraz posadza, ze ty jestes sprawca.
Skąd wiesz, że nic na niego nie mają? W tamtejszej prokuraturze pracujesz? Śledztwo jest objęte tajemnicą. Trudno oczekiwać żeby policja przedłożyła mediom wszystkie drastyczne szczegóły ku uciesze niedorozwiniętych umysłowo ludzi. Facet jako ostatni widział ją żywą i do tego zmieniał swoje zeznania, w jednym z nich podobno przyznał się do zepchnięcia dziewczyny. Samo to kwalifikuje go do dłuuugiej odsiadki.
Słowo klucz - "PODOBNO". A faktycznie wiele było sytuacji, gdy ktos siedział pare lat w więzieniu po czym go wypuszczali bez żadnej rozprawy w międzyczasie. I co dalej? Kto człowiekowi odda te lata? Opinie społeczeństwa? Jak wytłumaczyć potencjalnemu pracodawcy, ze ostatnie pare lat siedział, ale był niewinny i wciaz moze wykonywać odpowiedzialne funkcje?

gość02-08-16, 22:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-08-16, 22:11 napisał(a):
gość, 02-08-16, 20:25 napisał(a):
gość, 02-08-16, 20:24 napisał(a):
gość, 02-08-16, 18:58 napisał(a):
gość, 02-08-16, 13:38 napisał(a): Smutne ze możemy czytać o tak piękniej kobiecie tylko takie bardzo przykre rzeczy. Ona miała całe życie przed sobą mogła być mamą...
Ale mi to ambitne. Mogła np. Podróżować itp. nie rozumiem po co podbić kolejne istotny na ten zły świat.
Taa, wy za każdym razem jak macie podać cos ambitnego to jest to podróżowanie. Nic innego nie da się wymyślić?

gość02-08-16, 22:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-08-16, 20:25 napisał(a):
gość, 02-08-16, 20:24 napisał(a):
gość, 02-08-16, 18:58 napisał(a):
gość, 02-08-16, 13:38 napisał(a): Smutne ze możemy czytać o tak piękniej kobiecie tylko takie bardzo przykre rzeczy. Ona miała całe życie przed sobą mogła być mamą...
Ale mi to ambitne. Mogła np. Podróżować itp. nie rozumiem po co podbić kolejne istotny na ten zły świat.
Haha dokladnie, cel zycia - byc mama... O ja pier...
Płodzić* ja też uważam, że to żaden cel, ponieważ żywa istota to nie zabawka a życie jest strasznie ciężkie.
Nie chodziło tu o robienie dzieci, a doświadczenie czegoś cudownego, nikt nie mówi ze to nie mogą być podróże ;)

gość02-08-16, 21:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-08-16, 12:56 napisał(a):
Szkoda tej ślicznej widać sympatycznej dziewczyny az żal ściskaWarta to niebezpieczna rzeka topiłam sie raz na spływie ale Mąż i Przyjaciele jak na szczudłach uratowali mnie w sierpniu kolejny spływ w dorzeczu Warty znów może być ekstremalnie ale z moim Mężem i Przyjaciółmi jestem pod dobrą zawsze opieką.



Ale jestes glupia. Topiłaś się podczas spływu, ale planujesz kolejny...teoria Darwina po prostu....

gość02-08-16, 21:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-08-16, 20:22 napisał(a):
gość, 02-08-16, 19:32 napisał(a):
gość, 02-08-16, 19:17 napisał(a):
gość, 02-08-16, 19:07 napisał(a):
gość, 02-08-16, 18:58 napisał(a):
Jak mozna zamknąć w areszcie kogos na tyle miesięcy, nie mając zadnego dowodu?
To, ze był z nia tej nocy o niczym nie świadczy. Chcielibyście isc na imprezę ze znajomymi, ktos by zaginął, a wy byście niewinni tkwili w areszcie pol roku, a każdy w internecie by dodawał wasze zdjecia, pisząc "morderca", albo inne tego typu rzeczy?
Poczekajcie na wyrok i dopiero oceniajcie

On został wrobiony, szkoda tylko młodego chłopaka.
Ludzie powinni wyjść na ulicę i wstawić się za nim, ponieważ nie mają na niego nic, jeżeli by mieli to byłaby już sprawa w sądzie.

Ci od amber gold siedza w więzieniu juz 4 lata bez wyroku.

Tak nie powinno być.

Tez uwazam ze to jakies dziwne, nic nie miec na czlowieka a go zamknac. Strach cos zglosic na policje bo zaraz posadza, ze ty jestes sprawca.


Skąd wiesz, że nic na niego nie mają? W tamtejszej prokuraturze pracujesz? Śledztwo jest objęte tajemnicą. Trudno oczekiwać żeby policja przedłożyła mediom wszystkie drastyczne szczegóły ku uciesze niedorozwiniętych umysłowo ludzi. Facet jako ostatni widział ją żywą i do tego zmieniał swoje zeznania, w jednym z nich podobno przyznał się do zepchnięcia dziewczyny. Samo to kwalifikuje go do dłuuugiej odsiadki.

gość02-08-16, 21:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Tylman po co piła?

gość02-08-16, 21:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-08-16, 20:29 napisał(a):
gość, 02-08-16, 19:07 napisał(a):
gość, 02-08-16, 18:58 napisał(a): Jak mozna zamknąć w areszcie kogos na tyle miesięcy, nie mając zadnego dowodu? To, ze był z nia tej nocy o niczym nie świadczy. Chcielibyście isc na imprezę ze znajomymi, ktos by zaginął, a wy byście niewinni tkwili w areszcie pol roku, a każdy w internecie by dodawał wasze zdjecia, pisząc "morderca", albo inne tego typu rzeczy? Poczekajcie na wyrok i dopiero oceniajcie
On został wrobiony, szkoda tylko młodego chłopaka. Ludzie powinni wyjść na ulicę i wstawić się za nim, ponieważ nie mają na niego nic, jeżeli by mieli to byłaby już sprawa w sądzie.
Co trzeba mieć w głowie żeby takiego zwyrola bronić. Jakby nie miał nic na sumieniu to zadzwoniłby po pomoc. On nie był tak napruty jak ona, szedł w miare normalnie więc niech nie wciska kitu że nic nie pamięta. Potem milon razy zmieniał wersje wydarzeń. Przecież Ci biedni rodzice przeżyli koszmar a on nie zrobił nic żeby ulżyć ich cierpieniu. Człowiek jak ma czyste sumienie to dzwoni po pomoc a potem trzyma się jednej wersji. Poza tym on na początku powiedział policjantom że ją zepchnął. I oni będą zeznawać w sądzie na jego niekorzyść. Zatrzymali go w areszcie właśnie ze względu na to że ciągle zmieniał swoje zeznania i na wolności mogłby jeszcze bardziej zaszkodzić tej sprawie.
zgadzam sie z wypowiedzia powyzej. wy tlumoki areszt stosuje sie jesli jest ryzyko np ucieczki podejrzanego lub matactwa. nie musi byc konkretnie w 100% udowodnione ze to ta osoba jest winna. jak ja uwielbiam wypowiedzi ludzi ktorzy gowno wiedza na temat prawa

gość02-08-16, 20:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-08-16, 19:07 napisał(a):
gość, 02-08-16, 18:58 napisał(a): Jak mozna zamknąć w areszcie kogos na tyle miesięcy, nie mając zadnego dowodu? To, ze był z nia tej nocy o niczym nie świadczy. Chcielibyście isc na imprezę ze znajomymi, ktos by zaginął, a wy byście niewinni tkwili w areszcie pol roku, a każdy w internecie by dodawał wasze zdjecia, pisząc "morderca", albo inne tego typu rzeczy? Poczekajcie na wyrok i dopiero oceniajcie
On został wrobiony, szkoda tylko młodego chłopaka. Ludzie powinni wyjść na ulicę i wstawić się za nim, ponieważ nie mają na niego nic, jeżeli by mieli to byłaby już sprawa w sądzie.
Co trzeba mieć w głowie żeby takiego zwyrola bronić. Jakby nie miał nic na sumieniu to zadzwoniłby po pomoc. On nie był tak napruty jak ona, szedł w miare normalnie więc niech nie wciska kitu że nic nie pamięta. Potem milon razy zmieniał wersje wydarzeń. Przecież Ci biedni rodzice przeżyli koszmar a on nie zrobił nic żeby ulżyć ich cierpieniu. Człowiek jak ma czyste sumienie to dzwoni po pomoc a potem trzyma się jednej wersji. Poza tym on na początku powiedział policjantom że ją zepchnął. I oni będą zeznawać w sądzie na jego niekorzyść. Zatrzymali go w areszcie właśnie ze względu na to że ciągle zmieniał swoje zeznania i na wolności mogłby jeszcze bardziej zaszkodzić tej sprawie.

gość02-08-16, 20:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-08-16, 19:27 napisał(a):
gość, 02-08-16, 19:12 napisał(a):
gość, 02-08-16, 12:35 napisał(a):
Zastanowiliście się chwilę jak się czuje rodzina pani Ewy? Rodzina jest w żałobie, a tu nieustanne roztrząsanie sprawy, omawianie planowanych badań zwłok, publikacja serii zdjęć uśmiechniętej żywej jeszcze p. Ewy. Może jednak ciszej nad tą trumną.

Jaka znowu pani Ewa? jaka PANI? Co ty masz 12 lat zeby jej na pani mowic? Jakies poszanowanie?? Ogarnij sie i przestan mowic jaka to biedna ta jej rodzina. Zginela bo sie nachlala jak swinia i wje**la sie do rzeki,wiec przestan o jej rodzinie gadac.

tak juz jest w "naszej" polskiej kulturze, ze dorosla, obca kobieta to dla kogos Pani Ewa. a szacunek nalezy sie kazdemu, kogo moze nie znamy, ale nie zrobil nam kzywdy. Moze i tego nie popieram, ale jak juz sie czepiasz polskiej etykiety, to najpierw ja poznaj choc troche

gość02-08-16, 20:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-08-16, 20:24 napisał(a):
gość, 02-08-16, 18:58 napisał(a):
gość, 02-08-16, 13:38 napisał(a): Smutne ze możemy czytać o tak piękniej kobiecie tylko takie bardzo przykre rzeczy. Ona miała całe życie przed sobą mogła być mamą...
Ale mi to ambitne. Mogła np. Podróżować itp. nie rozumiem po co podbić kolejne istotny na ten zły świat.
Haha dokladnie, cel zycia - byc mama... O ja pier...
Płodzić* ja też uważam, że to żaden cel, ponieważ żywa istota to nie zabawka a życie jest strasznie ciężkie.

gość02-08-16, 20:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-08-16, 20:22 napisał(a):
gość, 02-08-16, 19:32 napisał(a):
gość, 02-08-16, 19:17 napisał(a):
gość, 02-08-16, 19:07 napisał(a):
gość, 02-08-16, 18:58 napisał(a): Jak mozna zamknąć w areszcie kogos na tyle miesięcy, nie mając zadnego dowodu? To, ze był z nia tej nocy o niczym nie świadczy. Chcielibyście isc na imprezę ze znajomymi, ktos by zaginął, a wy byście niewinni tkwili w areszcie pol roku, a każdy w internecie by dodawał wasze zdjecia, pisząc "morderca", albo inne tego typu rzeczy? Poczekajcie na wyrok i dopiero oceniajcie
On został wrobiony, szkoda tylko młodego chłopaka. Ludzie powinni wyjść na ulicę i wstawić się za nim, ponieważ nie mają na niego nic, jeżeli by mieli to byłaby już sprawa w sądzie.
Ci od amber gold siedza w więzieniu juz 4 lata bez wyroku.
Tak nie powinno być.
Tez uwazam ze to jakies dziwne, nic nie miec na czlowieka a go zamknac. Strach cos zglosic na policje bo zaraz posadza, ze ty jestes sprawca.
No właśnie.

gość02-08-16, 20:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 02-08-16, 18:58 napisał(a):
gość, 02-08-16, 13:38 napisał(a): Smutne ze możemy czytać o tak piękniej kobiecie tylko takie bardzo przykre rzeczy. Ona miała całe życie przed sobą mogła być mamą...
Ale mi to ambitne. Mogła np. Podróżować itp. nie rozumiem po co podbić kolejne istotny na ten zły świat.
Haha dokladnie, cel zycia - byc mama... O ja pier...

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida