poniedziałek 15-08-16, czytany: 12996 razy, autor: krisu

Dawno nikt tak bardzo nie wkurzył Joanny Krupy!

"Żartujesz k**wa sobie ze mnie durniu?"

Joanna KrupaJoanna Krupa / KAPiF
Joanna Krupa (37 l.) znana jest ze swojej ogromnej miłości do zwierząt.

Zobacz też: Nie poznalibyście Joanny Krupy bez makijażu! (FOTO)

Modelka wielokrotnie występowała w kampaniach PETA oraz wspiera darowiznami wiele akcji charytatywnych dla zwierzaków.

Z tego względu na swoim Facebooku wielokrotnie udostępnia filmy oraz dokumenty przedstawiające cierpienia zwierząt.

Jeden z jej ostatnich wpisów dotyczył hycla, który w brutalny sposób obchodził się z agresywnym psem.

Joanna zdenerwowała się faktem, że mężczyzna za swoją służbę dostał nagrodę.

Na profilu napisała wiadomość, zwracając się bezpośrednio do pracodawców funkcjonariusza:

Mam nadzieję, że wyrzucicie tego gnoja Taylora McDaniela!


Zobacz też: Joanna Krupa po raz kolejny broni psiaki. Tym razem... koszulkami!

Jeden z internautów wytknął jej, że:

Zatem lepiej, żeby łaziły w te i we wte i nie zgarniać ich z ulicy. Może zostaną przejechane albo jakiś prawdziwy psychol ich znajdzie, aby je torturować. NIC nie jest złego w tym, że obchodzi się tak ze zwierzęciem, które gryzie.


Wyraźnie zdenerwowana celebrytka odpowiedziała internaucie, że:

Serio?! Żartujesz k**wa sobie ze mnie durniu? Czy ten pies wygląda na złośliwego dla ciebie? Ludzie, którzy tak myślą są problemem tego świata!


Zobacz też: TAK JOANNA KRUPA WYGLĄDAŁA 10 LAT TEMU! (FOTO)

Czy modelka rzeczywiście miała prawo tak się zdenerwować?




Dawno nikt tak bardzo nie wkurzył Joanny Krupy!

Dawno nikt tak bardzo nie wkurzył Joanny Krupy!

Dawno nikt tak bardzo nie wkurzył Joanny Krupy!

Dawno nikt tak bardzo nie wkurzył Joanny Krupy!




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Joanna Krupa
Joanna Krupa
Joanna Krupa
Joanna Krupa
Joanna Krupa
Joanna Krupa
Joanna Krupa
Joanna Krupa




skomentuj:



Wasze komentarze (47): sortuj ↓

gość16-08-16, 20:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 15-08-16, 15:51 napisał(a):
gość, 15-08-16, 11:19 napisał(a):
gość, 15-08-16, 08:32 napisał(a):
gość, 15-08-16, 03:19 napisał(a):
gość, 15-08-16, 01:06 napisał(a):
Czy tylko ja nie lubię zwierząt? To znaczy jest to dla mnie okropne kiedy ktoś krzywdzi zwierzę i sama bym nigdy tego nie zrobiła, ale ich po prostu nie lubię. Okropnie mnie irytują i nigdy bym noe chciała mieć zwierzęcia w domu. Wręcz nawet się ich boję, że mnie np ugryzie. Mam przed tym jakąś fobię.

wiesz...fobie się leczy...współczuję choroby :(

Nie to normalne... ja tez tak mam... zwierzeta sa mi kompletnie obojetne!:)

Znam ten typ. Łatwo i intensywnie wchodzicie w relacje międzyludzkie, chcecie nawiązywać dozgonne przyjaźnie. Ja już parę takich osób zniszczyłam, zostawiłam ślad na psychice. Właśnie za to, ze nie lubicie zwierząt. Nienawidze takich ludzi i uważam, ze trzeba ich tępić wszelkimi sposobami. Dla mnie tacy ludzie są tylko do wykorzystania (jeśli można) albo do dania im nauczki. Najlepsze to, ze zwierząt nie lubią a w relacjach z ludźmi innymi są strasznie łatwowierni :)

Ale jesteś żałosna. Niszczyć kogoś, bo nie lubi zwierząt? Każdy ma do tego prawo i nic na to nie poradzi, że nie lubi zwierząt, a tępienie kogoś, bo ma inne poglądy jest po prostu żałosne i dziecinne. Żadnej krzywdy im nie robię, nie byłabym obojętna gdyby znalazła na ulicy rannego zwoerzaka, ale po prostu ich nie lubię. Nie rozpływam się i nie piszczę na widok szczeniaczka. Skręca mnie na myśl, że pies miałby polizać mnie po twarzy. Nauczkę to Ty powinnaś dostać.


Ja Cię rozumiem i szanuję bo ja mam tak samo z dziećmi .Nie cięrpię ich ale niech sobie ludzie je mają. I też jak się do tego przyznam to na mnie nastakują. Za to zwierzęta kocham.

gość16-08-16, 20:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-08-16, 11:36 napisał(a):
gość, 16-08-16, 01:13 napisał(a):
gość, 16-08-16, 00:45 napisał(a):
gość, 15-08-16, 18:51 napisał(a):
Wszystkim mądralińskim, którzy pochwalają takie zachowania hycli, polecam odpowiedziec sobie na proste pytanie - gdyby zgubiło wam sie dziecko i znalezione przez obcego zamiast potulnie isc z nim, gdzie chce, przerażone wyrywało sie i kopało - uważacie, że usprawiedliwione byłoby rzucic agresywnego smarkacza na ziemie, zwiazac, zawlec do samochodu i odwiezc do domu, czy wolelibyscie, zeby przeprowadzono to przy użyciu inteligencji a nie siły? Bo tak samo jest z psami - gryzą, bo są przerażone i próbują sie bronić przed tym, jak ktos siłą próbuje je obezwładnić, wasz pies prawdopodobnie też albo by gryzł

100% racji, ale niestety do ludzi o zerowej wrażliwości i empatii, (a dziś takich nie brakuje) to nie dotrze

Zgadzam się co do hycli. Ale nie znoszę porównywania zwierząt do dzieci. To strasznie infantylne i moim zdaniem świadczy o problemach emocjonalnych. Pies to pies, fajne zwierzę. Dziecko jest cudem, małym wspaniałym człowiekiem.

infantylne jest twoje gloryfikowanie dziecka, które jest tylko człowiekiem lub istotą żyjącą jak my wszyscy. Pies jest istotą odczuwającą, posiadającą proste uczucia i porównywanie pozwala uzmysłowić niektórym osobnikom bezsens takich działań. Z tego co napisałaś wnioskuję, że jesteś typem wyrzucającym psa na ulicę "bo urodziło się dziecko".


zgadzam się z ostatnią osobą. Natomiast ta od swojego "cudownego dziecka" żeby czasem się nie przejechała na swoim cudownym dziecku które możliwe że odwróci się od niej na starość za to pies kocha do końca życia i nawet na grobie swojego pana nieraz leży. I później takie cudowne dziecko, któremu matka mówiła że jest najważniejszym zwierzęciem na świecie zostaje hyclem maltretującym psy.

gość16-08-16, 13:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Aśka kocham Cię za to !!!!

gość16-08-16, 12:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja uważam, że Joanna powinna tam jechać i sobie tego pieska złapać i zabrać do domku. I go kochać, karmić i się nim opiekować. I całować w pyszczek. Ona tylko ma takiego joba na punkcie piesków i kotków czy ogólnie wszystkich stworzonek??

gość16-08-16, 11:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-08-16, 01:13 napisał(a):
gość, 16-08-16, 00:45 napisał(a):
gość, 15-08-16, 18:51 napisał(a):
Wszystkim mądralińskim, którzy pochwalają takie zachowania hycli, polecam odpowiedziec sobie na proste pytanie - gdyby zgubiło wam sie dziecko i znalezione przez obcego zamiast potulnie isc z nim, gdzie chce, przerażone wyrywało sie i kopało - uważacie, że usprawiedliwione byłoby rzucic agresywnego smarkacza na ziemie, zwiazac, zawlec do samochodu i odwiezc do domu, czy wolelibyscie, zeby przeprowadzono to przy użyciu inteligencji a nie siły? Bo tak samo jest z psami - gryzą, bo są przerażone i próbują sie bronić przed tym, jak ktos siłą próbuje je obezwładnić, wasz pies prawdopodobnie też albo by gryzł

100% racji, ale niestety do ludzi o zerowej wrażliwości i empatii, (a dziś takich nie brakuje) to nie dotrze

Zgadzam się co do hycli. Ale nie znoszę porównywania zwierząt do dzieci. To strasznie infantylne i moim zdaniem świadczy o problemach emocjonalnych. Pies to pies, fajne zwierzę. Dziecko jest cudem, małym wspaniałym człowiekiem.

infantylne jest twoje gloryfikowanie dziecka, które jest tylko człowiekiem lub istotą żyjącą jak my wszyscy. Pies jest istotą odczuwającą, posiadającą proste uczucia i porównywanie pozwala uzmysłowić niektórym osobnikom bezsens takich działań. Z tego co napisałaś wnioskuję, że jesteś typem wyrzucającym psa na ulicę "bo urodziło się dziecko".

gość16-08-16, 09:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Krupa ma rację

gość16-08-16, 01:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-08-16, 00:45 napisał(a):
gość, 15-08-16, 18:51 napisał(a): Wszystkim mądralińskim, którzy pochwalają takie zachowania hycli, polecam odpowiedziec sobie na proste pytanie - gdyby zgubiło wam sie dziecko i znalezione przez obcego zamiast potulnie isc z nim, gdzie chce, przerażone wyrywało sie i kopało - uważacie, że usprawiedliwione byłoby rzucic agresywnego smarkacza na ziemie, zwiazac, zawlec do samochodu i odwiezc do domu, czy wolelibyscie, zeby przeprowadzono to przy użyciu inteligencji a nie siły? Bo tak samo jest z psami - gryzą, bo są przerażone i próbują sie bronić przed tym, jak ktos siłą próbuje je obezwładnić, wasz pies prawdopodobnie też albo by gryzł
100% racji, ale niestety do ludzi o zerowej wrażliwości i empatii, (a dziś takich nie brakuje) to nie dotrze
Zgadzam się co do hycli. Ale nie znoszę porównywania zwierząt do dzieci. To strasznie infantylne i moim zdaniem świadczy o problemach emocjonalnych. Pies to pies, fajne zwierzę. Dziecko jest cudem, małym wspaniałym człowiekiem.

gość16-08-16, 00:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 15-08-16, 18:51 napisał(a):
Wszystkim mądralińskim, którzy pochwalają takie zachowania hycli, polecam odpowiedziec sobie na proste pytanie - gdyby zgubiło wam sie dziecko i znalezione przez obcego zamiast potulnie isc z nim, gdzie chce, przerażone wyrywało sie i kopało - uważacie, że usprawiedliwione byłoby rzucic agresywnego smarkacza na ziemie, zwiazac, zawlec do samochodu i odwiezc do domu, czy wolelibyscie, zeby przeprowadzono to przy użyciu inteligencji a nie siły? Bo tak samo jest z psami - gryzą, bo są przerażone i próbują sie bronić przed tym, jak ktos siłą próbuje je obezwładnić, wasz pies prawdopodobnie też albo by gryzł


100% racji, ale niestety do ludzi o zerowej wrażliwości i empatii, (a dziś takich nie brakuje) to nie dotrze

gość15-08-16, 20:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 15-08-16, 18:42 napisał(a):
gość, 15-08-16, 18:21 napisał(a):
gość, 15-08-16, 16:17 napisał(a): To fisiu mela!!!pokazała swoją prawdziwą naturę!!hihihihi!jaka z niej gwiazda???!!cwaniak zwykły i tyle!!facet wykonuje dobrze swoją pracę!!ilu to dzieciaków i osób dorosłych zostło pogryzionych,a nawet zagrożonych!!co można to można!ale to co ona bredzi,to zakrawa na nie normalność!!promuje się na tych zwiedzający jedynie!!czemu nie udziela się charytatywnie dla dzieci osób starszych,słabszych,chorych!!!!!bo że zwierzakami łatwiej!jedynie wystarczy się pokazać i kasy nie trzeba za dużo wydawać!!!jej bredzeniem mam z tyłu!!!nigdy nie była i nie jest autorytetem!!!sztucznie wykreowana i cwana!!!
Przez takich/takie kretynów/kretynek jak ty ten świat jest okropny, psy stają się agresywne przez ludzi , a ten malutki piesek faktycznie może zjeść tego kretyna w całości taki straszny. Ten psychopata p owinien stracić prace natychmiast.
Ale rękę odgryźć może
Czyli gryzą człowieka tylko duże psy?

gość15-08-16, 18:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wszystkim mądralińskim, którzy pochwalają takie zachowania hycli, polecam odpowiedziec sobie na proste pytanie - gdyby zgubiło wam sie dziecko i znalezione przez obcego zamiast potulnie isc z nim, gdzie chce, przerażone wyrywało sie i kopało - uważacie, że usprawiedliwione byłoby rzucic agresywnego smarkacza na ziemie, zwiazac, zawlec do samochodu i odwiezc do domu, czy wolelibyscie, zeby przeprowadzono to przy użyciu inteligencji a nie siły? Bo tak samo jest z psami - gryzą, bo są przerażone i próbują sie bronić przed tym, jak ktos siłą próbuje je obezwładnić, wasz pies prawdopodobnie też albo by gryzł

gość15-08-16, 18:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 15-08-16, 18:21 napisał(a):
gość, 15-08-16, 16:17 napisał(a): To fisiu mela!!!pokazała swoją prawdziwą naturę!!hihihihi!jaka z niej gwiazda???!!cwaniak zwykły i tyle!!facet wykonuje dobrze swoją pracę!!ilu to dzieciaków i osób dorosłych zostło pogryzionych,a nawet zagrożonych!!co można to można!ale to co ona bredzi,to zakrawa na nie normalność!!promuje się na tych zwiedzający jedynie!!czemu nie udziela się charytatywnie dla dzieci osób starszych,słabszych,chorych!!!!!bo że zwierzakami łatwiej!jedynie wystarczy się pokazać i kasy nie trzeba za dużo wydawać!!!jej bredzeniem mam z tyłu!!!nigdy nie była i nie jest autorytetem!!!sztucznie wykreowana i cwana!!!
Przez takich/takie kretynów/kretynek jak ty ten świat jest okropny, psy stają się agresywne przez ludzi , a ten malutki piesek faktycznie może zjeść tego kretyna w całości taki straszny. Ten psychopata p owinien stracić prace natychmiast.
Ale rękę odgryźć może

gość15-08-16, 18:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 15-08-16, 16:17 napisał(a):
To fisiu mela!!!pokazała swoją prawdziwą naturę!!hihihihi!jaka z niej gwiazda???!!cwaniak zwykły i tyle!!facet wykonuje dobrze swoją pracę!!ilu to dzieciaków i osób dorosłych zostło pogryzionych,a nawet zagrożonych!!co można to można!ale to co ona bredzi,to zakrawa na nie normalność!!promuje się na tych zwiedzający jedynie!!czemu nie udziela się charytatywnie dla dzieci osób starszych,słabszych,chorych!!!!!bo że zwierzakami łatwiej!jedynie wystarczy się pokazać i kasy nie trzeba za dużo wydawać!!!jej bredzeniem mam z tyłu!!!nigdy nie była i nie jest autorytetem!!!sztucznie wykreowana i cwana!!!


Przez takich/takie kretynów/kretynek jak ty ten świat jest okropny, psy stają się agresywne przez ludzi , a ten malutki piesek faktycznie może zjeść tego kretyna w całości taki straszny. Ten psychopata p
owinien stracić prace natychmiast.

gość15-08-16, 17:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Popieram ja na 100!!!
Ma absolutna racje! Świetna babka!

gość15-08-16, 17:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 15-08-16, 11:01 napisał(a):
gość, 15-08-16, 05:54 napisał(a): I masz racje ze nie chcesz zwierzaka w domu bo maja pasożyty a odrobaczanie daje krotki efekt. Większość właścicieli psów i innych z. jest chora , co prawda mogą żyć z tymi pasożytami ale sa dni ze sie złe czuja.
Jesteś niedouczona, pasożytami mozna zarazić aiw wszędzie, chocby podając komuś rękę, jadąc autobusem czy tym podobne. Od zwierzęcia również jesli prowadzisz bardzo noehigieniczny tryb życia (sądząc po twojej wypowiedzi masz z tym problem) bo układ odpornościowy człowieka jest tak przystosowany by zwalczać "intruzów" i lepiej sobie z tym radzi broniąc się przed pasożytami, szczególnie ze koty i psy od zarania dziejów żyją z człowiekiem, niż np z wirusami czy bakteriami, dlatego zdecydowanie wiecej jest chorób pochodzenia bakter. czy wirusowego (grypa, angina, choroby weneryczne i wiele innych) niż chorób odzwierzęcych
Widzę tu niedoinformowanie...psy odrobacza się co 3,6 msc. W zależności od wieku psa...A pasożyty człowiek ma i powinien mieć,nie mówię tu o tasiemcach czy glistach ale często to pomaga...Przykład: odkąd ludzie odkryli pasożyty wewnętrzne zaczęli je usuwać,co spowodowało np.astmę i choroby układu odpornościowego...więc czego Wy się boicie? Kontakt ze zwierzętami pomaga w psychice...nawet te zle doświadczenia pomagają i uczą...zwierzaki uodparniaja...Ludzie stali się takimi czysciochami,że sami się pakują w różne choroby,które kiedyś nie miały miejsca,dzieci stają się nadwrazliwe na brud,za często myją dłonie co powoduje naruszenie naturalnej warstwy ochronnej skóry,mają urazy do końca życia i fobie...kiedyś było pełno końskich dochodów wszędzie i wgl syf w porównaniu do teraz...owszem ludzie chorowali i umierali ale nie na takie choroby jak teraz!!...Kiedyś byli bardziej odporni..

gość15-08-16, 16:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 15-08-16, 16:17 napisał(a): To fisiu mela!!!pokazała swoją prawdziwą naturę!!hihihihi!jaka z niej gwiazda???!!cwaniak zwykły i tyle!!facet wykonuje dobrze swoją pracę!!ilu to dzieciaków i osób dorosłych zostło pogryzionych,a nawet zagrożonych!!co można to można!ale to co ona bredzi,to zakrawa na nie normalność!!promuje się na tych zwiedzający jedynie!!czemu nie udziela się charytatywnie dla dzieci osób starszych,słabszych,chorych!!!!!bo że zwierzakami łatwiej!jedynie wystarczy się pokazać i kasy nie trzeba za dużo wydawać!!!jej bredzeniem mam z tyłu!!!nigdy nie była i nie jest autorytetem!!!sztucznie wykreowana i cwana!!!
Z tego co wiem ona także się udziela w sprawie chorych dzieci....Ta chihuahua chyba nie może wielkiej krzywdy temu panu zrobić...nie widzę,żeby robił temu psu jakąś wielką krzywdę ale ewidentnie działa nieprofesjonalnie bo to bo psu psychiczną krzywdę przy której ciężko będzie mu zaufac człowiekowi,nie wszędzie trafi Cesar Millan...A co do pomocy zwierzętom...jest Bardzo ważna bo kto ma im pomóc jak nie znane osoby ? Czy taki Szarak jak ty ma taki wpływ i pieniądze,żeby im pomóc? ...Tylko i wyłącznie ludzie są winni za cierpienie tych istot...To my je oswoilismy,zaczęliśmy krzyżować je tak aby osiągnąć efekt jak np.U pitbulla który miał być agresywny ( a w całe nie jest) lub np. U Mopsa,który ma problemy z oddychaniem i w ypadaniem gałki ocznej.... Powinniśmy brać odpowiedZialność za to co zrobiliśmy....

gość15-08-16, 16:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

To fisiu mela!!!pokazała swoją prawdziwą naturę!!hihihihi!jaka z niej gwiazda???!!cwaniak zwykły i tyle!!facet wykonuje dobrze swoją pracę!!ilu to dzieciaków i osób dorosłych zostło pogryzionych,a nawet zagrożonych!!co można to można!ale to co ona bredzi,to zakrawa na nie normalność!!promuje się na tych zwiedzający jedynie!!czemu nie udziela się charytatywnie dla dzieci osób starszych,słabszych,chorych!!!!!bo że zwierzakami łatwiej!jedynie wystarczy się pokazać i kasy nie trzeba za dużo wydawać!!!jej bredzeniem mam z tyłu!!!nigdy nie była i nie jest autorytetem!!!sztucznie wykreowana i cwana!!!

gość15-08-16, 15:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 15-08-16, 12:01 napisał(a): Kochacie zwierzeta to przestancie je jesc do cholery ! Bo nie ma roznicy czy to pies czy swinia , obejrzyjcie sobie na YOU TUBE "GARY YOUROFSKY PL" i "ZIEMIANIE"
Widzialam i mięsa czy nabiału nie ruszę już nigdy! 😪😡

gość15-08-16, 15:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 15-08-16, 11:19 napisał(a):
gość, 15-08-16, 08:32 napisał(a):
gość, 15-08-16, 03:19 napisał(a):
gość, 15-08-16, 01:06 napisał(a): Czy tylko ja nie lubię zwierząt? To znaczy jest to dla mnie okropne kiedy ktoś krzywdzi zwierzę i sama bym nigdy tego nie zrobiła, ale ich po prostu nie lubię. Okropnie mnie irytują i nigdy bym noe chciała mieć zwierzęcia w domu. Wręcz nawet się ich boję, że mnie np ugryzie. Mam przed tym jakąś fobię.
wiesz...fobie się leczy...współczuję choroby :(
Nie to normalne... ja tez tak mam... zwierzeta sa mi kompletnie obojetne!:)
Znam ten typ. Łatwo i intensywnie wchodzicie w relacje międzyludzkie, chcecie nawiązywać dozgonne przyjaźnie. Ja już parę takich osób zniszczyłam, zostawiłam ślad na psychice. Właśnie za to, ze nie lubicie zwierząt. Nienawidze takich ludzi i uważam, ze trzeba ich tępić wszelkimi sposobami. Dla mnie tacy ludzie są tylko do wykorzystania (jeśli można) albo do dania im nauczki. Najlepsze to, ze zwierząt nie lubią a w relacjach z ludźmi innymi są strasznie łatwowierni :)
Ale jesteś żałosna. Niszczyć kogoś, bo nie lubi zwierząt? Każdy ma do tego prawo i nic na to nie poradzi, że nie lubi zwierząt, a tępienie kogoś, bo ma inne poglądy jest po prostu żałosne i dziecinne. Żadnej krzywdy im nie robię, nie byłabym obojętna gdyby znalazła na ulicy rannego zwoerzaka, ale po prostu ich nie lubię. Nie rozpływam się i nie piszczę na widok szczeniaczka. Skręca mnie na myśl, że pies miałby polizać mnie po twarzy. Nauczkę to Ty powinnaś dostać.

gość15-08-16, 13:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dzoana jedzie ci szledziem

gość15-08-16, 13:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 15-08-16, 12:55 napisał(a):
gość, 15-08-16, 11:19 napisał(a):
gość, 15-08-16, 08:32 napisał(a):
gość, 15-08-16, 03:19 napisał(a):
gość, 15-08-16, 01:06 napisał(a):
Czy tylko ja nie lubię zwierząt? To znaczy jest to dla mnie okropne kiedy ktoś krzywdzi zwierzę i sama bym nigdy tego nie zrobiła, ale ich po prostu nie lubię. Okropnie mnie irytują i nigdy bym noe chciała mieć zwierzęcia w domu. Wręcz nawet się ich boję, że mnie np ugryzie. Mam przed tym jakąś fobię.

wiesz...fobie się leczy...współczuję choroby :(

Nie to normalne... ja tez tak mam... zwierzeta sa mi kompletnie obojetne!:)

Znam ten typ. Łatwo i intensywnie wchodzicie w relacje międzyludzkie, chcecie nawiązywać dozgonne przyjaźnie. Ja już parę takich osób zniszczyłam, zostawiłam ślad na psychice. Właśnie za to, ze nie lubicie zwierząt. Nienawidze takich ludzi i uważam, ze trzeba ich tępić wszelkimi sposobami. Dla mnie tacy ludzie są tylko do wykorzystania (jeśli można) albo do dania im nauczki. Najlepsze to, ze zwierząt nie lubią a w relacjach z ludźmi innymi są strasznie łatwowierni :)

Ja lubie zwierzeta,ale twoj typ nazywamy psychopata.




Ja tez lubie a wręcz kocham zwierzaki ale ta lala faktycznie ma cos z głowa. I to bardzo.

gość15-08-16, 12:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 15-08-16, 11:19 napisał(a):
gość, 15-08-16, 08:32 napisał(a):
gość, 15-08-16, 03:19 napisał(a):
gość, 15-08-16, 01:06 napisał(a): Czy tylko ja nie lubię zwierząt? To znaczy jest to dla mnie okropne kiedy ktoś krzywdzi zwierzę i sama bym nigdy tego nie zrobiła, ale ich po prostu nie lubię. Okropnie mnie irytują i nigdy bym noe chciała mieć zwierzęcia w domu. Wręcz nawet się ich boję, że mnie np ugryzie. Mam przed tym jakąś fobię.
wiesz...fobie się leczy...współczuję choroby :(
Nie to normalne... ja tez tak mam... zwierzeta sa mi kompletnie obojetne!:)
Znam ten typ. Łatwo i intensywnie wchodzicie w relacje międzyludzkie, chcecie nawiązywać dozgonne przyjaźnie. Ja już parę takich osób zniszczyłam, zostawiłam ślad na psychice. Właśnie za to, ze nie lubicie zwierząt. Nienawidze takich ludzi i uważam, ze trzeba ich tępić wszelkimi sposobami. Dla mnie tacy ludzie są tylko do wykorzystania (jeśli można) albo do dania im nauczki. Najlepsze to, ze zwierząt nie lubią a w relacjach z ludźmi innymi są strasznie łatwowierni :)
Ja lubie zwierzeta,ale twoj typ nazywamy psychopata.

gość15-08-16, 12:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ten pies jest tak strasznie wystraszony ,tak mały pies jak można ,ten pan nie wygląda na człowieka dbającego o zwierzęta ,

gość15-08-16, 12:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

aśka wez przestan pier**lic. niby taka obronczyni zwierzat jak jest w pl ale jak ogladalam z nia RHOM jakos nigdy nic o zwierzetach nie mowila ani nawet na temat swojej fundacji na rzecz zwierzat ktora okazala sie mega przekretem. k... nienawidze hipokryzji

gość15-08-16, 12:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wiekszosc slawnych i najmadrzejszych ludzi tego swiata to weganie ;)

gość15-08-16, 12:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Najnowsza badania dowodza ze jedzenie produktow odzwierzecych powoduje wszystkie choroby tj nowotwory,cukrzyca,choroby serca I mozgu ! Taka karma !

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida