wtorek 16-08-16, czytany: 15843 razy, autor: Piąta Nad Ranem

Kasia Warnke tańczy w bikini dla swojego męża, Piotra Stramowskiego

Finał jest najlepszy!

Kasia WarnkeKasia Warnke / © KAPiF, Instagram
Katarzyna Warnke i Piotr Stramowski świętują miesiąc miodowy. Zakochani wzięli potajemny ślub na Warmii, z dala od prasy i błysków fleszy. Później świeżo upieczeni małżonkowie udali się do Grecji.

Zobacz: Jak zaczęła się miłość Kasi Warnke i Piotra Stramowskiego?

Zmiana statusu związku aktorów już nie jest tajemnicą, na Instagramie Kasi ukazało się kilka zdjęć z podróży poślubnej opatrzonych wymownymi hashtagami.

Wśród nowości na IG Warnke jest filmik. Aktorka tańczy w bikini dla swojego męża. Ten nagrywa całą sytuację. Najlepszy jest finał - Piotr skacząc do wody zalewa komputer wodą.

Zobacz: Nie potrafisz spać z facetem w jednym łóżku?

Dla wszystkich fanek Stramowskiego - przystojnego aktorka 11 listopada będzie można zobaczyć w kolejnej części filmu Patryka Vegi - Pitbull. Niebezpieczne kobiety.

 


#myhusbandisbetterthanyours #wifelife #partyfortwo #jakzalaćmaca #greece #ups #lovethis #honeymoon @piotrstramowski_official

Film zamieszczony przez użytkownika Kasia Warnke (@kasiawarnke)



#ontheway #huneymoon #zmężem #myboy #wifelife #happy #oh

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Kasia Warnke (@kasiawarnke)



Kasia Warnke tańczy w bikini dla swojego męża, Piotra Stramowskiego

Kasia Warnke tańczy w bikini dla swojego męża, Piotra Stramowskiego



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
MĄŻ KOMENTUJE MÓJ ...
hejłobuzy/stylizacjetv
MĄŻ KOMENTUJE MÓJ ...
HAUL: ORGANIZACJA ...
HEJLOBUZY
HAUL: ORGANIZACJA ...
DZIEŃ 3  KUPIŁAM S...
SZUSZ VLOGMAS
DZIEŃ 3 KUPIŁAM S...
SKY TOWER WIECZORE...
Julia Kobus
SKY TOWER WIECZORE...




skomentuj:



Wasze komentarze (45): sortuj ↓

gość17-08-16, 22:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona jest luzna

gość17-08-16, 14:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-08-16, 12:32 napisał(a):
Nie, nie chodzi mi o pokazywanie dupy jak to pięknie ujęłaś. Chodzi mi o krytykowanie kobiety, bo związała się z młodszym. O krytykowanie kobiety, która zachowuje się kobieco i seksownie. O krytykowanie kobiety, która jest zakochana i szczęśliwa. Ja tu widzę tylko to. A jeśli, któraś z łaskawych oceniających nie krytykuje za powyższe to chociaż musi skrytykować ciało owej Pani, a to że pupa płaska, albo cokolwiek.

Ujęłam to dosadnie, żeby nikt nie miał wątpilości. Nie przypominam sobie żebym skrytykowała ją za związek z młodszym tylko za jej zachowanie, które niestety nie jest ani kobiece ani seksowne. Trochę przykre, że ktoś to tak postrzega. Uwierz mi - można być naprawdę szczęśliwym i zakochanym nie wrzucając do sieci żałosnych filmików. Tylko nie o to w tym chodziło - to się nazywa marketing i nic naturalnego ani tym bardziej pięknego w tym nie ma.

gość17-08-16, 13:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dwie umysłowe miernoty. Nie ma dla mnie znaczenia, że on jest 10 lat młodszy, niech sobie będą razem, ale sami tworzą cyrk ze swojego życia. Wiem, że uwielbiają gdy o nich się mówi i pisze, więc sami generują wiadomości i robią ustawki z paparazzi. Nigdy to nie wyszło ludziom na dobre.
Poza tym to para mega nadętych bufonów. Każdy, kto miał okazję z nimi popracować to powie. Stramowski kiedyś miły, teraz z ego ponad sufit, z olbrzymim wyobrażeniem o swoich umiejętnościach. Kasia....szkoda słów, tak wielką gra gwiazdę.

gość17-08-16, 12:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dobre :D fajni są

gość17-08-16, 12:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-08-16, 11:42 napisał(a):
gość, 17-08-16, 11:28 napisał(a):
Szkoda mi was dziewczyny, serio. Jesteście młode i zapewne atrakcyjne, a otaczacie się murem przedwojennych stereotypów i poglądów. Same sobie robicie krzywdę i powielacie zabobony. Czasy się zmieniły, kobiety chciały być wolne i kiedy wreszcie są, to same siebie najchętniej byście tępym nożem zadźgały.

A znasz to powiedzenie - Wolność jest jak powietrze na szczycie góry. I jedno, i drugie - nie do zniesienia dla słabych.
Jeśli jedynym twoim celem w tej wolności jest pokazanie dupy to sobie daruj. Każdy ma swoją. Ja już osobiście puszczam pawia na te bezmózgie pipy rozsiane po całym internecie, które jedyne co potrafią to się rozebrać. Brawo.

Nie, nie chodzi mi o pokazywanie dupy jak to pięknie ujęłaś. Chodzi mi o krytykowanie kobiety, bo związała się z młodszym. O krytykowanie kobiety, która zachowuje się kobieco i seksownie. O krytykowanie kobiety, która jest zakochana i szczęśliwa. Ja tu widzę tylko to. A jeśli, któraś z łaskawych oceniających nie krytykuje za powyższe to chociaż musi skrytykować ciało owej Pani, a to że pupa płaska, albo cokolwiek.

gość17-08-16, 11:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-08-16, 11:28 napisał(a):
Szkoda mi was dziewczyny, serio. Jesteście młode i zapewne atrakcyjne, a otaczacie się murem przedwojennych stereotypów i poglądów. Same sobie robicie krzywdę i powielacie zabobony. Czasy się zmieniły, kobiety chciały być wolne i kiedy wreszcie są, to same siebie najchętniej byście tępym nożem zadźgały.

A znasz to powiedzenie - Wolność jest jak powietrze na szczycie góry. I jedno, i drugie - nie do zniesienia dla słabych.
Jeśli jedynym twoim celem w tej wolności jest pokazanie dupy to sobie daruj. Każdy ma swoją. Ja już osobiście puszczam pawia na te bezmózgie pipy rozsiane po całym internecie, które jedyne co potrafią to się rozebrać. Brawo.

gość17-08-16, 11:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Szkoda mi was dziewczyny, serio. Jesteście młode i zapewne atrakcyjne, a otaczacie się murem przedwojennych stereotypów i poglądów. Same sobie robicie krzywdę i powielacie zabobony. Czasy się zmieniły, kobiety chciały być wolne i kiedy wreszcie są, to same siebie najchętniej byście tępym nożem zadźgały.

gość17-08-16, 11:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-08-16, 13:12 napisał(a):
Ależ żałosne...STARA RURA, DZIDZIA PIERNIK :)
I żeby nie było- uważam, że dojrzałe kobietą są sexy- ale te z klasą, mądrością życiową. Te, które wiedzą, że kobiecość to nie machanie tyłkiem- a spojrzenie, gest, głos.
Ta na filmiku- ani ciała, ani inteligencji. I te hashtagi- mój mąż jest lepszy od Twojego.

Zgadzam się. Nikt jej nie każe siedzieć z pledem na fotelu bujanym, ale kobieto trochę klasy na litość boską. A jak już rzucasz się w konwulsjach dla męża to zostaw to dla męża.

gość17-08-16, 01:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

po ciele widać, ze jest po 40-stce:)

gość17-08-16, 01:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A co Was to obchodzi czy on ja zostawi czy nie? Czyli według Was jakby wzięła sobie równolatka to miałaby gwarancję, ze zostanie z nią do końca życia? Taka różnica wieku to żadna tragedia, dwoje dorosłych, dobrze wyglądających, odnoszących sukcesy ludzi. To, co robi Madonna jest obrzydliwe, bo facet, z którym sypia, mógłby byc jej WNUKIEM jakby sie uprzeć. Nie widzę nic zdrożnego w ich małżeństwie, niech sobie żyją jak im sie podoba.

gość16-08-16, 23:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-08-16, 22:53 napisał(a):
gość, 16-08-16, 22:39 napisał(a):
gość, 16-08-16, 21:50 napisał(a):
gość, 16-08-16, 21:30 napisał(a):
gość, 16-08-16, 21:24 napisał(a): Haha wyszlyscie za starych brzuchatych januszy i zazdroscicie madrej ktora nie brala sue za dziada tylko wolala mlodego;) a ze ją zostawi? Moze woli starsze i mu to nie przeszkadza. A jak zostawi to kobieta znajdzie nowego ale to co przezyje z młodym i sprawnym to jej. Co wy z waszymi dziadami to wasze:)
Dokładnie. Życzę im wszystkiego najlepszego. :)
Hahahahahahaha. Popieram!
Dokładnie. Jak facet bierze młodsza, to nawet połowa tych pomyj sie nie wylewa na niego, co na kobietę. Nawet piszą rzeczy w stylu "co se porucha to jego", no i tu jest tak samo. Nawet Deppa bronicie, choć nie macie żadnych dowodów, ze nie bił Amber, no ale jest młoda, ładna i biseksualna(czytaj po januszowemu:puszczalska), a nawet stary, durny narkoman jest lepszy od niej.Odwalcie sie babole od innych kobiet, i won nosić swoich Januszy w lektyce.
Pani Kasiu, jak się przeżywa życie prywatne na pokaz i w sieci, zamiast skupić się po prostu na sobie i życiu razem, to coś takiego raczej nie wypali, możecie potem udawać szczęśliwych, ale prawda i tak wyjdzie na jaw. No chyba, że to jeden wielki pic na wodę z tą miłością, a związek to tylko układ, bo solo jesteście mniej warci, niż w duecie...
Takie zarzuty to ty mozesz kierować do portali plotkarskich, które przeciez czytasz, no elo 😘 Instagrama ma masa ludzi, a kozaczki wchodzą na nie i robią z tego denne artykuły,które my wszystkie czytamy :-) Serio na podstawie paru zdjęć potrafisz przewidzieć jaki jest ten związek? Wiadomo chyba, ze ludzie sie chwalą wakacjami i zakochaniem,i nie robią zdjęć jak obierają kartofle przed telewizorem...

gość16-08-16, 23:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Obydwoje mega nieatrakcyjni

gość16-08-16, 22:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-08-16, 22:39 napisał(a):
gość, 16-08-16, 21:50 napisał(a):
gość, 16-08-16, 21:30 napisał(a):
gość, 16-08-16, 21:24 napisał(a):
Haha wyszlyscie za starych brzuchatych januszy i zazdroscicie madrej ktora nie brala sue za dziada tylko wolala mlodego;) a ze ją zostawi? Moze woli starsze i mu to nie przeszkadza. A jak zostawi to kobieta znajdzie nowego ale to co przezyje z młodym i sprawnym to jej. Co wy z waszymi dziadami to wasze:)

Dokładnie. Życzę im wszystkiego najlepszego. :)

Hahahahahahaha. Popieram!

Dokładnie. Jak facet bierze młodsza, to nawet połowa tych pomyj sie nie wylewa na niego, co na kobietę. Nawet piszą rzeczy w stylu "co se porucha to jego", no i tu jest tak samo. Nawet Deppa bronicie, choć nie macie żadnych dowodów, ze nie bił Amber, no ale jest młoda, ładna i biseksualna(czytaj po januszowemu:puszczalska), a nawet stary, durny narkoman jest lepszy od niej.Odwalcie sie babole od innych kobiet, i won nosić swoich Januszy w lektyce.


Pani Kasiu, jak się przeżywa życie prywatne na pokaz i w sieci, zamiast skupić się po prostu na sobie i życiu razem, to coś takiego raczej nie wypali, możecie potem udawać szczęśliwych, ale prawda i tak wyjdzie na jaw. No chyba, że to jeden wielki pic na wodę z tą miłością, a związek to tylko układ, bo solo jesteście mniej warci, niż w duecie...

gość16-08-16, 22:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-08-16, 21:50 napisał(a):
gość, 16-08-16, 21:30 napisał(a):
gość, 16-08-16, 21:24 napisał(a): Haha wyszlyscie za starych brzuchatych januszy i zazdroscicie madrej ktora nie brala sue za dziada tylko wolala mlodego;) a ze ją zostawi? Moze woli starsze i mu to nie przeszkadza. A jak zostawi to kobieta znajdzie nowego ale to co przezyje z młodym i sprawnym to jej. Co wy z waszymi dziadami to wasze:)
Dokładnie. Życzę im wszystkiego najlepszego. :)
Hahahahahahaha. Popieram!
Dokładnie. Jak facet bierze młodsza, to nawet połowa tych pomyj sie nie wylewa na niego, co na kobietę. Nawet piszą rzeczy w stylu "co se porucha to jego", no i tu jest tak samo. Nawet Deppa bronicie, choć nie macie żadnych dowodów, ze nie bił Amber, no ale jest młoda, ładna i biseksualna(czytaj po januszowemu:puszczalska), a nawet stary, durny narkoman jest lepszy od niej.Odwalcie sie babole od innych kobiet, i won nosić swoich Januszy w lektyce.

gość16-08-16, 22:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ruchadlo leśne

gość16-08-16, 21:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-08-16, 21:30 napisał(a):
gość, 16-08-16, 21:24 napisał(a):
Haha wyszlyscie za starych brzuchatych januszy i zazdroscicie madrej ktora nie brala sue za dziada tylko wolala mlodego;) a ze ją zostawi? Moze woli starsze i mu to nie przeszkadza. A jak zostawi to kobieta znajdzie nowego ale to co przezyje z młodym i sprawnym to jej. Co wy z waszymi dziadami to wasze:)


Dokładnie. Życzę im wszystkiego najlepszego. :)


Hahahahahahaha. Popieram!

gość16-08-16, 21:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-08-16, 21:24 napisał(a):
Haha wyszlyscie za starych brzuchatych januszy i zazdroscicie madrej ktora nie brala sue za dziada tylko wolala mlodego;) a ze ją zostawi? Moze woli starsze i mu to nie przeszkadza. A jak zostawi to kobieta znajdzie nowego ale to co przezyje z młodym i sprawnym to jej. Co wy z waszymi dziadami to wasze:)


Dokładnie. Życzę im wszystkiego najlepszego. :)

gość16-08-16, 21:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Haha wyszlyscie za starych brzuchatych januszy i zazdroscicie madrej ktora nie brala sue za dziada tylko wolala mlodego;) a ze ją zostawi? Moze woli starsze i mu to nie przeszkadza. A jak zostawi to kobieta znajdzie nowego ale to co przezyje z młodym i sprawnym to jej. Co wy z waszymi dziadami to wasze:)

gość16-08-16, 20:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

już wiemy, pani Kasiu, że się pani zakochała, wyszła za mąż... ale nie chcemy już oglądać tych intymności - zostawcie coś sobie!!!!!!

gość16-08-16, 20:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-08-16, 19:23 napisał(a):
gość, 16-08-16, 16:37 napisał(a):
Żałosna ona jest. Rozumiem, zakochana i szczęśliwa, że dobrze się bawi ale po co pokazywać te chwile innym? Po co epatować swoją prywatnością? Odsłaniać ciało? Przykre, ze Pani w wieku 40 lat zachowuje się jak pusta nastolatka.


ygadyam si




spoko, zobaczymy jak wy w wieku 40 lat będziecie się zachowywać ?stare ciotki klotki, ? ja uważam, że jest spoko, nie jest wulgarna

gość16-08-16, 19:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-08-16, 19:22 napisał(a): Teraz jeszcze tak nie widac roznicy wieku ale za 10 lat bedzie znaczaca.Zona bedzie wygladac starzej nawet korzystajac z medycyny estetycznej,takie prawo natury.
Widze, ze jestes optymistka, ja tam im nie daje 10 lat

gość16-08-16, 19:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 16-08-16, 16:37 napisał(a):
Żałosna ona jest. Rozumiem, zakochana i szczęśliwa, że dobrze się bawi ale po co pokazywać te chwile innym? Po co epatować swoją prywatnością? Odsłaniać ciało? Przykre, ze Pani w wieku 40 lat zachowuje się jak pusta nastolatka.


ygadyam si

gość16-08-16, 19:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Teraz jeszcze tak nie widac roznicy wieku ale za 10 lat bedzie znaczaca.Zona bedzie wygladac starzej nawet korzystajac z medycyny estetycznej,takie prawo natury.

gość16-08-16, 18:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

WIDZĘ STARE OBWISŁE CIAŁO...

gość16-08-16, 18:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

tańczyć to ona raczej nie umie żenujące to jest

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida