poniedziałek 22-08-16, czytany: 26943 razy, autor: Beata Maj

To zdjęcie na Ins Kingi Rusin pokazuje jej prawdziwe relacje z córką

Można się zdziwić.

Kinga RusinKinga Rusin / © KAPiF
Wychowywanie dorastających córek jest źródłem wielkiej satysfakcji, ale i sporego stresu. Mamy i tatusiowie łamią sobie głowy, w jaki sposób dotrzeć do młodej osoby, by nie zranić jej uczuć, a jednocześnie przekazać życiową mądrość. By nie zniechęcić do siebie, ale zbudować zdrowe relacje. Tak, by w razie potrzeby córka zamiast szukać pomocy w internecie, przyszła porozmawiać z mamą lub tatą.

Zobacz: 45-letnia Kinga Rusin zawstydziła... Pamelę Anderson?

To nie jest łatwe, ale gdy się uda, obie strony są szczęśliwe.

Wydaje się, że taki wzorowy układ ze swoimi córkami zbudowała Kinga Rusin. Dziennikarka mówiła kiedyś, że stara się być mamą wymagającą, ale niezbyt restrykcyjną. Podkreślała, że dopóki dziewczyny dobrze się uczą, dostają sporo swobody. Oczywiście w granicach rozsądku.

Dziś jedna z córek Kingi studiuje w USA, druga uczy się w Polsce i próbuje sił w modelingu.

I właśnie z nią - Igą - Rusin spędzała ostatnio czas. Mama i córka były prawdopodobnie w centrum handlowym. Tam Ida nagrała krótki filmik na Instagram.

Czytaj też: Właściciel agencji modelek o szansach Igi Lis, córki Rusin

Pokazuje on, jak bliskie są relacje mamy i córki.

Tylko pogratulować! I mamie - wspaniałych córek, i dziewczynom - takiej otwartej i bliskiej mamy.




Córuś😘

Film zamieszczony przez użytkownika Kinga Rusin- Official Profile (@kingarusin)




To zdjęcie na Ins Kingi Rusin pokazuje jej prawdziwe relacje z córką

To zdjęcie na Ins Kingi Rusin pokazuje jej prawdziwe relacje z córką

To zdjęcie na Ins Kingi Rusin pokazuje jej prawdziwe relacje z córką

To zdjęcie na Ins Kingi Rusin pokazuje jej prawdziwe relacje z córką

To zdjęcie na Ins Kingi Rusin pokazuje jej prawdziwe relacje z córką




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Patrycja Kazadi
Patrycja Kazadi
Patrycja Kazadi
Patrycja Kazadi
ja arania i kinga ...
ja arania i kinga ...
Rusin & Lis
Rusin & Lis




skomentuj:



Wasze komentarze (35): sortuj ↓

gość23-08-16, 17:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Pani Kinga piękna jak zawsze a obie córki odziedziczyły urodę po mamie.Pozdrawiam

gość23-08-16, 14:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-08-16, 10:57 napisał(a): Kina! Wygrałaś z Lisową! Wyglądasz świetnie! Mas super karierę i prestiż. Hanka nie sięga Ci nawet do pięt.
Dajcie jej już spokoj z ta lisową... To sie w głowie nie mieści, co wy musicie miec za kompleksy! Wlasnie tymi ko.mentarzami sprowadzacie kobiete sukcesu do roli "porzuconej zony", ktora na każdym kroku musi komuś (wam?) cos udowadniać. Ona ma swoje zycie, swoją kariere, swoj związek. Wy macie tylko Hankę w głowach.

gość23-08-16, 10:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kina! Wygrałaś z Lisową! Wyglądasz świetnie! Mas super karierę i prestiż. Hanka nie sięga Ci nawet do pięt.

gość23-08-16, 10:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-08-16, 09:47 napisał(a):
gość, 22-08-16, 23:22 napisał(a):
gość, 22-08-16, 22:06 napisał(a):
Jakoś za nią nie przepadam ale podziwiam jak można się dźwignąć i żyć po tym co zrobiła jej hanka i tomek
...... o matko co za tragedia co za kretynka to pisze a co ma powiedziec kobieta ktora zostala z dwojka dzieci bez grosza przy duszy jej podziw??? z takim grubym porfelem??? ja podziwiam swoja znajoma mieszkajaca z tesciowa w 8 miesiacu ciazu dowiadujaca sie ze jej facet ja zdradza!!! Odeszla dala rade sama w obcym miescie jest szczesliwa i dalo jej to duzo sily!!!! I nie lata po ludziach i nie opowiada jak jej ciezko i ze przestala czuc kobiecosc... mysl co piszesz!!!!

Ty jakaś pop*****a jesteś. Co do tego ma los innych kobiet? Zdradził ją mąż z najlepszą przyjaciółką, która była w dodatku ich świadkiem i twoim zdaniem miala nad tym przejść nad bez choćby smutku bo gdzieśtam w świecie inni mają gorzej? Kretynka


Ich malzenstwo praktycznie nie istnialo przez ostatnie pare lat, lis odszedl a dopiero po roku zwiazal sie z hanka. Sama reakcja ich dzieci byla dobrym wyznacznikiem tego, ze dobrze sie stalo, ze sie rozstali.
Juz nie robcie z Rusinowej takiej ofiary, to silna i zaradna kobieta, bez problemu sobie ulozyla zycie i kariere, a wy ja sprowadzacie do roli placzacej wycieraczki.

gość23-08-16, 10:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Super! Oby więcej było takich przykładów udanych relacji rodzic-dziecko :)

gość23-08-16, 10:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-08-16, 09:47 napisał(a):
gość, 22-08-16, 23:22 napisał(a):
gość, 22-08-16, 22:06 napisał(a): Jakoś za nią nie przepadam ale podziwiam jak można się dźwignąć i żyć po tym co zrobiła jej hanka i tomek
...... o matko co za tragedia co za kretynka to pisze a co ma powiedziec kobieta ktora zostala z dwojka dzieci bez grosza przy duszy jej podziw??? z takim grubym porfelem??? ja podziwiam swoja znajoma mieszkajaca z tesciowa w 8 miesiacu ciazu dowiadujaca sie ze jej facet ja zdradza!!! Odeszla dala rade sama w obcym miescie jest szczesliwa i dalo jej to duzo sily!!!! I nie lata po ludziach i nie opowiada jak jej ciezko i ze przestala czuc kobiecosc... mysl co piszesz!!!!
Ty jakaś pop*****a jesteś. Co do tego ma los innych kobiet? Zdradził ją mąż z najlepszą przyjaciółką, która była w dodatku ich świadkiem i twoim zdaniem miala nad tym przejść nad bez choćby smutku bo gdzieśtam w świecie inni mają gorzej? Kretynka
Oj boziu straszne. Jak mozna sie dzwignac i zyc, bo nas facet rzucil! A no normalnie.

gość23-08-16, 10:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-08-16, 09:47 napisał(a):
gość, 22-08-16, 23:22 napisał(a):
gość, 22-08-16, 22:06 napisał(a): Jakoś za nią nie przepadam ale podziwiam jak można się dźwignąć i żyć po tym co zrobiła jej hanka i tomek
...... o matko co za tragedia co za kretynka to pisze a co ma powiedziec kobieta ktora zostala z dwojka dzieci bez grosza przy duszy jej podziw??? z takim grubym porfelem??? ja podziwiam swoja znajoma mieszkajaca z tesciowa w 8 miesiacu ciazu dowiadujaca sie ze jej facet ja zdradza!!! Odeszla dala rade sama w obcym miescie jest szczesliwa i dalo jej to duzo sily!!!! I nie lata po ludziach i nie opowiada jak jej ciezko i ze przestala czuc kobiecosc... mysl co piszesz!!!!
Ty jakaś pop*****a jesteś. Co do tego ma los innych kobiet? Zdradził ją mąż z najlepszą przyjaciółką, która była w dodatku ich świadkiem i twoim zdaniem miala nad tym przejść nad bez choćby smutku bo gdzieśtam w świecie inni mają gorzej? Kretynka
A no ma do tego, ze juz bez przesady pisac o tym, ze nas facet zostawil jak o najwiekszej tragedii zyciowej! Luzik to tylko chlop, sa gorsze rzeczy. Mnie tez facet zostawil, ale nie rozpaczam jakos strasznie. Owszem boli, ale jak czytam, ze komus zmarlo dziecko, to to jest tragedia, a nie ze nas jakis janusz czy sebix porzucil

gość23-08-16, 09:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-08-16, 23:22 napisał(a):
gość, 22-08-16, 22:06 napisał(a):
Jakoś za nią nie przepadam ale podziwiam jak można się dźwignąć i żyć po tym co zrobiła jej hanka i tomek
...... o matko co za tragedia co za kretynka to pisze a co ma powiedziec kobieta ktora zostala z dwojka dzieci bez grosza przy duszy jej podziw??? z takim grubym porfelem??? ja podziwiam swoja znajoma mieszkajaca z tesciowa w 8 miesiacu ciazu dowiadujaca sie ze jej facet ja zdradza!!! Odeszla dala rade sama w obcym miescie jest szczesliwa i dalo jej to duzo sily!!!! I nie lata po ludziach i nie opowiada jak jej ciezko i ze przestala czuc kobiecosc... mysl co piszesz!!!!

Ty jakaś pop*****a jesteś. Co do tego ma los innych kobiet? Zdradził ją mąż z najlepszą przyjaciółką, która była w dodatku ich świadkiem i twoim zdaniem miala nad tym przejść nad bez choćby smutku bo gdzieśtam w świecie inni mają gorzej? Kretynka

gość23-08-16, 09:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Modelka bez twarzy i figury

gość23-08-16, 09:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kinga - fajna babeczka . Widać ,że jest szczęśliwa . Wszystkiego dobrego ,)

gość23-08-16, 00:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-08-16, 00:26 napisał(a):
gość, 22-08-16, 23:22 napisał(a):
gość, 22-08-16, 22:06 napisał(a): Jakoś za nią nie przepadam ale podziwiam jak można się dźwignąć i żyć po tym co zrobiła jej hanka i tomek
...... o matko co za tragedia co za kretynka to pisze a co ma powiedziec kobieta ktora zostala z dwojka dzieci bez grosza przy duszy jej podziw??? z takim grubym porfelem??? ja podziwiam swoja znajoma mieszkajaca z tesciowa w 8 miesiacu ciazu dowiadujaca sie ze jej facet ja zdradza!!! Odeszla dala rade sama w obcym miescie jest szczesliwa i dalo jej to duzo sily!!!! I nie lata po ludziach i nie opowiada jak jej ciezko i ze przestala czuc kobiecosc... mysl co piszesz!!!!
A nie przyszło Ci do głowy (pytanie retoryczne), prymitywie, że Kinga Rusin, w odróżnieniu od Twojej psiapsy, jest osobą publiczną, tak samo jak jej eks-przyjaciółka i "fantastyczny" były mąż? Ciekawe jak Ty byś sobie radziła, gdybyś miała świadomość, że osoba, którą kochałaś, poleciała na Twoją najlepszą przyjaciółkę. I mało tego - jak żyć ze świadomością, że ta parka wieczór w wieczór prezentuje wiadomości w telewizji? Twoja koleżanka mogła ucieć choćby i 50km dalej, aby nigdy nie zobaczyć tego frajera, a Kinga musiała znosić Lisów w całej Polsce. Pieniądze nie mają tu żadnego znaczenia.
Oczywiście, że mają. Poza tym jakoś nie wieżę w tę wielką miłość Kingi do Lisa, gdyby tak było to raczej ten związek by się nie rozpadł? Trzymałaby się go mimo wszystko jakby wiedziała, że zostanie na lodzie, bez mieszkania, pieniędzy i zapewnionej przyszłości, jak np. żona Kraski, którą o dziwo Kinga wspierała w pozostaniu przy mężu;-). Nie chcę mi się wierzyć, że wcześniej nie zauważyła, że tomek i Hanka się mają ku sobie, musiała być między nimi jakaś chemia od początku, nie można nikomu ufać bezkrytycznie i nigdy nie można być pewnym.

gość23-08-16, 00:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-08-16, 22:06 napisał(a): Jakoś za nią nie przepadam ale podziwiam jak można się dźwignąć i żyć po tym co zrobiła jej hanka i tomek
A co ona miała do udźwignięcia? Lis jej praktycznie wszystko zostawił odchodząc, do tego wysokie alimenty a pracy, którą ma dzięki nazwisku i koneksjom, przecież nikt jej nie zabrał. Miała dużo łatwiej niż przeciętna kobieta, którą spotka coś takiego i zostaje bez środków do życia.

gość23-08-16, 00:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-08-16, 23:22 napisał(a):
gość, 22-08-16, 22:06 napisał(a): Jakoś za nią nie przepadam ale podziwiam jak można się dźwignąć i żyć po tym co zrobiła jej hanka i tomek
...... o matko co za tragedia co za kretynka to pisze a co ma powiedziec kobieta ktora zostala z dwojka dzieci bez grosza przy duszy jej podziw??? z takim grubym porfelem??? ja podziwiam swoja znajoma mieszkajaca z tesciowa w 8 miesiacu ciazu dowiadujaca sie ze jej facet ja zdradza!!! Odeszla dala rade sama w obcym miescie jest szczesliwa i dalo jej to duzo sily!!!! I nie lata po ludziach i nie opowiada jak jej ciezko i ze przestala czuc kobiecosc... mysl co piszesz!!!!
A nie przyszło Ci do głowy (pytanie retoryczne), prymitywie, że Kinga Rusin, w odróżnieniu od Twojej psiapsy, jest osobą publiczną, tak samo jak jej eks-przyjaciółka i "fantastyczny" były mąż? Ciekawe jak Ty byś sobie radziła, gdybyś miała świadomość, że osoba, którą kochałaś, poleciała na Twoją najlepszą przyjaciółkę. I mało tego - jak żyć ze świadomością, że ta parka wieczór w wieczór prezentuje wiadomości w telewizji? Twoja koleżanka mogła ucieć choćby i 50km dalej, aby nigdy nie zobaczyć tego frajera, a Kinga musiała znosić Lisów w całej Polsce. Pieniądze nie mają tu żadnego znaczenia.

gość23-08-16, 00:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Hmm... mimo że nie przepadam za Kingą, nie znoszę aktualnego małżeństwa Lis, to mam pewien podziw dla Pani Rusin że nie wpadła w sidła nienawiści. W które udało się wkręcić Lisowi córki. No ale...

gość22-08-16, 23:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-08-16, 22:06 napisał(a): Jakoś za nią nie przepadam ale podziwiam jak można się dźwignąć i żyć po tym co zrobiła jej hanka i tomek
...... o matko co za tragedia co za kretynka to pisze a co ma powiedziec kobieta ktora zostala z dwojka dzieci bez grosza przy duszy jej podziw??? z takim grubym porfelem??? ja podziwiam swoja znajoma mieszkajaca z tesciowa w 8 miesiacu ciazu dowiadujaca sie ze jej facet ja zdradza!!! Odeszla dala rade sama w obcym miescie jest szczesliwa i dalo jej to duzo sily!!!! I nie lata po ludziach i nie opowiada jak jej ciezko i ze przestala czuc kobiecosc... mysl co piszesz!!!!

gość22-08-16, 22:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-08-16, 21:52 napisał(a): Zjednoczyła je wspólna nienawiść do Hanny Lis.
Matka i córka potrzebują nienawiści, zeby sie jednoczyć? Co za patologia...

gość22-08-16, 22:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kinga szacun! Córy świetne! Sama mam dwie małe ale chyba cie kiedyś o rade popytam 😊 ps. fajne okulary 💋

gość22-08-16, 22:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jakoś za nią nie przepadam ale podziwiam jak można się dźwignąć i żyć po tym co zrobiła jej hanka i tomek

gość22-08-16, 22:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kindzia -wytwór kultury telewizyjnej ale co tak reprezentuje rzeczywiscie nikt nie potrafi dostrzec niestety :-(

gość22-08-16, 21:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zjednoczyła je wspólna nienawiść do Hanny Lis.

gość22-08-16, 21:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-08-16, 20:40 napisał(a):
gość, 22-08-16, 18:13 napisał(a):
gość, 22-08-16, 18:07 napisał(a):
wyglupy matki z corka... ale czy to jest material na newsa? spoko macie prace, pisac o buziaczkach rusinowej czy o d... kim k, ale po ambicjach szafiarek, ktore dla odmiany pisza o wlasnych d... to juz pojazd na maksa...

ale ogólnie masz świadomośc tego, że to portal plotkarski? wiadomości ze świata nauki znajdziesz gdzie indziej


A skad nagle "wiadomosci ze swiata nauki"? Po pierwsze - buziaczek rusinowej to słaba plotka. Po drugie - "wiadomosci ze swiata nauki" nie szukamy rowniez na blogach ciuchowych. Czemu w takim razie blogerki sa pod większa krytyka, niz "dziennikarki" z kozaka?


Bo żyjemy w Polsce, kraju, w którym jesli ktoś ma pomysł na siebie i zarabia dzięki temu kasę, to pozostali dwoją się i troja, zeby go zgnoić, jesli nie dosłownie, to przynajmnije słowem

gość22-08-16, 21:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Przeciez Iga jest bardzo ladna mloda dziewczyna. Owszem nie kazdemu moze sie podobac ale to kwestia gustu.... przestancie wyglaszac pewniki q stylu jest brzydka.

gość22-08-16, 21:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 22-08-16, 20:53 napisał(a):
ta dziewczyna sie na modelke nie nadaje.Jest brZydka, krzywe oczy, nos slaby , uroda mezczyzny, figura to juz kompletnie nie taka, nogi jak slupy . Kreowana oczywioscie przez matke dzieki jej zanjomosciom, taki nepotyzm jak wszedzie


"uroda mezczyzny", "nos slaby", krzywe oczy"??? lol? jasne, ze sie nie nadaje (figura), ale cala reszta to jakies bzdury. wyzej masz zdjecie z pokazu, z czerwona szminka - serio, wg ciebie, dziewczyna za nia (bez nazwiska, bez znajomosci) ma duzo lepszy nos?...

gość22-08-16, 21:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Córeczka lepsza od kartoflanej matki

gość22-08-16, 21:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dlaczego piszecie takie okropne rzeczy?! chyba z zazdrosci?
Bo ja Idze bardzo zazdroszcze. Moja mama odeszla jak mialam 15 lat, czyli bylam w podobnym wieku jak Iga. To cudowne ze ma taki super kontakt z mama! i niech sie nim chwali!!

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida