wtorek 23-08-16, czytany: 9257 razy, autor: Beata Maj

Marta Kaczyńska o karmieniu piersią w miejscach publicznych

Sama ma dwie córki.

Marta KaczyńskaMarta Kaczyńska / © KAPiF
Ostatnio przez media przetoczyła się (powracająca zresztą regularnie) dyskusja na temat karmienia piersią w miejscach publicznych.

Pretekstem do niej jest proces przeciwko właścicielowi restauracji, który zakazał karmienia dzieci piersią w swoim lokalu. Jedna z klientek wniosła pozew, ponieważ poczuła się źle potraktowana.

W tej budzącej wciąż kontrowersje sprawie głos zabrała Marta Kaczyńska. Córka nieżyjącego prezydenta napisała w felietonie zamieszczonym na łamach magazynu wSieci:

Kaczyńska podkreśliła, że - jako mama dwójki dzieci, która posiada długi staż karmienia piersią, była zdumiona wymianą argumentów za i przeciw publicznemu karmieniu.

Widok kobiety karmiącej dziecko należy do najpiękniejszych obrazów rodzicielstwa - pisze Kaczyńska.

Córka Marii Kaczyńskiej tłumaczy swój punkt widzenia:

Karmienie piersią jest wyrazem bliskości i więzi, której nowo narodzony człowiek potrzebuje do swojego prawidłowego rozwoju niemal tak samo jak odpowiedniego pokarmu. Prawo matek do karmienia piersią w miejscach publicznych jest niepodważalne i w cywilizowanym społeczeństwie nie powinno być w żaden sposób kwestionowane.



Zdaniem Kaczyńskiej proces, jaki toczy się przed sądem, powinien zakończyć spór raz na zawsze:

Istnieją wszelkie podstawy, by sądzić, że sprawa matki karmiącej, wyproszonej z restauracji, okaże się precedensem i położy kres dyskusji, która nie powinna się toczyć, bo dotyczy sprawy oczywistej.

A jakie jest Wasze zdanie w tej sprawie? Nie razi Was widok mamy karmiącej swe dziecko na przykład na ławce w parku?




Marta Kaczyńska o karmieniu piersią w miejscach publicznych

Marta Kaczyńska o karmieniu piersią w miejscach publicznych

Marta Kaczyńska o karmieniu piersią w miejscach publicznych

Marta Kaczyńska o karmieniu piersią w miejscach publicznych




 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
POMYSŁY NA PREZENT...
SZUSZ
POMYSŁY NA PREZENT...
Gdy Gwiazdka
jula feat. Sound'n'Grace
Gdy Gwiazdka
ślad
Jula
ślad
(subskrybuj kanał ...
SZUSZ VLOGMAS -7 MIKOŁAJKI
(subskrybuj kanał ...




skomentuj:



Wasze komentarze (183): sortuj ↓

gość24-08-16, 18:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 24-08-16, 03:39 napisał(a):
gość, 23-08-16, 23:44 napisał(a):
Oczywiscie ze mozna przykryc piers chustka czy pieluszka tetrowa. Tylko ja sie pytam wszystkich dyskutujacych wielce na ten temat - naprawde na kazdym kroku spotykacie te wywalajace piersi matki polki? Ja albo mie zauwazam albo chodze w inne miejsca niz wszyscy. I mnie nie przeszkadza nawet jesli kobieta nie zaslania piersi, po prostu nie ucieka mi tam wzrok i zwykle piers jest przykryta przez glowke dziecka. A karmienie piersia jest piekne, naturalne i bardzo dobre dla dzieci a to najwazniejsze :)


Zdziwisz sie, ale ja calkiem czesto takie widuje i to w miejscach gdzie przewalaja sie tlumy. I zawsze byla mozliwosc,zeby usiasc inaczej, albo jedna lawke dalej,zeby miec cisze i spokoj oraz nie epatowac. Ja naprawde uwazam,ze te mamuski robily to celowo i BARDZO wspolczuja dzieciakom inastolatkom ktore przechodzac natknely sie nagle na widok zylastego cyca. Dla mnie to byl wstretny widok i to,ze ktos twierdzi inaczej tego nie zniweluje. Najgorsze,ze nawet znajome czy dalsze krewne nawet nie ostrzega tylko normalnie centralnie podczas rozmowy wywalaja cycka a potem dostawiaja dziecko. Nie jestem w stani etego pojac, na dodatek same siebie pokazuja jako chodzaca mleczarnie, a nie czlowieka. Normalna kobieta nie wywala piersi przed ludzmi ktorych nawet nie zna, sorry.

moze lubią pokazywac swoje narzady płciowe?ja karmie w domu...

gość24-08-16, 07:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No przepraszam, nie jestem przeciwniczką karmienia ale powstaje coraz więcej pokoi dla matki i dziecka, nawet w restauracjach. Zresztą ktoś odkrył laktator więc przed wyjściem można zrobic co trzeba i w razie czego podczas wyjścia dokarmić dziecko.

gość24-08-16, 03:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-08-16, 23:44 napisał(a):
Oczywiscie ze mozna przykryc piers chustka czy pieluszka tetrowa. Tylko ja sie pytam wszystkich dyskutujacych wielce na ten temat - naprawde na kazdym kroku spotykacie te wywalajace piersi matki polki? Ja albo mie zauwazam albo chodze w inne miejsca niz wszyscy. I mnie nie przeszkadza nawet jesli kobieta nie zaslania piersi, po prostu nie ucieka mi tam wzrok i zwykle piers jest przykryta przez glowke dziecka. A karmienie piersia jest piekne, naturalne i bardzo dobre dla dzieci a to najwazniejsze :)


Zdziwisz sie, ale ja calkiem czesto takie widuje i to w miejscach gdzie przewalaja sie tlumy. I zawsze byla mozliwosc,zeby usiasc inaczej, albo jedna lawke dalej,zeby miec cisze i spokoj oraz nie epatowac. Ja naprawde uwazam,ze te mamuski robily to celowo i BARDZO wspolczuja dzieciakom inastolatkom ktore przechodzac natknely sie nagle na widok zylastego cyca. Dla mnie to byl wstretny widok i to,ze ktos twierdzi inaczej tego nie zniweluje. Najgorsze,ze nawet znajome czy dalsze krewne nawet nie ostrzega tylko normalnie centralnie podczas rozmowy wywalaja cycka a potem dostawiaja dziecko. Nie jestem w stani etego pojac, na dodatek same siebie pokazuja jako chodzaca mleczarnie, a nie czlowieka. Normalna kobieta nie wywala piersi przed ludzmi ktorych nawet nie zna, sorry.

gość24-08-16, 00:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-08-16, 23:44 napisał(a):
Oczywiscie ze mozna przykryc piers chustka czy pieluszka tetrowa. Tylko ja sie pytam wszystkich dyskutujacych wielce na ten temat - naprawde na kazdym kroku spotykacie te wywalajace piersi matki polki? Ja albo mie zauwazam albo chodze w inne miejsca niz wszyscy. I mnie nie przeszkadza nawet jesli kobieta nie zaslania piersi, po prostu nie ucieka mi tam wzrok i zwykle piers jest przykryta przez glowke dziecka. A karmienie piersia jest piekne, naturalne i bardzo dobre dla dzieci a to najwazniejsze :)

Bo pierś kobieca jest dla innych kobiet jak widać obleśna, choć tylko ta nabrzmiała od mleka, inne,szczególnie te silikonowe są już spoko. A dyskutują o tym, bo lubią na to patrzeć i się zatracać w swoim obrzydzeniu, nie mogą odwrocić głowy, wszak to jest tak obleśne, ze po prostu trzeba się patrzeć. Tak samo wchodzą na artykuły o Kim Kardashian albo o Lewandowskiej,tylko po to, żeby przeczytać i napisać,majak bardzo nie chcą już o nich czytać. Bo przecież stoi ktoś nad nimi z pistoletem przy głowie i po prostu KAŻE wchodzić na kozaka. Ręce opadają ile mamy dobrowolnych cierpiętników w tym kraju, którzy lubią sobie jeszcze dowalić.

gość24-08-16, 00:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ostatnio widziałem taka tłusta matkę, co dziecko w tkmax karmiła na stołku, gdzie inni buty mierzyli

gość23-08-16, 23:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Oczywiscie ze mozna przykryc piers chustka czy pieluszka tetrowa. Tylko ja sie pytam wszystkich dyskutujacych wielce na ten temat - naprawde na kazdym kroku spotykacie te wywalajace piersi matki polki? Ja albo mie zauwazam albo chodze w inne miejsca niz wszyscy. I mnie nie przeszkadza nawet jesli kobieta nie zaslania piersi, po prostu nie ucieka mi tam wzrok i zwykle piers jest przykryta przez glowke dziecka. A karmienie piersia jest piekne, naturalne i bardzo dobre dla dzieci a to najwazniejsze :)

gość23-08-16, 23:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-08-16, 22:53 napisał(a): Krowy maciory polskie... idzcie do kibla zasloncie cyca lub idzcie do pokoju specjalnie do tego przeznaczonego dla matek... zero kultury.... za wasze zalosne zachowanie powinny byc rozdawane mandaty...
Za język niestety tez. Szkoda, ze jednak nie ma, szczególnie w sieci.

gość23-08-16, 23:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-08-16, 23:32 napisał(a):
gość, 23-08-16, 23:21 napisał(a): Matki Polki - wyjaśnijcie mi proszę bo naprawde nie rozumiem - dlaczego tak nachalnie upominacie sie o publiczne pokazywanie cycków? Oraz co jest takiego uwłaczającego w zakryciu cycka chusta? Nie musicie karmić dzieci po kiblach, wystarczy sie lekko zakryć, pytam ponownie: CO JEST W TYM TAKIEGO ZŁEGO?!?!?!?
Sama jestem matka a zastanawiam sie nad tym samym. Co jest takiego trudnego w okryciu sie? Czemu ma służyć nachalne wywalanie piersi ? Nie wiem czy waszym zdaniem mleko traci na wartości jak sie pierś pielucha przysłoni czy jak ?
Nic. Rownież uważam, ze powinny byc chusty i tyle. Tu sie rozchodzi o cos innego. Dlaczego wywiązała sie narodowa dyskusja na ten akurat temat? Dlaczego nikt nie podnosi larum narodowego, gdy menel sika/onanizuje sie w miejskim autobusie, albo jak jakies małolaty rzygajà na chodnik? Takie obrazki są częstsze niz kobieta z odsłoniętą piersią, i nikt nic nie mowi.

gość23-08-16, 23:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-08-16, 23:21 napisał(a): Matki Polki - wyjaśnijcie mi proszę bo naprawde nie rozumiem - dlaczego tak nachalnie upominacie sie o publiczne pokazywanie cycków? Oraz co jest takiego uwłaczającego w zakryciu cycka chusta? Nie musicie karmić dzieci po kiblach, wystarczy sie lekko zakryć, pytam ponownie: CO JEST W TYM TAKIEGO ZŁEGO?!?!?!?
Sama jestem matka a zastanawiam sie nad tym samym. Co jest takiego trudnego w okryciu sie? Czemu ma służyć nachalne wywalanie piersi ? Nie wiem czy waszym zdaniem mleko traci na wartości jak sie pierś pielucha przysłoni czy jak ?

gość23-08-16, 23:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Matki Polki - wyjaśnijcie mi proszę bo naprawde nie rozumiem - dlaczego tak nachalnie upominacie sie o publiczne pokazywanie cycków? Oraz co jest takiego uwłaczającego w zakryciu cycka chusta? Nie musicie karmić dzieci po kiblach, wystarczy sie lekko zakryć, pytam ponownie: CO JEST W TYM TAKIEGO ZŁEGO?!?!?!?

gość23-08-16, 22:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Niech ta baba locha co tak sie zachowala w restauracji przegra ta sprawe i niech buli... kretynka

gość23-08-16, 22:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Krowy maciory polskie... idzcie do kibla zasloncie cyca lub idzcie do pokoju specjalnie do tego przeznaczonego dla matek... zero kultury.... za wasze zalosne zachowanie powinny byc rozdawane mandaty...

gość23-08-16, 22:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-08-16, 10:44 napisał(a):
gość, 23-08-16, 10:38 napisał(a):
gość, 22-08-16, 23:44 napisał(a):
gość, 22-08-16, 23:31 napisał(a):
gość, 22-08-16, 23:20 napisał(a): Co za bzdura z tą rozprawą. Karmienie piersią to cudowna sprawa. Jak ktoś nie chce patrzeć niech odwróci głowę. Popieram wypowiedź Marty Kaczyńskiej - nic dodać nic ująć
Seks również, ale dlaczego robić to publicznie?
Tylko ze dziecko je, a nie uprawia seks. Ludzie jedzą w miejscach publicznych. Wkurza mnie wyrzucanie matek do toalet. Rozumiem ze same chciałybyście jesc obiad w publicznym kiblu? Czemu kazdy oburza sie na wywaloną pierś, a na setki tysięcy billboardów z sylikonowymi cyckami reklamującymi części od samochodów juz nie? Lada chwila gola baba bedzie promować Kreta do udrożniania rur, i nikomu to nie bedzie przeszkadzać. A piersi od tego są zeby nimi karmić dziecko. Jedyne co mi sie podoba, to pomysł zeby je najwyżej zasłonić jakąś chustą, zeby co większych wrażliwców nie gorszyć, ale zabraniać karmić w miejscach publicznych w ogóle, to juz mi sie w głowie nie mieści.
Zrozumcie niepojete matki karmiace ze wasz cyc i wasz bachor jest oblesny i odpychajacy... odbiera apetyt dobra atmosfere przykemnosc jedzenia a bachor niemowlak wiec nie wie gdzie jest karmiony a pomieszczenia dla matek nie sa kiblami zrozumcie... i zrozumcie tez matki polki to ze jedynym waszym osiagniecem jest okroliczaanie sie jest upokazajace...
A kogo obchodzi twoje zdanie wieśniaro? Mam wyje**ne, ze istniejesz a co dopiero ktos miałby sie przejmować twoimi doznaniami estetycznymi.
A kogo obchodzisz ty gowniaro... mowiac twoim jezykiem tez mam na cb wyje**ne.... i ze takie idiotki istnieja w Polsce... zal.pl

gość23-08-16, 22:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Taaaa szczegolnie spasionej zaniedbanej świni rozwalonej na widok publiczny. Cudowny widok.

gość23-08-16, 22:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-08-16, 10:44 napisał(a):
gość, 23-08-16, 10:38 napisał(a):
gość, 22-08-16, 23:44 napisał(a):
gość, 22-08-16, 23:31 napisał(a):
gość, 22-08-16, 23:20 napisał(a): Co za bzdura z tą rozprawą. Karmienie piersią to cudowna sprawa. Jak ktoś nie chce patrzeć niech odwróci głowę. Popieram wypowiedź Marty Kaczyńskiej - nic dodać nic ująć
Seks również, ale dlaczego robić to publicznie?
Tylko ze dziecko je, a nie uprawia seks. Ludzie jedzą w miejscach publicznych. Wkurza mnie wyrzucanie matek do toalet. Rozumiem ze same chciałybyście jesc obiad w publicznym kiblu? Czemu kazdy oburza sie na wywaloną pierś, a na setki tysięcy billboardów z sylikonowymi cyckami reklamującymi części od samochodów juz nie? Lada chwila gola baba bedzie promować Kreta do udrożniania rur, i nikomu to nie bedzie przeszkadzać. A piersi od tego są zeby nimi karmić dziecko. Jedyne co mi sie podoba, to pomysł zeby je najwyżej zasłonić jakąś chustą, zeby co większych wrażliwców nie gorszyć, ale zabraniać karmić w miejscach publicznych w ogóle, to juz mi sie w głowie nie mieści.
Zrozumcie niepojete matki karmiace ze wasz cyc i wasz bachor jest oblesny i odpychajacy... odbiera apetyt dobra atmosfere przykemnosc jedzenia a bachor niemowlak wiec nie wie gdzie jest karmiony a pomieszczenia dla matek nie sa kiblami zrozumcie... i zrozumcie tez matki polki to ze jedynym waszym osiagniecem jest okroliczaanie sie jest upokazajace...
A kogo obchodzi twoje zdanie wieśniaro? Mam wyje**ne, ze istniejesz a co dopiero ktos miałby sie przejmować twoimi doznaniami estetycznymi.
Wiesniara to jestes tutaj tylko ty z takim slownictwem Lady... udz do rozenkowej taki sam poziom iq wam tylko chodzi maciory o to zeby pokazac cyca w miejacu publicznym jak to jest zakazane... A zaslaniacie sie wymowka bachorem... zalosne hipokrytki...

gość23-08-16, 21:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Tez karmiłam dziecko piersią kilka miesięcy i nigdy nie zdarzyło mi się robić to publicznie i wcale nie czuje się gorszą matką. Po prostu wystarczy dobrze zorganizować się między karmieniami, a poza tym jak sie dziecko rodzi to życie zmienia się diametralnie i czasem trzeba z niektórych rzeczy zrezygnować po prostu, a nie szwędac się np. po galeriach jak popieprzeni , jest wiele przyjemniejsxyvh miejsc .

gość23-08-16, 21:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

przeginają baby z tym karmieniem gdzie popadnie a już w restauracji to totalna przesada nie dla każdego to taki miły obrazek wręcz przeciwnie!!!!!!!

gość23-08-16, 20:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-08-16, 19:13 napisał(a):
gość, 23-08-16, 16:04 napisał(a):
gość, 23-08-16, 10:00 napisał(a):
gość, 23-08-16, 09:48 napisał(a): Zgadzam sie ze troche dyskrecji by niektórym nie zaszkodziło. Sama jak byłam z corka w szpitalu bo ta była chora to na sali leżałam z kobieta ktora 3 letnie dziecko cycem karmiła. Pal liho moja obecność ale przyszła w odwiedziny moja rodzina, maz, znajomi a ta siedząc naprzeciwko wywaliła wielkiego cyca, niczym sie nie okryła a duze bo 3 letnie dziecko wisiało na cycku i bawiło sie nim jak smoczkiem. I co dzieciak zapłakał to leciał po cycka wiec ta nawet go nie chowa tylko siedziała z piersią na wierzchu.
masakra...
No i czy dla Was to jest normalne ? Tu nie rozchodzi sie o samo karmienie piersią tylko wlasnie o to w jak okropny, bezwstydny i ostentacyjny sposób niektore kobiety to robia. Pierś to wciaz pierś. Nie wiem czemu niektore kobiety po urodzeniu dzieci czuja sie juz tylko matkami a zapominają o tym, ze wciaz sa kobietami. Piersi to juz dla nich tylko worek na pokarm.
A co cię obchodzi cycek innej baby i jak ona go traktuje? Jak chce być "tylko" matką jej prawo, jak chce karmić dziecko cyckiem jej prawo, tak samo jak twoje prawo do chodzenia po ulicy i ważenia ile zechcesz mimo ze pewnie jesteś odrażająca dla paru innych estetow.
Prawo prawem ale to co opisała dziewczyna wyżej to juz totalny brak ogłady. Masz prawo puścić bąka w tłumie ludzi a jednak tego nie robisz bo to zwyczajne prostactwo. To samo z siedzeniem z cyckiem na wierzchu. Jesli dla Ciebie to normalne, ze babka ostentacyjnie bez żadnego skrępowania i zasłonięcia sie wywala cycka na wierzch to ok ale dla mnie to np. brak kultury.

gość23-08-16, 20:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

w tej całej dyskusji pamiętajmy o tych biednych dziesiątkach karmionych w galerii gdzie jest tylu ludzi kaszlacych pierdzacych,gdzie jest hałas. Dziecku jest potrzebny spokój i cisza przynajmniej takiemu malutkiemu. Mi to wisi. karmić można wszędzie. Ale warto ruszyć dupe na spacer a nie trzymać dziecko kilka godzin w restauracji czy galerii zwłaszcza takie do 4 miesiąca bo potem można podać jabłko czy marchew.

gość23-08-16, 19:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dla mnie milion razy bardziej obrzydliwy jest widok dziewczyn z kolczykami na twarzy, wstrętnymi i często przypominającymi wielkie wągry. Ten widok o wiele bardziej odbiera mi w restauracji apetyt niż ssące pokarm niemowlę. Niestety, żaden restaurator nie wyprosi takiego dziwoląga z tak prozaicznego powodu, że cycki dziwoląga są zakryte. A szkoda, bo z pewnością stanowiłyby przyjemniejszy widok niż jego twarz.

gość23-08-16, 19:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

niech karmia ale niech zakrywaja cyce i dziecko, kazda normalna matka tak robi,pielucha tetrowa czy jakas narzutka

gość23-08-16, 19:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-08-16, 16:04 napisał(a):
gość, 23-08-16, 10:00 napisał(a):
gość, 23-08-16, 09:48 napisał(a): Zgadzam sie ze troche dyskrecji by niektórym nie zaszkodziło. Sama jak byłam z corka w szpitalu bo ta była chora to na sali leżałam z kobieta ktora 3 letnie dziecko cycem karmiła. Pal liho moja obecność ale przyszła w odwiedziny moja rodzina, maz, znajomi a ta siedząc naprzeciwko wywaliła wielkiego cyca, niczym sie nie okryła a duze bo 3 letnie dziecko wisiało na cycku i bawiło sie nim jak smoczkiem. I co dzieciak zapłakał to leciał po cycka wiec ta nawet go nie chowa tylko siedziała z piersią na wierzchu.
masakra...
No i czy dla Was to jest normalne ? Tu nie rozchodzi sie o samo karmienie piersią tylko wlasnie o to w jak okropny, bezwstydny i ostentacyjny sposób niektore kobiety to robia. Pierś to wciaz pierś. Nie wiem czemu niektore kobiety po urodzeniu dzieci czuja sie juz tylko matkami a zapominają o tym, ze wciaz sa kobietami. Piersi to juz dla nich tylko worek na pokarm.
A co cię obchodzi cycek innej baby i jak ona go traktuje? Jak chce być "tylko" matką jej prawo, jak chce karmić dziecko cyckiem jej prawo, tak samo jak twoje prawo do chodzenia po ulicy i ważenia ile zechcesz mimo ze pewnie jesteś odrażająca dla paru innych estetow.

gość23-08-16, 16:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dyskusja idiotyczna. Przy tak niskim odsetku matek karmiących piersią w Polsce problem publicznego "ostentacyjnego" karmienia jest marginalny...publiczne upijanie się na umór jest bardziej powszechne a nie budzi takiego oburzenia estetów...

gość23-08-16, 16:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-08-16, 10:00 napisał(a):
gość, 23-08-16, 09:48 napisał(a): Zgadzam sie ze troche dyskrecji by niektórym nie zaszkodziło. Sama jak byłam z corka w szpitalu bo ta była chora to na sali leżałam z kobieta ktora 3 letnie dziecko cycem karmiła. Pal liho moja obecność ale przyszła w odwiedziny moja rodzina, maz, znajomi a ta siedząc naprzeciwko wywaliła wielkiego cyca, niczym sie nie okryła a duze bo 3 letnie dziecko wisiało na cycku i bawiło sie nim jak smoczkiem. I co dzieciak zapłakał to leciał po cycka wiec ta nawet go nie chowa tylko siedziała z piersią na wierzchu.
masakra...
No i czy dla Was to jest normalne ? Tu nie rozchodzi sie o samo karmienie piersią tylko wlasnie o to w jak okropny, bezwstydny i ostentacyjny sposób niektore kobiety to robia. Pierś to wciaz pierś. Nie wiem czemu niektore kobiety po urodzeniu dzieci czuja sie juz tylko matkami a zapominają o tym, ze wciaz sa kobietami. Piersi to juz dla nich tylko worek na pokarm.

gość23-08-16, 16:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 23-08-16, 12:35 napisał(a):
gość, 23-08-16, 11:14 napisał(a):
gość, 23-08-16, 11:12 napisał(a):
gość, 23-08-16, 10:46 napisał(a): A niech wywalają cyce, przynajmniej widać kto jest kto. Chłop ze wsi wyjdzie, ale wieś z chłopa nigdy.
Rozumiem, że Pani, jak na prawdziwą hrabiankę- estetkę przystało, odda swoje dziecko mamce, ewentualnie z braku laku będzie Pani karmić mlekiem z fabrycznej taśmy..
A za przeproszeniem ch*j Ci do tego jak ona bedzie swoje dziecko karmić i wychowywać ? Póki nie bedzie tego wywalać na widok publiczny to jej sprawa.
Tobie też ch*j do tego jak inni karmią swoje dziecko! Jak będziesz kiedyś wpierdalala hotdoga albo batona na ulicy, w barze to mam nadzieję, że się udlawisz albo Cię ktoś zbeszta, że publicznie zresz!
A czy przeciętny człowiek jedząc hot doga wywala cycki na stół ? Nie. Wiec czemu matka nie moze miec tyle przyzwoitości by zakryć pierś podczas karmienia ? Nie ogarniam tego a sama jestem matka. Co taka kobieta chce pokazać czy udowodnić pokazując cała pierś wszystkim wokół? Dziecku wcale lepiej mleko smakować nie bedzie jak ta uraczy wszystkich widokiem swojego cyca. Jak usiadzis na uboczu, odwróci sie czy okryje chustka to jej korona z głowy nie spadnie a dziecku smak sie w ustach nie zmieni. Wiec po co ten ekshibicjonizm ?

strony
1 2 3 4 5 6 7 8
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida