czwartek 25-08-16, czytany: 38219 razy, autor: Beata Maj

Kasia Kowalska o córce Oli: Najchętniej stałaby cały czas na ściankach

"Powiedziała, że jej życie jest za krótkie, żeby się brzydko ubierać" - mówi wokalistka w "Urodzie życia".

Ola KowalskaOla Kowalska / © KAPiF, Instagram zrzut ekranu
W rozmowie z Marzeną Rogalską opublikowaną na łamach Urody życia Kasia Kowalska opowiada o wielu ważnych dla niej sprawach - bardzo dużo uwagi poświęca dzieciom; relacjach ze starszą córką Olą i synkiem Ignacym.

Zobacz: Kasia Kowalska: Nie chcę, żeby dzieci widziały mamę pijaną na kanapie

Ola, która jest już znana w mediach społecznościowych (plotkarskich również) prowadzi na Instagramie konto. Pokazuje na nim swe inspiracje, a także modowe poszukiwania i stylizacje.

Okazuje się, że 19-latka modą żyje od dawna. Kowalska mówi w wywiadzie:

Z mojej szafy znikały wszystkie najdroższe ubrania, buty i wszystko, co mogła wykorzystać, żeby zaistnieć, żeby się pokazać, a z czasem robić swój Instagram... Nasze największe kłótnie były właśnie o codzienne plądrowanie mojej garderoby - wspomina Kasia Kowalska. - Nie jestem osobą, która wydaje tysiące na ciuchy, kupuję rzadko, ale jeżeli już, to raczej porządne. A Ola potrafiła iść do szkoły ubrana tak, jak ja na scenie w Opolu.


Piosenkarka zdradziła, że jej córka umiała zawsze znaleźć argument dla swych modowych poszukiwań:

Czytaj też: 10 gwiazd, które twierdziły, że nigdy nie będą mieć dzieci, a teraz cieszą się rodzicielstwem

Powiedziała mi, że jej życie jest za krótkie, żeby się brzydko ubierać. W końcu zamontowałam zamek w garderobie i od tamtej pory jest w miarę spokój - żartuje Kasia Kowalska.


Artystka podkreśla, że jej popularność nie przeszkadza córce. Wręcz przeciwnie, Ola bardzo chętnie chodziłaby z mamą na wszystkie imprezy i ma do niej pretensje o to, że jej ze sobą nie zabiera, bo... najchętniej stałaby cały czas na ściankach i pozowała.

Lubiła być w centrum uwagi - mówi mama - gwiazda. - Przez tę oryginalną urodę, piękne włosy, ładny uśmiech, piękne oczy zawsze wzbudzała zainteresowanie, więc się bawiła i to kochała.


Efekty tej miłości do mody możemy podziwiać na Instagramie Oli.

Cały wywiad z Kasią Kowalską przeczytacie w Urodzie życia.



Ootd🌸 + if you're writing anything in the first place ... At least make sure to check what my real name is xx

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika $£€$£€$£€$£€$£€$£€$£€$£€$£€$£€ (@olahontaz)




🍒

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika $£€$£€$£€$£€$£€$£€$£€$£€$£€$£€ (@olahontaz)




🍋🍋🍋

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika $£€$£€$£€$£€$£€$£€$£€$£€$£€$£€ (@olahontaz)




💁🏼💁🏼💁🏼

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika $£€$£€$£€$£€$£€$£€$£€$£€$£€$£€ (@olahontaz)




Kasia Kowalska o córce Oli: Najchętniej stałaby cały czas na ściankach

Kasia Kowalska o córce Oli: Najchętniej stałaby cały czas na ściankach

Kasia Kowalska o córce Oli: Najchętniej stałaby cały czas na ściankach




 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
POMYSŁY NA PREZENT...
SZUSZ
POMYSŁY NA PREZENT...
Gdy Gwiazdka
jula feat. Sound'n'Grace
Gdy Gwiazdka
ślad
Jula
ślad
(subskrybuj kanał ...
SZUSZ VLOGMAS -7 MIKOŁAJKI
(subskrybuj kanał ...




skomentuj:



Wasze komentarze (119): sortuj ↓

gość26-10-16, 21:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

daleko mi od krytykanctwa, ale jej zdjęcia podbijają od pewnego czasu rożne kozaczki itd i na żadnym z tych zdjęć nie zauważyłam żadnego wysmakowania, stylu, czy koncepcji. mimo, że ubiera same drogie marki, to wygląda jakby się rzuciła do wielkiego kosza przypadkowych ubrań w second handzie. takie "narzucę na siebie kilo przypadkowych ubrań, ważne żeby drogie były i będę cool i modn a i wgl". słabo..

gość30-08-16, 18:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

dobrze ze mama rozsądna

gość28-08-16, 22:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kaśka ładniejsza

gość26-08-16, 15:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nic, jest szczęśliwa :-) Ty tego nie znasz, wiem xd

gość26-08-16, 07:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 25-08-16, 23:06 napisał(a):
gość, 25-08-16, 22:16 napisał(a):
gość, 25-08-16, 19:05 napisał(a):
gość, 25-08-16, 18:37 napisał(a):
Tak i nie :). Wymagać należy już od 19 i 20latków jakiejś dojrzałości, ale trzeba pamiętać, że to jeszcze niestety nie są dorośli ludzie. Tacy będą za kilka lat, koło 23 r.ż., a u niektórych to może koło 25. Moja młodsza siostra ma 19, studiuje, głupia nie jest, zwyczajna dziewczyna, ale zdecydowanie do dorosłości jej brakuje.


jakby porownac zycie i sposob myslenia 22-24latkow do 30latkow to tez mozna uznac ze im do doroslosci sporo brakuje,czlowiek sie rozwija cale zycie i dojrzewa do roznych spraw,sa 20 latki zareczone i 25ktore nie sa na taki krok gotowy,nie ma co generalizowac ale 20latka to juz nie dziewczynka,to raczej kwestia doswiadczen
zyciowych kto i kiedy dojrzeje,niektorzy po prostu musza szybciej dojrzec bo ich do tego zmusza zycie,dzisiaj mam wrazenie ze 26-27latkowie to jak kiedys 18-19 ta granica sie najwidoczniej przesuwa


Rozumiem. Jednak jak niby uznać 18,19,20latków za dorosłych? 17latek to dziecko,a kilka dni później po kolejnych urodzinach dorosły? Osoba, która niedawno ukończyła liceum/zawodówkę nie jest ukształtowana fizycznie i psychicznie. Dopiero odnajduje swoja tożsamość, nawet jeśli miała ciężko np.ojca alkoholika i pracowała z rodzicami na polu. To nie dzieci, ale tez nie dorośli, tylko... młodzież :) czy wiek młodzieńczy. 20latki już po ślubie wcale nie są dojrzalsze od 25latek bez, w innych kwestiach jest dojrzałość. Te pierwsze widać albo były pewne partnera i są konserwatywne, albo od zawsze chciały szybko być zonami, albo są z tych co nie potrafią żyć jako singiel bez chłopka/męża, albo sa w ciąży.

Moja mama zawsze mówiła, ze człowiek całe życie sie czuje młodo, czasami tylko nachodzi człowieka zdziwienie jak patrzy w lustro i siwa głowa :-)

A co droga mamusia ćpie?

gość26-08-16, 00:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

co do 18atka się zgodzę bo to pierwsze chwile pełnoletności, poza tym wciaż liceum. Ale jak się skonczy szkole to potem ten etap dojrzewania nabiera bardziej indywidualnego charakteru i nie zgodze sie ze taka 20latka, która np już od roku gdzies pracuje na stały etat, wynajmuje mieszkanie z chłopakiem, musi wszystko sama ogarnać, bo nikt inny tego za nia nie załatwi, ma mnostwo obowiazkow,czy jest już matką będzie mniej dojrzała od 23/24 latki która konczy studia, mieszka u rodzicow i nada nie jest pewna co chce w życiu robić,a z chopakiem widują się kilka razy w tygodniu i nie ma teoretycznie wiekszych zobowiazan. Jednak jak się razem mieszka, paci rachunki to nabiera się pokory, odpowiedzialności, a na dojrzałosc składaja sie między inymi te czynniki. Pod względem fizicznosci to też 20latka przecież niczym się nie rózni praktycznie od takich 22-25 latek. Mozna mieć 20lat i wygladac na 28 a mozna i jak gimnazjalistka, ale z biologicznego punktu widzenia jest już jak najbardziej dorosłą osoba to mózg rozwija się do 25 roku życia, więc pod tym wzgędem na pewno okres 20-25 lat jest bardziej burzliwy niż po 30 ale to mimo wszystko już nie okres nastoletniego buntu jak u młodzieży gimnazjalnej. Po prostu młodzi ludzie, którzy stawiają pierwsze kroki w życiu dorosłym a dojrzałosć przychodzi w swoim czasie. I nawet jak się ma 30 lat to w wieku 40 nabiera się też innej perspektywy i tak ałe zycie, dzieci też zmieniają psychikę kolosalnie czy jest to młodziutka kobieta lat 20 , 25 czy 35.

gość25-08-16, 23:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 25-08-16, 22:16 napisał(a):
gość, 25-08-16, 19:05 napisał(a):
gość, 25-08-16, 18:37 napisał(a):
Tak i nie :). Wymagać należy już od 19 i 20latków jakiejś dojrzałości, ale trzeba pamiętać, że to jeszcze niestety nie są dorośli ludzie. Tacy będą za kilka lat, koło 23 r.ż., a u niektórych to może koło 25. Moja młodsza siostra ma 19, studiuje, głupia nie jest, zwyczajna dziewczyna, ale zdecydowanie do dorosłości jej brakuje.


jakby porownac zycie i sposob myslenia 22-24latkow do 30latkow to tez mozna uznac ze im do doroslosci sporo brakuje,czlowiek sie rozwija cale zycie i dojrzewa do roznych spraw,sa 20 latki zareczone i 25ktore nie sa na taki krok gotowy,nie ma co generalizowac ale 20latka to juz nie dziewczynka,to raczej kwestia doswiadczen
zyciowych kto i kiedy dojrzeje,niektorzy po prostu musza szybciej dojrzec bo ich do tego zmusza zycie,dzisiaj mam wrazenie ze 26-27latkowie to jak kiedys 18-19 ta granica sie najwidoczniej przesuwa


Rozumiem. Jednak jak niby uznać 18,19,20latków za dorosłych? 17latek to dziecko,a kilka dni później po kolejnych urodzinach dorosły? Osoba, która niedawno ukończyła liceum/zawodówkę nie jest ukształtowana fizycznie i psychicznie. Dopiero odnajduje swoja tożsamość, nawet jeśli miała ciężko np.ojca alkoholika i pracowała z rodzicami na polu. To nie dzieci, ale tez nie dorośli, tylko... młodzież :) czy wiek młodzieńczy. 20latki już po ślubie wcale nie są dojrzalsze od 25latek bez, w innych kwestiach jest dojrzałość. Te pierwsze widać albo były pewne partnera i są konserwatywne, albo od zawsze chciały szybko być zonami, albo są z tych co nie potrafią żyć jako singiel bez chłopka/męża, albo sa w ciąży.

Moja mama zawsze mówiła, ze człowiek całe życie sie czuje młodo, czasami tylko nachodzi człowieka zdziwienie jak patrzy w lustro i siwa głowa :-)

gość25-08-16, 22:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czytam i oczom nie wierze... Skad w Was tyle jadu?! Jestescie tragiczne! Zazdrosc, jad, i wysmiewanie...

gość25-08-16, 22:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 25-08-16, 19:05 napisał(a):
gość, 25-08-16, 18:37 napisał(a):
Tak i nie :). Wymagać należy już od 19 i 20latków jakiejś dojrzałości, ale trzeba pamiętać, że to jeszcze niestety nie są dorośli ludzie. Tacy będą za kilka lat, koło 23 r.ż., a u niektórych to może koło 25. Moja młodsza siostra ma 19, studiuje, głupia nie jest, zwyczajna dziewczyna, ale zdecydowanie do dorosłości jej brakuje.


jakby porownac zycie i sposob myslenia 22-24latkow do 30latkow to tez mozna uznac ze im do doroslosci sporo brakuje,czlowiek sie rozwija cale zycie i dojrzewa do roznych spraw,sa 20 latki zareczone i 25ktore nie sa na taki krok gotowy,nie ma co generalizowac ale 20latka to juz nie dziewczynka,to raczej kwestia doswiadczen zyciowych kto i kiedy dojrzeje,niektorzy po prostu musza szybciej dojrzec bo ich do tego zmusza zycie,dzisiaj mam wrazenie ze 26-27latkowie to jak kiedys 18-19 ta granica sie najwidoczniej przesuwa


Rozumiem. Jednak jak niby uznać 18,19,20latków za dorosłych? 17latek to dziecko,a kilka dni później po kolejnych urodzinach dorosły? Osoba, która niedawno ukończyła liceum/zawodówkę nie jest ukształtowana fizycznie i psychicznie. Dopiero odnajduje swoja tożsamość, nawet jeśli miała ciężko np.ojca alkoholika i pracowała z rodzicami na polu. To nie dzieci, ale tez nie dorośli, tylko... młodzież :) czy wiek młodzieńczy. 20latki już po ślubie wcale nie są dojrzalsze od 25latek bez, w innych kwestiach jest dojrzałość. Te pierwsze widać albo były pewne partnera i są konserwatywne, albo od zawsze chciały szybko być zonami, albo są z tych co nie potrafią żyć jako singiel bez chłopka/męża, albo sa w ciąży.

gość25-08-16, 20:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wygląda tak samo szpetnie jak córka madonny

gość25-08-16, 20:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Takie dziecko to porazka

gość25-08-16, 19:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Następna robi się na Jennerke i te *pozy* masakra. Wygląda jak połowa lasek na instagramie :/

gość25-08-16, 19:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Grecki typ urody, w warkoczykach podobna do Eleni.

gość25-08-16, 19:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 25-08-16, 18:37 napisał(a):
gość, 25-08-16, 17:01 napisał(a):
gość, 25-08-16, 09:23 napisał(a): hmm, tak krytykować własną córkę publicznie....niestety dziewczynka bez ojca wychowywana, niedowarościowana, matka w depresji wiele lat..skutki u dziewczynki to niska samoocena...tylko szkoda że taka wrażliwa istota jak Kasia Kowalska wychowała taką "lalkę" na pokaz..
19/20 letnia studentka to dziewczynka? Jest bardzo młodą osobą, niedoświadczoną ale nie mylmy pojęć. Jakiejś dojrzałości już od osoby na studiach powinno się wymagać a nie tłumaczyć wszystkiego zawsze wiekiem, bo to już jakaś paranoja. 19-20 latka dziecko, a jak tylko wejdę na artykuł o jakiejś 27 latce to już nic nie wypada bo 30 na karku,stara baba udająca nastolatke i tym podobne, zawsze 2 skrajności
Tak i nie :). Wymagać należy już od 19 i 20latków jakiejś dojrzałości, ale trzeba pamiętać, że to jeszcze niestety nie są dorośli ludzie. Tacy będą za kilka lat, koło 23 r.ż., a u niektórych to może koło 25. Moja młodsza siostra ma 19, studiuje, głupia nie jest, zwyczajna dziewczyna, ale zdecydowanie do dorosłości jej brakuje.
jakby porownac zycie i sposob myslenia 22-24latkow do 30latkow to tez mozna uznac ze im do doroslosci sporo brakuje,czlowiek sie rozwija cale zycie i dojrzewa do roznych spraw,sa 20 latki zareczone i 25ktore nie sa na taki krok gotowy,nie ma co generalizowac ale 20latka to juz nie dziewczynka,to raczej kwestia doswiadczen zyciowych kto i kiedy dojrzeje,niektorzy po prostu musza szybciej dojrzec bo ich do tego zmusza zycie,dzisiaj mam wrazenie ze 26-27latkowie to jak kiedys 18-19 ta granica sie najwidoczniej przesuwa

gość25-08-16, 18:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 25-08-16, 17:01 napisał(a):
gość, 25-08-16, 09:23 napisał(a):
hmm, tak krytykować własną córkę publicznie....niestety dziewczynka bez ojca wychowywana, niedowarościowana, matka w depresji wiele lat..skutki u dziewczynki to niska samoocena...tylko szkoda że taka wrażliwa istota jak Kasia Kowalska wychowała taką "lalkę" na pokaz..


19/20 letnia studentka to dziewczynka? Jest bardzo młodą osobą, niedoświadczoną ale nie mylmy pojęć. Jakiejś dojrzałości już od osoby na studiach powinno się wymagać a nie tłumaczyć wszystkiego zawsze wiekiem, bo to już jakaś paranoja. 19-20 latka dziecko, a jak tylko wejdę na artykuł o jakiejś 27 latce to już nic nie wypada bo 30 na karku,stara baba udająca nastolatke i tym podobne, zawsze 2 skrajności


Tak i nie :). Wymagać należy już od 19 i 20latków jakiejś dojrzałości, ale trzeba pamiętać, że to jeszcze niestety nie są dorośli ludzie. Tacy będą za kilka lat, koło 23 r.ż., a u niektórych to może koło 25. Moja młodsza siostra ma 19, studiuje, głupia nie jest, zwyczajna dziewczyna, ale zdecydowanie do dorosłości jej brakuje.

gość25-08-16, 17:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 25-08-16, 15:27 napisał(a):
gość, 25-08-16, 14:44 napisał(a):
gość, 25-08-16, 10:43 napisał(a): kowlaska cierpiala wiele lat na depresje to ten bachor pewnie wychowal sie sam, no moze od czasu do czasu jaka babka a tak to miala przerabane ,matka wiecznie w depresji kretynka
abstrach*jac od tego ze dziewczyna faktycznie robi fatalne wrazenie powyzsza wypowiec to tragedia, podlos i ograniszenie umyslo, jakim trzeba byc czlowiekiem zeby dla drugiej osoby miec tyle pogardy
masz rację,ale jest takie powiedzenie:mały pies dużo szczeka i to jest chyba to,oprócz tego to tutaj często pojawiają się tak słabe i złośliwe wypowiedzi
Może i złośliwe wpisy, ale jak ktoś sam funduje sobie życie polegające na puszczaniu się z żonatym facetem, który później pokazuje gdzie jej miejsce, to chyba na własne życzenie ma depresję i do tego złośliwe uwagi.

gość25-08-16, 17:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 25-08-16, 09:23 napisał(a):
hmm, tak krytykować własną córkę publicznie....niestety dziewczynka bez ojca wychowywana, niedowarościowana, matka w depresji wiele lat..skutki u dziewczynki to niska samoocena...tylko szkoda że taka wrażliwa istota jak Kasia Kowalska wychowała taką "lalkę" na pokaz..


19/20 letnia studentka to dziewczynka? Jest bardzo młodą osobą, niedoświadczoną ale nie mylmy pojęć. Jakiejś dojrzałości już od osoby na studiach powinno się wymagać a nie tłumaczyć wszystkiego zawsze wiekiem, bo to już jakaś paranoja. 19-20 latka dziecko, a jak tylko wejdę na artykuł o jakiejś 27 latce to już nic nie wypada bo 30 na karku,stara baba udająca nastolatke i tym podobne, zawsze 2 skrajności

gość25-08-16, 15:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Moim zdaniem ładna dziewczyna, córka fajnej artystki, ale osobowość bagienna. Samo przebieranie nie robi na mnie wrażenia, bo tak ma większość dziewczyn na jakimś etapie życia, ale uzasadnienie tego jakoby życie było za krótkie żeby się brzydko ubierać... Nie mam pytań.

gość25-08-16, 15:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 24-08-16, 22:30 napisał(a):
gość, 24-08-16, 22:08 napisał(a):
Oryginalną urodę, córka jest niestety nieurodziwa. Brzydka grecka uroda. wąsy, wyłupiaste oczy i okropne rysy twarzy.

Aleś Ty zawistna

bo nie podoba mi się romski typ urody./ Ta ola wygląda jak piosenkarka Eleni, Greczynka z wybitnie nieurodziwą twarzą

gość25-08-16, 15:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jest młoda każda nastolatka buszuje w szafie mamy super niech młoda sobie radzi

gość25-08-16, 15:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 25-08-16, 01:51 napisał(a):
gość, 24-08-16, 22:36 napisał(a):
gość, 24-08-16, 20:18 napisał(a):
ta córka nawet ładna nie jest, a co dopiero piękna. haha dobre żarty

Popatrz w lustro zawistna żmijo


oj tam oj tam rodzina czy adwokatka brzydul? dziewczyna z 1 kom ma rację. to dziewczę jest najzwyczajniej w świecie brzydkie, a w tych warkoczach wręcz paskudna.

nie każdy gustuje w greckim typie urody, zwłaszcza, ze to najbrzydszy spośród typów południowych. Do Włoszek i Hiszpanek się nie umywają

gość25-08-16, 15:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wyglada jak Rumunka

gość25-08-16, 15:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Sliczna ta jej córka. Kasia fajowa. E tam, wychowana w bogactwie to jej troche odbiło.. Jeszcze młoda, wiek dojrzewania etc. Wychowa ja

gość25-08-16, 15:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 25-08-16, 14:44 napisał(a):
gość, 25-08-16, 10:43 napisał(a):
kowlaska cierpiala wiele lat na depresje to ten bachor pewnie wychowal sie sam, no moze od czasu do czasu jaka babka a tak to miala przerabane ,matka wiecznie w depresji kretynka
abstrach*jac od tego ze dziewczyna faktycznie robi fatalne wrazenie powyzsza wypowiec to tragedia, podlos i ograniszenie umyslo, jakim trzeba byc czlowiekiem zeby dla drugiej osoby miec tyle pogardy

masz rację,ale jest takie powiedzenie:mały pies dużo szczeka i to jest chyba to,oprócz tego to tutaj często pojawiają się tak słabe i złośliwe wypowiedzi

gość25-08-16, 14:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 25-08-16, 10:43 napisał(a): kowlaska cierpiala wiele lat na depresje to ten bachor pewnie wychowal sie sam, no moze od czasu do czasu jaka babka a tak to miala przerabane ,matka wiecznie w depresji kretynka
abstrach*jac od tego ze dziewczyna faktycznie robi fatalne wrazenie powyzsza wypowiec to tragedia, podlos i ograniszenie umyslo, jakim trzeba byc czlowiekiem zeby dla drugiej osoby miec tyle pogardy

strony
1 2 3 4 5
 

następna strona »



Reklama


Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida