piątek 26-08-16, czytany: 10896 razy, autor: krisu

Amber Heard nie powiedziała ostatniego słowa! Johnny Depp znowu w tarapatach?

Czy będzie musiał zapłacić DWA RAZY więcej?

Amber HeardAmber Heard / Fame/Flynet
Mimo że rozwód Amber Heard i Johnny Deppa jest faktem i została podpisana ugoda, to dalej pojawiają się problemy.

Zobacz też: Johnny Depp z radością spełni nieoczekiwaną prośbę Amber Heard

Jak donosi portal TMZ Johnny Depp (53 l.) "nie wypełnił" pełnych zobowiązań wypłaty 7 milionów dolarów na wybrane organizacje charytatywne.

Według teamu Amber Heard (30 l.), aktor nie wypełnił ugody rozwodowej, ponieważ przelał pieniądze od razu na wybrane organizacje, zamiast wręczyć czek byłej żonie.

Zobacz też: Kolejne spięcie na linii Amber Heard - Johnny Depp (FOTO)

Choć sama aktorka stwierdziła, że ugoda dotyczy dwóch wybranych miejsc (American Civil Liberties Union oraz Szpitala Dziecięcego w Los Angeles), to jej team twierdzi, że:

Jeżeli Johnny chce zmienić ugodę, musimy naciskać, aby zgodził się przelać pełną kwotę 14 milionów dolarów na organizacje charytatywne, które po odliczeniu podatków będą równe siedmiu milionom dolarów, które jest winien Amber.


Co więcej:

Chcemy, aby całość kwoty została wypłacona od razu, a nie ratalnie.


Skąd taka decyzja? Otóż jeśli Johnny prześlę po 3,5 miliona dolarów do obydwu organizacji, otrzyma duży zwrot podatku, dzięki czemu nie będzie taki stratny.

Zobacz też: AMBER HEARD SCHUDŁA 10 KG W DWA TYGODNIE! (FOTO)

Ugoda pomiędzy byłym małżeństwem została zawarta przed rozprawą. Amber zdecydowała się wycofać pozew, gdy tylko usłyszała o propozycji adwokatów Johnny'ego.

Czy Johnny rzeczywiście powinien się obawiać?


Amber Heard nie powiedziała ostatniego słowa! Johnny Depp znowu w tarapatach?

Amber Heard nie powiedziała ostatniego słowa! Johnny Depp znowu w tarapatach?

Amber Heard nie powiedziała ostatniego słowa! Johnny Depp znowu w tarapatach?

Amber Heard nie powiedziała ostatniego słowa! Johnny Depp znowu w tarapatach?

Amber Heard nie powiedziała ostatniego słowa! Johnny Depp znowu w tarapatach?

Amber Heard nie powiedziała ostatniego słowa! Johnny Depp znowu w tarapatach?

Amber Heard nie powiedziała ostatniego słowa! Johnny Depp znowu w tarapatach?




 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Amber Heard
Amber Heard
Amber Heard
Amber Heard
Amber Heard
Amber Heard
Amber Heard
Amber Heard




skomentuj:



Wasze komentarze (52): sortuj ↓

gość29-08-16, 04:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Oh Johnny, gdzieś Ty oczy miał?!!!!

gość28-08-16, 15:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 27-08-16, 16:57 napisał(a):
wariatka co wszystko dla kasy zrobi,slub z nim wziela tez dla kasy i rozglosu, a teraz niewiniatko niby kasy nie chce, pewnie po cichu jej duza sumke przelal

Amber to piękna, utalentowana i znana kobieta.
Nie porzebowała rozgłosu na takim kimś jak Johny. Lubię go ale bez przesady nie jest bogiem jest dużo więcej znanych osob za kore mogla sie wziac zeby miec hajsy

gość27-08-16, 16:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wariatka co wszystko dla kasy zrobi,slub z nim wziela tez dla kasy i rozglosu, a teraz niewiniatko niby kasy nie chce, pewnie po cichu jej duza sumke przelal

gość27-08-16, 16:54, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

tak, powinien się obawiać, ona dobrze robi, to kara za pobicie

Kaysa27-08-16, 15:36, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Po co ona sie z nim wiazala Ladna kobieta Mogla sobie kogos lepszego znalezc

gość27-08-16, 11:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ale chytry,,, ogólnie jest antypatyczny,może przystojny był, ale co z tego jak psychol

gość27-08-16, 10:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 27-08-16, 09:15 napisał(a):
gość, 26-08-16, 20:17 napisał(a):
gość, 26-08-16, 20:15 napisał(a):
gość, 26-08-16, 14:03 napisał(a):
gość, 26-08-16, 13:57 napisał(a):
widać że ją prawnicy zostawili bo przegrała na całej linii. Ciekawe z czego ona im wypłaci wynagrodzenie skoro sąd zabrał jej wszystko na cele społeczne

To nie sąd jej zabrał tylko strony między sobą ustaliły ugodę.


fajna "ugoda"która ją pozbawiła wszystkiego, nawet wsparcia po rozwodzie, miała wybór albo się zgodzić zostać goła i wesoła albo odpowiadać za fałszywe zeznania i szantaż


Nie jest niepełnosprawną kobietą z dwójką dzieci na wychowaniu żeby oczekiwać jakiegoś "wsparcia". Skoro zarabia to niech się
utrzymuje.


Bzdury piszesz, według ich prawodawstwa po rozwodzie małżonek ma prawo do alimentów przez połowę czasu trwania małżeństwa, czyli jej sąd odebrał alimenty na czas 8 miesięcy, mogła bez wysiłku żądać 50 tys miesięcznie przez 8 m-cy ale i tego ją sąd pozbawił bo uznał ją winną

Sama się pozbawila bo poszła na taką ugodę. Nie mogła być też uznana za winną przez sąd bo nie była o nic oskarżona. Ogarnij się.

gość27-08-16, 09:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus1 

w oczkach tej lesby widać poziom kokainy w organiźmie

gość27-08-16, 09:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-08-16, 22:31 napisał(a):
Johnny i po co ci to było? Byłeś w stałym związku z dwójka udanych dzieci trzeba było się trochę pobawić na boku, ale od radu ślub z taką oportunistką?


Coś ci się pokręciło, Vanessa żyła już wtedy z Benjaminem Biolayem w Paryżu a Depp z dziećmi w Los Angeles. Każdy ma prawo do układania sobie życia prywatnego, oducz się włażenia ludziom pod łóżko bo ci ktoś na twarz nadepnie.

gość27-08-16, 09:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-08-16, 20:17 napisał(a):
gość, 26-08-16, 20:15 napisał(a):
gość, 26-08-16, 14:03 napisał(a):
gość, 26-08-16, 13:57 napisał(a):
widać że ją prawnicy zostawili bo przegrała na całej linii. Ciekawe z czego ona im wypłaci wynagrodzenie skoro sąd zabrał jej wszystko na cele społeczne

To nie sąd jej zabrał tylko strony między sobą ustaliły ugodę.


fajna "ugoda"która ją pozbawiła wszystkiego, nawet wsparcia po rozwodzie, miała wybór albo się zgodzić zostać goła i wesoła albo odpowiadać za fałszywe zeznania i szantaż


Nie jest niepełnosprawną kobietą z dwójką dzieci na wychowaniu żeby oczekiwać jakiegoś "wsparcia". Skoro zarabia to niech się
utrzymuje.


Bzdury piszesz, według ich prawodawstwa po rozwodzie małżonek ma prawo do alimentów przez połowę czasu trwania małżeństwa, czyli jej sąd odebrał alimenty na czas 8 miesięcy, mogła bez wysiłku żądać 50 tys miesięcznie przez 8 m-cy ale i tego ją sąd pozbawił bo uznał ją winną

gość27-08-16, 09:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-08-16, 21:48 napisał(a):
gość, 26-08-16, 17:51 napisał(a):
gość, 26-08-16, 17:32 napisał(a):
Jak się już powołujecie na TMZ a nie potraficie przeczytać co tam piszą to dopiszcie że ona jeszcze przed Australią była oskarżana przez prawników Deppa o okradanie jego kont bankowych.
Depp dał jej ostatnią szansę wykupując ją od więzienia za przemyt psów. Miała szansę trochę się opamiętać ale jak pisze jej diler ona mocno ładuje kokę i staje się wtedy nieobliczalna i agresywna. Dlatego Depp odseparował od niej dzieci a jej kumpelstwo LGBT było na wylocie z jego apartamentowca. Wspólnie uknuli przeciw Deppowi sprawę o przemoc i przegrali. Najważniejsze że córka Deppa przejrzała na oczy i przestała się pokazywać z tymi zbokami od Amber.


lecz sie dziewczyno


głupia jesteś i niedouczona, nawet we wspólnocie ustawowej nie wolno przekraczać wydatków przekraczających zwykły zarząd a pucowanie kont współmałżonka jest kradzieżą więc nawet nie kombinuj blacharo !

jesli nie mieli intercyzy to nie mogla "okradac jego kont bankowych" bo caly majatek byl wspolny (do wspolnego uzytku). chyba ze okradala przed slubem ale to juz troche inna sytuacja i biorac z nia ten slub wyrazil chec legalnego podzielenia sie z nia majatkiem.

gość27-08-16, 09:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-08-16, 23:43 napisał(a):
gość, 26-08-16, 22:57 napisał(a):
Jesli Amber dostałaby te pieniadze to miałaby wtedy na pokrycie kosztów prawników bo to oni w Californi maja pierwszeństwo w roszczeniach. A tak to Jonny wykukał ja i wpłacił cała kasę na organizacje i w ten oto sposob Amber nie ma kasy na adwokatów albo musi duuuuzo wyłożyć ze swoich pieniędzy, których nie ma. Chytra Amber ale Depp miał lepszych doradców i ją załatwił na cacy.


Pokrycie kosztów prawnych było osobno, nie w ramach tych 7 mln


Dokładnie nie ma na adwokatów, mogła ich opłacić z tych 7 mln widać że nie masz pojęcia o trybie wpłat na cele charytatywne i podatkach od tego. Została dokładnie bez kasy i bez dachu nad głową .

gość27-08-16, 03:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Niezly cwaniak :D

gość26-08-16, 23:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-08-16, 22:57 napisał(a): Jesli Amber dostałaby te pieniadze to miałaby wtedy na pokrycie kosztów prawników bo to oni w Californi maja pierwszeństwo w roszczeniach. A tak to Jonny wykukał ja i wpłacił cała kasę na organizacje i w ten oto sposob Amber nie ma kasy na adwokatów albo musi duuuuzo wyłożyć ze swoich pieniędzy, których nie ma. Chytra Amber ale Depp miał lepszych doradców i ją załatwił na cacy.
Pokrycie kosztów prawnych było osobno, nie w ramach tych 7 mln

gość26-08-16, 22:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jesli Amber dostałaby te pieniadze to miałaby wtedy na pokrycie kosztów prawników bo to oni w Californi maja pierwszeństwo w roszczeniach. A tak to Jonny wykukał ja i wpłacił cała kasę na organizacje i w ten oto sposob Amber nie ma kasy na adwokatów albo musi duuuuzo wyłożyć ze swoich pieniędzy, których nie ma. Chytra Amber ale Depp miał lepszych doradców i ją załatwił na cacy.

gość26-08-16, 22:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Johnny i po co ci to było? Byłeś w stałym związku z dwójka udanych dzieci trzeba było się trochę pobawić na boku, ale od radu ślub z taką oportunistką?

gość26-08-16, 21:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-08-16, 17:51 napisał(a):
gość, 26-08-16, 17:32 napisał(a):
Jak się już powołujecie na TMZ a nie potraficie przeczytać co tam piszą to dopiszcie że ona jeszcze przed Australią była oskarżana przez prawników Deppa o okradanie jego kont bankowych.
Depp dał jej ostatnią szansę wykupując ją od więzienia za przemyt psów. Miała szansę trochę się opamiętać ale jak pisze jej diler ona mocno ładuje kokę i staje się wtedy nieobliczalna i agresywna. Dlatego Depp odseparował od niej dzieci a jej kumpelstwo LGBT było na wylocie z jego apartamentowca. Wspólnie uknuli przeciw Deppowi sprawę o przemoc i przegrali. Najważniejsze że córka Deppa przejrzała na oczy i przestała się pokazywać z tymi zbokami od Amber.


lecz sie dziewczyno


jesli nie mieli intercyzy to nie mogla "okradac jego kont bankowych" bo caly majatek byl wspolny (do wspolnego uzytku). chyba ze okradala przed slubem ale to juz troche inna sytuacja i biorac z nia ten slub wyrazil chec legalnego podzielenia sie z nia majatkiem.

gość26-08-16, 20:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-08-16, 20:15 napisał(a):
gość, 26-08-16, 14:03 napisał(a):
gość, 26-08-16, 13:57 napisał(a):
widać że ją prawnicy zostawili bo przegrała na całej linii. Ciekawe z czego ona im wypłaci wynagrodzenie skoro sąd zabrał jej wszystko na cele społeczne

To nie sąd jej zabrał tylko strony między sobą ustaliły ugodę.


fajna "ugoda"która ją pozbawiła wszystkiego, nawet wsparcia po rozwodzie, miała wybór albo się zgodzić zostać goła i wesoła albo odpowiadać za fałszywe zeznania i szantaż


Nie jest niepełnosprawną kobietą z dwójką dzieci na wychowaniu żeby oczekiwać jakiegoś "wsparcia". Skoro zarabia to niech się utrzymuje.

gość26-08-16, 20:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-08-16, 14:03 napisał(a):
gość, 26-08-16, 13:57 napisał(a):
widać że ją prawnicy zostawili bo przegrała na całej linii. Ciekawe z czego ona im wypłaci wynagrodzenie skoro sąd zabrał jej wszystko na cele społeczne

To nie sąd jej zabrał tylko strony między sobą ustaliły ugodę.


fajna "ugoda"która ją pozbawiła wszystkiego, nawet wsparcia po rozwodzie, miała wybór albo się zgodzić zostać goła i wesoła albo odpowiadać za fałszywe zeznania i szantaż

gość26-08-16, 17:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-08-16, 17:32 napisał(a):
Jak się już powołujecie na TMZ a nie potraficie przeczytać co tam piszą to dopiszcie że ona jeszcze przed Australią była oskarżana przez prawników Deppa o okradanie jego kont bankowych.
Depp dał jej ostatnią szansę wykupując ją od więzienia za przemyt psów. Miała szansę trochę się opamiętać ale jak pisze jej diler ona mocno ładuje kokę i staje się wtedy nieobliczalna i agresywna. Dlatego Depp odseparował od niej dzieci a jej kumpelstwo LGBT było na wylocie z jego apartamentowca. Wspólnie uknuli przeciw Deppowi sprawę o przemoc i przegrali. Najważniejsze że córka Deppa przejrzała na oczy i przestała się pokazywać z tymi zbokami od Amber.


lecz sie dziewczyno

gość26-08-16, 17:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jak się już powołujecie na TMZ a nie potraficie przeczytać co tam piszą to dopiszcie że ona jeszcze przed Australią była oskarżana przez prawników Deppa o okradanie jego kont bankowych.
Depp dał jej ostatnią szansę wykupując ją od więzienia za przemyt psów. Miała szansę trochę się opamiętać ale jak pisze jej diler ona mocno ładuje kokę i staje się wtedy nieobliczalna i agresywna. Dlatego Depp odseparował od niej dzieci a jej kumpelstwo LGBT było na wylocie z jego apartamentowca. Wspólnie uknuli przeciw Deppowi sprawę o przemoc i przegrali. Najważniejsze że córka Deppa przejrzała na oczy i przestała się pokazywać z tymi zbokami od Amber.

gość26-08-16, 17:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Znaczy Amber wraca do dawnego zawodu obsługiwania po stołem starych producentów z Los Angeles.

gość26-08-16, 17:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-08-16, 12:55 napisał(a):
gość, 26-08-16, 12:49 napisał(a):
gość, 26-08-16, 12:23 napisał(a):
gość, 26-08-16, 12:13 napisał(a): Chytrus. Pieniędzy ma jak lodu, a żałuje na organizacje charytatywne. Te gwiazdy to naprawdę g*wno by spod siebie zeżarły takie chytre na kasę. Amber gnieć dziada.
Chytrus? Zdajesz sobie sprawę z tego jakie grube miliony Depp w czasie trwania swojej kariery przekazał na cele charytatywne? Serio, chytrus?(...)
sorry, ale johnny akurat z dzielenia sie kasa nie byl znany. jasne, troche sie dzielil, ale przy takiej swift czy nawet miley, to slabiutko. od podatku mozna sobie odpisac swoje datki, a nie cudze - a wg ugody, to datki amber, nie johnnego (jak by nie bylo, tak wlasnie sformulowano ugode).
Zacznijmy od tego, że w ogóle nie wiadomo czy miałby zamiar te pieniądze odpisywać od podatku. Może po prostu chciał, aby cała kwota trafiła na cele charytatywne. Gdyby pieniądze najpierw trafiły do Amber to podatki zeżarłyby dużą część. A w końcu Amber deklarowała, że "całe 7 milionów idzie na cele charytatywne". Albo zapomniała o gigantycznym podatku, albo myślała, że opinia publiczna jest głupia i niedouczona. Tak czy inaczej zostanie bez dolara przy tyłku i bardzo dobrze. A co do hojności Deppa - akurat na ten szpital, na który zostały przelane pieniądze nie szczędził nigdy ani pieniędzy ani czasu, za co zresztą szpital uhonorował go w 2006 roku.
Nie każdy robi wszystko pod publikę. Wiadomo tylko ze regularnie przekazuje kasę szpitalowi w którym uratowano jego córce życie. Po za tym on podobnie jak większość z nas zarabia przede wszystkim na siebie i swoją rodzinę. To że ma dużo nie oznacza ze musi dawać. Kim Ty jesteś żeby rozpozadzac jego majątkiem?

gość26-08-16, 17:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kolejna hollywoodzka naciągaczka zlinczowana. W ogóle to powinna siedzieć za bigamię, przecież nie ma rozwodu z Tasyą

gość26-08-16, 17:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-08-16, 14:03 napisał(a):
gość, 26-08-16, 13:57 napisał(a):
widać że ją prawnicy zostawili bo przegrała na całej linii. Ciekawe z czego ona im wypłaci wynagrodzenie skoro sąd zabrał jej wszystko na cele społeczne

To nie sąd jej zabrał tylko strony między sobą ustaliły ugodę.


UGODĘ ? Jaka ugoda jak ona straciła prawo do alimentów przez 8 m-cy, mieszkania, części dochodów z filmów Deppa a na koniec miała wpłacić wszystko z podziału z Deppem na cele społeczne? To jest wyrok skazujący a nie ugoda. Zapewne wolała tak niż więzienie za fałszywe zeznania. To byłby już trzeci jej wyrok sądowy. Zrobiła karierę nie ma co.

strony
1 2 3
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida