poniedziałek 29-08-16, czytany: 19762 razy, autor: Piąta Nad Ranem

Calvin Harris to drań bez klasy? Zobacz, jakie przemówienie ogłosił na MTV VMA

Podziękował wszystkim... prócz...

Calvin HarrisCalvin Harris / © YouTube
Nie spodziewajmy się po Calvinie Harrisie (32 l.) zbyt wiele. DJ udowodnił, że nie posiada ani odrobiny klasy po rozstaniu z Taylor Swift (26 l.).

Zobacz: Drake wyznaje miłość Rihannie. Nie takiej reakcji się spodziewał

Mężczyzna, któremu była dziewczyna złamała serce, dzielił się z fanami swoimi przemyśleniami na jej temat. Chętnie pisał złe słowa pod jej adresem na Twitterze.

Owszem, niektórzy powiedzą, że Calvin ma złamane serce, działa pod wpływem emocji itd, ale czy nie byłoby lepiej, gdyby niektóre sprawy poruszał z kolegą przy browarze, a nie na publicznym Twitterze?

W każdym razie, Calvin dostał nagrodę MTV VMA za numer This Is What You Came For. Muzyk nie pojawił się na imprezie osobiście, za wyróżnienie dziękował na nagranym wcześniej filmiku.

Piosenka, za którą dostał statuetkę, została stworzona przez niego i jego byłą partnerkę, Taylor. Harris podziękował wszystkim, prócz kobiety, która również stoi za sukcesem numeru.

Zobacz: Jak przywiązać do siebie faceta?

Jak oceniacie jego zachowanie?




Calvin Harris to drań bez klasy? Zobacz, jakie przemówienie ogłosił na MTV VMA



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Taylor Swift
Taylor Swift
Tylor Swift
Tylor Swift
Taylor Swift
Taylor Swift
Taylor Swift
Taylor Swift




skomentuj:



Wasze komentarze (42): sortuj ↓

gość07-09-16, 22:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Aha, czyli t co zrobiła mu Taylor już się nie liczy? Jej squad zaczął na niego najeżdżać i to ma być niby w porządku? Strasznie stronniczy artykuł.

gość07-09-16, 06:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ale to była nagroda za piosenkę a nie teledysk

gość07-09-16, 06:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-08-16, 22:13 napisał(a):
gość, 30-08-16, 12:53 napisał(a): Taylor napisała CAŁĄ PIOSENKĘ I MELODIĘ, czyli zrobiła 2/3 pracy. Należy się jej ta nagroda.
Nie, nie należy się. Bo przy samym teledysku nie pracowała. I jej zasługi to całe 0% w tym temacie.

gość01-09-16, 11:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

calvis dymal wszystkie gwiazdki po kolei i jakos to mu nie przeszkadzalo skakac z kwiatka na kwiatek, a to zostawil ellie,a to rite ore i co teraz trafil swoj na swojego i obrazony.

gość31-08-16, 22:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wydaje mi sie ze Calvin ma zal do Taylor ze zdradzila go z Tomem Tym bardziej ze Tom jest brzydszy od Calvina

gość30-08-16, 22:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-08-16, 12:53 napisał(a):
Taylor napisała CAŁĄ PIOSENKĘ I MELODIĘ, czyli zrobiła 2/3 pracy. Należy się jej ta nagroda.


Nie, nie należy się. Bo przy samym teledysku nie pracowała. I jej zasługi to całe 0% w tym temacie.

gość30-08-16, 18:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-08-16, 11:35 napisał(a): Szukanie sensacji na siłę. Przy całej tej muzyce i teledyskach pracuje sztab ludzi, którym nikt nie dziękuje. Tak było jak Taylor dostała nagrodę za jakiśtam teledysk. To było po wynurzeniach Westa i wtedy wygłosiła jakieś banały, że tylko sobie należy zawdzięczać sukces czy cośtam, a nie raczyła podziękować szarym pracownikom, operatorm kamer, całej ekipie produkcyjnej itd. To jest dla mnie brak klasy.
Odnos"isz sie do nagrody Grammy, za album roku, gdzie zaprosiła na scene wszystkich współwykonawców i imiennie producentowi + wszystkim, którzy nad tym pracowali... ?

gość30-08-16, 13:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czy on ma dużego pytonga?

gość30-08-16, 12:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Taylor napisała CAŁĄ PIOSENKĘ I MELODIĘ, czyli zrobiła 2/3 pracy. Należy się jej ta nagroda.

gość30-08-16, 12:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie miesiąc tylko 2 tyg. Miesiąc wcześniej poznała Toma a 2 tyg po ogłoszeniu zerwania z C.H już była z tym Tomem ( zdjęcia z plaży i podroż po całym świecie z nowym chłopakiem)

gość30-08-16, 12:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-08-16, 11:35 napisał(a): Szukanie sensacji na siłę. Przy całej tej muzyce i teledyskach pracuje sztab ludzi, którym nikt nie dziękuje. Tak było jak Taylor dostała nagrodę za jakiśtam teledysk. To było po wynurzeniach Westa i wtedy wygłosiła jakieś banały, że tylko sobie należy zawdzięczać sukces czy cośtam, a nie raczyła podziękować szarym pracownikom, operatorm kamer, całej ekipie produkcyjnej itd. To jest dla mnie brak klasy.
Odnos"isz sie do nagrody Grammy, za album roku, gdzie zaprosiła na scene wszystkich współwykonawców i imiennie producentowi + wszystkim, którzy nad tym pracowali... ?

gość30-08-16, 11:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Szukanie sensacji na siłę. Przy całej tej muzyce i teledyskach pracuje sztab ludzi, którym nikt nie dziękuje. Tak było jak Taylor dostała nagrodę za jakiśtam teledysk. To było po wynurzeniach Westa i wtedy wygłosiła jakieś banały, że tylko sobie należy zawdzięczać sukces czy cośtam, a nie raczyła podziękować szarym pracownikom, operatorm kamer, całej ekipie produkcyjnej itd. To jest dla mnie brak klasy.

gość30-08-16, 09:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-08-16, 00:23 napisał(a):
gość, 30-08-16, 00:04 napisał(a):
gość, 29-08-16, 22:38 napisał(a):
gość, 29-08-16, 19:23 napisał(a):
gość, 29-08-16, 18:38 napisał(a): a za co ma jej dziekowac?zapewne gdy on krecil teledysk za ktory dostal rzeczona nagrode to ona przyprawiala mu rogi z innym....on wlasnie MA klasę w tej sytuacji nie mowiac nic.....poczekajcie tylko jak taylor wyroluje tego nastepnego i tez zrobi go w ciula...to tylko kwestia czasu....
i po ch jedziesz po taylor? to nie ona napisala newsa? za nic jej nie musi dziekowac, bo ona przy teledysku nie pracowala. ALE - nie wiesz, czy go zdradzala. wiesz natomiast, ze najpierw on napisal, ze "sam napisal muzyke" (napisal, nie mylic z edytowal, przerobil) a potem okazalo sie, ze jednak nie on. wiec jak na razie to on sklamal.
skoro sobie tak szybko znalazła następnego faceta (który to już, bo straciłam rachubę?) po rozstaniu- ile to było tydzień? to znaczy, że iskry musiały pójść o wiele wcześniej przed rozstaniem, chyba, że się związała z nim tylko dla kasy itakie przestawienie się z jednego faceta na drugiego nie robi dla niej różnicy.
akurat kasy to ona ma wiecej, niz oni obydwaj razem wzieci... jej wizerunek na tym stracil (wiec ona tez), jakby chciala bonda, to by poczekala, az go wybiora. miesiac po rozstaniu. iskr na bank byly wczesniej (na imprezie vogue) co nie znaczy, ze zdradzala. na pewno nie jest to tak pewne jak to, ze pitt posuwal angeline jak jego zona czekala na niego w domu.
Jdstes z kims w zwiazku tydzien po rozstaniu nie spotykajac sie z ta osoba wczesniej ? To niezle latwa jestes, w sumie jak taylor
Miesiac po rozstaniu. Przeciez znali sie wcześniej, nie poznała nowego gościa nagle na ulicy. Mozna cos poczuć, mozna sie zakochać (zauroczyć) bez seksu. Po co mnie obrazasz? Zabrakło argumentów na temat?

gość30-08-16, 08:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dokładnie.... Za co ma dziękować w przypadku teledysku TS? Po drugie on i tak niewiele mówi i pisze po rozstaniu.... był oszukiwany jakiś czas... jeśli ktoś nie ma klasy, to miss ex-country

gość, 30-08-16, 00:44 napisał(a):
Przecież on dostał nagrodę za TELEDYSK, to z jakiej racji miał dziękować Swift? Za co?

gość30-08-16, 00:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Przecież on dostał nagrodę za TELEDYSK, to z jakiej racji miał dziękować Swift? Za co?

gość30-08-16, 00:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 30-08-16, 00:04 napisał(a):
gość, 29-08-16, 22:38 napisał(a):
gość, 29-08-16, 19:23 napisał(a):
gość, 29-08-16, 18:38 napisał(a): a za co ma jej dziekowac?zapewne gdy on krecil teledysk za ktory dostal rzeczona nagrode to ona przyprawiala mu rogi z innym....on wlasnie MA klasę w tej sytuacji nie mowiac nic.....poczekajcie tylko jak taylor wyroluje tego nastepnego i tez zrobi go w ciula...to tylko kwestia czasu....
i po ch jedziesz po taylor? to nie ona napisala newsa? za nic jej nie musi dziekowac, bo ona przy teledysku nie pracowala. ALE - nie wiesz, czy go zdradzala. wiesz natomiast, ze najpierw on napisal, ze "sam napisal muzyke" (napisal, nie mylic z edytowal, przerobil) a potem okazalo sie, ze jednak nie on. wiec jak na razie to on sklamal.
skoro sobie tak szybko znalazła następnego faceta (który to już, bo straciłam rachubę?) po rozstaniu- ile to było tydzień? to znaczy, że iskry musiały pójść o wiele wcześniej przed rozstaniem, chyba, że się związała z nim tylko dla kasy itakie przestawienie się z jednego faceta na drugiego nie robi dla niej różnicy.
akurat kasy to ona ma wiecej, niz oni obydwaj razem wzieci... jej wizerunek na tym stracil (wiec ona tez), jakby chciala bonda, to by poczekala, az go wybiora. miesiac po rozstaniu. iskr na bank byly wczesniej (na imprezie vogue) co nie znaczy, ze zdradzala. na pewno nie jest to tak pewne jak to, ze pitt posuwal angeline jak jego zona czekala na niego w domu.
Jdstes z kims w zwiazku tydzien po rozstaniu nie spotykajac sie z ta osoba wczesniej ? To niezle latwa jestes, w sumie jak taylor

gość30-08-16, 00:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-08-16, 22:38 napisał(a):
gość, 29-08-16, 19:23 napisał(a):
gość, 29-08-16, 18:38 napisał(a):
a za co ma jej dziekowac?zapewne gdy on krecil teledysk za ktory dostal rzeczona nagrode to ona przyprawiala mu rogi z innym....on wlasnie MA klasę w tej sytuacji nie mowiac nic.....poczekajcie tylko jak taylor wyroluje tego nastepnego i tez zrobi go w ciula...to tylko kwestia czasu....


i po ch jedziesz po taylor? to nie ona napisala newsa? za nic jej nie musi dziekowac, bo ona przy teledysku nie pracowala. ALE - nie wiesz, czy go zdradzala. wiesz natomiast, ze najpierw on napisal, ze "sam napisal muzyke" (napisal, nie mylic z edytowal, przerobil) a potem okazalo sie, ze jednak nie on. wiec jak na razie to on sklamal.


skoro sobie tak szybko znalazła następnego faceta (który to już, bo straciłam rachubę?) po rozstaniu- ile to było tydzień? to znaczy, że iskry musiały pójść o wiele wcześniej przed rozstaniem, chyba, że się związała z nim tylko dla kasy itakie przestawienie się z jednego faceta na drugiego nie robi dla niej różnicy.


akurat kasy to ona ma wiecej, niz oni obydwaj razem wzieci... jej wizerunek na tym stracil (wiec ona tez), jakby chciala bonda, to by poczekala, az go wybiora. miesiac po rozstaniu. iskr na bank byly wczesniej (na imprezie vogue) co nie znaczy, ze zdradzala. na pewno nie jest to tak pewne jak to, ze pitt posuwal angeline jak jego zona czekala na niego w domu.

gość29-08-16, 22:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-08-16, 22:56 napisał(a):
gość, 29-08-16, 22:38 napisał(a):
gość, 29-08-16, 19:23 napisał(a):
gość, 29-08-16, 18:38 napisał(a): a za co ma jej dziekowac?zapewne gdy on krecil teledysk za ktory dostal rzeczona nagrode to ona przyprawiala mu rogi z innym....on wlasnie MA klasę w tej sytuacji nie mowiac nic.....poczekajcie tylko jak taylor wyroluje tego nastepnego i tez zrobi go w ciula...to tylko kwestia czasu....
i po ch jedziesz po taylor? to nie ona napisala newsa? za nic jej nie musi dziekowac, bo ona przy teledysku nie pracowala. ALE - nie wiesz, czy go zdradzala. wiesz natomiast, ze najpierw on napisal, ze "sam napisal muzyke" (napisal, nie mylic z edytowal, przerobil) a potem okazalo sie, ze jednak nie on. wiec jak na razie to on sklamal.
skoro sobie tak szybko znalazła następnego faceta (który to już, bo straciłam rachubę?) po rozstaniu- ile to było tydzień? to znaczy, że iskry musiały pójść o wiele wcześniej przed rozstaniem, chyba, że się związała z nim tylko dla kasy itakie przestawienie się z jednego faceta na drugiego nie robi dla niej różnicy.
Dla kasy to chyba on z nią się związał.
nie wiwm obstwiam ze miliardowy koles.... ona to ma ten sam syndrom co dobrev... rucha wszystko co sie rusza...

gość29-08-16, 22:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-08-16, 22:38 napisał(a):
gość, 29-08-16, 19:23 napisał(a):
gość, 29-08-16, 18:38 napisał(a):
a za co ma jej dziekowac?zapewne gdy on krecil teledysk za ktory dostal rzeczona nagrode to ona przyprawiala mu rogi z innym....on wlasnie MA klasę w tej sytuacji nie mowiac nic.....poczekajcie tylko jak taylor wyroluje tego nastepnego i tez zrobi go w ciula...to tylko kwestia czasu....


i po ch jedziesz po taylor? to nie ona napisala newsa? za nic jej nie musi dziekowac, bo ona przy teledysku nie pracowala. ALE - nie wiesz, czy go zdradzala. wiesz natomiast, ze najpierw on napisal, ze "sam napisal muzyke" (napisal, nie mylic z edytowal, przerobil) a potem okazalo sie, ze jednak nie on. wiec jak na razie to on sklamal.


skoro sobie tak szybko znalazła następnego faceta (który to już, bo straciłam rachubę?) po rozstaniu- ile to było tydzień? to znaczy, że iskry musiały pójść o wiele wcześniej przed rozstaniem, chyba, że się związała z nim tylko dla kasy itakie przestawienie się z jednego faceta na drugiego nie robi dla niej różnicy.


Dla kasy to chyba on z nią się związał.

gość29-08-16, 22:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kurde, ale tych rozstań w naszym kraju ostatnio, panom się coś odmienia. najpierw Grabowski się rozstał z żoną, potem mąż Beaty i jeszcze ten od Maryli... hmm

gość29-08-16, 22:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-08-16, 19:23 napisał(a):
gość, 29-08-16, 18:38 napisał(a):
a za co ma jej dziekowac?zapewne gdy on krecil teledysk za ktory dostal rzeczona nagrode to ona przyprawiala mu rogi z innym....on wlasnie MA klasę w tej sytuacji nie mowiac nic.....poczekajcie tylko jak taylor wyroluje tego nastepnego i tez zrobi go w ciula...to tylko kwestia czasu....


i po ch jedziesz po taylor? to nie ona napisala newsa? za nic jej nie musi dziekowac, bo ona przy teledysku nie pracowala. ALE - nie wiesz, czy go zdradzala. wiesz natomiast, ze najpierw on napisal, ze "sam napisal muzyke" (napisal, nie mylic z edytowal, przerobil) a potem okazalo sie, ze jednak nie on. wiec jak na razie to on sklamal.


skoro sobie tak szybko znalazła następnego faceta (który to już, bo straciłam rachubę?) po rozstaniu- ile to było tydzień? to znaczy, że iskry musiały pójść o wiele wcześniej przed rozstaniem, chyba, że się związała z nim tylko dla kasy itakie przestawienie się z jednego faceta na drugiego nie robi dla niej różnicy.

gość29-08-16, 21:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

czepiacie sie go...

gość29-08-16, 19:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 29-08-16, 18:38 napisał(a):
a za co ma jej dziekowac?zapewne gdy on krecil teledysk za ktory dostal rzeczona nagrode to ona przyprawiala mu rogi z innym....on wlasnie MA klasę w tej sytuacji nie mowiac nic.....poczekajcie tylko jak taylor wyroluje tego nastepnego i tez zrobi go w ciula...to tylko kwestia czasu....


i po ch jedziesz po taylor? to nie ona napisala newsa? za nic jej nie musi dziekowac, bo ona przy teledysku nie pracowala. ALE - nie wiesz, czy go zdradzala. wiesz natomiast, ze najpierw on napisal, ze "sam napisal muzyke" (napisal, nie mylic z edytowal, przerobil) a potem okazalo sie, ze jednak nie on. wiec jak na razie to on sklamal.

gość29-08-16, 18:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a za co ma jej dziekowac?zapewne gdy on krecil teledysk za ktory dostal rzeczona nagrode to ona przyprawiala mu rogi z innym....on wlasnie MA klasę w tej sytuacji nie mowiac nic.....poczekajcie tylko jak taylor wyroluje tego nastepnego i tez zrobi go w ciula...to tylko kwestia czasu....

gość29-08-16, 18:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kto wypisuje takie bzdury? To jest obraźliwe i niedorzeczne.... Dramat....

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida