środa 31-08-16, czytany: 44633 razy, autor: Piąta Nad Ranem

To zdjęcie pokazuje, jak bardzo Kim zafascynowana jest Bey, a ona ma ją w...

Piękne!

Kim KardashianKim Kardashian / © Instagram, Twitter
Nie od dziś wiadomo, że spełniły się wszystkie marzenia Kim Kardashian (35 l.) prócz jednego - przyjaźni z Beyonce (34 lub 36 l.).

Zobacz: Kim do Kanye: W piersi, patrz mi prosto w piersi (FOTO)

Królowa Bey już wielokrotnie pokazała, że żonę przyjaciela swojego męża ma głęboko gdzieś. Kiedyś panie siedziały koło siebie na pokazie mody. Bee nawet nie spojrzała w stronę celebrytki, której nie darzy sympatią, szacunkiem i uwagą. Obojętność Królowej bardzo boli panią West.

Internauci nie zapomnieli, jak to pani Carter olewa celebrytkę i gdy wczoraj w sieci pojawiło się zdjęcie, na którym mamy Kim, Kanye, Beyonce, Jaya Z i kilka innych gwiazdek, zaczęli masowo śmiać się z Kardashianki.

Zobacz: KARDASHIANKI, PRZESUŃCIE SIĘ! OTO NADCHODZI BLAC CHYNA (FOTO)

Oczy Kim wpatrzone są w Beyonce, reszta gwiazd z fotografii żyje własnym życiem. Tylko Kimmy marzy o tym, że "koleżanka" na nią spojrzy. Prawdopodobnie wystarczyłoby nawet pogardliwe spojrzenie...

 


Family Zone👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika therealswizzz (@therealswizzz)






To zdjęcie pokazuje, jak bardzo Kim zafascynowana jest Bey, a ona ma ją w...

To zdjęcie pokazuje, jak bardzo Kim zafascynowana jest Bey, a ona ma ją w...



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Kim Kardashian
Kim Kardashian
Kim Kardashian
Kim Kardashian
Kim Kardashian
Kim Kardashian
Kim Kardashian,Nor...
Kim Kardashian,Nor...




skomentuj:



Wasze komentarze (106): sortuj ↓

gość07-09-16, 14:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Puknijcie się w główkę, jak można porównywać Kim do Beyonce?! Beyonce to artystka, wspaniały głos. Kim, córka bogatego prawnika. Wchodziła w dupe Paris, potem nagrała sex taśmę. One nie mają ze sobą nic wspólnego.

gość31-08-16, 23:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A najpiekniejsza z nich Alicia Keys bez makijazu!

gość31-08-16, 23:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-08-16, 22:22 napisał(a):
gość, 31-08-16, 21:59 napisał(a):
gość, 31-08-16, 20:39 napisał(a):
gość, 31-08-16, 20:33 napisał(a):
gość, 31-08-16, 19:28 napisał(a):
gość, 31-08-16, 16:58 napisał(a):
gość, 31-08-16, 16:34 napisał(a): Bey jaka jest taka jest ale od na swoj sukces pracowala od malego...podczas gdy kim pieprzyla sie z kazdym murzynem na miejscu bey tez bym nia gardzila....kim to zwykle zero nadal co robi to swieci szcztucznym zadem a stare dziady wala konia na jej widok....jednym slowem laska jest OBLESNA.
No wlasnie.
Nie lubie ani jednej ani drugiej ale coz Beyonce ma do gardzenia ta cała Kim za to, ze sypiała z własnymi partnerami ? Jakby na to nie patrzeć wszystkie związki Kim o jakich wiadomo nie były dyskotekowymi przelotami wiec co ma jej życie seksualne do oceniania jej jako człowieka ? Tak samo piszesz, ze Kim swieci zadem - a niby Beyonce nie ? Bądźmy obiektywne. Zarówno w teledyskach Bey jak i na jej trasach koncertowych jest bardzo duzo golizny.
Kim sypiała z koszykarzem na potrzeby reality show, a więc dla kasy, jak to nazwać?
Prostytucją :)
Same materace sie odezwały. Skąd wy możecie wiedziec kto z kim dlaczego sypiał.
Zgadzam się i Kim i Bey świecą tylkami. Kim sypialna ze swoimi partnerami tak jak i Bey, a że nagrała sex taśmę a kto z gwiazd jej nie ma!!! A ogólnie może się patrzy na kogoś innego i tyle w temacie
Kim spala z kazdym slawnym murzynem dawala doopy i to jest jej jedyny talent....bey godzinami spedzala na treningach bo jest perfekcjonistka....kto nie byl na jej koncercie niech sie nie wypowiada....jest najlepsza w wystepach na zywo...a kim jedynie wystepuje w czasopismach z gola doopa i cycorami...powinna juz sobie darowac przy 2 dzieci....zadna filozofia wystawic tylek do kamery z tego ona slynie i juz tegp nie zmieni...ciezko ja szanowac

gość31-08-16, 22:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-08-16, 20:39 napisał(a):
gość, 31-08-16, 20:33 napisał(a):
gość, 31-08-16, 19:28 napisał(a):

Nie lubie ani jednej ani drugiej ale coz Beyonce ma do gardzenia ta cała Kim za to, ze sypiała z własnymi partnerami ? Jakby na to nie patrzeć wszystkie związki Kim o jakich wiadomo nie były dyskotekowymi przelotami wiec co ma jej życie seksualne do oceniania jej jako człowieka ? Tak samo piszesz, ze Kim swieci zadem - a niby Beyonce nie ? Bądźmy obiektywne. Zarówno w teledyskach Bey jak i na jej trasach koncertowych jest bardzo duzo golizny.

Kim sypiała z koszykarzem na potrzeby reality show, a więc dla kasy, jak to nazwać?

Prostytucją :)

Alez pieprzycie... Wlasnie niedawno ogladalam odcinki w ktorych byla z Krisem. Owszem, wyrezyserowane to wszystko, ale Kim wygladala na zakochana. Zatem odn prostytutek, kazdy sadzi wg siebie;)

gość31-08-16, 22:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-08-16, 21:59 napisał(a):
gość, 31-08-16, 20:39 napisał(a):
gość, 31-08-16, 20:33 napisał(a):
gość, 31-08-16, 19:28 napisał(a):
gość, 31-08-16, 16:58 napisał(a):
gość, 31-08-16, 16:34 napisał(a): Bey jaka jest taka jest ale od na swoj sukces pracowala od malego...podczas gdy kim pieprzyla sie z kazdym murzynem na miejscu bey tez bym nia gardzila....kim to zwykle zero nadal co robi to swieci szcztucznym zadem a stare dziady wala konia na jej widok....jednym slowem laska jest OBLESNA.
No wlasnie.
Nie lubie ani jednej ani drugiej ale coz Beyonce ma do gardzenia ta cała Kim za to, ze sypiała z własnymi partnerami ? Jakby na to nie patrzeć wszystkie związki Kim o jakich wiadomo nie były dyskotekowymi przelotami wiec co ma jej życie seksualne do oceniania jej jako człowieka ? Tak samo piszesz, ze Kim swieci zadem - a niby Beyonce nie ? Bądźmy obiektywne. Zarówno w teledyskach Bey jak i na jej trasach koncertowych jest bardzo duzo golizny.
Kim sypiała z koszykarzem na potrzeby reality show, a więc dla kasy, jak to nazwać?
Prostytucją :)
Same materace sie odezwały. Skąd wy możecie wiedziec kto z kim dlaczego sypiał.
Zgadzam się i Kim i Bey świecą tylkami. Kim sypialna ze swoimi partnerami tak jak i Bey, a że nagrała sex taśmę a kto z gwiazd jej nie ma!!! A ogólnie może się patrzy na kogoś innego i tyle w temacie

gość31-08-16, 22:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

z całej tej "elyty" lubię tylko Keys.Prawdziwa artystka.Nie dość,że ładnie śpiewa to jeszcze gra na pianinie.Poza tym "cudowny"widok...Panicze siedzą, a ich kobiety stoją nad nimi...

gość31-08-16, 22:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

widzicie co Jamie king udostępniła na IG o Taylor Swift? Złote serce

gość31-08-16, 21:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-08-16, 20:39 napisał(a):
gość, 31-08-16, 20:33 napisał(a):
gość, 31-08-16, 19:28 napisał(a):
gość, 31-08-16, 16:58 napisał(a):
gość, 31-08-16, 16:34 napisał(a): Bey jaka jest taka jest ale od na swoj sukces pracowala od malego...podczas gdy kim pieprzyla sie z kazdym murzynem na miejscu bey tez bym nia gardzila....kim to zwykle zero nadal co robi to swieci szcztucznym zadem a stare dziady wala konia na jej widok....jednym slowem laska jest OBLESNA.
No wlasnie.
Nie lubie ani jednej ani drugiej ale coz Beyonce ma do gardzenia ta cała Kim za to, ze sypiała z własnymi partnerami ? Jakby na to nie patrzeć wszystkie związki Kim o jakich wiadomo nie były dyskotekowymi przelotami wiec co ma jej życie seksualne do oceniania jej jako człowieka ? Tak samo piszesz, ze Kim swieci zadem - a niby Beyonce nie ? Bądźmy obiektywne. Zarówno w teledyskach Bey jak i na jej trasach koncertowych jest bardzo duzo golizny.
Kim sypiała z koszykarzem na potrzeby reality show, a więc dla kasy, jak to nazwać?
Prostytucją :)
Same materace sie odezwały. Skąd wy możecie wiedziec kto z kim dlaczego sypiał.

gość31-08-16, 20:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-08-16, 20:33 napisał(a):
gość, 31-08-16, 19:28 napisał(a):
gość, 31-08-16, 16:58 napisał(a):
gość, 31-08-16, 16:34 napisał(a): Bey jaka jest taka jest ale od na swoj sukces pracowala od malego...podczas gdy kim pieprzyla sie z kazdym murzynem na miejscu bey tez bym nia gardzila....kim to zwykle zero nadal co robi to swieci szcztucznym zadem a stare dziady wala konia na jej widok....jednym slowem laska jest OBLESNA.
No wlasnie.
Nie lubie ani jednej ani drugiej ale coz Beyonce ma do gardzenia ta cała Kim za to, ze sypiała z własnymi partnerami ? Jakby na to nie patrzeć wszystkie związki Kim o jakich wiadomo nie były dyskotekowymi przelotami wiec co ma jej życie seksualne do oceniania jej jako człowieka ? Tak samo piszesz, ze Kim swieci zadem - a niby Beyonce nie ? Bądźmy obiektywne. Zarówno w teledyskach Bey jak i na jej trasach koncertowych jest bardzo duzo golizny.
Kim sypiała z koszykarzem na potrzeby reality show, a więc dla kasy, jak to nazwać?
Prostytucją :)

gość31-08-16, 20:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-08-16, 19:28 napisał(a):
gość, 31-08-16, 16:58 napisał(a):
gość, 31-08-16, 16:34 napisał(a): Bey jaka jest taka jest ale od na swoj sukces pracowala od malego...podczas gdy kim pieprzyla sie z kazdym murzynem na miejscu bey tez bym nia gardzila....kim to zwykle zero nadal co robi to swieci szcztucznym zadem a stare dziady wala konia na jej widok....jednym slowem laska jest OBLESNA.
No wlasnie.
Nie lubie ani jednej ani drugiej ale coz Beyonce ma do gardzenia ta cała Kim za to, ze sypiała z własnymi partnerami ? Jakby na to nie patrzeć wszystkie związki Kim o jakich wiadomo nie były dyskotekowymi przelotami wiec co ma jej życie seksualne do oceniania jej jako człowieka ? Tak samo piszesz, ze Kim swieci zadem - a niby Beyonce nie ? Bądźmy obiektywne. Zarówno w teledyskach Bey jak i na jej trasach koncertowych jest bardzo duzo golizny.
Kim sypiała z koszykarzem na potrzeby reality show, a więc dla kasy, jak to nazwać?

gość31-08-16, 20:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-08-16, 19:21 napisał(a):
gość, 31-08-16, 18:34 napisał(a): ona patrzy gdzieś dalej a nie na Beyonce afera z d***y
Nawet gdyby patrzyła na Beyonce to tez nie rozumiem afery. To juz nawet spojrzeć na na nie mogła ? Głupie, najzwyklejsze i byc moze chwilowe spojrzenie a ludzie piszą conajmniej jakby Kardashianka z uwielbieniem w oczach całowała Bey po stopach
Przecież to jest żart. Wszyscy się śmieją z Kim, jak zawsze z resztą.

gość31-08-16, 19:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Przynajmniej Kim ma ładne dzieci

gość31-08-16, 19:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-08-16, 16:58 napisał(a):
gość, 31-08-16, 16:34 napisał(a): Bey jaka jest taka jest ale od na swoj sukces pracowala od malego...podczas gdy kim pieprzyla sie z kazdym murzynem na miejscu bey tez bym nia gardzila....kim to zwykle zero nadal co robi to swieci szcztucznym zadem a stare dziady wala konia na jej widok....jednym slowem laska jest OBLESNA.
No wlasnie.
Nie lubie ani jednej ani drugiej ale coz Beyonce ma do gardzenia ta cała Kim za to, ze sypiała z własnymi partnerami ? Jakby na to nie patrzeć wszystkie związki Kim o jakich wiadomo nie były dyskotekowymi przelotami wiec co ma jej życie seksualne do oceniania jej jako człowieka ? Tak samo piszesz, ze Kim swieci zadem - a niby Beyonce nie ? Bądźmy obiektywne. Zarówno w teledyskach Bey jak i na jej trasach koncertowych jest bardzo duzo golizny.

gość31-08-16, 19:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-08-16, 18:34 napisał(a): ona patrzy gdzieś dalej a nie na Beyonce afera z d***y
Nawet gdyby patrzyła na Beyonce to tez nie rozumiem afery. To juz nawet spojrzeć na na nie mogła ? Głupie, najzwyklejsze i byc moze chwilowe spojrzenie a ludzie piszą conajmniej jakby Kardashianka z uwielbieniem w oczach całowała Bey po stopach

gość31-08-16, 19:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-08-16, 19:06 napisał(a):
gość, 31-08-16, 14:43 napisał(a): A gdzie sa biali ludzie na tej gali? Jeszcze jacys ostali czy juz nie?
Nie dosyć, że czarni mają imprezę muzyczną, na której są nagradzani tylko oni, to jeszcze na VMA mniejszością byli biali - sami czarni prowadzący.
Za to gdyby byli sami biali to murzyni by sie zaraz rzucali o rasizm

gość31-08-16, 19:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-08-16, 19:06 napisał(a):
gość, 31-08-16, 14:43 napisał(a): A gdzie sa biali ludzie na tej gali? Jeszcze jacys ostali czy juz nie?
Nie dosyć, że czarni mają imprezę muzyczną, na której są nagradzani tylko oni, to jeszcze na VMA mniejszością byli biali - sami czarni prowadzący.
Za to gdyby byli sami biali to murzyni by sie zaraz o rasizm rzucali

gość31-08-16, 19:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-08-16, 14:43 napisał(a): A gdzie sa biali ludzie na tej gali? Jeszcze jacys ostali czy juz nie?
Nie dosyć, że czarni mają imprezę muzyczną, na której są nagradzani tylko oni, to jeszcze na VMA mniejszością byli biali - sami czarni prowadzący.

gość31-08-16, 19:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Beyonce ma matke mulatke i czarnego ojca. Czyli jest czarna.

gość31-08-16, 19:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona patrzy na ta druga blondyne obok bay

gość31-08-16, 18:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-08-16, 18:08 napisał(a):
gość, 31-08-16, 17:20 napisał(a):
gość, 31-08-16, 17:13 napisał(a):
gość, 31-08-16, 16:59 napisał(a):
gość, 31-08-16, 13:29 napisał(a):
gość, 31-08-16, 13:07 napisał(a): Bey jej nie lubi bo jest bielsza czyli dla nich jest biała i jest ich wrogiem...
Jest może minimalnie bielsza. Beyonce też nie jest murzynką, tylko mulatką - jej mama jest biała, tak samo jak mama Kim.
Bey jest murzynka a Kim jakas latynoska, bo karnacje ma strasznid ciemna
Kim nie jest latynoską, a ormianką
Niektore Ormianki sa blade
Kim jest biała jak ściana. Są w google zdjęcia, gdy idzie blada na opalanie natryskowe. Tylko po nim ma ta niby latynoska karnacje, naturalnie jest blada.
Ta jej ciemna ksrnacja jest brzydka

gość31-08-16, 18:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona patrzy gdzieś dalej a nie na Beyonce
afera z d***y

gość31-08-16, 18:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Krolowa Bey? Matko, co stalo sie z tym portalem...

gość31-08-16, 18:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Normalne zdjecie, nie rozumiem o co chodzi

gość31-08-16, 18:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-08-16, 17:20 napisał(a):
gość, 31-08-16, 17:13 napisał(a):
gość, 31-08-16, 16:59 napisał(a):
gość, 31-08-16, 13:29 napisał(a):
gość, 31-08-16, 13:07 napisał(a): Bey jej nie lubi bo jest bielsza czyli dla nich jest biała i jest ich wrogiem...
Jest może minimalnie bielsza. Beyonce też nie jest murzynką, tylko mulatką - jej mama jest biała, tak samo jak mama Kim.
Bey jest murzynka a Kim jakas latynoska, bo karnacje ma strasznid ciemna
Kim nie jest latynoską, a ormianką
Niektore Ormianki sa blade
Kim jest biała jak ściana. Są w google zdjęcia, gdy idzie blada na opalanie natryskowe. Tylko po nim ma ta niby latynoska karnacje, naturalnie jest blada.

gość31-08-16, 18:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 31-08-16, 17:44 napisał(a):
gość, 31-08-16, 16:59 napisał(a):
gość, 31-08-16, 13:29 napisał(a):
gość, 31-08-16, 13:07 napisał(a): Bey jej nie lubi bo jest bielsza czyli dla nich jest biała i jest ich wrogiem...
Jest może minimalnie bielsza. Beyonce też nie jest murzynką, tylko mulatką - jej mama jest biała, tak samo jak mama Kim.
Bey jest murzynka a Kim jakas latynoska, bo karnacje ma strasznid ciemna
jak matka Beyonce jest biała to ja jestem przeźroczysta
Bey to murzynka, ale robi sie na Mulatke

strony
1 2 3 4 5
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida