poniedziałek 05-09-16, czytany: 6655 razy, autor: krisu

Paulina Młynarska porównała Matkę Teresę do psychopatki!

"[...] nie uważała za stosowne kupować za pieniądze środków przeciwbólowych dla swoich cierpiących podopiecznych".

Paulina MłynarskaPaulina Młynarska / KAPiF, StarStock
Dziennikarka Paulina Młynarska wywołała dyskusję na swoim profilu, kiedy zaczęła ostro sprzeciwiać się kanonizacji Matki Teresy z Kalkuty.

Zobacz też: Paulina Młynarska: Nienawidzę rozwydrzonych bachorów!

Prezenterka napisała, że:

Matka Teresa z Kalkuty dziś została ogłoszona świętą. Na konta Zgromadzenia Misjonarek Miłości spływały miliony dolarów od najmożniejszych darczyńców, jednak "święta"nie uważała za stosowne kupować za te pieniądze środków przeciwbólowych dla swoich cierpiących podopiecznych.


I dalej:

Fascynowało ją cierpienie, które potrafiła gloryfikować ze swadą godną prawdziwej psychopatki ( w sieci są dziesiątki jej wypowiedzi). W domach prowadzonych przez jej zgromadzenie brakowało nawet igieł jednorazowych. Jednak sama Teresa leczyła się w USA.


Zobacz też: Młynarska: Szlag mnie trafia, że dałam się zbałamucić!

Dziennikarka zaczęła także usuwać negatywne komentarze, które pojawiły się po wcześniejszym wpisie, który również odnosił się do opisanej sytuacji.

Podczas niedzielnej mszy Papież Franciszek ustanowił Matkę Teresę z Kalkuty świętą. Kobieta założyła Zgromadzenie Sióstr Misjonarek Miłości oraz była laureatką Pokojowej Nagrody Nobla z 1979 r.

Serwis Wprost z kolei przytacza wypowiedź byłego zakonnika prof. Tadeusza Bartosia:

Misjonarki miłości z zakonu założonego przez Matkę Teresę z Kalkuty nie pomagały chorym i umierającym, miały tylko modlić się i asystować przy nich.


Zobacz też: PAULINA MŁYNARSKA OSTRO SKRYTYKOWAŁA NOWĄ KAMPANIĘ O MACIERZYŃSTWIE

Czy według Was siostra Agaty Młynarskiej ma rację w swoich oskarżeniach?








Paulina Młynarska porównała Matkę Teresę do psychopatki!

Paulina Młynarska porównała Matkę Teresę do psychopatki!

Paulina Młynarska porównała Matkę Teresę do psychopatki!

Paulina Młynarska porównała Matkę Teresę do psychopatki!

Paulina Młynarska porównała Matkę Teresę do psychopatki!

Paulina Młynarska porównała Matkę Teresę do psychopatki!




 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
4 ZEPSUŁAM NIESPOD...
Szusz Vlogmas
4 ZEPSUŁAM NIESPOD...
REMONT ODC. 6 DUŻE...
MIESZKAMY TV
REMONT ODC. 6 DUŻE...
SKY TOWER WIECZORE...
Julia Kobus
SKY TOWER WIECZORE...
Powrót do domu.. |...
Julia Kobus
Powrót do domu.. |...




skomentuj:



Wasze komentarze (133): sortuj ↓

gość06-09-16, 22:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ateistki a co wy wiecie o kanonizacji?nie wiecie na jakiej podstawie sie odbywa, dla was kazdy swiety to niezasluzony i diabel,odczepcie sie od katolikow i ich swietych

gość06-09-16, 22:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

specjalistka od wszystkiego, krytykuje i jedzie po kazdym, z tego zyje, a sama idealna, nie znosze tej baby

gość06-09-16, 14:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

żałosne... Hitchens jest uważany za krętacza i manipulanta i zresztą słusznie, ty też możesz pociąć dowolne filmiki, podłożyć swój głos z dowolnymi bredniami i próbować zrobić z tego hit na miarę odkryć specjalistów od ufologii

gość06-09-16, 13:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 06-09-16, 10:26 napisał(a):
gość, 06-09-16, 10:18 napisał(a):
gość, 06-09-16, 00:27 napisał(a):
gość, 05-09-16, 20:03 napisał(a):
gość, 05-09-16, 17:59 napisał(a):
gość, 05-09-16, 14:13 napisał(a):
Zbiła miliony a sama żyła w nędzy? To jaki był tego sens? Czy Młynarska ma jakieś dowody na to co napisała - ekspertka w każdej dziedzinie.

Żyła w nędzy ? Chyba nie wiesz o czym piszesz.

Podaj dowody, że tak nie było.


Ciagle przebywała w towarzystwie bogaczy, przyjmowała pieniądze, ktore nie wiadomo na co szły, latała pierwsza klasa i prywatnymi samolotami w tym jednym samolotem oszusta Keatena. Kiedy była chora leczyła sie w najlepszych, drogich klinikach w USA. Kiedy jej "podopieczni" umierali w mękach na brudnej podłodze ta umierała w szpitalnym, czystym łożku przypieta do najlepszej aparatury. To jest ta nędza ?


To, że ktoś jej użyczał swojego samolotu to nie znaczy, że to jej samolot był. Skoro musiała lecieć to lepiej skorzystać z tego jak ktoś jej oferuje za darmo przelot. Poza tym czy aby te kliniki pobierały od niej pieniądze za leczenie czy po prostu zasponsorowały darmowe leczenie by rozreklamować sobie biznes? Szczerze to wątpię by ona miała dostęp do tych kont, na które wpływały te pieniądze od darczyńców. Pewnie sama chciała dobrze, ale życzliwi z otoczenia kierowali tym nie tak jak trzeba.


tak, pobieraly kase za leczenie, bo wczesniej zrobila szopke z odrzucenia "darmowej oferty" od innej kliniki. dlatego tyle artykulow bylo wtedy, jak wyszlo na jaw, ze sie potem leczyla za kase. to byl kiedys bardzo glosny temat, cala afera, skoro nawet do naszego kraju to dotarlo (przypominam, ze wtedy nie bylo neta normalnie w domach)

Polecam obejrzeć dokument Christophera Hitchensa o matce teresie

gość06-09-16, 13:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

doceniam że są osoby które za nim zaczną modlić się do kolejnej 10000000 już świętej , poczytają sobie najpierw o tej osobie ;) a nie wierzą ślepo ;)

gość06-09-16, 11:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 06-09-16, 00:11 napisał(a):
gość, 05-09-16, 23:56 napisał(a):
gość, 05-09-16, 20:31 napisał(a):
gość, 05-09-16, 20:07 napisał(a):
gość, 05-09-16, 16:58 napisał(a):
Wy też mozecie mieć kasę. Kontynuujcie jej pracę w Kalkucie, wśród tredowatych i innych chorych. Wielka afera, bo jakiś bogacz pozwolił jej latać swoim samolotem. To już się jej nic nie należało od życia?


Tak skoro to taka łatwa kasa, a ona pławiła się w luksusach to wyjazd do Kalkuty raz, raz! A Młynarska na czele was poprowadzi.


miedzy praca misjonarska a ogloszeniem swietym jest chyba jakas roznica? a jej praca budzila wiele kontrowersji, np pranie kasy bandziorom i uklady z dyktatorami.


Nie zrozumiałaś poprzedniczek,w internecie są filmy ukazujące ośrodki Matki Teresy, tam ratuje się i przywraca do życia nawet noworodki, podaje się witaminy dożylnie, siostry robią masaże, leczą rany dzieci z ulicy,podają leki i jedzenie,ale ty i tak wiesz swoje od oszołomów, którzy właśnie rozpowszechniają swoje nie poparte realnymi dowodami brednie,żeby później zarobić na produkowanej właśnie na szybko książce miliony.


a te filmy to niby od kogo? te zawszone dzieci z kalkuty robily swoimi ajfonami? taka sama propaganda, jak paparazzi jezdzacy z angelina jak idzie kupic misia na ulicy. o jej wspolpracy z bandziorem sama mowila (zanim go wsadzili), wiec to ja nazywasz "oszolomem"?
Zwyczajne filmy dokumentalne, jakich wiele ale dla takich jak ty lepiej oglądać zmontowane filmiki czuba,który chce zarobić na własnej popularności kosztem innych.

gość06-09-16, 11:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-09-16, 12:00 napisał(a):
Gdzie te rzekome dowody? Gdyby to była prawda cały świat pisałby o tym non stop, a nie jacyś nieznani ludzie i nieznane gazety. Kalumnie może rzucać każdy.

i pisano ,od lat cały internet do twojej dyspozycji ,tylko czytac ,w artykule "Gdzie się podziała fortuna Matki Teresy " masz nazwiska i dowody"

gość06-09-16, 10:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 06-09-16, 10:18 napisał(a):
gość, 06-09-16, 00:27 napisał(a):
gość, 05-09-16, 20:03 napisał(a):
gość, 05-09-16, 17:59 napisał(a):
gość, 05-09-16, 14:13 napisał(a):
Zbiła miliony a sama żyła w nędzy? To jaki był tego sens? Czy Młynarska ma jakieś dowody na to co napisała - ekspertka w każdej dziedzinie.

Żyła w nędzy ? Chyba nie wiesz o czym piszesz.

Podaj dowody, że tak nie było.


Ciagle przebywała w towarzystwie bogaczy, przyjmowała pieniądze, ktore nie wiadomo na co szły, latała pierwsza klasa i prywatnymi samolotami w tym jednym samolotem oszusta Keatena. Kiedy była chora leczyła sie w najlepszych, drogich klinikach w USA. Kiedy jej "podopieczni" umierali w mękach na brudnej podłodze ta umierała w szpitalnym, czystym łożku przypieta do najlepszej aparatury. To jest ta nędza ?


To, że ktoś jej użyczał swojego samolotu to nie znaczy, że to jej samolot był. Skoro musiała lecieć to lepiej skorzystać z tego jak ktoś jej oferuje za darmo przelot. Poza tym czy aby te kliniki pobierały od niej pieniądze za leczenie czy po prostu zasponsorowały darmowe leczenie by rozreklamować sobie biznes? Szczerze to wątpię by ona miała dostęp do tych kont, na które wpływały te pieniądze od darczyńców. Pewnie sama chciała dobrze, ale życzliwi z otoczenia kierowali tym nie tak jak trzeba.


tak, pobieraly kase za leczenie, bo wczesniej zrobila szopke z odrzucenia "darmowej oferty" od innej kliniki. dlatego tyle artykulow bylo wtedy, jak wyszlo na jaw, ze sie potem leczyla za kase. to byl kiedys bardzo glosny temat, cala afera, skoro nawet do naszego kraju to dotarlo (przypominam, ze wtedy nie bylo neta normalnie w domach)

gość06-09-16, 10:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 06-09-16, 00:27 napisał(a):
gość, 05-09-16, 20:03 napisał(a):
gość, 05-09-16, 17:59 napisał(a):
gość, 05-09-16, 14:13 napisał(a):
gość, 05-09-16, 14:08 napisał(a):
Nie, żeby młodsza młynarska była dla mnie jakimś autorytetem, ale akurat w tej sprawie ma rację. Niejaka tereska, córa bandyckiego plemienia z albani, zbiła wielomilionowy, a może nawet wielomiliardowy majątek, na swojej "dobroczynności", polegającej na ściąganiu umierających z ulic pod dachy jakichś ruder. I na tym się kończyła owa pomoc najbiedniejszym. Gdyby mnie przyszło umierać z chorób i głodu to o ileż przyjemniej byłoby odchodzić z tego świata widząc niebo, zamiast gnijącego dachu i obdrapanych ścian...

Zbiła miliony a sama żyła w nędzy? To jaki był tego sens? Czy Młynarska ma jakieś dowody na to co napisała - ekspertka w każdej dziedzinie.

Żyła w nędzy ? Chyba nie wiesz o czym piszesz.

Podaj dowody, że tak nie było.


Ciagle przebywała w towarzystwie bogaczy, przyjmowała pieniądze, ktore nie wiadomo na co szły, latała pierwsza klasa i prywatnymi samolotami w tym jednym samolotem oszusta Keatena. Kiedy była chora leczyła sie w najlepszych, drogich klinikach w USA. Kiedy jej "podopieczni" umierali w mękach na brudnej podłodze ta umierała w szpitalnym, czystym łożku przypieta do najlepszej aparatury. To jest ta nędza ?


To, że ktoś jej użyczał swojego samolotu to nie znaczy, że to jej samolot był. Skoro musiała lecieć to lepiej skorzystać z tego jak ktoś jej oferuje za darmo przelot. Poza tym czy aby te kliniki pobierały od niej pieniądze za leczenie czy po prostu zasponsorowały darmowe leczenie by rozreklamować sobie biznes? Szczerze to wątpię by ona miała dostęp do tych kont, na które wpływały te pieniądze od darczyńców. Pewnie sama chciała dobrze, ale życzliwi z otoczenia kierowali tym nie tak jak trzeba.

gość06-09-16, 09:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 06-09-16, 09:41 napisał(a):
gość, 06-09-16, 00:27 napisał(a):
gość, 05-09-16, 20:03 napisał(a):
gość, 05-09-16, 17:59 napisał(a):
gość, 05-09-16, 14:13 napisał(a):
gość, 05-09-16, 14:08 napisał(a):
Nie, żeby młodsza młynarska była dla mnie jakimś autorytetem, ale akurat w tej sprawie ma rację. Niejaka tereska, córa bandyckiego plemienia z albani, zbiła wielomilionowy, a może nawet wielomiliardowy majątek, na swojej "dobroczynności", polegającej na ściąganiu umierających z ulic pod dachy jakichś ruder. I na tym się kończyła owa pomoc najbiedniejszym. Gdyby mnie przyszło umierać z chorób i głodu to o ileż przyjemniej byłoby odchodzić z tego świata widząc niebo, zamiast gnijącego dachu i obdrapanych ścian...

Zbiła miliony a sama żyła w nędzy? To jaki był tego sens? Czy Młynarska ma jakieś dowody na to co napisała - ekspertka w każdej dziedzinie.

Żyła w nędzy ? Chyba nie wiesz o czym piszesz.

Podaj dowody, że tak nie było.


Ciagle przebywała w towarzystwie bogaczy, przyjmowała pieniądze, ktore nie wiadomo na co szły, latała pierwsza klasa i prywatnymi samolotami w tym jednym samolotem oszusta Keatena. Kiedy była chora leczyła sie w najlepszych, drogich klinikach w USA. Kiedy jej "podopieczni" umierali w mękach na brudnej podłodze ta umierała w szpitalnym, czystym łożku przypieta do najlepszej aparatury. To jest ta nędza ?



pytanie teraz skąd ty to wiesz??? zostało to gdzieś udokumentowane???? bo jak narzie są to jakieś informacje rozpowszechniane przez ateistów.



ateisci to moga co najwyzej nawolywac do nienawisci do uchodzcow. sa udokumentowane, np miala operowana zacme w nowym jorku (St. Vincent`s Hospital), to nie byla zadna tajemnica! no i latala prywatnym samolotem oszusta na skale 10 razy wieksza od amber gold, Keatinga, za co ona mu osobiscie dziekowala (czy ona byla ateistka, ze to rozpowszechniala?)

gość06-09-16, 09:41, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 06-09-16, 00:27 napisał(a):
gość, 05-09-16, 20:03 napisał(a):
gość, 05-09-16, 17:59 napisał(a):
gość, 05-09-16, 14:13 napisał(a):
gość, 05-09-16, 14:08 napisał(a):
Nie, żeby młodsza młynarska była dla mnie jakimś autorytetem, ale akurat w tej sprawie ma rację. Niejaka tereska, córa bandyckiego plemienia z albani, zbiła wielomilionowy, a może nawet wielomiliardowy majątek, na swojej "dobroczynności", polegającej na ściąganiu umierających z ulic pod dachy jakichś ruder. I na tym się kończyła owa pomoc najbiedniejszym. Gdyby mnie przyszło umierać z chorób i głodu to o ileż przyjemniej byłoby odchodzić z tego świata widząc niebo, zamiast gnijącego dachu i obdrapanych ścian...

Zbiła miliony a sama żyła w nędzy? To jaki był tego sens? Czy Młynarska ma jakieś dowody na to co napisała - ekspertka w każdej dziedzinie.

Żyła w nędzy ? Chyba nie wiesz o czym piszesz.

Podaj dowody, że tak nie było.


Ciagle przebywała w towarzystwie bogaczy, przyjmowała pieniądze, ktore nie wiadomo na co szły, latała pierwsza klasa i prywatnymi samolotami w tym jednym samolotem oszusta Keatena. Kiedy była chora leczyła sie w najlepszych, drogich klinikach w USA. Kiedy jej "podopieczni" umierali w mękach na brudnej podłodze ta umierała w szpitalnym, czystym łożku przypieta do najlepszej aparatury. To jest ta nędza ?



pytanie teraz skąd ty to wiesz??? zostało to gdzieś udokumentowane???? bo jak narzie są to jakieś informacje rozpowszechniane przez ateistów.

gość06-09-16, 09:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-09-16, 21:59 napisał(a):
hmm, oceniając sprawę racjonalnie dochodzę do wniosku, że cały problem tkwi w innym miejscu. Chodzi o pewne tabu dotyczące posługi chrześcijańskiej w tym np. wypalenia zawodowego. O tym sie nie mówi, że człowiek najzwyczajniej może już nie mieć siły, zwątpić czy najzwyczajniej zmęczyć się dotychczasową pracą. Kultura chrześcijańską gloryfikuje umartwianie się i cierpienie wbrew własnej woli. Myślę, że większość misjonarzy, ludzi pracujących w hospicjach czy innych trudnych warunkach to ma...Co doskwierało Teresie, która lata spędziła wśród umierających?Nawet psychiatrom zaleca się przerwy w pracy, inaczej wariują! Teraz wróćmy do samych zarzutów - niewykluczone, że są prawdziwe, ale też warunki"pracy" kobieta miała raczej ekstremalne. Reasumując - wyniesienie na ołtarze i zrobienie z niej świętej jest wątpliwe. Od świętych wymagamy nieskazitelnego oblicza, jakkolwiek to brzmi i jakkolwiek wątpliwe jest "produkowanie" świętych.


Racja!

gość06-09-16, 07:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-09-16, 12:02 napisał(a): Ta przemądrzała,wiecznie ze wszystkiego niezadowolona baba już nie wie co jeszcze wykombinować, żeby było o niej głośno. Jakiś czas temu był program sprzed lat o ośrodkach misyjnych i siostrach opiekujących się chorymi i umierającymi u matki Teresy za jej życia i BYŁY tam podawane ŚRODKI PRZECIWBÓLOWE i antybiotyki a, że wszystkiego nie mogła skontrolować sama w tak ogromnej ilości ośrodków to inna sprawa, jej wzorem był Franciszek z Asyżu, który też uważał,że cierpienie uszlachetnia a Młynarska po raz kolejny łaknie taniego lansu,jest żałosna.
Tylko ktoś kto nie widział lub nie przeżył śmiertelnej choroby pieprzy ze cierpienie uszlachetnia. Moja mama chorował na raka i cierpienie nie uszlachetnia. I jeśli prawda jest ze Teresa nie dawała środków przeciwbólowych mówiąc przy bzdury o bliskości Jezusa to znaczy że była psychopatka a nie swieta

gość06-09-16, 02:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Sorry jestem katoliczką (chociaż oszołomy nawiedzone zaraz napiszą, że nie jestem) i mam już dość tego wyświęcania zwykłych ludzi. To się robi śmieszne. Wierzę w Boga, który jest wszędzie. Nie chodzę do kościoła. Nie interesują mnie księża. Dla mnie są oni zupełnie niepotrzebni. To instytucja do zarabiania pieniędzy.

gość06-09-16, 00:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-09-16, 20:03 napisał(a):
gość, 05-09-16, 17:59 napisał(a):
gość, 05-09-16, 14:13 napisał(a):
gość, 05-09-16, 14:08 napisał(a): Nie, żeby młodsza młynarska była dla mnie jakimś autorytetem, ale akurat w tej sprawie ma rację. Niejaka tereska, córa bandyckiego plemienia z albani, zbiła wielomilionowy, a może nawet wielomiliardowy majątek, na swojej "dobroczynności", polegającej na ściąganiu umierających z ulic pod dachy jakichś ruder. I na tym się kończyła owa pomoc najbiedniejszym. Gdyby mnie przyszło umierać z chorób i głodu to o ileż przyjemniej byłoby odchodzić z tego świata widząc niebo, zamiast gnijącego dachu i obdrapanych ścian...
Zbiła miliony a sama żyła w nędzy? To jaki był tego sens? Czy Młynarska ma jakieś dowody na to co napisała - ekspertka w każdej dziedzinie.
Żyła w nędzy ? Chyba nie wiesz o czym piszesz.
Podaj dowody, że tak nie było.
Ciagle przebywała w towarzystwie bogaczy, przyjmowała pieniądze, ktore nie wiadomo na co szły, latała pierwsza klasa i prywatnymi samolotami w tym jednym samolotem oszusta Keatena. Kiedy była chora leczyła sie w najlepszych, drogich klinikach w USA. Kiedy jej "podopieczni" umierali w mękach na brudnej podłodze ta umierała w szpitalnym, czystym łożku przypieta do najlepszej aparatury. To jest ta nędza ?

gość06-09-16, 00:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-09-16, 20:04 napisał(a):
gość, 05-09-16, 17:57 napisał(a):
gość, 05-09-16, 14:15 napisał(a):
gość, 05-09-16, 13:43 napisał(a):
gość, 05-09-16, 12:17 napisał(a):
gość, 05-09-16, 12:13 napisał(a): Też o tym słyszałam ze miliony na koncie niestety nie byly wykorzystywane w przeznaczonym celu. Ludzie umierający w skrajnym ubóstwie, a sama Teresa korzystająca z leków itp. Nie jest to nagłośnione, bo Kościół potrzebuje heroicznych postaci. Gdyby teraz autorytet Matki Teresy został podkopany, to Kościół by popadl w tarapaty. Kupa wiernych by się odwróciła, sponsorów również 😉.
A ja słyszałam, że słonie latają. Wierzysz w to?
Pewnie lepoiej wierzyć, ze habit czyni świętym. MYsle, ze ksieza skazani za pedofilie wg ciebie byli nieslusznie posądzeni a dzieci same sie domagały...naprawde mozna wierzyc ale poza tym trzeba tez myśleć.
Jak się nie ma nic do powiedzenia na poparcie swoich argumentów to najlepiej napisać o księżach pedofilach. O tym była wcześniej mowa?
To sie zainteresuj tematem. Jest wiele dowodów na to jaka była Matka Teresa w tym jej własne wypowiedzi i wyciągi z kont bankowych. A Ty wlasnie piszesz na zasadzie " nie wiem ale sie wypowiem".
Rozumiem, że ty miałaś dostęp do tych wyciągów z kont i dlatego się wypowiadasz.
Obejrzyj sobie kilka dokumentów na temat Matki Teresy a sama zobaczysz a nawet posłuchasz jej bełkotu

gość06-09-16, 00:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-09-16, 22:48 napisał(a):
gość, 05-09-16, 22:23 napisał(a):
gość, 05-09-16, 22:17 napisał(a):
Jesli Młynarska nie widzi sensu w cierpieniu to jej problem i jak widać z jej wpisów niewiele wie o Matce Teresie o jej życiu i służbie.
I naiwnym jest twierdzenie że możni tego świata działali jak działali bo byli chrześciajanami - gdyby wyznawali inną wiarę tak samo by grabili, zabijali i palili - to kwestia epoko podbojów i ekspansji narodów imperialistycznych a nie religi jaką akurat wtedy wyznawano.


Nie zgadzam się z drugą częścią wypowiedzi, stulecia wojen były dyktowane motywami religijnymi. Wyprawy krzyżowe to co było?A podboje geograficzne nie były podszyte szerzeniem chrześcijaństwa i nawracania "dzikich"? Po co umierającemu hindusowi pitolenie, że cierpienie uszlachetnia, bo Chrystus skonał na krzyżu?

Nie zgadzasz się bo nie znasz historii podbojów - polecam np. film Misja. Gdyby w europie rozwinęła się inna religia mozni i królowie tak samo by pobijali inne ludy.


a przedstawiciele innej religii tak samo by temu przyklaskiwali? tak jak czolgi w berlinie byly pryskane kropidlem? i co to ma wyjasniac?

gość06-09-16, 00:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-09-16, 23:56 napisał(a):
gość, 05-09-16, 20:31 napisał(a):
gość, 05-09-16, 20:07 napisał(a):
gość, 05-09-16, 16:58 napisał(a):
Wy też mozecie mieć kasę. Kontynuujcie jej pracę w Kalkucie, wśród tredowatych i innych chorych. Wielka afera, bo jakiś bogacz pozwolił jej latać swoim samolotem. To już się jej nic nie należało od życia?


Tak skoro to taka łatwa kasa, a ona pławiła się w luksusach to wyjazd do Kalkuty raz, raz! A Młynarska na czele was poprowadzi.


miedzy praca misjonarska a ogloszeniem swietym jest chyba jakas roznica? a jej praca budzila wiele kontrowersji, np pranie kasy bandziorom i uklady z dyktatorami.


Nie zrozumiałaś poprzedniczek,w internecie są filmy ukazujące ośrodki Matki Teresy, tam ratuje się i przywraca do życia nawet noworodki, podaje się witaminy dożylnie, siostry robią masaże, leczą rany dzieci z ulicy,podają leki i jedzenie,ale ty i tak wiesz swoje od oszołomów, którzy właśnie rozpowszechniają swoje nie poparte realnymi dowodami brednie,żeby później zarobić na produkowanej właśnie na szybko książce miliony.


a te filmy to niby od kogo? te zawszone dzieci z kalkuty robily swoimi ajfonami? taka sama propaganda, jak paparazzi jezdzacy z angelina jak idzie kupic misia na ulicy. o jej wspolpracy z bandziorem sama mowila (zanim go wsadzili), wiec to ja nazywasz "oszolomem"?

gość05-09-16, 23:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-09-16, 20:31 napisał(a):
gość, 05-09-16, 20:07 napisał(a):
gość, 05-09-16, 16:58 napisał(a):
Wy też mozecie mieć kasę. Kontynuujcie jej pracę w Kalkucie, wśród tredowatych i innych chorych. Wielka afera, bo jakiś bogacz pozwolił jej latać swoim samolotem. To już się jej nic nie należało od życia?


Tak skoro to taka łatwa kasa, a ona pławiła się w luksusach to wyjazd do Kalkuty raz, raz! A Młynarska na czele was poprowadzi.


miedzy praca misjonarska a ogloszeniem swietym jest chyba jakas roznica? a jej praca budzila wiele kontrowersji, np pranie kasy bandziorom i uklady z dyktatorami.


Nie zrozumiałaś poprzedniczek,w internecie są filmy ukazujące ośrodki Matki Teresy, tam ratuje się i przywraca do życia nawet noworodki, podaje się witaminy dożylnie, siostry robią masaże, leczą rany dzieci z ulicy,podają leki i jedzenie,ale ty i tak wiesz swoje od oszołomów, którzy właśnie rozpowszechniają swoje nie poparte realnymi dowodami brednie,żeby później zarobić na produkowanej właśnie na szybko książce miliony.

gość05-09-16, 23:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-09-16, 20:05 napisał(a):
Ciekawe co Młynarska robi dobrego, że tak każdemu wylicza?
może co najwyżej kawę z ekspresu, tylko wątpliwe, czy ktoś chciałby przyjść, słuchać jej nieustającego gderania i obgadywania.

gość05-09-16, 23:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-09-16, 20:07 napisał(a):
gość, 05-09-16, 16:58 napisał(a):
Wy też mozecie mieć kasę. Kontynuujcie jej pracę w Kalkucie, wśród tredowatych i innych chorych. Wielka afera, bo jakiś bogacz pozwolił jej latać swoim samolotem. To już się jej nic nie należało od życia?


Tak skoro to taka łatwa kasa, a ona pławiła się w luksusach to wyjazd do Kalkuty raz, raz! A Młynarska na czele was poprowadzi.

Młynarska poza czubkiem własnego nosa świata nie widzi...liczy się lans i samouwielbienie

gość05-09-16, 22:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-09-16, 22:23 napisał(a):
gość, 05-09-16, 22:17 napisał(a):
Jesli Młynarska nie widzi sensu w cierpieniu to jej problem i jak widać z jej wpisów niewiele wie o Matce Teresie o jej życiu i służbie.
I naiwnym jest twierdzenie że możni tego świata działali jak działali bo byli chrześciajanami - gdyby wyznawali inną wiarę tak samo by grabili, zabijali i palili - to kwestia epoko podbojów i ekspansji narodów imperialistycznych a nie religi jaką akurat wtedy wyznawano.


Nie zgadzam się z drugą częścią wypowiedzi, stulecia wojen były dyktowane motywami religijnymi. Wyprawy krzyżowe to co było?A podboje geograficzne nie były podszyte szerzeniem chrześcijaństwa i nawracania "dzikich"? Po co umierającemu hindusowi pitolenie, że cierpienie uszlachetnia, bo Chrystus skonał na krzyżu?

Nie zgadzasz się bo nie znasz historii podbojów - polecam np. film Misja. Gdyby w europie rozwinęła się inna religia mozni i królowie tak samo by pobijali inne ludy.

gość05-09-16, 22:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Taka z.niej matka jak że.mnie ksiądz

gość05-09-16, 22:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-09-16, 11:27 napisał(a):
Znając życie to kariera pani młynarskiej niedługo boleśnie się skończy. Już była taka co porywała się na kościól i darła zdjęcie Papieża, Sinead O'Connor zdaje się nazywała - oj nie wyszło jej to na zdrowie, oj nie wyszło.


zdrowie O'Connor to zniszczył pobyt w takim własnie osrodku dla dzieci prowadzonym przez siostry zakonne(Irlandia),raz a dobrze,nasmiewacie się z ofiar pedofilii w kosciele a żadne z was by sie a nimi nie zamieniło na życie,prawda?

gość05-09-16, 22:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-09-16, 22:17 napisał(a):
Jesli Młynarska nie widzi sensu w cierpieniu to jej problem i jak widać z jej wpisów niewiele wie o Matce Teresie o jej życiu i służbie.
I naiwnym jest twierdzenie że możni tego świata działali jak działali bo byli chrześciajanami - gdyby wyznawali inną wiarę tak samo by grabili, zabijali i palili - to kwestia epoko podbojów i ekspansji narodów imperialistycznych a nie religi jaką akurat wtedy wyznawano.


Nie zgadzam się z drugą częścią wypowiedzi, stulecia wojen były dyktowane motywami religijnymi. Wyprawy krzyżowe to co było?A podboje geograficzne nie były podszyte szerzeniem chrześcijaństwa i nawracania "dzikich"? Po co umierającemu hindusowi pitolenie, że cierpienie uszlachetnia, bo Chrystus skonał na krzyżu?

strony
1 2 3 4 5 6
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida