poniedziałek 19-09-16, czytany: 3829 razy, autor: Beata Maj

Mel Gibson będzie miał DZIEWIĄTE dziecko

Z 26-letnią, PIĘKNĄ partnerką.

Mel GibsonMel Gibson / © Fame/Flynet, Starstock/Newscom
Mel Gibson (60 l.) najwyraźniej wyszedł z założenia, że takie geny, jak jego nie mogą się marnować. 60-letni gwiazdor spodziewa się kolejnego dziecka.

Zobacz: Wesoła gromadka czyli dlaczego warto mieć więcej dzieci

Nie będzie to jednak druga czy trzecia pociecha. Mel ma już ośmioro dzieci. Prosty rachunek - aktor zostanie tatusiem po raz dziewiąty.

Przyznacie, że wynik jest imponujący.

Od dwóch lat Gibson jest związany z dużo młodszą od siebie Rosalindą Ross. Mama dziecka gwiazdora ma 26 lat.

Mel i Rose są niesamowicie podekscytowani narodzinami dziecka - powiedziała osoba z otoczenia aktora w rozmowie z magazynem People.


Czytaj też: Natalie Portman JEST W CIĄŻY - zobaczcie, jak wygląda! (FOTO)

Gibson ma siedmioro dzieci z małżeństwa z Robyn Moore, ma też córkę ze związku z Oksaną Grigorievą.

Mel uwielbia być ojcem. Razem z Ross już nie mogą się doczekać momentu, w którym zostaną rodzicami - mówi informator i dodaje:


Ostatnie dwa lata były najszczęśliwsze w jego życiu.


A następne zapowiadają się jeszcze lepiej! Gratulacje.



Mel Gibson będzie miał DZIEWIĄTE dziecko

Mel Gibson będzie miał DZIEWIĄTE dziecko

Mel Gibson będzie miał DZIEWIĄTE dziecko

Mel Gibson będzie miał DZIEWIĄTE dziecko

Mel Gibson będzie miał DZIEWIĄTE dziecko

Mel Gibson będzie miał DZIEWIĄTE dziecko

Mel Gibson będzie miał DZIEWIĄTE dziecko



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
MĄŻ KOMENTUJE MÓJ ...
hejłobuzy/stylizacjetv
MĄŻ KOMENTUJE MÓJ ...
HAUL: ORGANIZACJA ...
HEJLOBUZY
HAUL: ORGANIZACJA ...
DZIEŃ 3  KUPIŁAM S...
SZUSZ VLOGMAS
DZIEŃ 3 KUPIŁAM S...
SKY TOWER WIECZORE...
Julia Kobus
SKY TOWER WIECZORE...




skomentuj:



Wasze komentarze (18): sortuj ↓

gość20-09-16, 13:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Stary dziad z małymi jaderkami

gość20-09-16, 07:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 19-09-16, 10:09 napisał(a):
Stary oblesny dziad gdyby nie jego kasa nawet nie zwrocilaby uwagi ma niego,poprzednia kobiete swoja bil I dzieci tez ta lasaka musi byc glupia ze z nim jest nie chcialbym miec faceta damskiego boksera niedlugo I jej sie oberwie kwestia czasu

Niekoniecznie. Za duża teraz jest presja na nim, ale fakt, że skompromitował się wcześniejszym zachowaniem i też bym takiego gościa nie chciała (choć ja bym była już pewnie za stara XD bo nie mam 20).

gość20-09-16, 07:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"Ostatnie dwa lata były najszczęśliwsze w jego życiu." - okropne stwierdzenie wobec zarówno starszych dzieci jak i żony, która znosiła go przez lata

gość19-09-16, 22:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dojrzali mężczyźni bywają przystojni, ale to już przesada. Wszystko ma swoje granice. Oni razem wyglądają okropnie.

gość19-09-16, 15:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

je**ny dzieciorób!!

gość19-09-16, 15:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 19-09-16, 10:59 napisał(a):
Stare dziady smierdza

Stare baby też, podpiździa im śmierdzą.

gość19-09-16, 10:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Stare dziady smierdza

gość19-09-16, 10:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

dla mnie to obleśne... biedne dziecko

gość19-09-16, 10:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Stary oblesny dziad gdyby nie jego kasa nawet nie zwrocilaby uwagi ma niego,poprzednia kobiete swoja bil I dzieci tez ta lasaka musi byc glupia ze z nim jest nie chcialbym miec faceta damskiego boksera niedlugo I jej sie oberwie kwestia czasu

gość19-09-16, 09:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 19-09-16, 09:45 napisał(a):
gość, 19-09-16, 00:23 napisał(a): Ja rozumiem 10, 15 lat roznicy ale tutaj to juz jest po prostu groteskowe.. Jak ona jest w stanie isc z nim do lozka?
ja z Liamem Neesonem był nawet teraz poszła. Przystojniak.
bym

gość19-09-16, 09:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 19-09-16, 00:23 napisał(a): Ja rozumiem 10, 15 lat roznicy ale tutaj to juz jest po prostu groteskowe.. Jak ona jest w stanie isc z nim do lozka?
ja z Liamem Neesonem był nawet teraz poszła. Przystojniak.

gość19-09-16, 07:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 18-09-16, 23:07 napisał(a): Zycze jak najlepiej kto nie rozumie ze ojcostwo moze byc piekne na starosc I nie chodzi tylko o Kase to niech sie zamknie lepiej
Ojcostwo na starosc? Puknij sie w glowe! Na starosc mozna byc dziadkiem, nie ojcem!

gość19-09-16, 00:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie do wiary, ze mloda kobieta nie zwymiotuje z takim starym kolesiem, uh

gość19-09-16, 00:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja rozumiem 10, 15 lat roznicy ale tutaj to juz jest po prostu groteskowe.. Jak ona jest w stanie isc z nim do lozka?

gość19-09-16, 00:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jemu jeszcze staje?

gość18-09-16, 23:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Tragedia stary cap ; (

gość18-09-16, 23:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zycze jak najlepiej kto nie rozumie ze ojcostwo moze byc piekne na starosc I nie chodzi tylko o Kase to niech sie zamknie lepiej

gość18-09-16, 23:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nawiedzony dzieciorob i kolejna pipka bez mózgu. Niech ją tłucze jak poprzednie.

strony
1


Reklama

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida