poniedziałek 19-09-16, czytany: 12075 razy, autor: Piąta Nad Ranem

Ta pani nie uczy się na błędach! (FOTO)

Takie kreacje NIE są dla niej.

Emmy 2016Emmy 2016 / © Fame/Flynet
Są panie, które nie uczą się na swoich błędach. Nawet, jeśli zostaną im one wytknięte przez portale, które czytają miliony internautów (nie, nie mamy na myśli siebie, a nasze amerykańskie odpowiedniki).

Zobacz: Chcesz mieć cerę jak Sofia Vergara?

Idąc tym tropem Kim Kradshian nadal nie wierzy w to, że dekolty i mini nie dogadują się z jej sylwetką, a Jennifer Lopez nie wyrzuciła wiecznie krzywdzącego jej wizażysty.

Sofia Vergara (44 l.) kocha swoje piersi i ciało. Kocha je eksponować. Pojawia się tylko ten problem, że jej biust w połączeniu z gorsetem wiecznie wędruje pod pachy. Który to już raz piersi Sofii wylewają się na czerwonym dywanie?

Zobacz: KYLIE JENNER POWIĘKSZYŁA PIERSI? (FOTO)

 


Ta pani nie uczy się na błędach! (FOTO)

Ta pani nie uczy się na błędach! (FOTO)

Ta pani nie uczy się na błędach! (FOTO)

Ta pani nie uczy się na błędach! (FOTO)

Ta pani nie uczy się na błędach! (FOTO)

Ta pani nie uczy się na błędach! (FOTO)



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
(subskrybuj kanał ...
szusz HAUL KOSMETYCZNY Z DM
(subskrybuj kanał ...
3 FRYZURY NA JESIE...
Stylizacje Hairstyles
3 FRYZURY NA JESIE...
6 VLOG W DOMU
szusz vlogmas
6 VLOG W DOMU
REMONT ODC. 6 DUŻE...
MIESZKAMY TV
REMONT ODC. 6 DUŻE...




skomentuj:



Wasze komentarze (24): sortuj ↓

gość20-09-16, 15:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 20-09-16, 09:56 napisał(a): Wyglada dobrze, ktoś kto ma NATURALNY biust takich rozmiarów, zawsze bedzie go miał pod pachami, nawet w najlpeiej skrojonym gorsecie. Ch... się znacie. To nie jest anorektyczna lala z silikonem tylko kobieta z krwi i kości - wygląda swietnie
Przykro mi Cie rozczarowac ale wlasnie Sofia ma silikony

gość20-09-16, 14:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Duży biust to przekleństwo.

gość20-09-16, 13:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kogoś powaliło w waszej redakcji...

gość20-09-16, 11:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Sukienka spoko tylko ten makijaz słaby postarza ją

gość20-09-16, 10:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ma bardzo wulgarną urodę i irytujący wyraz twarzy. Nie ma w niej żadnej subtelności, taka zwykła meksykańska baba tyle że zgrabna.

gość20-09-16, 09:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wyglada dobrze, ktoś kto ma NATURALNY biust takich rozmiarów, zawsze bedzie go miał pod pachami, nawet w najlpeiej skrojonym gorsecie. Ch... się znacie. To nie jest anorektyczna lala z silikonem tylko kobieta z krwi i kości - wygląda swietnie

gość20-09-16, 09:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no tak, bo powinna się ponaciągać i ponastrzykiwać, żeby nie było żadnej fałdki na skórze, ale czy to nie będzie wtedy manekin?

gość20-09-16, 08:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A co, miała zbroje założyc?

gość20-09-16, 06:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wygladala jak milion dolarow. Ch*ja sie znacie..

gość20-09-16, 01:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ale pier**l sie czepiaja na tym czerwonym dywanie a to ze ktos ma krzywy palec u nogi a to blizne a to to a tamto , to są ludzie nie manekiny przynajmiej wiemy ze jest zywa a nie jak te niektore co na tych dywanach wygladaja jak by tydzien czasu je szpachlowali ,podciagali ,podklejali i nie wiadomo czy to czlowiek czy Lalka

gość20-09-16, 00:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 19-09-16, 17:21 napisał(a):
gość, 19-09-16, 16:46 napisał(a): Wyglada świetnie! Jak mozna przyczepic sie do czegos takiego, nie rozumiem. W taki właśnie sposób młode dziewczyny i dziewczynki nabierają kompleksów i nie potrafią zaakceptować swojego wyglądu, ten post jest idealnym przykładem tego jak media spaczają postrzeganie kobiety.
Dokładnie. Ciało bez wad to tylko w photoshopie. Babka wygląda bardzo dobrze i niejeden face uślinił sie na jej widok
Dokladnie! Ona ma swietna figure a tu nadal sie jej czepiaja, niech te glupie media spie*****ja ciagle kobiety oceniaja pod wzgledem wygladu a nie pod wzgledem ich talentu

gość19-09-16, 19:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kto to jest, coś ostatnio słyszałam że niby najlepiej zarabiająca aktorka ale gdzie ona grała to nie kojarzę za Chiny

gość19-09-16, 19:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 19-09-16, 18:25 napisał(a): Chyba nie widzieliście wylewającej się skóry spod pach -.-
Kimmie Kurvashian na przykład, to nieskalane sportem krówsko.

gość19-09-16, 18:25, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Chyba nie widzieliście wylewającej się skóry spod pach -.-

gość19-09-16, 17:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

piekna kobieta, bardzo kobiece ksztalty

gość19-09-16, 17:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 19-09-16, 16:46 napisał(a):
Wyglada świetnie! Jak mozna przyczepic sie do czegos takiego, nie rozumiem. W taki właśnie sposób młode dziewczyny i dziewczynki nabierają kompleksów i nie potrafią zaakceptować swojego wyglądu, ten post jest idealnym przykładem tego jak media spaczają postrzeganie kobiety.


Dokładnie. Ciało bez wad to tylko w photoshopie. Babka wygląda bardzo dobrze i niejeden face uślinił sie na jej widok

gość19-09-16, 16:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wyglada świetnie! Jak mozna przyczepic sie do czegos takiego, nie rozumiem. W taki właśnie sposób młode dziewczyny i dziewczynki nabierają kompleksów i nie potrafią zaakceptować swojego wyglądu, ten post jest idealnym przykładem tego jak media spaczają postrzeganie kobiety.

gość19-09-16, 16:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie wiem o co chodzi ale jak dla mnie to jakoś nie powala

gość19-09-16, 16:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dla mnie ona wyglada jak Joker.

gość19-09-16, 15:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona jest piekna!

gość19-09-16, 15:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wyglada bosko!!!ona wie jak bez wulgarnosci eksponowac kobiece ksztalty!

gość19-09-16, 15:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Piąta Nad Ranem a gdzie wedruja twoje wiszace jaja,co?samiec,znawca mysich pipek!

gość19-09-16, 14:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No sorry, ale jak ma się obfity biust zawsze będą się robić wałki pod pachami. Albo cycki do pasa, albo pod pachami, normalne, chyba ze ma się sztuczne cycki. Czepianie się bez potrzeby.

gość19-09-16, 14:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

według mnie wyglada normalnie

strony
1


Reklama


Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida