środa 21-09-16, czytany: 21157 razy, autor: Piąta Nad Ranem

Prawnik Angeliny Jolie wydał oświadczenie

Wiele się wyjaśnia?

Angelina JolieAngelina Jolie / © Fame/Flynet
Czym żyje świat? Przepowiadanym przez tabloidy rozwodem Angeliny Jolie (42 l.) i Brada Pitta (52 l.). Wczoraj media pisały tylko o jednym, że miłość umarła, bo rozwodzi się jedna z piękniejszych i wydawałoby się trwalszych par w show biznesie.

Zobacz: To nie plotka! Angelina Jolie i Brad Pitt ROZWODZĄ SIĘ!

Piszę się o tym, że Angie i Brad od miesięcy nie przestawali się kłócić. Gdy sytuacja zrobiła napięta, aktorka zdecydowała się na rozwód. Brad ponoć był chętny do chodzenia na terapię i ratowania małżeństwa, ale "nie" jego żony było definitywne.

Teraz prawnik gwiazdy wydał oświadczenie.

Angelina złożyła wniosek o rozwód. Jej decyzja została podjęta w trosce o zdrowie rodziny. Nie będzie jej komentowała i prosi, by uszanować jej prywatność w tym trudnym okresie - powiedział prawnik aktorki, Robert Offer.


Zobacz: Męskie zdanie: co naprawdę kręci facetów w łóżku?

Co Wy na to?


Prawnik Angeliny Jolie wydał oświadczenie

Prawnik Angeliny Jolie wydał oświadczenie

Prawnik Angeliny Jolie wydał oświadczenie

Prawnik Angeliny Jolie wydał oświadczenie

Prawnik Angeliny Jolie wydał oświadczenie



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Marcheline Bertran...
Marcheline Bertran...
Angelina Jolie,Mar...
Angelina Jolie,Mar...
Angelina Jolie,Mar...
Angelina Jolie,Mar...
Angelina Jolie,Joh...
Angelina Jolie,Joh...




skomentuj:



Wasze komentarze (80): sortuj ↓

gość21-09-16, 23:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-09-16, 17:02 napisał(a):
gość, 21-09-16, 09:25 napisał(a):
gość, 21-09-16, 09:16 napisał(a):
gość, 21-09-16, 09:01 napisał(a):
A może w trosce o zmianę płci najładniejszej z córek bo tata się nie zgodził?!

Nawet po rozwodzie sie nie zgodzi😂

Dokładnie, co to zmienia. Poza tym w tym wieku raczej nie można zmienić płci tylko po osiagnięciu pełnoletności. Co za bzdurne plotki histeryczki.

gó**o wiesz, w nogach śpisz..a w jakim wieku powinno się robić operację zmiany płci? przed okresem dojrzewania..żeby cechy danej płci nie zdążyły się pojawić i łatwiej było zmienić płeć. trzeba to sprawdzać, czy tożsamość dziecka faktycznie jest męska czy żeńska, w innym ciele i tyle. jak pozwolisz dziecku dorosnąć i podejmować taką decyzje, to pewnych cech po okresie dojrzewania w ciele już nie zmienisz ( jak szerokich męskich ramion, czy łuków brwiowych )


massakra to tak chore co napisalas ze ledwo przeczytalam.. szkoda ze tych ludzi psychiatrzy nie sa w stanie wyleczyc, dla mnie baba to baba facet to facet, nawet jak cycki dorobi czy penisa utnie, koniec...transy to wynaturzenie

gość21-09-16, 23:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-09-16, 22:09 napisał(a): ona na zdj wychodzi tak sobie, ale na filmikach jest boska, piękny uśmiech, oczy, twarz. przepiękna jest
A ja uważam, że jest bardzo fotogeniczna. Ma piękne sesje, a na czerwonym dywanie zniewala urodą.

gość21-09-16, 23:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Na czym zalezy temu Bradowi na sławie albo aniston albo jolie i co dalej nie waidomo lubi sie kochac chlopak

gość21-09-16, 23:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dajcie im spokój. Życie jest skomplikowane.

gość21-09-16, 22:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ona na zdj wychodzi tak sobie, ale na filmikach jest boska, piękny uśmiech, oczy, twarz. przepiękna jest

gość21-09-16, 20:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ta Andżela to coraz bardziej wygląda jak jaszczur, twarz gadzia a Brad wygląda przy niej jak alfons z włoskich filmów

gość21-09-16, 19:36, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-09-16, 18:43 napisał(a):
gość, 21-09-16, 17:02 napisał(a):
gość, 21-09-16, 09:25 napisał(a):
gość, 21-09-16, 09:16 napisał(a):
gość, 21-09-16, 09:01 napisał(a): A może w trosce o zmianę płci najładniejszej z córek bo tata się nie zgodził?!
Nawet po rozwodzie sie nie zgodzi😂
Dokładnie, co to zmienia. Poza tym w tym wieku raczej nie można zmienić płci tylko po osiagnięciu pełnoletności. Co za bzdurne plotki histeryczki.
gó**o wiesz, w nogach śpisz..a w jakim wieku powinno się robić operację zmiany płci? przed okresem dojrzewania..żeby cechy danej płci nie zdążyły się pojawić i łatwiej było zmienić płeć. trzeba to sprawdzać, czy tożsamość dziecka faktycznie jest męska czy żeńska, w innym ciele i tyle. jak pozwolisz dziecku dorosnąć i podejmować taką decyzje, to pewnych cech po okresie dojrzewania w ciele już nie zmienisz ( jak szerokich męskich ramion, czy łuków brwiowych )
Taaak, operacje zmiany płci u dzieci, które dzisiaj lubią lody czekoladowe, a jutro już ich nienawidzą i chcą tylko waniliowe... Tak! Zmieńmy takiemu dziecku płeć, zanim zacznie się rozwijać i zanim się rozmyśli!
Dokładnie. Nawet Amerykanie nie są tacy głupi. Poza tym bez względu na rozwód, Pitt jest ojcem dziecka i on również musiałby wyrazić zgodę. Cała sytuacja jest niedorzeczna! Ich córka może stać się jeszcze ultrakobiecą damulką, ma jeszcze dużo czasu do osiągnięcia pełnoletności. Dzieci w tym małzeństwie mają dużą swobodę i wątpię, że ktokolwiek zmieniłby płeć pod naciskiem kogokolwiek. Lecz się i nie szukaj sensacji, bo to słabe.

gość21-09-16, 18:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-09-16, 17:02 napisał(a):
gość, 21-09-16, 09:25 napisał(a):
gość, 21-09-16, 09:16 napisał(a):
gość, 21-09-16, 09:01 napisał(a):
A może w trosce o zmianę płci najładniejszej z córek bo tata się nie zgodził?!

Nawet po rozwodzie sie nie zgodzi😂

Dokładnie, co to zmienia. Poza tym w tym wieku raczej nie można zmienić płci tylko po osiagnięciu pełnoletności. Co za bzdurne plotki histeryczki.

gó**o wiesz, w nogach śpisz..a w jakim wieku powinno się robić operację zmiany płci? przed okresem dojrzewania..żeby cechy danej płci nie zdążyły się pojawić i łatwiej było zmienić płeć. trzeba to sprawdzać, czy tożsamość dziecka faktycznie jest męska czy żeńska, w innym ciele i tyle. jak pozwolisz dziecku dorosnąć i podejmować taką decyzje, to pewnych cech po okresie dojrzewania w ciele już nie zmienisz ( jak szerokich męskich ramion, czy łuków brwiowych )

Taaak, operacje zmiany płci u dzieci, które dzisiaj lubią lody czekoladowe, a jutro już ich nienawidzą i chcą tylko waniliowe... Tak! Zmieńmy takiemu dziecku płeć, zanim zacznie się rozwijać i zanim się rozmyśli!

gość21-09-16, 18:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-09-16, 10:48 napisał(a): Mozna jej nie lubić jako osoby, mowic ze jest jedzowata, ma anoreksje...ale talentu aktorskiego jej odmowic nie mozna. Jedna z lepszych aktorek. Moze Aniston jest ładniejsza, moze milszaa...ale to serialowa aktoreczka. W zadnym filmie nie zagrała naprawde dobrze bo dobra aktorką nie jest.
Aniston jest przede wszystkim aktorką komediową, i moim zdaniem dość dobrą. Zresztą "Cake" (dramat), film jej reżyserii, gdzie grała główną rolę, zebrał pozytywne recenzje. Jolie też nie jest pozbawiona talentu aktorskiego, ma duży dorobek zawodowy. Obydwie panie nie są jakimiś podrzędnymi aktoreczkami.

gość21-09-16, 17:02, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-09-16, 09:25 napisał(a):
gość, 21-09-16, 09:16 napisał(a):
gość, 21-09-16, 09:01 napisał(a):
A może w trosce o zmianę płci najładniejszej z córek bo tata się nie zgodził?!

Nawet po rozwodzie sie nie zgodzi😂

Dokładnie, co to zmienia. Poza tym w tym wieku raczej nie można zmienić płci tylko po osiagnięciu pełnoletności. Co za bzdurne plotki histeryczki.

gó**o wiesz, w nogach śpisz..a w jakim wieku powinno się robić operację zmiany płci? przed okresem dojrzewania..żeby cechy danej płci nie zdążyły się pojawić i łatwiej było zmienić płeć. trzeba to sprawdzać, czy tożsamość dziecka faktycznie jest męska czy żeńska, w innym ciele i tyle. jak pozwolisz dziecku dorosnąć i podejmować taką decyzje, to pewnych cech po okresie dojrzewania w ciele już nie zmienisz ( jak szerokich męskich ramion, czy łuków brwiowych )

gość21-09-16, 15:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-09-16, 15:46 napisał(a):
angelina z tą swoją urodą,z chorobami (anoreksja) i z tą panią idealna we wszystkim przypomina mi narzyza.
tacy sa zapatrzeni tylko w siebie,nie licza sie ze zdaniem innych,ciagle twierdza ze sa za malo kochane...
dlaczego niby Brad nie moze dzieciom mowic co maja robic,skoro to sa ich wspolne dzieci i wspolnie powinni je wychowywac,a nie tylko jak ona chce...
on przy niej nie ma swojego zdania.zawsze to ona grala pierwsze skrzypce...

*NARCYZA

gość21-09-16, 15:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

angelina z tą swoją urodą,z chorobami (anoreksja) i z tą panią idealna we wszystkim przypomina mi narzyza.
tacy sa zapatrzeni tylko w siebie,nie licza sie ze zdaniem innych,ciagle twierdza ze sa za malo kochane...
dlaczego niby Brad nie moze dzieciom mowic co maja robic,skoro to sa ich wspolne dzieci i wspolnie powinni je wychowywac,a nie tylko jak ona chce...
on przy niej nie ma swojego zdania.zawsze to ona grala pierwsze skrzypce...

gość21-09-16, 15:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

" Jest dobrą aktorką, ale za piękną kobietą, żeby ludzie tak o niej mówili. Uroda jest jej błogosławieństwem i przekleństwem."

Wiesz piękno jest pojęciem względnym. Mnie się ona nie podoba, zawsze uważałam ją za wulgarną kobietę, która na prawo i lewo rozpowiada o swoich odchyłach, żeby tylko być na topie. Nie ma w niej kobiecości, gracji. Taka zimna, wyrafinowana kukła i tyle.

gość21-09-16, 14:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-09-16, 11:03 napisał(a):
gość, 21-09-16, 10:57 napisał(a):
gość, 21-09-16, 08:19 napisał(a):
bo to zła kobieta jest.
Posłuchajcie wywiadów z Jonem Woightem...co mówi o walnietej Angelinie, ojca odseperowała od jego wnuków, tylko dlatego, że rozwiódł się z jej matką.
A sama wnosi o rozwód.

ma to po matce. ona tez nastawiala dzieci przeciwko ojcu po rozwodzie. czytalam gdzies, ze Angelina gdy byla malutka przez jakis czas mieszkala osobno bo Marcheline nie mogla na nia patrzec - za bardzo przypominala jej Jona. Jolie i jej brat w wywiadach narzekali, ze ojciec sie nimi nie zajmowal i nie dawal im pieniedzy - jednak fakty temu przecza - zarowno liczne zdjecia jak i to w jakich warunkach zyli, podczas gdy Marcheline nie pracowala.

To jest straszne, co media zrobiły z twoją głową. Naprawdę uważasz, że sytuację danego człowieka najbardziej oddają artykuły o nim?! Przerażajace! Jej ojciec mógł wynająć cały sztab, żeby zrobili mu sesję z dziećmi, napisali pozytywny artykuł, a co mogła jej matka? Matka dała im miłość. Nie bez powodu Jolie zerwała kontakty z ojcem. Tego nie robi się pod wpływem chwili, a nawet jeśli to nie na tak długi czas!


Jon ma mase zdjec z dziecmi. Gdyby miał je gdzieś to zrobiłby kilka ustawek i uznalby ze szkoda zachodu. Zreszta Jolie odrzucila ojca po tym, jak wypowiedzial sie na temat jej problemow psychicznych, prawdziwych zresztą. A to, że matka nie chciała widzieć małej Jolie czytałam nie w brukowej gazecie tylko w biografii - pewnie jest w tym przynajmniej ziarnko prawdy.

gość21-09-16, 14:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona jest szurnięta od zawsze....dziwię sie ze dopiero teraz sie roztali

gość21-09-16, 14:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-09-16, 06:33 napisał(a): Szkoda tylko dzieci, tworzyli fajną rodzinkę, w przeciwieństwie do państwa West!
Kim też się rozwiedzie.

gość21-09-16, 14:06, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-09-16, 10:55 napisał(a):
gość, 21-09-16, 10:52 napisał(a):
gość, 21-09-16, 10:39 napisał(a):
gość, 21-09-16, 10:30 napisał(a):
gość, 21-09-16, 07:23 napisał(a): Dla tych, co twierdzą, że Angelina jest kiepską aktorką, przypominam, że ma ona Oscara. Poza tym na to rozstanie złożyło się prawdopodobnie wszystko po trochu :i jej jedzowatosc, anoreksja, despotycznosc oraz jego flirty, zdanie na temat wychowania dzieci a poza tym pewnie od czasu do czasu się buntowal.
Oscar dzisiaj już nic nie znaczy, wiesz? A Oscara dostała dawno, dawno temu, daj spokój z roku na rok coraz gorzej jej szło i na szczęście już tak często nie gra, więc oczy nie bolą.
Sama sobie przeczysz. Najpierw, że Oscar DZISIAJ nic nie znaczy, a później, że dostała go bardzo dawno temu. ALE dostała, nie każdy aktor może się nim pochwalić. A co tam, przecież to nic nie znaczy, najważniejsza nagroda filmowa, ale co to dla ciebie.
Skoro Otrzymała Oscara jako młoda dziewczyna, a Wy tu tak piejecie jaka to z niej wspaniała aktorka, to wraz z dojrzewaniem, z rozwojem warsztatu, takich Oscarów powinna mieć ze 3. Ten jej Oscar to był czysty przypadek, niektórzy nawet żartują, że kupił go jej tatuś. W czasach gdy utalentowane aktorki często nawet nie dostają nominacji a mdła Jennifer Lawrence ma ją kilka razy z rzędu - to aż ręce opadają. Jolie nigdy nie stanie w tym samym rzędzie co Streep, Close, Thompson czy Winslet. Nawet w nowym Tomb Riderze już ją zastąpili. A taki Matt Damon po 15 latach znowu jest Bournem.
Jest dobrą aktorką, ale za piękną kobietą, żeby ludzie tak o niej mówili. Uroda jest jej błogosławieństwem i przekleństwem.
podobna do mamy Marcheline.

gość21-09-16, 13:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Co jak co, ale jedno trzeba im przyznać, tabloidy wielokrotnie wieszczyły o ich rozstaniu, a teraz gdy ucichły nagle rozwód :D.

gość21-09-16, 13:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie wiem, ale mam wrażenie, że Brad chciał wprowadzić jakieś zasady wychowania dzieci, a ona na wszystko im pozwala. Okaże się to za kilka-kilkanaście lat jak dorosną. Angelina chce mieć dzieci u siebie, z tego co wiem i wcale się nie zdziwię, że zrobi wszystko aby ograniczyć im kontakty z ojcem.

gość21-09-16, 13:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

podobieństwo jest mega ale?

gość21-09-16, 13:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

czy ojcem Brada jest Robert Retford?

gość21-09-16, 11:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

na kundlu oświadczenie wydaje prawniczka(Laurę Wasser,), tutaj prawnik, treść oświadczenia również się różni.

gość21-09-16, 11:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-09-16, 10:57 napisał(a):
gość, 21-09-16, 08:19 napisał(a): bo to zła kobieta jest. Posłuchajcie wywiadów z Jonem Woightem...co mówi o walnietej Angelinie, ojca odseperowała od jego wnuków, tylko dlatego, że rozwiódł się z jej matką. A sama wnosi o rozwód.
ma to po matce. ona tez nastawiala dzieci przeciwko ojcu po rozwodzie. czytalam gdzies, ze Angelina gdy byla malutka przez jakis czas mieszkala osobno bo Marcheline nie mogla na nia patrzec - za bardzo przypominala jej Jona. Jolie i jej brat w wywiadach narzekali, ze ojciec sie nimi nie zajmowal i nie dawal im pieniedzy - jednak fakty temu przecza - zarowno liczne zdjecia jak i to w jakich warunkach zyli, podczas gdy Marcheline nie pracowala.
To jest straszne, co media zrobiły z twoją głową. Naprawdę uważasz, że sytuację danego człowieka najbardziej oddają artykuły o nim?! Przerażajace! Jej ojciec mógł wynająć cały sztab, żeby zrobili mu sesję z dziećmi, napisali pozytywny artykuł, a co mogła jej matka? Matka dała im miłość. Nie bez powodu Jolie zerwała kontakty z ojcem. Tego nie robi się pod wpływem chwili, a nawet jeśli to nie na tak długi czas!

gość21-09-16, 10:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-09-16, 08:19 napisał(a):
bo to zła kobieta jest.

Posłuchajcie wywiadów z Jonem Woightem...co mówi o walnietej Angelinie, ojca odseperowała od jego wnuków, tylko dlatego, że rozwiódł się z jej matką.

A sama wnosi o rozwód.


ma to po matce. ona tez nastawiala dzieci przeciwko ojcu po rozwodzie. czytalam gdzies, ze Angelina gdy byla malutka przez jakis czas mieszkala osobno bo Marcheline nie mogla na nia patrzec - za bardzo przypominala jej Jona. Jolie i jej brat w wywiadach narzekali, ze ojciec sie nimi nie zajmowal i nie dawal im pieniedzy - jednak fakty temu przecza - zarowno liczne zdjecia jak i to w jakich warunkach zyli, podczas gdy Marcheline nie pracowala.

gość21-09-16, 10:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 21-09-16, 10:52 napisał(a):
gość, 21-09-16, 10:39 napisał(a):
gość, 21-09-16, 10:30 napisał(a):
gość, 21-09-16, 07:23 napisał(a): Dla tych, co twierdzą, że Angelina jest kiepską aktorką, przypominam, że ma ona Oscara. Poza tym na to rozstanie złożyło się prawdopodobnie wszystko po trochu :i jej jedzowatosc, anoreksja, despotycznosc oraz jego flirty, zdanie na temat wychowania dzieci a poza tym pewnie od czasu do czasu się buntowal.
Oscar dzisiaj już nic nie znaczy, wiesz? A Oscara dostała dawno, dawno temu, daj spokój z roku na rok coraz gorzej jej szło i na szczęście już tak często nie gra, więc oczy nie bolą.
Sama sobie przeczysz. Najpierw, że Oscar DZISIAJ nic nie znaczy, a później, że dostała go bardzo dawno temu. ALE dostała, nie każdy aktor może się nim pochwalić. A co tam, przecież to nic nie znaczy, najważniejsza nagroda filmowa, ale co to dla ciebie.
Skoro Otrzymała Oscara jako młoda dziewczyna, a Wy tu tak piejecie jaka to z niej wspaniała aktorka, to wraz z dojrzewaniem, z rozwojem warsztatu, takich Oscarów powinna mieć ze 3. Ten jej Oscar to był czysty przypadek, niektórzy nawet żartują, że kupił go jej tatuś. W czasach gdy utalentowane aktorki często nawet nie dostają nominacji a mdła Jennifer Lawrence ma ją kilka razy z rzędu - to aż ręce opadają. Jolie nigdy nie stanie w tym samym rzędzie co Streep, Close, Thompson czy Winslet. Nawet w nowym Tomb Riderze już ją zastąpili. A taki Matt Damon po 15 latach znowu jest Bournem.
Jest dobrą aktorką, ale za piękną kobietą, żeby ludzie tak o niej mówili. Uroda jest jej błogosławieństwem i przekleństwem.

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama

Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida