sobota 24-02-07, czytany: 3553 razy, autor: Lola Gudinaf

Z cyklu OKRUSZKI

Rozpoczynamy nową serię krótkich newsów. Na początek Britney.

Britney SpearsBritney Spears / © Wild1 / Photorazzi
Po prostu nie mogliśmy wybrać nikogo innego.

Amy Winehouse/Britney Spears "Rehab", czyli ciąg dalszy radosnej twórczości internautów.

O poważnych sprawach mało poważnym tonem: ktoś wpadł na bardzo oczywisty pomysł.

No właśnie - słysząc tę piosenkę od jakiegoś czasu zastanawiam się, czy nie została stworzona z myślą o Britney Spears.




















 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears




skomentuj:



Wasze komentarze (17): sortuj ↓

gość30-06-07, 21:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nasmiewacie sie z ludzkiego nieszczescia CHAMSKIE !! dziewczyna sie pogubiła a wy co ?; /

martkkka10-05-07, 13:46, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hehehe...dobre!!

Pariz_Hilton25-02-07, 20:01, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Shit happens

kitty_kat25-02-07, 18:00, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dobry psychiatra + dobry stylista + jakikolwiek przyjaciel /moze byc matka/ pomoga jej z tych jej ostatnich wyskoków stworzyc nowy lans .... moze nagra jakas piosenke, w ktorej opisze to wszystko i jeszcze ta piosenka stanie sie hitem ... trzeba w koncu to wszystko jakos od nowa poukładać ... podobno tyle pracowala na swoj sukces - to teraz niech nie straci tego co ma. Ludzie jej wybacza, w koncu kazdy ma prawo do zalamania psychicznego ....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

gość25-02-07, 13:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

szkoda mi tej dziewczyny

gość24-02-07, 18:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

They tried to make me go to rehab but I said no, no, no
Yes I been blind but when I come back you'll know, know know
I don't got the time
And if my daddy thinks I'm fine
You tried to make me go to rehab but I won't go, go, go
The man said why you think you here?
I said I got no idea
I'm gonna, gonna lose my baby
So I always keep a bottle near
He said I just think you're depressed
Yes me, baby, and the rest

gość24-02-07, 16:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zal mi jej!!!!!!!!!!!!!!!!!

gość24-02-07, 15:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Britt weź się za siebie, jeszcze masz szansę wyjść z tego bagna. Nie przepadałam za Tobą, ale teraz szkoda mi Cię.

gość24-02-07, 14:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale ona sama nie jest fajna wrecz odrazajaca

gość24-02-07, 14:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jej nowa fryzura jest the best

jen24-02-07, 13:58, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

phihi dobre!!!

gość24-02-07, 13:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a mi jej szkoda:0(

Łapa24-02-07, 13:14, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

lol:D

gość24-02-07, 13:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

biedna ta bryci :(

gość24-02-07, 12:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dobre!!!

gość24-02-07, 11:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hmm fajnie się komponuje ten videoklip x]

gość24-02-07, 11:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zapraszam na britney--star.blog.onet.pl

strony
1


Reklama


Pokrewne filmiki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida