środa 05-10-16, czytany: 7101 razy, autor: krisu

Kuba Wojewódzki pochwalił się... sylwetką. Fani nie mają litości!

Pudzianowskim to on nie jest.

Kuba WojewódzkiKuba Wojewódzki / KAPiF, Instagram: Kuba Wojewódzki
Kuba Wojewódzki (53 l.) z pewnością należy do najbardziej popularnych prezenterów w Polsce. Jednocześnie należy do bardzo szczupłych gwiazd, czego się w ogóle nie wstydzi.

Zobacz też: Czy Kuba Wojewódzki zdradził, że Renata Kaczoruk wygrała show Azja Express?

Udowodnił to na swoim Instagramie, kiedy udostępnił zdjęcie w koszulce i... bokserkach.

Obok fotografii napisał:

Z poczuciem stylu trzeba się urodzić.


Internauci nie pozostawiają jednak na nim suchej nitki. Wszystko dlatego, że:

Kanibale byliby niepocieszeni 😂😂😂


Siema bocianie 😂😂 widzę, że nóg nie oszczędzasz 😆 radzę unikać silnych wiatrów może cię porwać


Oraz:

Chłopie idź coś zjedz 😁


Zobacz też: Renata Kaczoruk odpowiada hejterom i opowiada o tym, dlaczego Kuba nie pochwala jej wyborów

A czy Wy macie także "porady" dla partnera Renaty Kaczoruk?


#z#poczuciem#stylu#trzeba#sie#urodzic#skecherspolska#kubawojewodzki @skechers_poland

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Kuba Wojewodzki (@kuba_wojewodzki_official)



Kuba Wojewódzki pochwalił się... sylwetką. Fani nie mają litości!

Kuba Wojewódzki pochwalił się... sylwetką. Fani nie mają litości!

Kuba Wojewódzki pochwalił się... sylwetką. Fani nie mają litości!



Polecane wideo


 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Kuba Wojewódzki
Kuba Wojewódzki
Kuba Wojewódzki
Kuba Wojewódzki
Kuba Wojewódzki
Kuba Wojewódzki
Kuba Wojewódzki
Kuba Wojewódzki




skomentuj:



Wasze komentarze (17): sortuj ↓

gość06-10-16, 10:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Takie 2 chude witeczki, hehehe. Panie Kubo, czas przypakować ;)
Jest taka aplikacja Fitatu, nawet za darmo, ona Panu pomoże ;)

gość05-10-16, 23:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

A pamiętacie "gdzie jest Wally"? Bo jak na goscia patrzę to odrazu mi sie to przypomina;p

gość05-10-16, 22:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ugdutugd


W mediach tylko polityka, wojna, napady, gołe du***y i wciskanie na siłę jakiś bezsensownych informacji. Czy nie można już normalnie żyć i poczytać o czymś normalnym? Dlatego polecam wam eBooka o spełnianiu marzeń i niezależności finansowej, link do pobrania: goo.gl/uTPbCy Lepiej zająć się swoją przyszłością i zabezpieczyć swoją rodzinę przed niepewnym jutrem, niż babrać się w tej gnojowicy. Możecie pobrać tego optymistycznego eBooka całkowicie za darmo: goo.gl/uTPbCy To ponad 65 stron o tym jak zacząć żyć przyzwoicie i zarabiać ponad średnią każdego miesiąca. Bardzo polecam: goo.gl/uTPbCy


ufdyf
ugfdsyfsgf

gość05-10-16, 21:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Starcze ciało, bleee. A nóżki chudsze niż Renulki

gość05-10-16, 18:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kuba ? KASA TO NIE WSZYSTKO ! Jak sie nie ma urody ;)

gość05-10-16, 14:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Renia ma ciężko. Już popuszcza

gość05-10-16, 13:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

oblech!!!!! tvn to totalna mielizna, dla imbecyli!!!!!!! Poziom ZERO!

gość05-10-16, 13:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wojewódzki ratuje wizerunek , który mu pieprzy kaczoruk i stara się pajacowac i rozśmieszać. Trochę to załosne- starszy facecik w majtasach no ale jeśli jest podaż to jest sprzedaż

gość05-10-16, 13:24, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jest starszym panem to i ma dziadkowa figura. Gdyby nie farba do wlosow i kasa to jedyna laska jaka by sie kolo niego znalazla to taka drewniana do podparcia.

gość05-10-16, 12:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czego się nie zrobi dla kasy z reklamy butów... Żenada

gość05-10-16, 12:38, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

kurcze nie lubie takich figur u facetów,takie chuderlawiec,facet powienien mieć silne ramiona i jakoś tak postawnej wyglądać.

gość05-10-16, 12:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Lata świetności minęły

gość05-10-16, 11:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 05-10-16, 11:19 napisał(a):
wspolczuje Renacie że musi udawać że sypia z tym dziadkiem :D chociaż wróć! patrząc na jej zachowanie w programie to "dobrze jej tak" :)

Ona z nim nie sypia, to jest układ

gość05-10-16, 11:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Renulka w męskim wydaniu :)

gość05-10-16, 11:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No to pasuje idealnie do swojej tyczki renulki

gość05-10-16, 11:19, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

wspolczuje Renacie że musi udawać że sypia z tym dziadkiem :D chociaż wróć! patrząc na jej zachowanie w programie to "dobrze jej tak" :)

gość05-10-16, 11:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja się zastanawiam czy on ma zeby. zawsze robi takie miny i się tak dziwnie uśmiecha żeby ich nie pokazać. Kuba masz zeby czy Ci już powypadaly i jesteś szczerbaty? ?

strony
1


Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida