Reklamy Ikei zawsze trafiają w sedno. Marka od wielu lat wyznaje zasadę, że sprzedaje się nie tylko produkty – łóżka, szafy, stoły i foteliki do
karmienia niemowląt, ale sprzedaje się też marzenia i wrażenia.

Zobacz: WOW. Ta świąteczna reklama IKEA da rodzicom do myślenia

Dlatego właśnie reklamy Ikei są ciepłe. Mocne. Chwytające za serce, czasem nawet ściskające gardło – niektórzy mówią, że kiedy oglądają filmiki, chce im się płakać.

To wcale nie jest dziwne. W świecie – pozornie – wypranym z emocji, najmocniej trafiają do nas takie przekazy.

Oto przykład. Nowy spot marki. Film z hasztagiem jesienne zmiany. Jest to film dokumentalny w reżyserii Michała Marczaka.

Czytaj też: Reklama mokrych chusteczek na granicy dobrego smaku… ŚMIESZNE, czy ŻENUJĄCE?

Poznajemy rodzinę. Ona – Anastazja, on i córeczka Helena. Kolejny maluch w drodze. W sieci pojawiły się głosy, że ta reklama jest najlepszą, jaką internauci kiedykolwiek widzieli.

Zobaczcie, jeśli jej nie znacie. I koniecznie podzielcie się swoimi odczuciami!

Niektórzy uważają, że to NAJLEPSZA reklama, jaką widzieli [VIDEO]

Niektórzy uważają, że to NAJLEPSZA reklama, jaką widzieli [VIDEO]

Niektórzy uważają, że to NAJLEPSZA reklama, jaką widzieli [VIDEO]

Niektórzy uważają, że to NAJLEPSZA reklama, jaką widzieli [VIDEO]

Niektórzy uważają, że to NAJLEPSZA reklama, jaką widzieli [VIDEO]