wtorek 10-01-17, czytany: 36629 razy, autor: Beata Maj

Naga Jenna Dewan w pościeli - Channing Tatum wrzucił jej zdjęcie na Instagram

Oboje chętnie i dużo mówią o swoim życiu erotycznym.

Channing TatumChanning Tatum / © Fame/Flynet
Poznali się na planie filmu Step Up w 2006 roku, ale nie od razu zaczęli się spotykać. W jednym z wywiadów Jenna Dewan (36 l.) wspominała, jak zaczął się ich związek. Pewnej nocy do drzwi jej domu zapukał pijany Channing Tatum (36 l.).

Zobacz: Córa rośnie - niedługo obrazi się na tatę, za to, co o niej wygadywał

- Powiedział coś w stylu: "Nie mogę przestać o tobie myśleć. Zróbmy to. Chcę być z tobą", od tamtej chwili jesteśmy razem.


Są razem i twierdzą, że fantastycznie się dobrali. Zarówno Jenna jak i Channing chętnie opowiadają o swoim udanym życiu erotycznym. W jednym z wywiadów Tatum opowiadał z detalami o ich ulubionych rodzajach seksu.

Jenna też nie kryje, że lubi seks, a jej mąż jest kochankiem idealnym.

- Tak, mamy bardzo udane i zdrowe życie seksualne - powiedziała w rozmowie z Cosmopolitan.


Tatum jest dumny ze swej pięknej żony. O tym, że między aktorami jest chemia, świadczy zdjęcie, które gwiazdor wrzucił ostatnio na swój profil instagramowy. Widać na nim śpiącą Jennę. Aktorka jest naga, nakryta pościelą.

Czas drzemki - najlepszy czas - pisze Tatum.


Czytaj: Channing Tatum jeszcze NIGDY nie mówił tak szczerze o seksie z Jenną Dewan

Fani rozpływają się z zachwytu, są jednak i tacy, którzy twierdzą, że Channing za dużo mówi i zbyt wiele pokazuje. Sugerują, że intymne sprawy powinny zostać w sypialni.

Jak sądzicie?


Nap time = The Best Time 😇🙌🙌

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Channing Tatum (@channingtatum)



I don't always read magazines, but when I do, it's the @Cosmopolitan with my incredibly beautiful wife on it. Proud of you @jennaldewan

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Channing Tatum (@channingtatum)



Naga Jenna Dewan w pościeli - Channing Tatum wrzucił jej zdjęcie na Instagram

Naga Jenna Dewan w pościeli - Channing Tatum wrzucił jej zdjęcie na Instagram

Naga Jenna Dewan w pościeli - Channing Tatum wrzucił jej zdjęcie na Instagram

Naga Jenna Dewan w pościeli - Channing Tatum wrzucił jej zdjęcie na Instagram

Naga Jenna Dewan w pościeli - Channing Tatum wrzucił jej zdjęcie na Instagram

Naga Jenna Dewan w pościeli - Channing Tatum wrzucił jej zdjęcie na Instagram

Naga Jenna Dewan w pościeli - Channing Tatum wrzucił jej zdjęcie na Instagram

Naga Jenna Dewan w pościeli - Channing Tatum wrzucił jej zdjęcie na Instagram



Polecane wideo


 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Jenna Dewan
Jenna Dewan
channing tatum and...
channing tatum and...
channing tatum and...
channing tatum and...
channing tatum and...
channing tatum and...




skomentuj:



Wasze komentarze (35): sortuj ↓

gość11-01-17, 23:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-01-17, 17:22 napisał(a):
Ona jest taka klodowata, xero talii



tak zero talii bo ma wąskie biodra. ma sobie dorobić dupe i biodra jak kardashianki? wtedy byście pisali, że sobie dorobiła... ludzie ogarnijcie sie, nikt nie jest idealny

gość11-01-17, 10:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zycze szczescia ale o tak wczesniej czy pozniej mu sie znudzi....tacy sa faceci

gość10-01-17, 22:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zgadza się.

gość10-01-17, 21:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ten facet wygląda jak taki tępy matoł

gość10-01-17, 20:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Fajnie tylko po co zaraz lecieć z tym do gazety. Po co zaraz sprzedawać całą prywatność.

gość10-01-17, 19:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-01-17, 18:39 napisał(a):
Ona przecież tylko udaje, że śpi. Na pewno wiedziała, że on zrobił to zdjęcie i opublikował. Zwykła para ekshibicjonistow, lubią pokazywać swoje ciała i tyle. Na szczęście ja nie muszę tego oglądać.

Ale ty jestes nikim

gość10-01-17, 18:49, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-01-17, 14:53 napisał(a):
gość, 10-01-17, 14:32 napisał(a): Super mieć faceta,który się tobą szczyci,a co do intymnosci to jest to piękne,erotyczne zdjęcie. Jakoś nie przeszkadza wam jak Doda rów prezydentowi pokazała,albo inne pseudo celebrytki z cucami na wierzchu
Dokładnie, podziwiam jak on się nią zachwyca, każdemu życzę takiego dumnego partnera :)
To niech sie nia zachwyca w zaciszu domowych. Intymnosc, nagosc powinna byc tylko dla nich, nie kumam tego ekshibicjonizmu.

gość10-01-17, 18:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona przecież tylko udaje, że śpi. Na pewno wiedziała, że on zrobił to zdjęcie i opublikował. Zwykła para ekshibicjonistow, lubią pokazywać swoje ciała i tyle. Na szczęście ja nie muszę tego oglądać.

gość10-01-17, 18:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kozak,ty tylko o doopie. Na Poodlu chociaz pisza o urodzinach i smierci wielkiego Bowiego.Tak,to juz rok nie ma Go z nami. Dla ciebie to artysta niszowy? Lepiej 10 "artykulikow" o dupsku chyny,czy warach kardaszianki.to sie sprzedaje.

gość10-01-17, 17:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona jest taka klodowata, xero talii

gość10-01-17, 16:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jak dla mnie to jest chore...
po co cała reszta świata ma widziec mojego nagiego małżonka?
To jest taki tani chwyt mówiacy: patrz,jaka moja żonka jest naga.własnie ja przeleciałem...
moze oprocz seksu nie maja o czym rozmawiac i na siłe udaja idealny związek...

gość10-01-17, 15:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus1 oceń na minus0 

gość, 10-01-17, 14:27 napisał(a): On wrzucił jej nagie zdjęcie na insta?Sprzedawac własna żonę jak dziwkę ? Masakra
Dokładnie. Gdy się kogoś kocha szczerze chce się mieć go tylko dla siebie. Myśl, że ktoś inny mógłby sobie przy tym zdjęciu. ... fuj ... powinna go doprowadzać do szału a nie podniecać. Chory związek.

gość10-01-17, 15:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-01-17, 14:32 napisał(a):
Super mieć faceta,który się tobą szczyci,a co do intymnosci to jest to piękne,erotyczne zdjęcie. Jakoś nie przeszkadza wam jak Doda rów prezydentowi pokazała,albo inne pseudo celebrytki z cucami na wierzchu


"nie przeszkadza wam" hello? masz neta od wczoraj, nie widzialas ko.mentarzy pod tamtymi newsami? przeszkadza tak samo

gość10-01-17, 15:12, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus1 oceń na minus0 

gość, 10-01-17, 12:33 napisał(a): Striptizer i kooreffka
Masz na mysli siebie i wyimaginowanego partnera?

gość10-01-17, 15:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

On ma tak bezmyslny wyraz twarzy ze to aż boli :/ może i cialo super, ale...

gość10-01-17, 14:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 10-01-17, 14:32 napisał(a): Super mieć faceta,który się tobą szczyci,a co do intymnosci to jest to piękne,erotyczne zdjęcie. Jakoś nie przeszkadza wam jak Doda rów prezydentowi pokazała,albo inne pseudo celebrytki z cucami na wierzchu
Dokładnie, podziwiam jak on się nią zachwyca, każdemu życzę takiego dumnego partnera :)

gość10-01-17, 14:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ale ona jest kwadratowa na twarzy... Ale urocza.

gość10-01-17, 14:32, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus1 

Super mieć faceta,który się tobą szczyci,a co do intymnosci to jest to piękne,erotyczne zdjęcie. Jakoś nie przeszkadza wam jak Doda rów prezydentowi pokazała,albo inne pseudo celebrytki z cucami na wierzchu

gość10-01-17, 14:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

On wrzucił jej nagie zdjęcie na insta?Sprzedawac własna żonę jak dziwkę ? Masakra

gość10-01-17, 14:21, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Piękna jest, on tez fajny :)

gość10-01-17, 13:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

niby piękna ale jakaś taka nienaturalna

gość10-01-17, 13:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ale on meeeega facet jest masakra. Ona fajna babka tez.

gość10-01-17, 13:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Super fajna jest

gość10-01-17, 13:03, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

i fajnie...najważniejsze żeby dobrze się dobrać :))))))

gość10-01-17, 12:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus1 

On jest piekny a ona beee

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida