niedziela 25-02-07, czytany: 3140 razy, autor: Mignonne

Kariera polityczna

Będzie pracowała z Condoleezzą Rice.

Angelina JolieAngelina Jolie / © Photorazzi
Angelina Jolie rozpoczyna karierę polityczną. Aktorka została zaakceptowana na członka prestiżowej amerykańskiej Rady ds. Stosunków Międzynarodowych.

Dołączyła do grona, w którym znaleźli się Dick Cheney, Condoleezza Rice, Henry Kissinger, Colin Powell i Alan Greenspan.

Aby dostąpić takiego zaszczytu nie trzeba posiadać wykształcenia akademickiego. Rada zaprasza osoby, które są aktywnie zaangażowane w problemy współczesnego świata.

Jolie odbyła ponad 30 podróży, podczas których pomagała uchodźcom, ofiarom katastrof, chorym na AIDS i sierotom z krajów trzeciego świata. Jak najbardziej wpisuje się w taką organizację.

Poza tym temu skostniałemu gremium przyda się trochę seksapilu.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Angelina Jolie
Angelina Jolie
Angelina Jolie,Jam...
Angelina Jolie,Jam...
Angelina Jolie,Jam...
Angelina Jolie,Jam...
Angelina Jolie,Jam...
Angelina Jolie,Jam...




skomentuj:



Wasze komentarze (17): sortuj ↓

gość27-09-08, 21:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-02-07, 11:44 napisał(a):
zwiazek nie służy ani jemu ani jej,niestety ale ten zwiazek to niewypał,ona tak chudnie

bo zdaje sobie sprawe że on jest nieszczęśliwy
teraz jeszcze jej potrzebne zaangazowanie w politykę ale po co?a kto zajmie się dziećmi?
pitt pewnie zrezygnuje z kariery aktorskiej a jolie zajmie sie uchodżcami i polityką

powinni rozstac sie jak najszybciej i broń boże nie adoptowac więcej dzieci,

dzieci to nie zabawki na chwilę

pitt przecenił swoje mozliwości adaptacyjne
nie mozna miec w życiu wszystkiego,z czegos trzeba zrezygnować

jak dla mnie praca była wazna w jego życiu
a tu widać że jolie przeszkadza






bullshit

gość27-09-08, 21:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 26-02-07, 11:44 napisał(a):

zwiazek nie służy ani jemu ani jej,niestety ale ten zwiazek to niewypał,ona tak chudnie

bo zdaje sobie sprawe że on jest nieszczęśliwy


bullshit
teraz jeszcze jej potrzebne zaangazowanie w politykę ale po co?a kto zajmie się dziećmi?

pitt pewnie zrezygnuje z kariery aktorskiej a jolie zajmie sie uchodżcami i polityką

powinni rozstac sie jak najszybciej i broń boże nie adoptowac więcej dzieci,

dzieci to nie zabawki na chwilę

pitt przecenił swoje mozliwości adaptacyjne

nie mozna miec w życiu wszystkiego,z czegos trzeba zrezygnować

jak dla mnie praca była wazna w jego życiu

a tu widać że jolie przeszkadza





gość27-09-08, 21:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

KITTY_KAT, 26-02-07, 13:12 napisał(a):

Ich dni są juz policzone ... mam nadzieje, ze Aniston nie przyjmie Pitta do siebie po tym co jej zrobil ...


Hehe, policzone powiadasz? :>

gość26-02-07, 22:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ona juz sama nie wie za co sie brac. To smieszne, bo chce lapac wszystkie sroki za ogon a tak szczerze to nie ma jak do tej pory zadnej!!!!!!! Niech lepiej zostanie przy aktorstwie i ze swoimi dziecmi a ratowac swiat moze dajac kase, bo niedlugo ani dzieci ani jej fani ani swiat nie beda mieli z niej pozytku!!!!!

gość26-02-07, 21:15, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ważne jest, że wierzy w to co robi i może wielu pomóc. Żeby tylko tak tych dzieci namnażała ....

gość26-02-07, 19:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale wy jestescie zawistni,kobieta robi cos dobrego dla innych ludzi a tu tylko krytyka! WSTYD!!!!!

jen26-02-07, 16:55, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no nie jeszcze w polityce jej brakowalo!!!!!!!!Wszedzie sie pcha chodzacy kicz!!!!

gość26-02-07, 14:39, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

seksapilu? Chyba kościotrupa. Niech zakończy najpierw nie dociągnięte sprawy, a nie bierze się znów za coś nowego.

KITTY_KAT26-02-07, 13:12, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ich dni są juz policzone ... mam nadzieje, ze Aniston nie przyjmie Pitta do siebie po tym co jej zrobil ...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

gość26-02-07, 11:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

zwiazek nie służy ani jemu ani jej,niestety ale ten zwiazek to niewypał,ona tak chudnie
bo zdaje sobie sprawe że on jest nieszczęśliwy
teraz jeszcze jej potrzebne zaangazowanie w politykę ale po co?a kto zajmie się dziećmi?
pitt pewnie zrezygnuje z kariery aktorskiej a jolie zajmie sie uchodżcami i polityką
powinni rozstac sie jak najszybciej i broń boże nie adoptowac więcej dzieci,
dzieci to nie zabawki na chwilę
pitt przecenił swoje mozliwości adaptacyjne
nie mozna miec w życiu wszystkiego,z czegos trzeba zrezygnować
jak dla mnie praca była wazna w jego życiu
a tu widać że jolie przeszkadza


gość26-02-07, 10:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie pasują do siebie!!!- temperamentem i w ogóle- ten Pitt nie ma zdania w ich związku...

gość26-02-07, 08:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a ja uważam że właśnie związek z nim jej służy... wyciszy się i uspokoi (oczywiście na tyle żeby nadal wiedzieć co to ONZ i nie być panną którą kozaczkowicze bedą nazywali mdłą ) :) ale jej służy....gorzej z nim :P

gość25-02-07, 23:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

i czego sie cieszysz,ze jestes pierwsza jak bedzie duzo komentarzy to twoja wypowiedz zniknie ha hah ha

gość25-02-07, 22:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

On zupelnie do niej nie pasuje ona potrzebuje prawdziwego faceta a nie takiego lovelasa ... takie moje skromne zdanie heh :P

gość25-02-07, 22:20, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie wiem czy to rozsądne aby aktorka angażowała się w politykę...

gość25-02-07, 22:05, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Angelina ma jaja. Ten chlystek Brad ucieknie do jakiejs cichej i mdlej pindy, ktora mysli, że ONZ to nazwa kremu przeciw zmarszczkom.

gość25-02-07, 22:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hurrra jestem pierwsza szkodac jej

strony
1


Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida