wtorek 17-01-17, czytany: 5767 razy, autor: Beata Maj

Selena Gomez chce WYKORZYSTAĆ The Weeknd?

Byłaby do tego zdolna?

Selena GomezSelena Gomez / © Fame/Flynet
Kiedy dziennikarze zapytali Justina Biebera, co myśli na temat romansu jego byłej wielkiej miłości, Seleny Gomez i The Weeknd, gwiazdor nie odpowiedział.

Zobacz: Selena Gomez skrytykowana za HIPOKRYZJĘ!

Ale TMZ dowiedział się od swoich źródeł, co faktycznie Justin sądzi na temat nowego "związku" w show-biznesie.

Otóż według Biebera, piosenkarka flirtuje z The Weeknd tylko dlatego, że chce się wypromować. Piosenkarka pracuje nad nowym materiałem. Ale - uwaga! Nowa piosenka ma zostać nagrana wspólnie z jej nowym chłopakiem.

Pytanie - czy The Weeknd faktycznie sądzi, że Selena jest w nim zakochana i robi z nią muzykę, bo są tak blisko, czy też jest to ich wspólny układ, z którego oboje świetnie zdają sobie sprawę?

Czy nie jest tak, że "związek" został spreparowany na kilka tygodni tylko po to, by w mediach zrobiło się głośno o tej parze? Na szumie skorzystają oboje - nie tylko Selena.

Czytaj: Mama Seleny Gomez OSTRZEGA Justina Biebera

Zatem choć Bieber przypuszcza, że Selena chce wykorzystać Abla tak, jak wcześnie "użyła" innych - Nicka Jonasa i Zedda, może to nie jest cała prawda? Może korzyści są obopólne?

To trochę tak jak w związku Kris Jenner i Coreya Gamble - oboje kochają pieniądze. Niekoniecznie siebie nawzajem.


Selena Gomez chce WYKORZYSTAĆ The Weeknd?

Selena Gomez chce WYKORZYSTAĆ The Weeknd?

Selena Gomez chce WYKORZYSTAĆ The Weeknd?

Selena Gomez chce WYKORZYSTAĆ The Weeknd?

Selena Gomez chce WYKORZYSTAĆ The Weeknd?

Selena Gomez chce WYKORZYSTAĆ The Weeknd?

Selena Gomez chce WYKORZYSTAĆ The Weeknd?



Polecane wideo


 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Insta-Stars/Celebr...
Insta-Stars/Celebr...
Selena Gomez
Selena Gomez
Selena Gomez
Selena Gomez
Selena Gomez
Selena Gomez




skomentuj:



Wasze komentarze (15): sortuj ↓

gość28-01-17, 21:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 18-01-17, 08:18 napisał(a):
gość, 17-01-17, 16:48 napisał(a): Selena nie bądź z czarnym!!!! Stać cię na białego fajnego faceta. Nie bądź pustakiem!!!
A co ma bycie z czarnym do bycia pustakiem? o.O
Co to wogule za nienormalne myślenie, że biały człowiek lepszy od czarnego?

gość18-01-17, 08:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-01-17, 16:48 napisał(a): Selena nie bądź z czarnym!!!! Stać cię na białego fajnego faceta. Nie bądź pustakiem!!!
A co ma bycie z czarnym do bycia pustakiem? o.O

gość17-01-17, 16:51, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-01-17, 14:48 napisał(a):
gość, 17-01-17, 14:30 napisał(a): Dlaczego Selena ma taki brzydki typ ? Czy ona lubi takich spasionych i ochydnych murzynów ? Zasługuje na kogoś lepszego 😑
jeden taki facet to jeszcze nie "typ". jej typ to bogaty, slawny i na topie w biznesie muzycznym - to wspolnymianownik wszystkich jej romansow
Ale przynajmiej ma duzego penisa I jest namietny nie to co polacy flaczki

gość17-01-17, 16:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Selena nie bądź z czarnym!!!! Stać cię na białego fajnego faceta. Nie bądź pustakiem!!!

gość17-01-17, 14:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-01-17, 14:42 napisał(a):
Gdyby nie Selena , nadal bym nie wiedziała jak The weeknd ma na imię .


wiekszosc ludzi nie wie, jak Sting ma na imie, ale czy to cokolwiek znaczy?

gość17-01-17, 14:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-01-17, 14:30 napisał(a):
Dlaczego Selena ma taki brzydki typ ? Czy ona lubi takich spasionych i ochydnych murzynów ? Zasługuje na kogoś lepszego 😑


jeden taki facet to jeszcze nie "typ". jej typ to bogaty, slawny i na topie w biznesie muzycznym - to wspolnymianownik wszystkich jej romansow

gość17-01-17, 14:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Gdyby nie Selena , nadal bym nie wiedziała jak The weeknd ma na imię .

gość17-01-17, 14:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-01-17, 14:30 napisał(a): Dlaczego Selena ma taki brzydki typ ? Czy ona lubi takich spasionych i ochydnych murzynów ? Zasługuje na kogoś lepszego 😑
Każdy ma inny gust 😏

gość17-01-17, 14:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Dlaczego Selena ma taki brzydki typ ? Czy ona lubi takich spasionych i ochydnych murzynów ? Zasługuje na kogoś lepszego 😑

gość17-01-17, 14:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-01-17, 13:59 napisał(a): Selena to beztalencie która robi karierę dzięki nastolatkom hehe
Brak słów kiedy największe beztalencie mówi o kimś że jest beztalenciem. Żal mi cię gimbusie

gość17-01-17, 14:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość, 17-01-17, 13:59 napisał(a): Selena to beztalencie która robi karierę dzięki nastolatkom hehe
Ktoś tu chyba zazdrości...

gość17-01-17, 14:27, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czyżby Bieber był zazdrosny o swoją ex.

gość17-01-17, 14:17, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

No właśnie. Przestańcie robić z tych facetów owieczki prowadzone na rzeż .Oboje ze wspólnej kolacji mają korzyść . Nikomu żadna krzywda się nie dzieje. Tym bardziej , że Abel wydał właśnie piosenkę , a do ukazania się płyty Seleny jeszcze sporo czasu . Dzięki Selenie , której piosenki uwielbiam , posłuchałam również Abla , choć głos ma dobry , to nie są moje klimaty . Czekam na płytę Seleny.

gość17-01-17, 13:59, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Selena to beztalencie która robi karierę dzięki nastolatkom hehe

gość17-01-17, 13:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no tak, odniesienie do Kardashianów musi być, cały czas na kozaku po nich jadą ale nie ma artykułu żeby nie było wzmianki o Kardashiankach albo Jennerkach (teraz nawet Bruce to Jennerka :))

strony
1


Reklama

Pokrewne filmiki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida