Zeszłoroczna decyzja amerykańskiej wersji PLAYBOYA o usunięciu nagości z czasopisma, spowodowała falę krytyki na całym świecie.

Zobacz więcej: Anna Mucha przeżywa, bo w Playboyu nie będzie „gołych bab”

Władze wydawnictwa zadecydowały o ryzykownym posunięciu, kierując się przy tym „dobrem tytułu” i „pójściem z duchem czasu”.

Niestety ten wybór okazał się katastrofalny w skutkach, o czym przyznał Cooper Hefner – syn Hugh Hefnera.

Mężczyzna, który jednocześnie jest szefem działu kreatywnego w Playboyu wyznał, że:

Będę pierwszym, który przyzna, iż sposób w jaki magazyn ukazywał nagość był dość archaiczny ale rezygnacja z sesji rozbieranych też była błędem. Problemem nie jest nagość lecz odzyskanie naszej tożsamości, którą chyba utraciliśmy.

Z tego powodu do czasopisma wracają działy „Filozofia Playboya” oraz „Dowcipy barowe”. Ponadto z okładki znika podtytuł„Entertainment for Men” (czyli „Rozrywka dla mężczyzn”).

Zobacz więcej: PLAYBOY wraca do nagości!

Miejmy nadzieję, że ta decyzja okaże się teraz strzałem w dziesiątke!

PLAYBOY wraca do nagości! Wyniki sprzedaży dały ważną lekcję

PLAYBOY wraca do nagości! Wyniki sprzedaży dały ważną lekcję

PLAYBOY wraca do nagości! Wyniki sprzedaży dały ważną lekcję

PLAYBOY wraca do nagości! Wyniki sprzedaży dały ważną lekcję