Kylie Jenner (19 l.) była skazana na sukces. Dorastała na wizji, jej mama załatwiała rodzinie lukratywne kontrakty, a sławne siostry sukcesywnie powiększały swoje fortuny. Młodszej siostrze Kendall Jenner brakowało jedynie pewności siebie, ale ta przyszła razem z nowymi ustami, biustem i pośladkami.

Choć Kylie nie jest piosenkarką, modelką, aktorką, to świetnie radzi sobie finansowo. Jej kosmetyki są sprzedażowym hitem. Kylie ma ten sam talent, co Kim – wszystko potrafi sprzedać.

Na jej korzyść działa szalona uwaga, jaką obdarzyli ją internauci.

Kylie ma na swoim koncie nowy kontrakt. Pojawiła się w kampani Beats by Dr. Dre i Balmain. Kylie reklamuje słuchawki.

Zobacz: Kylie Jenner ma grzywkę. Wygląda ślicznie!

Co będzie dalej? Produkt sprzeda się jak świeże bułeczki. Połowę za „darmoszkę” dostaną gwiazdy, wrzucą fotki na IG, a pokolenie YOLO pojedzie na wakacje do Wielkiej Brytanii, by na nie zarobić.

Transport to an urban safari. #BeatsBalmain #Powerbeats3Wireless #KylieJenner #Balmain

Post udostępniony przez Beats By Dre (@beatsbydre)

Made for each other. Introducing #BalmainBeats #StudioWireless #KylieJenner #Balmain

Post udostępniony przez Beats By Dre (@beatsbydre)