piątek 02-03-07, czytany: 7515 razy, autor: Lola Gudinaf

Kto by przypuszczał?

Disco polo powraca!

Disco PoloDisco Polo / Shazza
Statystycznie rzecz biorąc, większość Polaków szaleje za disco polo. Ale tylko w anonimowych sondażach. Inaczej nikt się do tego nie przyzna.

Być może niedługo disco polo znowu zacznie być modne, a jego gwiazdy wypełnią rubryki Kozaczka? Wszystko możliwe i wszystko przed nami. Faktem jest jednak, że ta perspektywa jest coraz bardziej prawdopodobna. Już teraz plakaty z autografem Shazzy kosztują nawet kilkaset złotych. Nie wspominając o serwisie YouTube, gdzie teledyski disco polo ogląda niewiarygodnie duża liczba osób.

- Dziewczyny znów szaleją i rzucają mi staniki z numerem telefonu. Wydajemy płytę z największymi przebojami. mamy zamówienie na 100 tys. egzemplarzy - chwali się Sławomir Świerzyński, lider zespołu Bayer Full.

Super Express potwierdza: Polacy znów kochają disco polo!

Szef firmy fonograficznej "Green Star", Paweł Mazurek, jest przekonany, że zespół discopolowy to najlepszy sposób, żeby "sprzedać imprezę i zarobić". Bilety na takie koncerty rozchodzą się błyskawicznie.

- Chcieliśmy zagrać w pewnej sali, ale usłyszeliśmy: "Nie, bo Maanam będzie grać". To znaleźliśmy mniejszą. I nagle dzwonią: "Przychodźcie, na Maanam bilety nie zeszły" - mówi Robert Sasinowki z zespołu Skaner.

- Myślę, że ludzie mają dość tego, czym karmią ich radia. Tej sieczki, tych utworów, które udają hity, a są tylko jakąś amerykańską kopią. A disco polo to nasza muzyka, wesoła, da się przy niej odpocząć - twierdzi Zenon Martyniuk z grupy Akcent.

Poniżej coś z klasyki gatunku:



Zdjęcie pochodzą z okładki płyty Shazzy - "Historia Pewnej Miłości" wydanej przez Pro Dance;
autor zdjęcia: Jarosław Cuch.



 
Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
I Have Nothing
Edyta Górniak
I Have Nothing
Get Here
Edyta Górniak
Get Here
 Górniak będzie mu...
Edyta Górniak
Górniak będzie mu...
Górniak przeprowad...
Edyta Górniak
Górniak przeprowad...




skomentuj:



Wasze komentarze (79): sortuj ↓

diskomiki29-06-10, 18:00, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus1 oceń na minus0 

Dla techno deejay grać disco-polo to wstyd i poniżej
godności. Tak uważają.

Miki

reinhold-rolland29-06-10, 17:53, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus2 oceń na minus0 

Disco polo popularne jest przeważająco na
wsiach. Te utwory mają muzykę i słowa które można śpiewać , TECHNO nie. Słowa polskie które
wszyscy rozumią. Wywołują dobry humor te niektóre perełki. a TECHNO?

Reinhold Rolland autor

gość27-07-08, 22:18, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wiecie co...GÓWNO wiecie o dzisiejszym disco polo....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! to nie sa juz piosenki typu majteczki w kropeczki posłuchajcie tylko np.Basta-Speed Maxx dance-Żar miłości czy łukash odjazdowa muza a zobaczycie czym jest dzisiejsze disco polo bo jak narazie to mało który z tych wszystkich antyfanów słyszał chociażby 1 piosenke z tego gatunku pomijajac stare ,,HITY" jak juz wspomniane majteczki(...)

boo01-04-07, 18:45, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

pamietam czasy kiedy disco polo krolowalo w naszym kraju... i mam nadzieje, ze nigdy nie bedzie nam dane znowu tego przechodzic =/

gość05-03-07, 16:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Czym rozni sie Doda od Shazzy tym ze Shazza jest naturalna!

gość05-03-07, 16:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

jak sobie popijemy tak porzadnie na imprezie to tez sluchamy disco polo - wtedy juz nikt na to uwaga nie zwraca. A jak wszyscy ladnie spiewaja :) np. Jestes szalona.... :D

gość05-03-07, 16:44, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

no a np. Doda to nie disco polo ???? Czym rozni sie Shaza od Dody - tylko kolorem wlosow :D

gość05-03-07, 14:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Heh gościu 12;52 właśnie o tym mówię. A ja wolę ambitniejszą muzykę.

gość05-03-07, 14:11, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

D I S C O R E L A X J E S T N A J L E P S Z E!!

gość04-03-07, 12:52, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

heh gosciu podemna .. wole disco polo niz te verby jeden osiem l czy tam trzeci wymiar ; ] przy tej muzyce najlepsze sa domówki nuta wpada w ucho i wogole ; ] i to na pewno nie jest chwiLowe bo od jakiegos czasu jest coraz wieksze zainteresowanie tąmuzyka kazdemu sie juz przejadły nuty z eski rmf fm czy zet buah ; ] pozdRO

gość04-03-07, 11:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Niestety Polacy nigdy nie znali się na muzyce. No i skończyli na disco polo PORAŻKA. Ja osobiście w życiu nie będę słuchała takiego czegoś bo tego nawet muzyką nie można nazwać dla mnie disco polo a muzyka to to samo co produkt czekolado podobny a czekolada.

Musaschi04-03-07, 11:29, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Słyszałem już o tym co nie co> Ostatnio sporo o tym mówią, ale to pewnie tylko jakiś chwilowy przejaw zainteresowania tą muzyką.

gość04-03-07, 00:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

teledysk jest stanowczo boski xDxDxD

gość03-03-07, 22:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

disco polo rządzi !!!!!!!!!!!

jen03-03-07, 21:12, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Bardzo mi przykro jesli nic nie rozumiesz z tych zagranicznych textow.Baw sie zatem dobrze sluchajac Shazzy;p

gość03-03-07, 18:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hahahaha możel lepiej powstrzymam się od komentarza!!!!!! =-p

gość03-03-07, 16:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a ten kto napisał ze Shazza jest piękna a Kwaśniewska nie to powinien sie leczyc - ten teledysk jest kwintesencja kiczu

gość03-03-07, 15:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

do jen:perfidnie glupim..."albo perfidny albo glupi zdecyduj sie!ja tez tego nie slucham,ale daj spokoj czy nie mozna czasami w prosty sposob sie wyluzowac?to lepiej sluchac zagranicznych utworow nic z nich nierozumiejac oprocz lini melodycznej?

gość03-03-07, 15:34, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

k,;l.;p.l...........ll'.;
'hoiuhoijglkfu;kgyujyu89o100000000214;iopioppio;lk4004ip,.;/'/;//[p[p1111111,ipiikpohhjtrdewsqazxcvbnm,./';[]po9iuiuiiuimu][[]lllllllllllllll;lkiooi,o,p,p..o.

gość03-03-07, 15:31, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

;l;'';l;.l;llllllll;lkk;k;l/./,k/,kl;luyj,l'';][poiu[]999









gość03-03-07, 15:29, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

[
]pp];p]p-
[p;=0-lll-
][]ll
]][;[]'[[hghgfghfghgfghgffvcssdfghjjk;;['''[-[]888

jen03-03-07, 15:18, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"do goscia z16 .....piatek:gust mozyczny nie swiadczy opoziomie itelektoalnym"

jesli komus sprawia przyjemnosc sluchanie czegos w stylu:kici kici bara bara ma kochana skoczmy na browara,albo majteczki w kropeczki czy cos takiego-to chyba jednak swiadczy to o poziomie intelektualnym.Trzeba byc perfidnie glupim zeby sluchanie czegos takiego sprawialo przyjemnosc.

gość03-03-07, 14:23, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Tak. Disco polo jest kiepskie. Ale nie oszukujmy się, Polacy lubią wypić. A jak już taki przeciętny Polak jest na np. weselu u ciotki, napije się to przy czym najlepiej się pobawi? Przy disco polo, rzecz jasna.

gość03-03-07, 14:16, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

heloł

gość03-03-07, 14:14, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ale niektorzy sie wymadrzaja...hehe...zagraniczne piosnki tez bywaja prosciuykie ale...wiekszosc ich nie rozumie.do goscia z16 .....piatek:gust mozyczny nie swiadczy opoziomie itelektoalnym

strony
1 2 3 4
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida