poniedziałek 05-03-07, czytany: 3537 razy, autor: Lola Gudinaf

Kolejna próba samobójcza

Britney krzyczała: "Jestem antychrystem!"

Britney SpearsBritney Spears / © Terry Thompson / Photorazzi
Britney Spears po raz kolejny usiłowała odebrać sobie życie. Tym razem chciała się powiesić na prześcieradle. Krzyczała "Jestem antychrystem!", wyraźnie usiłując wystraszyć personel.

Wyglądało to naprawdę przerażająco. Tym bardziej, że Britney wcześniej napisała sobie na czole liczbę "666".

Martwią się już nie tylko pracownicy szpitala i rodzina, ale całe media.

Światło dzienne ujrzały również pogłoski, jakoby Spears błagała Kevina, byłego męża, nie tylko o powrót, ale i kolejne dziecko.



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears
Britney Spears




skomentuj:



Wasze komentarze (45): sortuj ↓

Smelly10-10-09, 17:09, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hahaha ale z jednej str współczucie

jeewa30-03-07, 21:37, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

szkoda mi jej ma problemy a nikt chyba za bardzo jej nie ułatwia powrotu do zdrowia

jeewa30-03-07, 21:37, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

szkoda mi jej ma problemy a nikt chyba za bardzo jej nie ułatwia powrotu do zdrowia

gość06-03-07, 21:42, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

"ty sam sobie napisz na czole, ze jestes debilem, moze nie przepadam za nia ale to nie znaczy, ze musze ja obrazac....zastanow sie kołku!! "
Kołek to ty masz w d**** i zamiast mózgu.

gość06-03-07, 14:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

czy tam nie ma dobrego psychiatry

gość06-03-07, 12:13, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

06-03-07, 01:00

a to zdjęcie brit to aktualne jest?


nie,to zdjecie jest staaaare;p za dobrych czasow britki...zal dziewczyny,ale fakt faktem,nie mozna wierzyc we wszystkie newsy na jej temat,to jakis obled:( nigdy nie bylam jej fanka,ale trzymam za nia kciuki;*

gość06-03-07, 11:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a jeszcze do tego o Kevinie nie wiem moze on sam tą plote poscil bo nie sadze ze britney jest taka głupia i by do niego wrocila jak ostatnio byla plotka na ten temat kozacZku zdecyduj sie poprOstu pisz to albo to ; ]

gość06-03-07, 11:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja myśle że to totalne bzdury media sobie wymyślają to zeby naprawde źle sie poczuła ; / ja jej naprawde bardzo wspolczuje wszyscy jąbłotem obrzucają i robią o niej gorące newSy ;/ tez bym pier**lnela gdyby codziennie o mnie pisano i w jakim stylu ;/ ludzie wyluzujcie i dajcie juz jej spokoj ; / a kozaczek tez juz mogl by przestac pisać takie bzdety ; / pozdro

gość06-03-07, 01:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a to zdjęcie brit to aktualne jest?

gość05-03-07, 22:08, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Hit me baby one more time?

gość05-03-07, 22:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Nie wierze, ze ona chce miec z pasozytem nr 1 jeszcze jednego dzieciaka!!!!

kitty_kat05-03-07, 20:11, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Przykre ...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

gość05-03-07, 19:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

biedna :(
naprawde mi jej żal

gość05-03-07, 18:53, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

LUDZIE - TROCHE LUZU I DYSTANSU.....
to tylko Kozaczek....

gość05-03-07, 18:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Sory, ale teraz ten "frajer" zajmuje sie 2 malych dzieciakow, ktore najwyrazniej dla mamusi nie sa takie wazne.. i postanowila bawic sie w "antychrysta" zamiast pomyslec o dzieciach.. idiotka.. juz mi jej nie jest szkoda.. /boska

gość05-03-07, 18:30, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a ja mysle ze to wszystko wal, a ona sie bawi i smieje ze robi was w h.......! hehehehe

gość05-03-07, 18:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

biedaczka..
zaśepiona jest miłością do tego frajera ;/

gość05-03-07, 16:57, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ja uwazam ze to wina ludzi, jesli ktos jest w takiej depresji to powinni dac jej spokoj a nie pisza o niej wszedzie, puszczaja filmiki, produkuja laki, komentuja, krytykuja, wysmiewaja, ja osobiscie na jej miejscu bym dawno sie zabila gdyz zgupialabym przez was, zal dziewczyny, jestem z taba, olej ich wszystich !!! Trzymam kciuki i sie modle za ciebie, bedzie dobrze :):):)

gość05-03-07, 16:26, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ty sam sobie napisz na czole, ze jestes debilem, moze nie przepadam za nia ale to nie znaczy, ze musze ja obrazac....zastanow sie kołku!!

gość05-03-07, 16:10, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

powinna napisać sobie na czole jestem debilem!

gość05-03-07, 16:07, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

FAJNIE JEST UBRANA NA TYM ZDJĘCIU:)

gość05-03-07, 16:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

po prostu kobieta ma depreche po tych porodach i nie jest w stanie sie obyc bez pomocy i jeszcze te zdjecia w brukowcach i wasze komenty i kazdy by zeswirowal!!!

hollywood05-03-07, 15:47, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

gość05-03-07, 15:43 Naprawdę zabawne powieś się na swojej głupocie myślę że zrobiła to przez ten szum w okół niej i narastające problemy :/ i coś mi się zdaje że jeszcze kilka prób i na pewno jej się to uda oby nie bo ją lubię ,zresztą ona ma dwójkę dzieci zrobiłaby im straszne świństwo... Britney trzymaj się a wy zamiast ją krytykować i głupio komentować trzymalibyście kciuki żeby wróciła do siebie ....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Britney Spears

gość05-03-07, 15:43, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Eeee a na "people" napisali, ze robi zakupy on-line. Może się więc na nowej sukience chciała powiesić, bo w niej grubo wygladała ? hmm

gość05-03-07, 14:56, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

moze przydałby się jej egzorcyzm?!

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida