środa 07-03-07, czytany: 4251 razy, autor: Playa Barbie

Rozbiorą się dla Kuby

Piętnaście pięknych dziewczyn odsłania swoje wdzięki specjalnie dla Kuby Wojewódzkiego.

Kuba WojewódzkiKuba Wojewódzki / © KAPiF
No, teraz panowie nie zostawią chyba na Kubie Wojewódzkim suchej nitki.

Znany prowadzący ma tak oddane fanki, że gotowe są rozebrać się dla niego w Playboyu.

Wdzięki wiernych wielbicielek będzie można podziwiać w kwietniowym wydaniu magazynu. Dziewczyn jest piętnaście. Wszystkie są finalistkami konkursu, który przeprowadzono w listopadzie zeszłego roku. Zgłosiło się do niego niemal 500 kobiet, gotowych rozebrać się specjalnie dla Wojewódzkiego. Wybrano oczywiście najpiękniejsze (według jurorów). Nagrodą jest oczywiście wspomniana sesja, która miała miejsce w studiu, gdzie nagrywany jest talk-show. Wiadomo też, że piękne panie pojawią się jako goście prezentera.

Teraz pytanie: KIEDY KUBA?



 
Ostatnio dodane fotki:zobacz całą galerię »
Kuba Wojewódzki
Kuba Wojewódzki
Kuba Wojewódzki
Kuba Wojewódzki
Kuba Wojewódzki
Kuba Wojewódzki
Kuba Wojewódzki
Kuba Wojewódzki




skomentuj:



Wasze komentarze (25): sortuj ↓

nellyfurtado31-12-07, 14:05, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

rapsodias, 23-03-07, 22:25 napisał(a):

Ciekawa jestem dlaczego te panny gotowe są dla TAKIEGO JAK ON rozebrać... tajemnica to dla mnie. :D


ciekawe....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "On mógłby być ojcem moich dzieci"

rapsodias23-03-07, 22:25, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Ciekawa jestem dlaczego te panny gotowe są dla TAKIEGO JAK ON rozebrać... tajemnica to dla mnie. :D

gość11-03-07, 00:04, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Kuba jest swietny xD

gość09-03-07, 18:46, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

hehehe znam goscia co dla pana kuby taż zrzuci majtasy!!!! panie kubo niech pan już sie nie kryje z swoja orietacja.

gość08-03-07, 15:01, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a ja słyszałem że Kuba jest Bi... i podobno go widziano w Pewnym klubie Gejowskim w Warszawie:) a wiem to z bardzo dobrego źrodła. Pozdrawiam Pana Kuby:)

gość08-03-07, 08:28, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Jak to gdzieś niedawno usłyszałam: Kuba na prezydenta. Prezydent na Kubę.

gość08-03-07, 00:45, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

co kiedy Kuba? chyba nie zeby sie rozebrtał...

alex07-03-07, 22:28, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

o matko... jak można zrobić z siebie taką wieśniarę na cześć takiego oto palanta. wstyd do konca życia. ciekawe ile lat maja te panny.

gość07-03-07, 21:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

och... mezczyzni dzis to chyba przez was przemawia zazdrosc. panowie nieladnie, oj nie ladnie

kitty_kat07-03-07, 21:19, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Zgadzam sie z przedmówcą! Niech umieści, a co!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jak pachną gwiazdy ...

gość07-03-07, 20:35, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wielka proscba to pana KUBY aby w swoim studiu umiescil swoje zdjecie z dowodu osobistego... Skoro takie 'smieszne' swoje zdjecia ma w studio niech doda to z dowodu to dopiero bedzie smiechu. Co wy na to??

gość07-03-07, 17:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Głupek, kretyn i idiota. Nawet się wysłowić po ludzku nie potrafi.

gość07-03-07, 17:48, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wojewódzki rządzi!!!

fanka VERBY07-03-07, 17:10, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Wojewódzki jest głupi

gość07-03-07, 16:50, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

ja tam lubie pana Wojewode :)

gość07-03-07, 15:55, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

co dziewczyny widzą w wojewódzkim ?
charyzmę, to, że się wyróżnia i dba o siebie nie bacząc na wiek. jest młody duchem ;)
a sesja w playboyu to nie jest oznaka 'nie szanowania się'

Czapcia :*:* :D07-03-07, 15:49, cytuj | zobacz moje komentarze i profil Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

są gusta i guściki buhahaha :D

gość07-03-07, 15:09, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

a fuj. co te dziewczyny pociaga w wojewodzkim???

gość07-03-07, 15:00, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

nie podoba mi sie okladka tego pisma co trzyma...!!!!!!!

gość07-03-07, 14:58, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Idiotki..... Nie szanują siebie czy co??

gość07-03-07, 14:47, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

to tera mucha sie spiekli aż miło. hłe hłe hłe

gość07-03-07, 14:40, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Hmn..zaskakujące, biorąc pod uwage fakt że Kuba udzielił kiedyś wywiadu dla Playboya, w którym jednoznacznie stwierdzda zę nie jest facetem którego satysfakcjonuje, że kobieta sie dla neigo rozbierze,a tu proszę bedzie sie cieszył nawet nie z jednej,ale z piętnastu.Widać tylko krowa nie zmienia poglądów.

gość07-03-07, 14:37, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

DISCUSTING

gość07-03-07, 14:33, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

idzie Nara! idzie Nara!

gość07-03-07, 14:22, cytuj Oceń ten komentarz: oceń na plus0 oceń na minus0 

Supcio:)

strony
1 2
 

następna strona »



Reklama


Pokrewne filmiki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida