Producenci telefonów komórkowych i gwiazdy show-biznesu wzajemnie się wspierają. Tym razem Samsung podpisał kontrakt z Beyoncé. Oczywiście w zamian za reklamowanie marki piosenkarka dostaje spore fundusze. Można by rzec pełna symbioza. Ona w spotach reklamowych, oni na jej koncertach.

Gwiazda zacznie od rozsławienia najnowszego modelu F300 z linii Samsung Ultra Music. Kampania telewizyjna z udziałem Beyoncé wystartuje w Europie, a potem stopniowo będzie obejmować inne kontynenty. Szczęśliwcy, którzy zakupią ekskluzywne modele będą mogli usłyszeć w swoim telefonie kawałek Irreplaceable w najwyższej jakości, a nie jako ściągnięty z jakiejś stacji dzwonek.

Firma wybrała Bee, ponieważ jak powiedział prezes działu telefonów komórkowych Samsunga Geesung Choi mamy ze sobą wiele wspólnego – jesteśmy entuzjastami muzyki, produkcji wideo i rozrywki, a także jesteśmy postrzegani jako symbole w naszych branżach.

W lutym z Motorolą zaczęła współpracę Paris Hilton. Ciekawe kto weźmie pozostałe marki.