30 tys. ludzi kupiło zapakowaną kupę. Są zbulwersowani.

przejdź do komentarzy

Bo jak można było sprzedać "coś takiego" i to z uprzedzeniem.

cards against humanity cards against humanity/YouTube
Kupujesz pięknie zapakowany i dokładnie opisany produkt. Producent uprzedza - kupujesz byczą kupę. Za tę przyjemność (?) płacisz 6 dolarów i robisz z kupą, co ci się żywnie podoba. Czego zatem oczekiwało 30 tysięcy Amerykanów, którzy na taki zakup się zdecydowało? Okazuje się, że wcale nie wspomnianej kupy. Po tym, jak dostali fekalną przesyłkę, byli zbulwersowani i pisali do producenta "Jak mogliście sprzedać nam coś takiego?".

Firma Cards Against Humanity (produkująca gry karciane, w tym m.in. "Karty dla okropnych ludzi") co roku walczy z bezsensownym wydawaniem pieniędzy w tzw. Czarny Piątek, czyli dzień po Święcie Dziękczynienia, kiedy to sklepy obniżają ceny, ludzie zostawiają w świątyniach konsumpcji bajońskie sumy, a producenci zacierają ręce. W zeszłym roku założyciel wspomnianej firmy kazał podnieść ceny, by zniechęcić ludzi do bezsensownego wydawania pieniędzy. W tym roku wpadł na g*wniany pomysł. Z oferty sklepu zostały wycofane wszystkie produkty pojawiło się jedynie czarne pudełeczko z napisem "Bullshit" i uśmiechniętą kupką.

Tłumaczyliśmy to wielokrotnie i dokładnie. Każdy mógł przeczytać w opisie produktu, że dostarczymy im pod drzwi kupę od prawdziwego, żywego byka. W opisie były też nasze odpowiedzi na pytania: Czy sprzedajecie dziś jakiekolwiek swoje normalne produkty? - Nie. Czy to, co sprzedajecie, to kupa? - Tak. Czy w pudełku jest coś, co nie jest kupą? - Nie. Czy mogę zwrócić produkt, gdy zorientuję się, że w środku jest kupa? - Nie - mówi pomysłodawca.


Na kota w worku, a raczej kupę w pudełku zdecydowało się 30 tysięcy konsumentów. Większość z nich doznała szoku, gdy rozpakowali pięknie zapakowanego stolca.

Jeśli kupujesz kupę i spodziewasz się, że będzie czymś, co nie jest kupą, to w rzeczywistości kupujesz wartościową lekcję za sześć dolarów - napisał właściciel formy.


Dochód z kupnego pudełka został przekazany organizacjom dobroczynnym. Pytanie, czy ludzie robią już zakupy na siłę, czy może tak bardzo są przyzwyczajeni do tego, że kupują produkty niezgodne z opisem? A może tak działa magia ładnego opakowania?




30 tys. ludzi kupiło zapakowaną kupę. Są zbulwersowani.

30 tys. ludzi kupiło zapakowaną kupę. Są zbulwersowani.

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!