The Honest Company to firma współtworzona przez Jessikę Albę (34 l.). To marka, z której gwiazda jest bardzo dumna. Jessica podkreśla zawsze, że w przeciwieństwie do produktów wielu innych marek, kosmetyki, środki czystości, pieluchy są przyjazne dla dzieci i środowiska. Nie podrażniają, są łagodne, a przez to idealne dla maluchów.

Tymczasem w sieci pojawiło się ostatnio dużo zdjęć osób, które opalały się po użyciu kremu do opalania z filtrem 30 marki Honest i… uległy poparzeniu.

Mamy wrzucają zdjęcia dzieci z czerwonymi plecami, spalonymi ramionami i nawołują, by nie kupować kosmetyków na plażę marki sygnowanej nazwiskiem aktorki.

Nie używaj tego kremu, chyba że chcesz wyglądać jak homar – pisze jedna z osób krytykujących efekty działania kremu.

Inna zapewnia, że stosowała kosmetyk zgodnie z instrukcją podana na opakowaniu, a jej córka i tak uległa poparzeniu.

Poparzenia pokazują też starsi, którzy skorzystali z kremu.

Marka odpowiedziała na zarzuty w liście do portalu BuzzFeed. Przedstawiciel firmy napisał, że kremy do opalania pomyślnie przeszły wszystkie testy, a ich stosowanie zgodnie z załączoną ulotką nie grozi poparzeniem. Krem należy aplikować na kwadrans przed wyjściem na słońce. Działa do 80 minut, jeśli się nie kąpiemy i nie wycieramy. Kiedy wejdziemy do wody, po wyjściu musimy natychmiast nałożyć krem ponownie.

Pytanie – czy osoby poparzone nie przestrzegały instrukcji, czy to po prostu czarny PR konkurencji? Czy może faktycznie kosmetyki marki Jessiki Alby nie na wszystkich działają tak, jak trzeba?

AFERA wokół kremów do opalania marki Jessiki Alby
Zrzut ekranu Amazon.com

AFERA wokół kremów do opalania marki Jessiki Alby
Zrzut ekranu Amazon.com

AFERA wokół kremów do opalania marki Jessiki Alby
Zrzut ekranu Amazon.com

AFERA wokół kremów do opalania marki Jessiki Alby

AFERA wokół kremów do opalania marki Jessiki Alby

AFERA wokół kremów do opalania marki Jessiki Alby

AFERA wokół kremów do opalania marki Jessiki Alby