Anna Lewandowska chyba nie spodziewała się takich komentarzy na temat figury

przejdź do komentarzy

Faktycznie wygląda gorzej?

anna lewandowska anna lewandowska/© KAPiF
Anna Lewandowska (27 l.) zawsze powtarzała, że nie trzeba mieć od razu sześciopaka, by być fit. Trenerka - w przeciwieństwie do Ewy Chodakowskiej - miała nieco bardziej kobiece kształty. Zamiast twardych jak skała mięśni widać było u żony Roberta Lewandowskiego odrobinę krągłości.

Zobacz: Anna Lewandowska urządziła Robertowi KRÓLEWSKIE urodziny (Instagram)

Czyżby intensywne treningi zmieniły brzuch trenerki?

Na zdjęciu, które Lewandowska wrzuciła na swój instagramowy profil, gwiazda fitnessu pozuje w kobaltowym kostiumie kąpielowym. Ładny biust i brzuszek z zarysowanymi mocno mięśniami wzbudziły sporo emocji.

Niestety, nie wszystkim - jak zwykle;) - figura Anny przypadła do gustu.

A gdzie jest talia? - zapytał ktoś.

Kiedyś miałaś lepszy brzuch - zawtórował ktoś inny.


Czytaj też: 10 rzeczy, których nie wiecie o Annie Lewandowskiej (FOTO)

Jedna z fanek stanęła w obronie Lewandowskiej:

Ludzie odwalcie sie komentarzami typu "kiedys mialas lepszy brzuch" sorry ale Ania jest jedna z najpiekniejszych ze tak to nazwe celebrytek choc nie lubie tego slowa...cialo ma piekne nie za chuda nie za bardzo umiesniona a najwaznieksze ze dobrze sie czuje w swoim ciele to najwazniejsze - napisała (pisownia oryginalna).


A inna fanka dodała:

Najlepiej niech kazdy patrzy na swoj brzuch, a jezeli ma idealny dopiero wtedy niech sie czepia brzuchow innych... (pisownia oryginalna).








Przed chwilą również Ewa Chodakowska wrzuciła swoje zdjęcie na Facebook. Można porównać brzuszki:)





Anna Lewandowska chyba nie spodziewała się takich komentarzy na temat figury

Anna Lewandowska chyba nie spodziewała się takich komentarzy na temat figury

Anna Lewandowska chyba nie spodziewała się takich komentarzy na temat figury

Anna Lewandowska chyba nie spodziewała się takich komentarzy na temat figury

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (127): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 12-09-16, 00:01 cytuj
    Nie podoba mi się figura Anki, wole figure Ewy, albo kobiet, które w ogóle tyle nie ćwiczą, ale jeszcze przełknęłabym ją gdyby nie jej zachowanie. Spotkałam ją kiedyś na żywo i tak głupiej i chamskiej baby nigdy nie widziałam i mam nadzieje, że już nie zobaczę.
    Jest wulgarna i niewychowana.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 09-09-16, 13:32 cytuj
    Jak czytam, ze Lewandowskanie m talii i o jej figurze od kobiet, ktore pewni siedza dniami przed kundelkiem plotkiem czy innymi glupotami, to smiac mi sie chce ")) jakie wy macie figury baby uzaleznione od czekoladek i internetu?? Latwo sie ocenia kogos nie patrzac mu w twarz i bedac anonimowym...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 05-09-16, 23:01 cytuj
    Lol poprostu aż żal czytac hejty na temat urody i figury Anny Lewandowskiej , jak macie problem to sb go rozwiążcie , zazdroscicie jej i dlatego niektore "panie" tak sie źle o niej wyrazają . Chodakowska przegieła ze swoimi mięśniami , kobieta ma byc kobietą , mężczyźni są od tego zeby miec takie bicki i umiesniony brzuch... Ania ma fajną figure , a hejty na jej temat zostawcie juz dla sibie !!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 05-09-16, 13:13 cytuj
    Ewka sto razy lepiej !!!!!!!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 04-09-16, 16:24 cytuj
    gość, 02-09-16, 19:35 napisał(a): Lewandowska brak talii figura bardzo przeciętna podobnie jak twarz
    Dokładnie, popieram w 100%
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 03-09-16, 20:21 cytuj
    Ludzie popatrzcie na siebie. Wielu z was zazdrości jej figury i urody dlatego tak piszecie. Głupia zawiść i nic więcej A tu Aniu nie czytaj tego i rób dalej to co robisz
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 02-09-16, 20:54 cytuj
    jak dla mnie to pani chodakowska jest za chuda pani anna lewandowska nie powinna sie przejmowac gupotami napisanymi przez zazdrosnych ludzi wyglada swietnie i oby niczego nie chciala zmienic bo kobieta ma byc kobieta a nie kosciotrupem a jak chca inni ogladac kosciotrupy to na biologie niech ida
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 02-09-16, 19:35 cytuj
    Lewandowska brak talii figura bardzo przeciętna podobnie jak twarz
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-08-16, 19:55 cytuj
    Ale z niej klaun brzydki i te tępe miny
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-08-16, 14:07 cytuj
    gość, 30-08-16, 12:14 napisał(a):
    gość, 30-08-16, 07:57 napisał(a):
    Ja mam juz dosyć słuchania na każdym kroku o szczupłych, wysportowanych, zdrowo odżywiających. Żygać mi sie chce !!! Tylko kult ciała, bogactwo , hedonistyczny styl życia bla bla bla bla .....a gdzie prawdziwe wartości?


    Zdrowie np?

    Ale nie można popadać w paranoje. Nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu. Zdrowo nie znaczy pozbawiać się wszystkiego.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-08-16, 12:14 cytuj
    gość, 30-08-16, 07:57 napisał(a):
    Ja mam juz dosyć słuchania na każdym kroku o szczupłych, wysportowanych, zdrowo odżywiających. Żygać mi sie chce !!! Tylko kult ciała, bogactwo , hedonistyczny styl życia bla bla bla bla .....a gdzie prawdziwe wartości?


    Zdrowie np?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-08-16, 11:35 cytuj
    Robi się zasuszona jak Chodakowska, oby nie poszła tą drogą
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-08-16, 07:57 cytuj
    Ja mam juz dosyć słuchania na każdym kroku o szczupłych, wysportowanych, zdrowo odżywiających. Żygać mi sie chce !!! Tylko kult ciała, bogactwo , hedonistyczny styl życia bla bla bla bla .....a gdzie prawdziwe wartości?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-08-16, 06:40 cytuj
    brzu h w kwadracie
    nie chwalcie jej i tak to badziewie chce dorownac innym. boi sie ze nikt jej nie bedzie.chcial ogladac. produkcja jej batonow spalila na panewce i teraz robert musi ostro placic zeby ja chcieli ogladac .wiesz masz tak wstretny pysk i do tego kwadratowa budowe ciala. robert wymien to cos bedziesz szczesliwszy
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-08-16, 06:23 cytuj
    Miny wymiatają a ona wyglada jakby cały czas była nawalona albo po prostu ma problemy psychiczne
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-08-16, 05:40 cytuj
    gość, 29-08-16, 23:14 napisał(a):
    gość, 29-08-16, 22:54 napisał(a):
    gość, 29-08-16, 19:01 napisał(a):
    gość, 29-08-16, 18:45 napisał(a):
    gość, 29-08-16, 18:22 napisał(a):
    gość, 29-08-16, 17:18 napisał(a): a ja mam gdzies wszelkie treningi - waże okolo 49kg przy 1.60 wz. jestem szczupła wrecz drobna.nosze 34/32 , jem co chce w tym chipsy ktore uwielbiam (a dietetycznego żarcia nie nawidze) mam 30 lat i nie jest mi potrzebny żaden szeciopak skoro brzusio mam płaski
    Witaj w klubie kolezanko:) Tylko ja kilka lat starsza;)
    Też tak sobie mówiłam, aż zaczęłam ćwiczyć dla zdrowia i sorry ale nikt mnie nie przekona, że nie ma różnicy między ciałem osoby ćwiczącej a takiej, która tylko wcina chipsy.
    Ja mam 163cm i waze 49kg, tez jem co chce i nie tyje, na cwiczenia nie mam czasu, kiedys cwiczylam, a teraz tylko jazda na rowerze w co ktorys weekend zostala.
    Ważne, że jest czas na Kozaka.
    A co w tym dziwnego? To zajmuje 5 minut, cwiczenia godzine.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 30-08-16, 01:39 cytuj
    gość, 29-08-16, 22:54 napisał(a):
    gość, 29-08-16, 19:01 napisał(a):
    gość, 29-08-16, 18:45 napisał(a):
    gość, 29-08-16, 18:22 napisał(a):
    gość, 29-08-16, 17:18 napisał(a): a ja mam gdzies wszelkie treningi - waże okolo 49kg przy 1.60 wz. jestem szczupła wrecz drobna.nosze 34/32 , jem co chce w tym chipsy ktore uwielbiam (a dietetycznego żarcia nie nawidze) mam 30 lat i nie jest mi potrzebny żaden szeciopak skoro brzusio mam płaski
    Witaj w klubie kolezanko:) Tylko ja kilka lat starsza;)
    Też tak sobie mówiłam, aż zaczęłam ćwiczyć dla zdrowia i sorry ale nikt mnie nie przekona, że nie ma różnicy między ciałem osoby ćwiczącej a takiej, która tylko wcina chipsy.
    Ja mam 163cm i waze 49kg, tez jem co chce i nie tyje, na cwiczenia nie mam czasu, kiedys cwiczylam, a teraz tylko jazda na rowerze w co ktorys weekend zostala.
    Ważne, że jest czas na Kozaka.
    Na pisanie hejtów zawsze mają czas xd i na kłótnie o szerokości pochwy, wzroście i figurach :-) ale dobrze, jest się z czego pośmiać przynajmniej, choć szkoda, ze kozak nie zainstaluje wtyczki na fejsa, mozna by było ogarnąć te wszystkie piękności, które się tu wypowiadają xddddd
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 29-08-16, 23:14 cytuj
    gość, 29-08-16, 22:54 napisał(a):
    gość, 29-08-16, 19:01 napisał(a):
    gość, 29-08-16, 18:45 napisał(a):
    gość, 29-08-16, 18:22 napisał(a):
    gość, 29-08-16, 17:18 napisał(a):
    a ja mam gdzies wszelkie treningi - waże okolo 49kg przy 1.60 wz. jestem szczupła wrecz drobna.nosze 34/32 ,
    jem co chce w tym chipsy ktore uwielbiam (a dietetycznego żarcia nie nawidze)
    mam 30 lat i nie jest mi potrzebny żaden szeciopak skoro brzusio mam płaski

    Witaj w klubie kolezanko:) Tylko ja kilka lat starsza;)

    Też tak sobie mówiłam, aż zaczęłam ćwiczyć dla zdrowia i sorry ale nikt mnie nie przekona, że nie ma różnicy między ciałem osoby ćwiczącej a takiej, która tylko wcina chipsy.

    Ja mam 163cm i waze 49kg, tez jem co chce i nie tyje, na cwiczenia nie mam czasu, kiedys cwiczylam, a teraz tylko jazda na rowerze w co ktorys weekend zostala.


    Ważne, że jest czas na Kozaka.

    A co w tym dziwnego? To zajmuje 5 minut, cwiczenia godzine.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 29-08-16, 22:56 cytuj
    gość, 29-08-16, 19:10 napisał(a):
    gość, 29-08-16, 19:01 napisał(a):
    gość, 29-08-16, 18:45 napisał(a):
    gość, 29-08-16, 18:22 napisał(a):
    gość, 29-08-16, 17:18 napisał(a):
    a ja mam gdzies wszelkie treningi - waże okolo 49kg przy 1.60 wz. jestem szczupła wrecz drobna.nosze 34/32 ,
    jem co chce w tym chipsy ktore uwielbiam (a dietetycznego żarcia nie nawidze)
    mam 30 lat i nie jest mi potrzebny żaden szeciopak skoro brzusio mam płaski

    Witaj w klubie kolezanko:) Tylko ja kilka lat starsza;)

    Też tak sobie mówiłam, aż zaczęłam ćwiczyć dla zdrowia i sorry ale nikt mnie nie przekona, że nie ma różnicy między ciałem osoby ćwiczącej a takiej, która tylko wcina chipsy.

    Ja mam 163cm i waze 49kg, tez jem co chce i nie tyje, na cwiczenia nie mam czasu, kiedys cwiczylam, a teraz tylko jazda na rowerze w co ktorys weekend zostala.

    Też mam 160, nie jem chipsów, staram się jeść regularnie, bardzo często jeżdżę rowerem, ale waże około 60kg. Nie wiem po co to pisze, ale też nie wiem po co niektórzy opisali tutaj historie nic nie robienia[/quote
    Haha. Urzekła mnie wasza historia. Baby....
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 29-08-16, 22:54 cytuj
    gość, 29-08-16, 19:01 napisał(a):
    gość, 29-08-16, 18:45 napisał(a):
    gość, 29-08-16, 18:22 napisał(a):
    gość, 29-08-16, 17:18 napisał(a):
    a ja mam gdzies wszelkie treningi - waże okolo 49kg przy 1.60 wz. jestem szczupła wrecz drobna.nosze 34/32 ,
    jem co chce w tym chipsy ktore uwielbiam (a dietetycznego żarcia nie nawidze)
    mam 30 lat i nie jest mi potrzebny żaden szeciopak skoro brzusio mam płaski

    Witaj w klubie kolezanko:) Tylko ja kilka lat starsza;)

    Też tak sobie mówiłam, aż zaczęłam ćwiczyć dla zdrowia i sorry ale nikt mnie nie przekona, że nie ma różnicy między ciałem osoby ćwiczącej a takiej, która tylko wcina chipsy.

    Ja mam 163cm i waze 49kg, tez jem co chce i nie tyje, na cwiczenia nie mam czasu, kiedys cwiczylam, a teraz tylko jazda na rowerze w co ktorys weekend zostala.


    Ważne, że jest czas na Kozaka.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!