Beckhamowie przegrali rozprawę z magazynem plotkarskim

przejdź do komentarzy

Teraz to oni muszą płacić.

david beckham david beckham/© PR Photos
Gdy kilka miesięcy temu David Beckham przeczytał w magazynie In Touch o swoim domniemanym romansie z luksusową prostytutką, sprawa szybko znalazła finał w sądzie.

Okazuje się jednak, że sprawiedliwość wcale nie jest po stronie piłkarza.

Beckham przegrał proces wytoczony magazynowi In Touch - sędzia orzekł, że sportowiec nie udowodnił, że redakcja magazynu opublikowała materiał ze złośliwości i by zaszkodzić Davidowi.

Do stresu dołączyło wiec 200 tys. dolarów, jakie musi zapłacić za koszty procesu.

Więcej na temat rzekomego romansu Davida z Irmą Nici przeczytacie tutaj.
 






Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!