Modnie jest teraz prowadzić bloga. To niemal rodzaj dodatku, którym musi pochwalić się każda fashionistka.

Oczywiście jakie zainteresowania właścicielki, taka i jej internetowa strona.

Kasia Tusk – by zacytować artykuł, który ukazał się w najnowszym Przekroju – łączy „ubrania z droższych sieciówek z ubraniami z  tańszych sieciówek\” ozdabiając to infantylnymi tekstami, których lepiej nie czytać. Tusk doskonale wie jednak, co podoba się rzeszom dziewcząt i ma to szczęście, że nosi znane nazwisko.

Joanna Przetakiewicz z sieciówkami ma niewiele wspólnego. Czy jej blog może być konkurencją dla Kasi? Cóż, właścicielka domu mody La Mania mogłaby się o to wręcz obrazić.

Przetakiewicz pisze o pokazach największych projektantów, które odwiedza. Fotografuje się z Karlem Lagerfeldem, prezentując swój superluksusowy styl życia. Tu nie będzie ani słowa o wyprzedażach. Kto jednak lubi karmić się takim zbytkiem, chociażby wirtualnym, może być zachwycony.

\"Blog

\"Blog