Podobno najlepsza promocja to autopromocja. Jak Britney Spears (32 l.) wypada w reklamie seksownej bielizny sygnowanej własnym nazwiskiem? Na plakatach reklamowych prezentuje się pięknie, choć nieco sztucznie. Jednak te są wyretuszowane do granic możliwości.

Druga sprawa to fakt, że Brit sama nie nosi biustonosza, a chce je sprzedawać! Na promocji swojej bielizny w Nowym Jorku gwiazda pojawiła się w czerwonym kombinezonie z głębokim dekoltem, który obnażył jej obwisłe piersi.

Britney nie jest jedyną gwiazdą, która chce zarobić na sprzedaży bielizny. Porównajmy ją z Ditą von Teese, która jest żywą reklamą swoich produktów.

Internauci zarzucają Spears, że jest ona… antyreklamą sygnowanej własnym nazwiskiem bielizny.

Zgodzicie się z tą opinią? Wielu uważa, że cały seksapil pani Spears bezpowrotnie wypalił się kilka lat temu.

Britney Spears jest słabą reklamą własnej bielizny? (FOTO)

Britney Spears jest słabą reklamą własnej bielizny? (FOTO)

Britney Spears jest słabą reklamą własnej bielizny? (FOTO)

Britney Spears jest słabą reklamą własnej bielizny? (FOTO)

Britney Spears jest słabą reklamą własnej bielizny? (FOTO)

Britney Spears jest słabą reklamą własnej bielizny? (FOTO)

Britney Spears jest słabą reklamą własnej bielizny? (FOTO)

Britney Spears jest słabą reklamą własnej bielizny? (FOTO)

Britney Spears jest słabą reklamą własnej bielizny? (FOTO)

Britney Spears jest słabą reklamą własnej bielizny? (FOTO)

Britney Spears jest słabą reklamą własnej bielizny? (FOTO)

Britney Spears jest słabą reklamą własnej bielizny? (FOTO)

Britney Spears jest słabą reklamą własnej bielizny? (FOTO)

Britney Spears jest słabą reklamą własnej bielizny? (FOTO)

Britney Spears jest słabą reklamą własnej bielizny? (FOTO)

Britney Spears jest słabą reklamą własnej bielizny? (FOTO)