Britney to złoty interes

przejdź do komentarzy

Ile znaczy dla mediów?

britney spears britney spears/KrainaTapet.pl
Britney Spears zdaje się być obecnie medialną osobistością numer jeden. Codziennie czytamy nowe doniesienia na jej temat, możemy zobaczyć świeże zdjęcia, każdy jej krok jest dokumentowany przez paparazzi.

W sieci pojawiło się dość ciekawe zestawienie, dotyczące obecności Britney w mass mediach. Okazuje się, że piosenkarka to prawdziwy złoty interes, jej obecność na okładce czasopisma skutecznie podnosi sprzedaż a towarzyszący jej każdego dnia fotografowie mogą pławić się w luksusach po sprzedaży fotek.

I tak według tegoż zestawienia, Britney pojawia się najczęściej na okładkach People, Us Weekly, In Touch, Life & Style, OK! i Star. Od stycznia 2006 roku do lipca 2007 gościła na nich aż 175 razy. Te numery osiągnęły sprzedaż o 33% lepszą, niż numery z jakąkolwiek inną gwiazdą na okładce. Ich sprzedaż w tym okresie przyniosła wydawcom 360 milionów dolarów zysku.

Paparazzi za zwyczajne, codzienne zdjęcie Brit mogą zarobić od 250$ wzwyż. Najbardziej szokujące zdjęcia, takie, jak na przykład Britney z ogoloną głową, warte są około 500,000$ za jedno. X17 w samym 2007 roku sprzedało zdjęcia Britney o łącznej wartości 2,5 miliona dolarów. Splash przyznaje, że dochód ze sprzedaży fotek Brit stanowi 10 do 15% rocznego przychodu.

Według portalu Yahoo, Britney jest numerem jeden na liście najczęściej wyszukiwanych nazwisk w sieci przez ostatnie 7 lat. Tylko raz, na krótko, została w tym pobita przez Paris Hilton - było to w 2004 roku.

Ogolenie przez piosenkarkę głowy szalenie wpłynęło na te wyszukiwania - w 2007 roku aż 60% z nich dotyczyło Britney!

Niektórzy spierają się co do tego, czy Brit nadal jest księżniczką popu. Księżniczką, jeśli nie królową, mediów jest za to bez wątpienia.

Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!