Chcesz zobaczyć Taylor Swift NAGO?

przejdź do komentarzy

Będzie ku temu okazja!

taylor swift taylor swift/© Starstoc.newscom
Diagnoza jest następująca - większość hollywoodzkich gwiazd cierpi na ekshibicjonizm. Panie różnią się jedynie stopniem i jawnością obnażania swojego ciała oraz rodzajem stosowanych wymówek.

W ostatnim tygodniu okazało się, że nawet Emma Watson robi sobie nagie zdjęcia.

Najnowsze doniesienia z magazynu Ok głoszą, że niebawem zobaczymy nagą Taylor Swift (27 l.).

Piosenkarka chce zerwać z wizerunkiem grzecznej dziewczyny i chce zagrać w filmie, który będzie od niej wymagał zrzucenia ubrań.

Podobno na ten genialny pomysł panna Swift wpadła podczas kręcenia teledysku z Zaynem Malikiem do piosenki I Don't Wanna Live Forever.

Zobacz: Tom Hiddleston nie wytrzymał i zapytany o Taylor Swift, odpowiedział...

Pytanie, czy Taylor nadal ma wizerunek grzecznej dziewczyny? Po tych wszystkich medialnych wojnach i kłótniach? Czyżby tylko nagość mogła ją ocalić?


Chcesz zobaczyć Taylor Swift NAGO?

Chcesz zobaczyć Taylor Swift NAGO?

Chcesz zobaczyć Taylor Swift NAGO?

Chcesz zobaczyć Taylor Swift NAGO?

Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (12): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 22-03-17, 13:52 cytuj
    gość, 22-03-17, 09:48 napisał(a):
    Ja zaczęłam rozmawiać kiedya z hrjteram a teraz już wszyscy.. PEZESTANCIE Z NIM GADAĆ BO TO ChorY CZLOWOEK

    Nie rozumiem czemu mamy przestać z nim gadać?Ma pełne prawo wyrażać swoją negatywną opinie ,podobnie zresztą jak ty czy ja lub ktokolwiek inny.Swift i inne gwiazdy jako osoby publiczne zawsze będą narażone na krytykę w necie.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 22-03-17, 12:02 cytuj
    gość, 22-03-17, 09:48 napisał(a):
    Ja zaczęłam rozmawiać kiedya z hrjteram a teraz już wszyscy.. PEZESTANCIE Z NIM GADAĆ BO TO ChorY CZLOWOEK

    Twoja pisownia świadczy że sama jesteś chora - ja mam dowody na wszystko co piszę psychofanko.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 22-03-17, 09:48 cytuj
    Ja zaczęłam rozmawiać kiedya z hrjteram a teraz już wszyscy.. PEZESTANCIE Z NIM GADAĆ BO TO ChorY CZLOWOEK
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-03-17, 12:46 cytuj
    gość, 21-03-17, 07:47 napisał(a):
    gość, 20-03-17, 22:57 napisał(a):
    Nie jestem tą osobą co wypisuje tu stale o hedonizmie ,pałacach,satanizmie,kotach i wężowych pierścionkach,wiec nie wiem o co chodzi z diabłem. Przeczytałam tylko korespondencje brata z tym gościem z 4chana.Co ciekawe gosc wcale jej nie wyzywał i nie używał bluzgów.Jak dla mnie brzmiał całkiem wiarygodnie

    Czyli hedonizm i życie w grzechu się potwierdza - to satanistka, iluminatka i sex slave. A tak mnie atakowaliście - przecież są dowody a wy głupio pisaliście: Photoshop, jesteś zły i smutny. To wy jesteście w błędzie że wierzycie w cnoty Taylor. Jest zepsuta i zakłamana: nazistowska barbie, feministka po swojemu, hedonistka i konsumpcjonistka. Dla niej liczy się szmal i gala, bale i festiwale, zemsta i luksus.

    Myślę ze w tym przypadku należny zachować umiarkowany dystans.To ze ktoś napisał mojemu bratu cos takiego nie znaczy wcale ze jest to prawda,w końcu internet pełen jest troli i bajkopisarzy.Gosc nie przedstawił żadnych twardych dowodów tylko takie ze trzeba wieżyc mu na słowo.Jednak jakieś prawdopodobieństwo ze zmyślił cala tą historie z kuzynem jednak istnieje.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 21-03-17, 07:47 cytuj
    gość, 20-03-17, 22:57 napisał(a):
    Nie jestem tą osobą co wypisuje tu stale o hedonizmie ,pałacach,satanizmie,kotach i wężowych pierścionkach,wiec nie wiem o co chodzi z diabłem. Przeczytałam tylko korespondencje brata z tym gościem z 4chana.Co ciekawe gosc wcale jej nie wyzywał i nie używał bluzgów.Jak dla mnie brzmiał całkiem wiarygodnie

    Czyli hedonizm i życie w grzechu się potwierdza - to satanistka, iluminatka i sex slave. A tak mnie atakowaliście - przecież są dowody a wy głupio pisaliście: Photoshop, jesteś zły i smutny. To wy jesteście w błędzie że wierzycie w cnoty Taylor. Jest zepsuta i zakłamana: nazistowska barbie, feministka po swojemu, hedonistka i konsumpcjonistka. Dla niej liczy się szmal i gala, bale i festiwale, zemsta i luksus.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 20-03-17, 22:57 cytuj
    gość, 20-03-17, 22:12 napisał(a):
    gość, 20-03-17, 18:41 napisał(a):
    Moj brat ost rozmawiał na 4chanie z gościem który ma (tak twierdzi )kuzyna czy innego członka rodziny w branży muzycznej.Gość mówił ze wszystkie znane piosenkarki Gomez,Grande,Swift,Gada,Lopez zrobiły karierę przez łóżko.Dyskusja
    dotyczyła Gomez ale brat zapytał o Swift.Tay była regularnie ruchana przez swoich producentów na początku kariery.Teraz juz nie bo stała sie zbyt poteżna. Switf uprawia sex teraz głownie ze swoimi koleżankami z VS.Ma tez kilka osób które
    traktuje jak sex zabawki.(same dziewczyny +1 tancerz z jej zespołu).Cały wizerunek słodkiej,niewinnej,romantycznej dziewczyny został wykreowany dla mediów i fanów.Swift chce byc pamietana jako nieco pruderyjna idealna kobieta,doskonały
    wzor do naśladowania.Ale poza sceną za zamknietymi drzwiami Taylor jest "freak control".Chce kontrolowac swioch chłopakow i wszystko co jest z tym związane ,z tego wlasnie powodu jej wsztstkie zwiazki konczą sie b szybko.

    No dobrze , a o co chodzi o te pakty z diabłem ? wszystkie podpisują?

    Nie jestem tą osobą co wypisuje tu stale o hedonizmie ,pałacach,satanizmie,kotach i wężowych pierścionkach,wiec nie wiem o co chodzi z diabłem. Przeczytałam tylko korespondencje brata z tym gościem z 4chana.Co ciekawe gosc wcale jej nie wyzywał i nie używał bluzgów.Jak dla mnie brzmiał całkiem wiarygodnie
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 20-03-17, 22:12 cytuj
    gość, 20-03-17, 18:41 napisał(a):
    Moj brat ost rozmawiał na 4chanie z gościem który ma (tak twierdzi )kuzyna czy innego członka rodziny w branży muzycznej.Gość mówił ze wszystkie znane piosenkarki Gomez,Grande,Swift,Gada,Lopez zrobiły karierę przez łóżko.Dyskusja
    dotyczyła Gomez ale brat zapytał o Swift.Tay była regularnie ruchana przez swoich producentów na początku kariery.Teraz juz nie bo stała sie zbyt poteżna. Switf uprawia sex teraz głownie ze swoimi koleżankami z VS.Ma tez kilka osób które
    traktuje jak sex zabawki.(same dziewczyny +1 tancerz z jej zespołu).Cały wizerunek słodkiej,niewinnej,romantycznej dziewczyny został wykreowany dla mediów i fanów.Swift chce byc pamietana jako nieco pruderyjna idealna kobieta,doskonały
    wzor do naśladowania.Ale poza sceną za zamknietymi drzwiami Taylor jest "freak control".Chce kontrolowac swioch chłopakow i wszystko co jest z tym związane ,z tego wlasnie powodu jej wsztstkie zwiazki konczą sie b szybko.

    No dobrze , a o co chodzi o te pakty z diabłem ? wszystkie podpisują?

    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 20-03-17, 18:41 cytuj
    Moj brat ost rozmawiał na 4chanie z gościem który ma (tak twierdzi )kuzyna czy innego członka rodziny w branży muzycznej.Gość mówił ze wszystkie znane piosenkarki Gomez,Grande,Swift,Gada,Lopez zrobiły karierę przez łóżko.Dyskusja

    dotyczyła Gomez ale brat zapytał o Swift.Tay była regularnie ruchana przez swoich producentów na początku kariery.Teraz juz nie bo stała sie zbyt poteżna. Switf uprawia sex teraz głownie ze swoimi koleżankami z VS.Ma tez kilka osób które

    traktuje jak sex zabawki.(same dziewczyny +1 tancerz z jej zespołu).Cały wizerunek słodkiej,niewinnej,romantycznej dziewczyny został wykreowany dla mediów i fanów.Swift chce byc pamietana jako nieco pruderyjna idealna kobieta,doskonały

    wzor do naśladowania.Ale poza sceną za zamknietymi drzwiami Taylor jest "freak control".Chce kontrolowac swioch chłopakow i wszystko co jest z tym związane ,z tego wlasnie powodu jej wsztstkie zwiazki konczą sie b szybko.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 20-03-17, 17:42 cytuj
    gość, 20-03-17, 15:11 napisał(a):
    Ta jasne.Taylor bardzo dba o swój wizerunek.Nigdy w to nie uwierzę. Wątpię czy kiedykolwiek zobaczymy jakiekolwiek jej prawdziwe "nude"fotki

    Twierdzisz że jej na.gie zdjęcia to dzieło Photoshopa? Wystarczy wpisać Google Taylor Swift naked photos - to wszystko fotomontaż?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 20-03-17, 17:35 cytuj
    gość, 20-03-17, 15:11 napisał(a):
    Ta jasne.Taylor bardzo dba o swój wizerunek.Nigdy w to nie uwierzę. Wątpię czy kiedykolwiek zobaczymy jakiekolwiek jej prawdziwe "nude"fotki

    Twierdzisz że jej nagie zdjęcia to dzieło Photoshopa? Wystarczy wpisać Google Taylor Swift naked photos - to wszystko fotomontaż?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 20-03-17, 15:11 cytuj
    Ta jasne.Taylor bardzo dba o swój wizerunek.Nigdy w to nie uwierzę. Wątpię czy kiedykolwiek zobaczymy jakiekolwiek jej prawdziwe "nude"fotki
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 20-03-17, 12:30 cytuj
    Bralbym
    Nie masz konta? Zarejestruj się!