Czy Kinga Duda zostawi Kraków i zamieszka w Warszawie?

przejdź do komentarzy

Atmosfera na uczelni nie jest ponoć najlepsza.

kinga duda kinga duda/© KAPiF
Kinga Duda (20 l.) nie ma lekko. Mimo że jest córką głowy państwa, wcale nie ma z górki. Ba! W niektórych sferach córka Andrzeja Dudy musi być przygotowana na krytykę - nawet, jeśli to jej tata, a nie ona, podejmuje kroki, które nie podobają się wszystkim wyborcom.

Andrzej Duda o swojej maturze i byciu dziadkiem

Po aferze z Trybunałem Konstytucyjnym pojawiły się negatywne komentarze pod adresem prezydenta. Formułowali je między innymi przedstawiciele środowiska prawniczego skupionego na Uniwersytecie Jagiellońskim - alma mater Dudy.

Kinga Duda studia


Tymczasem właśnie tam pierwszy rok studiów prawa kończy właśnie córka prezydenta. Tygodnik Dobry Tydzień pisze, że Kinga miała sporo nieprzyjemności:

Nie ma łatwego życia na uczelni. Środowisko prawnicze jest negatywnie nastawione do prezydenta. Musiała znosić drwiny ze strony kolegów, a nawet wykładowców.


Zobacz: Agata Duda pokazała swoje stare zdjęcie w długich włosach

Gdzie mieszka Kinga Duda?


Niedawno w mediach pojawiły się plotki, że Kinga Duda po 1. roku przeniesie się jednak do Warszawy i zamieszka z rodzicami. Magazyn pisze, że prezydentówna wraz z rodzicami podjęła decyzję w tej sprawie:

W Krakowie jest dużo spokojniej. Agata Kornhauser-Duda radziła jej, aby podobnie jak ona, usunęła się w cień i nie dawała powodów do tego, by o niej pisać. Przestrzegła, by unikała ryzykownych wyjść, które mogą być później pożywką dla plotek. Jak każda matka, martwi się o córkę. Uważa, że Kinga powinna żyć z dala od pokus wielkomiejskiego życia i show-biznesu - czytamy w Dobrym Tygodniu.


Wygląda więc na to, że Kinga Duda nie stanie się celebrytką, jak jej przepowiadano jakiś czas temu, gdy odwiedziła ze znajomymi jeden z warszawskich lokali.

Nie będzie tez zapewne blogerką, szafiarką ani modelką. Nadal będzie mieszkać w Krakowie i studiować na uczelni, którą wybrała.

Czyżby czekało ją pięć lat życia z dala od rodziców?

Zobacz: KINGA DUDA JEDNAK NIE BĘDZIE MODELKĄ? (FOTO)


Czy Kinga Duda zostawi Kraków i zamieszka w Warszawie?

Czy Kinga Duda zostawi Kraków i zamieszka w Warszawie?

Czy Kinga Duda zostawi Kraków i zamieszka w Warszawie?

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (30): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 01-11-16, 00:14 cytuj
    Lepszy Jagielloński od Warszawskiego. Ponadto atmosfera miasta Krakowa sprzyja studiowaniu.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-05-16, 17:20 cytuj
    A kogo to obvhodzi?Ma tatusia pajaca,ktoremu towarzyszy i wspiera go to teraz niech najpierw pomysli czy warto bylo tak sie afiszowac.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-05-16, 16:40 cytuj
    gość, 12-05-16, 11:07 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 06:59 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 00:45 napisał(a): Nie sadze, zeby spotkały ja jakieś szczególne nieprzyjemności. Ale jeśli za takie uważać drwiny z jej ojca - cóż, pracuje na to cieżko od niemal roku! To nie jej wina, ale ludzie maja prawo głośno mowić, co sadza o tej prezydenturze.
    Zgadzam sie. Jej ojciec to czlowiek bez honoru dobrze wie ,ze ludzie nie chca prezydenta pionka bawiacego sie po nocach w internecie i bedacego zwyczajna meduza . Odejsc! oddac urzad! Rzad klamstw! Rzad nienawisci!
    Już, już, bo się zachłyśniesz i udławisz. Którzy ludzie nie chcą? Wasi ludzie? Toć niech sobie wybiorą na prezydenta kogo chcą, tylko w państwie położonym w Palestynie, czyli waszej ojczyźnie, bo tu jest Polska i Polacy wybrali sobie prezydenta.
    Sprawdź lepiej szczekaczu czy sama nie masz pejsatego w genach. To dopiero byłoby dla ciebie trudne do udzwignięcia :)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-05-16, 14:59 cytuj
    gość, 12-05-16, 13:37 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 13:09 napisał(a):


    ale dopiero tego no nie? bo poprzednie rzady, to nie wiadomo, kto wybieral?

    Wiadomo. Wy. Jak się skrzykniecie, zmobilizujecie, odpowiednio nakłamiecie, namącicie w głowach głupim, to jesteście w stanie wybrać swój rząd, zwłaszcza mając w swych rękach wszystkie mainstreamowe media. Tylko przegięliście ostatnio ciut za bardzo, no i akcja wywołała reakcję. Szacun dla was że mimo przegranej robicie wszystko by ten rząd obalić, wszystko jedno jakim kosztem. Pamiętajcie jednak że pan Soros wystawi kolosalne rachunki za finansowanie waszej hucpy i to niezależnie czy wam się ta hucpa uda, czy nie...


    wy? ale jak znowu te podzialy? serio? klocmy sie z sasiadami, klocmy sie ze soba na wzajem? przerazajace to dzielenie Polski. a co z "wy", ktorzy inaczej glosowali wczesniej, a ostatnio inaczej? czy oni przeszli z "wy" na "my"? czy sa w okresie probnym "oni" tudziez "tamci"? kiedy wszyscy bedziemy potrafili znowu byc Polakami, bez podzialow na sympatie polityczne?

    Pisząc "wy" mam na myśli ludzi usiłujących doprowadzić do obalenia legalnie wybranego rządu, gotowych w tym celu napuszczać na Polskę sąsiednie kraje, donosząc do władz uni jewropejskiej. Gdyby prawo funkcjonowało normalnie, to ludzie którzy to organizują zostaliby postawieni przed sądem, a następnie rozstrzelani za zdradę stanu. Niestety ludzie ci są marionetkami graczy o zasięgu globalnym i tym samym są chronieni. Pisząc "wy" mam na myśli ludzi którzy szkodzą świadomie i z premedytacją, wykonując polecenia swoich zagranicznych mocodawców.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-05-16, 13:37 cytuj
    gość, 12-05-16, 13:09 napisał(a):


    ale dopiero tego no nie? bo poprzednie rzady, to nie wiadomo, kto wybieral?

    Wiadomo. Wy. Jak się skrzykniecie, zmobilizujecie, odpowiednio nakłamiecie, namącicie w głowach głupim, to jesteście w stanie wybrać swój rząd, zwłaszcza mając w swych rękach wszystkie mainstreamowe media. Tylko przegięliście ostatnio ciut za bardzo, no i akcja wywołała reakcję. Szacun dla was że mimo przegranej robicie wszystko by ten rząd obalić, wszystko jedno jakim kosztem. Pamiętajcie jednak że pan Soros wystawi kolosalne rachunki za finansowanie waszej hucpy i to niezależnie czy wam się ta hucpa uda, czy nie...


    wy? ale jak znowu te podzialy? serio? klocmy sie z sasiadami, klocmy sie ze soba na wzajem? przerazajace to dzielenie Polski. a co z "wy", ktorzy inaczej glosowali wczesniej, a ostatnio inaczej? czy oni przeszli z "wy" na "my"? czy sa w okresie probnym "oni" tudziez "tamci"? kiedy wszyscy bedziemy potrafili znowu byc Polakami, bez podzialow na sympatie polityczne?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-05-16, 13:09 cytuj


    ale dopiero tego no nie? bo poprzednie rzady, to nie wiadomo, kto wybieral?

    Wiadomo. Wy. Jak się skrzykniecie, zmobilizujecie, odpowiednio nakłamiecie, namącicie w głowach głupim, to jesteście w stanie wybrać swój rząd, zwłaszcza mając w swych rękach wszystkie mainstreamowe media. Tylko przegięliście ostatnio ciut za bardzo, no i akcja wywołała reakcję. Szacun dla was że mimo przegranej robicie wszystko by ten rząd obalić, wszystko jedno jakim kosztem. Pamiętajcie jednak że pan Soros wystawi kolosalne rachunki za finansowanie waszej hucpy i to niezależnie czy wam się ta hucpa uda, czy nie...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-05-16, 12:24 cytuj
    gość, 12-05-16, 11:07 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 06:59 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 00:45 napisał(a):
    Nie sadze, zeby spotkały ja jakieś szczególne nieprzyjemności. Ale jeśli za takie uważać drwiny z jej ojca - cóż, pracuje na to cieżko od niemal roku! To nie jej wina, ale ludzie maja prawo głośno mowić, co sadza o tej prezydenturze.

    Zgadzam sie. Jej ojciec to czlowiek bez honoru dobrze wie ,ze ludzie nie chca prezydenta pionka bawiacego sie po nocach w internecie i bedacego zwyczajna meduza . Odejsc! oddac urzad! Rzad klamstw! Rzad nienawisci!

    Już, już, bo się zachłyśniesz i udławisz. Którzy ludzie nie chcą? Wasi ludzie? Toć niech sobie wybiorą na prezydenta kogo chcą, tylko w państwie położonym w Palestynie, czyli waszej ojczyźnie, bo tu jest Polska i Polacy wybrali sobie prezydenta.


    ale dopiero tego no nie? bo poprzednie rzady, to nie wiadomo, kto wybieral?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-05-16, 11:07 cytuj
    gość, 12-05-16, 06:59 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 00:45 napisał(a):
    Nie sadze, zeby spotkały ja jakieś szczególne nieprzyjemności. Ale jeśli za takie uważać drwiny z jej ojca - cóż, pracuje na to cieżko od niemal roku! To nie jej wina, ale ludzie maja prawo głośno mowić, co sadza o tej prezydenturze.

    Zgadzam sie. Jej ojciec to czlowiek bez honoru dobrze wie ,ze ludzie nie chca prezydenta pionka bawiacego sie po nocach w internecie i bedacego zwyczajna meduza . Odejsc! oddac urzad! Rzad klamstw! Rzad nienawisci!

    Już, już, bo się zachłyśniesz i udławisz. Którzy ludzie nie chcą? Wasi ludzie? Toć niech sobie wybiorą na prezydenta kogo chcą, tylko w państwie położonym w Palestynie, czyli waszej ojczyźnie, bo tu jest Polska i Polacy wybrali sobie prezydenta.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-05-16, 09:52 cytuj
    wogóle niepotrzbnie sie ujawniała.mogła wogole nie pokazywac sie od poczatku kadencji ojca,a jak by ja kto zapytalo nazwisko to powiedzialaby ze to zbieg okolicznisci - mialaby spokoj
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-05-16, 09:35 cytuj
    gość, 12-05-16, 09:25 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 06:59 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 00:45 napisał(a):
    Nie sadze, zeby spotkały ja jakieś szczególne nieprzyjemności. Ale jeśli za takie uważać drwiny z jej ojca - cóż, pracuje na to cieżko od niemal roku! To nie jej wina, ale ludzie maja prawo głośno mowić, co sadza o tej prezydenturze.

    Zgadzam sie. Jej ojciec to czlowiek bez honoru dobrze wie ,ze ludzie nie chca prezydenta pionka bawiacego sie po nocach w internecie i bedacego zwyczajna meduza . Odejsc! oddac urzad! Rzad klamstw! Rzad nienawisci!

    Tylko, że ludzie nie mają żadnego prawa atakować jego córki! Myślicie, że Kinga ma jakikolwiek wpływ na podejmowane przez PIS decyzje? Ja dziewczynie szczerze współczuje.


    Kasie T do dzis atakuja... tak szczerze - tez jej bronilas, czy to juz inna sytuacja?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-05-16, 09:25 cytuj
    gość, 12-05-16, 06:59 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 00:45 napisał(a):
    Nie sadze, zeby spotkały ja jakieś szczególne nieprzyjemności. Ale jeśli za takie uważać drwiny z jej ojca - cóż, pracuje na to cieżko od niemal roku! To nie jej wina, ale ludzie maja prawo głośno mowić, co sadza o tej prezydenturze.

    Zgadzam sie. Jej ojciec to czlowiek bez honoru dobrze wie ,ze ludzie nie chca prezydenta pionka bawiacego sie po nocach w internecie i bedacego zwyczajna meduza . Odejsc! oddac urzad! Rzad klamstw! Rzad nienawisci!

    Tylko, że ludzie nie mają żadnego prawa atakować jego córki! Myślicie, że Kinga ma jakikolwiek wpływ na podejmowane przez PIS decyzje? Ja dziewczynie szczerze współczuje.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-05-16, 09:23 cytuj
    gość, 12-05-16, 08:56 napisał(a):
    Ale ona PIEKNA JEST wszystkie nasze gwiazdy to przy niej pasztety ale Kasia Tusk też śliczna jak aniołek

    "gratuluje" gustu kretynko.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-05-16, 09:22 cytuj
    no niestety ksiezniczko,co ty myslalas?! ze kazdy bedzie cie glaskal po glowce i mowil,ze jest dobrze?! ona i matka maja identyczne miny-kota srajacego na pustynii,ktory w dodatku paszcze ma zaklejona tasma,zeby czasem czegos wiecej nie powiedziec. OBUDZ SIE KSIEZNICZKO!!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-05-16, 09:21 cytuj
    Taniec z gwiazdami czeka
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-05-16, 08:56 cytuj
    Ale ona PIEKNA JEST wszystkie nasze gwiazdy to przy niej pasztety ale Kasia Tusk też śliczna jak aniołek
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-05-16, 08:51 cytuj
    gość, 12-05-16, 06:59 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 00:45 napisał(a):
    Nie sadze, zeby spotkały ja jakieś szczególne nieprzyjemności. Ale jeśli za takie uważać drwiny z jej ojca - cóż, pracuje na to cieżko od niemal roku! To nie jej wina, ale ludzie maja prawo głośno mowić, co sadza o tej prezydenturze.

    Zgadzam sie. Jej ojciec to czlowiek bez honoru dobrze wie ,ze ludzie nie chca prezydenta pionka bawiacego sie po nocach w internecie i bedacego zwyczajna meduza . Odejsc! oddac urzad! Rzad klamstw! Rzad nienawisci!

    Całkowicie się zgadzam. Skoro prezydent jest do doopy to nie będziemy mówić, że jest cacy dla komfortu jakieś Maliniakówny.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-05-16, 08:48 cytuj
    Jak ma się ojca pajaca to trzeba się liczyć z drwinami. Lekko ie będzie ani w Krakowie ani w Warszawie. Ten człowiek tak się skompromitował, że córka będzie miała przerąbane a matka też nie ratuje wizerunku.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-05-16, 08:35 cytuj
    gość, 12-05-16, 06:49 napisał(a):
    gość, 12-05-16, 00:45 napisał(a): Nie sadze, zeby spotkały ja jakieś szczególne nieprzyjemności. Ale jeśli za takie uważać drwiny z jej ojca - cóż, pracuje na to cieżko od niemal roku! To nie jej wina, ale ludzie maja prawo głośno mowić, co sadza o tej prezydenturze.
    Raczej spotkały. Moja bliska koleżanka studiuje na 5 roku i już na samym początku roku akademickiego już słyszałam od niej plotki o Kindze Dudzie np. jakieś gdybania, czy ojciec załatwił jej miejsce na kierunku itp., a po aferze z trybunałem jest ich tylko więcej.
    Wcześniej były głosy, ze (oczywiście z winy tuska) prawo jest tylko dla ludzi ze znajomościami czy tez prawnikami w rodzinie... Ale ona chyba akurat była tym jednym, uczciwym wyjątkiem potwierdzającym regule?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-05-16, 08:32 cytuj
    gość, 12-05-16, 07:36 napisał(a): Dlaczego nie wyjedzie studiowac za granice? Tam bylaby anonimowa
    Tam chyba nie da sie ustawić odpowiedniej kadry wystawiającej odpowiednie oceny? :) a poważnie - akurat prawo to studia, które "przywiązują" do kraju, w ktorym sie studiuje. Wyjątkiem sa specjalizacje z prawa unijnego.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-05-16, 08:30 cytuj
    Kornhauser? O.o
    Nie masz konta? Zarejestruj się!