Stało się – 50 twarzy Greya wyskakuje z lodówki. Promocja erotyku to doskonały przykład na to, jak producenci mogą przesadzić i w efekcie zniechęcić potencjalnych widzów do odwiedzenia kin.

Erotyk został poprzedzony 5 trailerami, w tym ukazały się również zwiastuny zwiastunów, prasa był obecna na planie filmowym, a główni aktorzy co rusz zapraszani są do gazet. Żeby tego było mało powstały linie bielizny czy kosmetyków inspirowane 50 twarzami Greya.

Glamour to kolejna gazeta, która pomaga w promocji erotyku. Na pierwszej stronie magazynu widnieją objęci pan Grey i Ana Steel. Przypomnijmy, Dakota Johnson (25 l.) ukazała się już na okładce lutowego magazynu Joy i… Vogue. Ostatnia „jedynka” wzbudziła najwięcej emocji. Oczywiście nie aż tyle, ile ta z Kim Kardashian (34 l.) i Kanye Westem, ale tyle, by postawić wielki znak zapytania nad prestiżem biblii mody. Dakota Johnson jest na czasie, ale jej główni odbiorcy to nastolatki i panie, które w kuchennym kącie z zapartym tchem czytały dzieło LA James.

Do premiery filmu zostały jeszcze 2 tygodnie. Ile trailerów i okładek magazynów ujrzy do tego czasu światło dzienne?

Dakota Johnson i Jamie Donan na kolejnej okładce (FOTO)

Dakota Johnson i Jamie Donan na kolejnej okładce (FOTO)

Dakota Johnson i Jamie Donan na kolejnej okładce (FOTO)

New #50shadesofgrey still! #fiftyshades #dakotajohnson #jamiedornan

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika @kozaczek_pl