Jeździła samochodem z reklamą prezerwatyw, jej płyta i koszulki krzyczą, że ich właścicielka to „bitch\”, nie ważne, czy diamentowa.

Zachowuje się prowokacyjnie, wypowiada często niecenzuralnie. Lubi zaczepne zwroty i rzadko bywa chociażby miła.

Od czasu do czasu pokaże, że jednak serce w niej bije, tylko czy ktoś wierzy osobie, która każdy swój ruch ma zaplanowany?

Życie na gorąco twierdzi, że Doda nie ma na siebie pomysłu.

Jej wizerunek niegrzecznej dziewczynki przestał być już wiarygodny.

Kilka miesięcy temu jeździła autem obklejonym reklamą prezerwatyw, niedawno oznajmiła, że to wcale nie znaczy, iż reklamowała ten produkt. (…) Wprowadza na plan show dzieci z fundacji z napisem \”100% bitch\” – czytamy.

Ona sama nauczyła media, że wszystko, co robi, jest przeznaczone dla publiczności. I pieniędzy.