Eva Longoria w nowej kampanii Pepsi (FOTO)

przejdź do komentarzy

Przekonałaby Was do kupienia napoju?

eva longoria eva longoria/© PR Photos
Nie Rihanna ani nie Justin Bieber. Nie Lady Gaga ani zespół One Direct, a Eva Longoria, czyli reprezentantka pokolenia 30+, została twarzą kampanii Pepsi Drink it to Believe it.

W miniony weekend aktorka pojawiła się na Times Square w Nowym Jorku, by promować ulubiony napój milionów ludzi.

Nie wiemy czy Eva w obcisłej sukience jest na tyle "trendy", by promować bąbelki wybierane głównie przez młode pokolenie.

Co sądzicie o tym wyborze - czy Longoria nadaje się na "twarz" marki kojarzonej dotąd głównie z młodością, wolnością i luzem?


Eva Longoria w nowej kampanii Pepsi (FOTO)

Eva Longoria w nowej kampanii Pepsi (FOTO)

Eva Longoria w nowej kampanii Pepsi (FOTO)

Eva Longoria w nowej kampanii Pepsi (FOTO)

Eva Longoria w nowej kampanii Pepsi (FOTO)

Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!