Eva Rich zdradza hollywoodzki przepis na smukłą sylwetkę

przejdź do komentarzy

Jesteście ciekawi?

eva rich eva rich/© x-news
Eva Rich zyskała rozpoznawalność jako Żona Hollywood, później dostała ofertę wystąpienia w programie Agent-Gwiazdy, którą zresztą przyjęła.

Zobacz: Eva Rich o kolejnym sezonie Żon Hollywood

Jak większość gwiazd, Eva dba o swoją sylwetkę. Jakie są jej sekrety?

Staram się nie jeść dużo chleba czy ziemniaków. Jem dużo sałat i warzyw, mięso nie codziennie, dużo ćwiczę, bo to jest najważniejsze. Żeby trenować, żeby to spalać wszystko - mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.


W diecie Evy królują ryby w postaci sushi.

Dla mnie ważne jest to, aby zdrowo i naturalnie się odżywiać, żeby był dobry balans, żeby nie było za dużo ani jednego, ani drugiego. Myślę, że ogólnie w życiu balans, trenowanie, z jedzeniem, z życiem, ze szczęściem, ze wszystkim powinien być zachowany. Tęsknię bardziej za słonym jedzeniem niż słodkim, za schabowym czy za pierogami - dodaje.


Zobacz: DIETA 3 GODZIN - DLACZEGO WARTO JĄ WPROWADZIĆ?

Zgodzicie się z nią?

 


Eva Rich zdradza hollywoodzki przepis na smukła sylwetkę

Eva Rich zdradza hollywoodzki przepis na smukła sylwetkę

Eva Rich zdradza hollywoodzki przepis na smukła sylwetkę

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (36): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 13-06-16, 21:36 cytuj
    Dokładnie tak jest 😊 Nie ma nic za darmo....
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-06-16, 09:11 cytuj
    gość, 12-06-16, 08:50 napisał(a):
    kto jeszcze je w Polsce schabowe?

    duzo osob je schabowe. wystarczy zrobic mieso i do tego salatke. bez dodatkow. przynajmniej ja tak jem. to takie dziwne,ze ludzie jedza mieso?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-06-16, 10:33 cytuj
    gość, 12-06-16, 08:50 napisał(a):
    kto jeszcze je w Polsce schabowe?

    ja nie jem wieprzowiny, ale chyba większość osob, które jadają wieprzowinę je schaboszczaki.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-06-16, 08:50 cytuj
    kto jeszcze je w Polsce schabowe?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-06-16, 00:01 cytuj
    gość, 11-06-16, 13:44 napisał(a): 70% dieta, 30% trening.
    60 procent sport, 40% wóda ... 100% gwarancji
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-06-16, 23:16 cytuj
    gość, 11-06-16, 19:57 napisał(a): Nie moge już czytać i słuchać tych bzdur, że od ziemniaków i chleba sie tyje. Człowiek potrzebuje węglowodanów, tym bardziej kiedy ćwiczy. Najgorsze są te samozwańcze specjalistki od diet i ćwiczeń. Bo one tak robią i myślą, że wszyscy też powinni
    Wszystko można a nawet trzeba jeść kwestia porcji i nic wiecej
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-06-16, 23:10 cytuj
    gość, 11-06-16, 08:54 napisał(a):
    gość, 11-06-16, 08:23 napisał(a): U mnie najlepsza dieta to brak czasu na jedzenie. Wiecznie coś. Gdyby nie praca to pewnie wcale bym nie jadła. Bo tak to o 10 regularnie jem śniadanie. A potem jak się uda. Czyli nieregularnie, niezdrowo i zbyt rzadko....a wszystko przez to, że jestem sama jak palec z dwójką małych dzieci przy czym jedno ma 10 miesięcy, bo tatuś i mąż zawinął dupe za granicę żeby rzekomo zarabiać....i ani męża ani kasy, ale jest jedno dziewczyny: święty spokój :)
    hehe, dobry tekst!trzymaj sie i powodzenia! :)))
    Trzymaj się kochana i powodzenia :) ściskam :))
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-06-16, 21:04 cytuj
    gość, 11-06-16, 20:19 napisał(a): Maz jak byl mlodszy bardzo przystojny, pozwolila mu przytyc ? Sama pilnuje swojej figury moze chciala zeby stracil na atrakcyjnosci
    Bez przesady, co to za teorie spiskowe. Może po prostu nie narzuca mu swojej diety i trybu życia i nie broni mu podjesc ;)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-06-16, 20:19 cytuj
    Maz jak byl mlodszy bardzo przystojny, pozwolila mu przytyc ? Sama pilnuje swojej figury moze chciala zeby stracil na atrakcyjnosci
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-06-16, 20:02 cytuj
    gość, 11-06-16, 17:11 napisał(a):
    gość, 11-06-16, 13:45 napisał(a):
    gość, 11-06-16, 13:10 napisał(a):
    gość, 11-06-16, 10:58 napisał(a):
    gość, 11-06-16, 10:37 napisał(a):
    najwazniejsz jest sport a nie dieta

    Nieprawda bo tak samo ważne jest i jedno, i drugie.

    Gowno prawda. Zapytajcie jakiegokolwiek trenera (nawet nie dietetyka) to wam powie Zd proporcje sa 20/80 gdzie 80 to dieta.

    Najwazniejsza to jest dueta i zdrowe odzywianie sie potem zdrowe nawyki na koncu sport.
    Proste tak ze nawet tluk by pojal

    Sranie w banie ja biegam codzinnie godzinę ibzadnej diety nie stosuje, a szczypla jestem bardzo;p

    I kogo to obchodzi, że ty tak masz?? Myślisz że twój przypadek zmieni powszechnie uznawane zasady co do wyższości diety nad ćwiczeniami? Masz dobry metabolizm i nawet gdybyś nie biegała, to byłabyś szczupła. Ludzie, zrozumcie wreszcie, że każdy organizm jest inny. Nie wciskajcie na siłe innym swoich teorii! Jeśli ktoś ma nadwage i nie będzie jadł zdrowo, tylko ćwiczył, to nie schudnie i tyle w temacie
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-06-16, 19:57 cytuj
    Nie moge już czytać i słuchać tych bzdur, że od ziemniaków i chleba sie tyje. Człowiek potrzebuje węglowodanów, tym bardziej kiedy ćwiczy. Najgorsze są te samozwańcze specjalistki od diet i ćwiczeń. Bo one tak robią i myślą, że wszyscy też powinni
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-06-16, 18:02 cytuj
    gość, 11-06-16, 17:11 napisał(a):
    gość, 11-06-16, 13:45 napisał(a):
    gość, 11-06-16, 13:10 napisał(a):
    gość, 11-06-16, 10:58 napisał(a):
    gość, 11-06-16, 10:37 napisał(a):
    najwazniejsz jest sport a nie dieta

    Nieprawda bo tak samo ważne jest i jedno, i drugie.

    Gowno prawda. Zapytajcie jakiegokolwiek trenera (nawet nie dietetyka) to wam powie Zd proporcje sa 20/80 gdzie 80 to dieta.

    Najwazniejsza to jest dueta i zdrowe odzywianie sie potem zdrowe nawyki na koncu sport.
    Proste tak ze nawet tluk by pojal

    Sranie w banie ja biegam codzinnie godzinę ibzadnej diety nie stosuje, a szczypla jestem bardzo;p


    No dobrze, ale dla kazdego slowo dieta oznacza co innego. Jezeli na co dzien nie jesz tłusto, ani nie przesadzasz z cukrem, to nie ma co sie dziwic ze Ci dieta niepotrzebna. Dieta to nie znaczy niewiadomo co, marchewka i suchary... ale jak ktos np gotujac teaz sezonowa mloda kapuste doda do niej oprocz przypraw jakas kielbase boczek- to to juz jest tluste. Albo zywienie sie w fast foodach...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-06-16, 17:11 cytuj
    gość, 11-06-16, 13:45 napisał(a):
    gość, 11-06-16, 13:10 napisał(a):
    gość, 11-06-16, 10:58 napisał(a):
    gość, 11-06-16, 10:37 napisał(a): najwazniejsz jest sport a nie dieta
    Nieprawda bo tak samo ważne jest i jedno, i drugie.
    Gowno prawda. Zapytajcie jakiegokolwiek trenera (nawet nie dietetyka) to wam powie Zd proporcje sa 20/80 gdzie 80 to dieta.
    Najwazniejsza to jest dueta i zdrowe odzywianie sie potem zdrowe nawyki na koncu sport. Proste tak ze nawet tluk by pojal
    Sranie w banie ja biegam codzinnie godzinę ibzadnej diety nie stosuje, a szczypla jestem bardzo;p
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-06-16, 13:45 cytuj
    gość, 11-06-16, 13:10 napisał(a):
    gość, 11-06-16, 10:58 napisał(a):
    gość, 11-06-16, 10:37 napisał(a): najwazniejsz jest sport a nie dieta
    Nieprawda bo tak samo ważne jest i jedno, i drugie.
    Gowno prawda. Zapytajcie jakiegokolwiek trenera (nawet nie dietetyka) to wam powie Zd proporcje sa 20/80 gdzie 80 to dieta.
    Najwazniejsza to jest dueta i zdrowe odzywianie sie potem zdrowe nawyki na koncu sport. Proste tak ze nawet tluk by pojal
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-06-16, 13:44 cytuj
    70% dieta, 30% trening.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-06-16, 13:21 cytuj
    Bo odpowiednia dieta to nie tylko mniej tkanki tłuszczowej w organizmie ale tez zdrowe włosy paznokcie skóra zęby itd. Same ćwiczenia nie pomogą jak sie będzie objadać niezdrowym fast foodem, a przy zdrowej diecie i ćwiczeniach i fast food od czasu do czasu nie zaszkodzi.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-06-16, 13:10 cytuj
    gość, 11-06-16, 10:58 napisał(a):
    gość, 11-06-16, 10:37 napisał(a):
    najwazniejsz jest sport a nie dieta

    Nieprawda bo tak samo ważne jest i jedno, i drugie.





    Gowno prawda. Zapytajcie jakiegokolwiek trenera (nawet nie dietetyka) to wam powie Zd proporcje sa 20/80 gdzie 80 to dieta.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-06-16, 12:14 cytuj
    tra la la la liposukcje robi jak przyjdzie potrzeba
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-06-16, 11:49 cytuj
    gość, 11-06-16, 11:22 napisał(a):
    gość, 11-06-16, 10:59 napisał(a):
    gość, 11-06-16, 08:54 napisał(a):
    gość, 11-06-16, 08:23 napisał(a):
    U mnie najlepsza dieta to brak czasu na jedzenie. Wiecznie coś. Gdyby nie praca to pewnie wcale bym nie jadła. Bo tak to o 10 regularnie jem śniadanie. A potem jak się uda. Czyli nieregularnie, niezdrowo i zbyt rzadko....a wszystko przez to, że jestem sama jak palec z dwójką małych dzieci przy czym jedno ma 10 miesięcy, bo tatuś i mąż zawinął dupe za granicę żeby rzekomo zarabiać....i ani męża ani kasy, ale jest jedno dziewczyny: święty spokój :)

    hehe, dobry tekst!trzymaj sie i powodzenia! :)))

    trzeba było jechać z nimi, miejsce żony jest obok męża.

    A miejsce męża i ojca jest przy żonie i dzieciach, to działa w obie strony, jakby nie było. Takie myślenie głupiej prawicowej kwoki, decyzja należy do pana i władcy, a kobieta ma się bezwzględnie dostosować i się poświęcać całe życie, bo w końcu był ślub, to ona musi, a jemu wolno wszystko.

    Co mają do tego poglądy polityczne? ;o Prawica? Mega mnie to śmieszy wtrącanie wszędzie na siłe polityki xD
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-06-16, 11:22 cytuj
    gość, 11-06-16, 10:59 napisał(a):
    gość, 11-06-16, 08:54 napisał(a):
    gość, 11-06-16, 08:23 napisał(a): U mnie najlepsza dieta to brak czasu na jedzenie. Wiecznie coś. Gdyby nie praca to pewnie wcale bym nie jadła. Bo tak to o 10 regularnie jem śniadanie. A potem jak się uda. Czyli nieregularnie, niezdrowo i zbyt rzadko....a wszystko przez to, że jestem sama jak palec z dwójką małych dzieci przy czym jedno ma 10 miesięcy, bo tatuś i mąż zawinął dupe za granicę żeby rzekomo zarabiać....i ani męża ani kasy, ale jest jedno dziewczyny: święty spokój :)
    hehe, dobry tekst!trzymaj sie i powodzenia! :)))
    trzeba było jechać z nimi, miejsce żony jest obok męża.
    A miejsce męża i ojca jest przy żonie i dzieciach, to działa w obie strony, jakby nie było. Takie myślenie głupiej prawicowej kwoki, decyzja należy do pana i władcy, a kobieta ma się bezwzględnie dostosować i się poświęcać całe życie, bo w końcu był ślub, to ona musi, a jemu wolno wszystko.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!