Ewa Minge miała zabieg aborcji: Prawie zginęłam!

przejdź do komentarzy

Wzruszające wyznanie projektantki udowadnia, że...

ewa minge ewa minge/KAPiF
Nowa ustawa antyaborcyjna, która obecnie jest omawiana w sejmie, podzieliła wszystkich Polaków.

Zobacz też: Ewę Minge zaczepił włóczęga... jednak nie mógł spodziewać się po niej TEGO

Do konfliktu dołączyła ostatnio Ewa Minge (48 l.), która udzieliła poparcia kobietom protestującym przeciwko zaostrzeniu przepisów antyaborcyjnych.

Celebrytka wyznała w rozmowie w Super Ekspresie, że sama była blisko śmierci, kiedy ciąża zagrażała jej życiu!

Projektantka zdradziła w wywiadzie, że aborcja... uratowała jej życie:

Byłam w takiej sytuacji. Ciąża miała osiem tygodni. Od dwóch tygodni lekarz mówił, że nie jest w porządku i ciąża nie rozwija się tak, jak powinna, a ja miałam gorączkę, bóle i wymioty.


Zobacz też: DLACZEGO NA WYBIEGU U EWY MINGE BYŁY ŁYSE MODELKI? [VIDEO]

Choć sama ma już dwójkę synów: Oskara (25 l.) i Gaspara (22 l.), to nie spodziewała się, że jej trzecia ciąża mogła okazać się tragiczna w skutkach.

Wszystko dlatego, że:

Czekałam na cud, że mi przejdzie, że lekarz się myli, że wszystko będzie dobrze. Urodziłam już dwóch synów, więc miałam doświadczenie. Niestety, straciłam przytomność. Zawieziona do lekarza zostałam poddana aborcji. Mądrzy lekarze zdecydowali za mnie. Byłam o krok od poważnego zatrucia organizmu, nawet śmierci. Ciąża, jak się okazało, nie miała żadnych szans. Gdyby nie decyzja lekarza, ja też byłabym bez szans.


Co więcej, na zakończenie rozmowy zapytała:

Jaki był sens utrzymywania czegoś, co nie dawało nikomu życia?


Do "Czarnego Protestu" dołączyły gwiazdy z pierwszych stron gazet, między innymi Anja Rubik, Maffashion oraz Hanna Lis. Ponadto Krystyna Janda wyznała, że sama była w sytuacji, w której przez ciążę, jej życie było zagrożone.

Zobacz też: Co za ciało! Półnaga Ewa Minge pokazuje swoje wdzięki na Instagramie

Czy dołączycie do manifestacji, która odbędzie się 3 października?


Ewa Minge miała zabieg aborcji: Prawie zginęłam!

Ewa Minge miała zabieg aborcji: Prawie zginęłam!

Ewa Minge miała zabieg aborcji: Prawie zginęłam!

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (91): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 02-10-16, 20:15 cytuj
    gość, 02-10-16, 08:35 napisał(a):
    A nie pomyslala o tym, ze matki ktore juz maja dzieci musza im jakos zapewnic byt i chore dziecko wymagajace opieki 24h na dobe wplyneloby na byt i funkcjonowanie calej rodziny? Jak para ma 3 dzieci i zarabia grosze to ciekawe co by zrobili gdyby sie pojawilo chore dziecko, byliby bezdomni? A jakby miala funkconowac rodzina gdyby przywitala na swiecie dziecko gwalciciela? Co wtedy maz mialby niby zrobic, pokochac jak swoje? Osobiscie jestem za aborcja na zyczenie bo kobieta to nie chodzaca macica, to jest jej brzuch i ma prawo robic z nim co chce. Zawsze powtarzam, ze aborcja to nie jest dla nikogo rozrywka i gdyby byla taka opcja to kobiety wolalyby oddac taki kilkutygodniowy plod i prosze bardzo, niech sobie zyje. Ale plod nie przezyje a kobieta nie ma obowiazku sluzyc macica. Jak chce jej uzyczyc to droga wolna a jak nie to nie. Jestem kobieta i wkurza mnie ze ktos mi mowi co mam robic ze swoim cialem.


    Jak para zarabia grosze to się NIE ROZMNAŻA.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 02-10-16, 17:14 cytuj
    gość, 02-10-16, 17:09 napisał(a):
    A czy już wiecie, że przeszedł projekt zakazujący pigułek "dzień po"?

    A nawet antykoncepcyjnych. Witamy w katotalibanie. Kobiety będą wyjeżdżać za granicę, żeby podwiązać jajowody ;/.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 02-10-16, 17:09 cytuj
    A czy już wiecie, że przeszedł projekt zakazujący pigułek "dzień po"?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 02-10-16, 14:06 cytuj
    Sama jestem bardziej po prawej stronie jeśli chodzi o poglądy polityczne ale prawico nawiedzone katole mnie już wkur... (nie mylić z pisem bo to żadna prawica). O co wam chodzi? To chyba dobrze, że lewaki się będą skrobać i nie przekazywać genów aż w końcu wymrą.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 02-10-16, 13:15 cytuj
    gość, 02-10-16, 10:52 napisał(a):
    Morderczynie, które zamiast myśleć mózgiem myślą pi**aą rozkładając się przez każdym domagają się zabijania na życzenie na dodatek na koszt podatnika. Dobre sobie. Co innego aborcja z powodu gwałtu, choroby płodu czy zagrażająca życiu matki. Wtedy jak najbardziej tak. Swoją drogą idealnie dobrały kolor do zaistniałej sytuacji. Czarny bo zawsze po zabiciu swojego dziecka będą w żałobie.


    Tak, tak, Każda jest dz**ką i rozkłada nogi. Na pewno.... Najlepiej wszystkie wrzucić do jednego wora i myśleć stereotypowo. Zresztą każdy z nas ma sumienie i swoje poglądy nt. tej sprawy. Ja nie będę narzucać innym swojego toku myślenia. Żeby nie było aborcji na życzenie, to musi istnieć większa świadomość i edukacja szczególnie wśród młodzieży i darmowy dostęp do antykoncepcji.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 02-10-16, 10:52 cytuj
    Morderczynie, które zamiast myśleć mózgiem myślą pi**aą rozkładając się przez każdym domagają się zabijania na życzenie na dodatek na koszt podatnika. Dobre sobie. Co innego aborcja z powodu gwałtu, choroby płodu czy zagrażająca życiu matki. Wtedy jak najbardziej tak. Swoją drogą idealnie dobrały kolor do zaistniałej sytuacji. Czarny bo zawsze po zabiciu swojego dziecka będą w żałobie.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 02-10-16, 10:04 cytuj
    gość, 02-10-16, 09:51 napisał(a):
    gość, 02-10-16, 09:43 napisał(a):
    gość, 02-10-16, 09:18 napisał(a):
    Nie ośmieszajcie się na tych marszach bo i tak zostanie tak jak jest. To nie jest projekt pisu. Dla mnie może być też aborcja na życzenie ale powinna ona być bardzo dużo płatna bo w przeciwnym wypadku kobiety o naturze ku... będą to traktować jako środek antykoncepcji i skrobać się na potęgę.


    To nie jest ważne, kto stworzył projekt, ważne jest, kto go przepchnął do dalszych prac i kto go może uchwalić. Kto ma większość w Sejmie? Właśnie PIS. Dla nich jest to idealna okazja, bo to jest A) wrzutka, która odwraca uwagę społeczeństwa od bieżących spraw, B) możliwość przypodobania się swoim wyborcom i Kościołowi.


    Co do A się zgadzam co do B absolutnie. Gdyby PIS chciał go przyjąć to zrobiłby to w 2 dni tak jak robili z innymi projektami. I nie tylko PIS było za ( nie wszyscy oczywiście bo np. kaczyńskie zagłosował za nie) ale również część z PO. A i tak zostanie tak jak jest.



    ten projekt już jest stracony bo pis pracuje nad swoim
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 02-10-16, 09:51 cytuj
    gość, 02-10-16, 09:43 napisał(a):
    gość, 02-10-16, 09:18 napisał(a):
    Nie ośmieszajcie się na tych marszach bo i tak zostanie tak jak jest. To nie jest projekt pisu. Dla mnie może być też aborcja na życzenie ale powinna ona być bardzo dużo płatna bo w przeciwnym wypadku kobiety o naturze ku... będą to traktować jako środek antykoncepcji i skrobać się na potęgę.


    To nie jest ważne, kto stworzył projekt, ważne jest, kto go przepchnął do dalszych prac i kto go może uchwalić. Kto ma większość w Sejmie? Właśnie PIS. Dla nich jest to idealna okazja, bo to jest A) wrzutka, która odwraca uwagę społeczeństwa od bieżących spraw, B) możliwość przypodobania się swoim wyborcom i Kościołowi.


    Co do A się zgadzam co do B absolutnie. Gdyby PIS chciał go przyjąć to zrobiłby to w 2 dni tak jak robili z innymi projektami. I nie tylko PIS było za ( nie wszyscy oczywiście bo np. kaczyńskie zagłosował za nie) ale również część z PO. A i tak zostanie tak jak jest.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 02-10-16, 09:50 cytuj
    gość, 02-10-16, 08:04 napisał(a):
    Mam dość już tego bełkotu. To wszystko manipulacja świń odrywanych od koryta. TK już się ludziom znudził więc opozycja wzięła się za aborcję i wmawia tępym dziuniom, że to projekt Pisu, a to gó... prawda. Nic się w tej sprawie nie zmieni kretynki, a wy od paru dni się podniecacie i zwalacie to na PIS. To jest projekt obywatelski, który PIS musi rozpatrzeć. Są ważniejsze sprawy. I nie jestem za Pisem ale te opowiadane bajki na partię rządzącą są już śmieszne. Najgorsze jest to, że tępy lud to kupuje zamiast się dowiedzieć prawdy. Na 100% zostanie tak jak jest chociaż dla mnie aborcja może być w każdej sytuacji legalna. Ludzi jest zbyt wiele, niszczą tylko planetę. Im mniej ich tym lepiej. Oczywiście aborcja na życzenie powinna być płatna.


    Fakt, to nie jest projekt pisu, ale ludzi z pro-life, którzy zauważyli, że jest szansa na to, by ich projekt mógł wejść w życie. To pis większością głosów przepchnął ten projekt do dalszych prac, więc ludzie mają prawo się na nich wkurzyć. Ja bym nie była pewna - po posłach można się wszystkiego spodziewać. Co do niszczenia planety - niszczy ją działalność człowieka/ pewnych grup.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 02-10-16, 09:43 cytuj
    gość, 02-10-16, 09:18 napisał(a):
    Nie ośmieszajcie się na tych marszach bo i tak zostanie tak jak jest. To nie jest projekt pisu. Dla mnie może być też aborcja na życzenie ale powinna ona być bardzo dużo płatna bo w przeciwnym wypadku kobiety o naturze ku... będą to traktować jako środek antykoncepcji i skrobać się na potęgę.


    To nie jest ważne, kto stworzył projekt, ważne jest, kto go przepchnął do dalszych prac i kto go może uchwalić. Kto ma większość w Sejmie? Właśnie PIS. Dla nich jest to idealna okazja, bo to jest A) wrzutka, która odwraca uwagę społeczeństwa od bieżących spraw, B) możliwość przypodobania się swoim wyborcom i Kościołowi.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 02-10-16, 09:18 cytuj
    Nie ośmieszajcie się na tych marszach bo i tak zostanie tak jak jest. To nie jest projekt pisu. Dla mnie może być też aborcja na życzenie ale powinna ona być bardzo dużo płatna bo w przeciwnym wypadku kobiety o naturze ku... będą to traktować jako środek antykoncepcji i skrobać się na potęgę.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 02-10-16, 09:08 cytuj
    gość, 02-10-16, 08:54 napisał(a):
    gość, 02-10-16, 08:35 napisał(a):
    A nie pomyslala o tym, ze matki ktore juz maja dzieci musza im jakos zapewnic byt i chore dziecko wymagajace opieki 24h na dobe wplyneloby na byt i funkcjonowanie calej rodziny? Jak para ma 3 dzieci i zarabia grosze to ciekawe co by zrobili gdyby sie pojawilo chore dziecko, byliby bezdomni? A jakby miala funkconowac rodzina gdyby przywitala na swiecie dziecko gwalciciela? Co wtedy maz mialby niby zrobic, pokochac jak swoje? Osobiscie jestem za aborcja na zyczenie bo kobieta to nie chodzaca macica, to jest jej brzuch i ma prawo robic z nim co chce. Zawsze powtarzam, ze aborcja to nie jest dla nikogo rozrywka i gdyby byla taka opcja to kobiety wolalyby oddac taki kilkutygodniowy plod i prosze bardzo, niech sobie zyje. Ale plod nie przezyje a kobieta nie ma obowiazku sluzyc macica. Jak chce jej uzyczyc to droga wolna a jak nie to nie. Jestem kobieta i wkurza mnie ze ktos mi mowi co mam robic ze swoim cialem.



    Jak para ma 3 dzieci to już żebrze od państwa 500 plus i ma już dodatkowe 1000 zł. Tak więc już bez przesady. Już mnie śmieszy ten płacz nad biednymi bachorami. Nie było 500 plus był płacz. Jest 500 plus jest dalej płacz. Nie róbcie bachorów jak was na nie nie stać. Kocicie się jak króliki, a potem do państwa daj daj daj daj daj daj. Załosne!


    co rusz się słyszy, że dzieci nie dojadają i dalej się na nie zbiera. to jest juz przesada odkąd jest 500 plus
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 02-10-16, 08:56 cytuj
    gość, 02-10-16, 08:45 napisał(a):
    gość, 02-10-16, 08:42 napisał(a):
    gość, 02-10-16, 08:32 napisał(a):
    Do 2 kom niżej. Dziewczyny macie 100% racji. PIS uprawia politykę jak mało kto. Specjalnie wzięli ten projekt do dalszej analizy bo wiedzieli, że ludzie będą protestować i się tym zajmować. A wiadomo, że i tak nic nie zmienią. Będą protesty (już są) na czele z opozycją , a oni ukradkiem wprowadzą w życie TTIP i Ceta. To też by ich pogrążyło ale tak się nie stanie bo 90% debili nawet nie będzie wiedzieć, że to zostało wprowadzone bo będą zajmować się jałową dyskusją dotyczącą aborcji. Brawo PIS.

    Nic dodać nic ująć. Cała Europa protestuje przeciwko TTIP I CETA, a u nas jak zwykle dali się wkręcić w coś co nigdy nie przejdzie!

    O prosze, pozyteczna idiotka znalazla na kozaku kompana do dyskusji. Lepiej ci?



    Tylko na tyle Cię stać? Powtórzyć coś za nami? W dodatku nie mając pojęcia co znaczą te powtarzane słowa.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 02-10-16, 08:54 cytuj
    gość, 02-10-16, 08:35 napisał(a):
    A nie pomyslala o tym, ze matki ktore juz maja dzieci musza im jakos zapewnic byt i chore dziecko wymagajace opieki 24h na dobe wplyneloby na byt i funkcjonowanie calej rodziny? Jak para ma 3 dzieci i zarabia grosze to ciekawe co by zrobili gdyby sie pojawilo chore dziecko, byliby bezdomni? A jakby miala funkconowac rodzina gdyby przywitala na swiecie dziecko gwalciciela? Co wtedy maz mialby niby zrobic, pokochac jak swoje? Osobiscie jestem za aborcja na zyczenie bo kobieta to nie chodzaca macica, to jest jej brzuch i ma prawo robic z nim co chce. Zawsze powtarzam, ze aborcja to nie jest dla nikogo rozrywka i gdyby byla taka opcja to kobiety wolalyby oddac taki kilkutygodniowy plod i prosze bardzo, niech sobie zyje. Ale plod nie przezyje a kobieta nie ma obowiazku sluzyc macica. Jak chce jej uzyczyc to droga wolna a jak nie to nie. Jestem kobieta i wkurza mnie ze ktos mi mowi co mam robic ze swoim cialem.



    Jak para ma 3 dzieci to już żebrze od państwa 500 plus i ma już dodatkowe 1000 zł. Tak więc już bez przesady. Już mnie śmieszy ten płacz nad biednymi bachorami. Nie było 500 plus był płacz. Jest 500 plus jest dalej płacz. Nie róbcie bachorów jak was na nie nie stać. Kocicie się jak króliki, a potem do państwa daj daj daj daj daj daj. Załosne!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 02-10-16, 08:49 cytuj
    gość, 02-10-16, 08:44 napisał(a):
    gość, 02-10-16, 08:38 napisał(a):
    gość, 02-10-16, 08:35 napisał(a):

    Witamy następną pożyteczną idiotkę. Tyle się mówi i tłumaczy , a ta dalej swoje. brak słów!

    Jesli nie umiesz prowadzic dyskusji bez obrazania to idz byc pozyteczna ostoja madrosci gdzies indziej. Jestem idiotka bo wykorzystuje rozdmuchany temat aborcji aby wyrazic swoja opinie? Poza tym jesli to polityczna zagrywka to co z tego, nie moge sie wypowiedziec bo ty uwazasz, ze to przykrywka dla innych politycznych spraw wiec mam siedziec cicho? I to ja jestem idiotka? :) brak slow do takich podludzi jak ty, jestem za aborcja na zyczenie zwlaszcza jak spotykam takich podludzi jak ty



    Tak dokładnie tak myślę. Widać, że po pierwsze powtarzasz to co Ci tvn powiedział. Po drugie nie czytałaś projektu obywatelskiego bo inaczej być tych durnot nie powtarzała. Tak więc jesteś idiotką. Dałaś się w to wszystko wkręcić jak małe dziecko I co najgorsze uwierzyłaś w to, że to wejdzie w życie. Do tego wypowiadasz się na tematy o których nie masz pojęcia. Jak pisałam już niżej również jestem za aborcją bo śmiecia ludzkiego jest za dużo. Idź na marsz i sobie popłacz nad swoim biednym losem. Znowu będzie polew.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 02-10-16, 08:45 cytuj
    gość, 02-10-16, 08:42 napisał(a):
    gość, 02-10-16, 08:32 napisał(a): Do 2 kom niżej. Dziewczyny macie 100% racji. PIS uprawia politykę jak mało kto. Specjalnie wzięli ten projekt do dalszej analizy bo wiedzieli, że ludzie będą protestować i się tym zajmować. A wiadomo, że i tak nic nie zmienią. Będą protesty (już są) na czele z opozycją , a oni ukradkiem wprowadzą w życie TTIP i Ceta. To też by ich pogrążyło ale tak się nie stanie bo 90% debili nawet nie będzie wiedzieć, że to zostało wprowadzone bo będą zajmować się jałową dyskusją dotyczącą aborcji. Brawo PIS.
    Nic dodać nic ująć. Cała Europa protestuje przeciwko TTIP I CETA, a u nas jak zwykle dali się wkręcić w coś co nigdy nie przejdzie!
    O prosze, pozyteczna idiotka znalazla na kozaku kompana do dyskusji. Lepiej ci?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 02-10-16, 08:44 cytuj
    gość, 02-10-16, 08:38 napisał(a):
    gość, 02-10-16, 08:35 napisał(a): A nie pomyslala o tym, ze matki ktore juz maja dzieci musza im jakos zapewnic byt i chore dziecko wymagajace opieki 24h na dobe wplyneloby na byt i funkcjonowanie calej rodziny? Jak para ma 3 dzieci i zarabia grosze to ciekawe co by zrobili gdyby sie pojawilo chore dziecko, byliby bezdomni? A jakby miala funkconowac rodzina gdyby przywitala na swiecie dziecko gwalciciela? Co wtedy maz mialby niby zrobic, pokochac jak swoje? Osobiscie jestem za aborcja na zyczenie bo kobieta to nie chodzaca macica, to jest jej brzuch i ma prawo robic z nim co chce. Zawsze powtarzam, ze aborcja to nie jest dla nikogo rozrywka i gdyby byla taka opcja to kobiety wolalyby oddac taki kilkutygodniowy plod i prosze bardzo, niech sobie zyje. Ale plod nie przezyje a kobieta nie ma obowiazku sluzyc macica. Jak chce jej uzyczyc to droga wolna a jak nie to nie. Jestem kobieta i wkurza mnie ze ktos mi mowi co mam robic ze swoim cialem.
    Witamy następną pożyteczną idiotkę. Tyle się mówi i tłumaczy , a ta dalej swoje. brak słów!
    Jesli nie umiesz prowadzic dyskusji bez obrazania to idz byc pozyteczna ostoja madrosci gdzies indziej. Jestem idiotka bo wykorzystuje rozdmuchany temat aborcji aby wyrazic swoja opinie? Poza tym jesli to polityczna zagrywka to co z tego, nie moge sie wypowiedziec bo ty uwazasz, ze to przykrywka dla innych politycznych spraw wiec mam siedziec cicho? I to ja jestem idiotka? :) brak slow do takich podludzi jak ty, jestem za aborcja na zyczenie zwlaszcza jak spotykam takich podludzi jak ty
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 02-10-16, 08:42 cytuj
    gość, 02-10-16, 08:32 napisał(a):
    Do 2 kom niżej. Dziewczyny macie 100% racji. PIS uprawia politykę jak mało kto. Specjalnie wzięli ten projekt do dalszej analizy bo wiedzieli, że ludzie będą protestować i się tym zajmować. A wiadomo, że i tak nic nie zmienią. Będą protesty (już są) na czele z opozycją , a oni ukradkiem wprowadzą w życie TTIP i Ceta. To też by ich pogrążyło ale tak się nie stanie bo 90% debili nawet nie będzie wiedzieć, że to zostało wprowadzone bo będą zajmować się jałową dyskusją dotyczącą aborcji. Brawo PIS.


    Nic dodać nic ująć. Cała Europa protestuje przeciwko TTIP I CETA, a u nas jak zwykle dali się wkręcić w coś co nigdy nie przejdzie!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 02-10-16, 08:40 cytuj
    gość, 02-10-16, 00:02 napisał(a):
    gość, 02-10-16, 00:01 napisał(a):
    gość, 01-10-16, 23:56 napisał(a):
    gość, 01-10-16, 14:49 napisał(a):
    gość, 01-10-16, 14:45 napisał(a):
    gość, 01-10-16, 14:37 napisał(a):
    gość, 01-10-16, 14:07 napisał(a): Wszyscy tutaj piszą o wyskrobywaniu. Nigdzie nie widzidziałam gorszych głupot. Do 12 tygodnia ciążę usuwa się farmakologicznie, czyli tak samo jak po przyęciu tabletki 72 godziny po.
    Ale tabl 72 h nie usuwa ciąży. Co za bzdura. Ja wzięłam 40 h po i jestem w ciąży. Męża plemniki szybkie.
    Jeśli masz wtedy owulacje dni płodne to już tabletka nie pomoże ona ma tylko opóźniać dzięki czemu plemnik nie zagnieździ się. Ja brałam Escapelle za 150zł byłam przed owulacja i pomogła wtopy nie ma.
    A na usuwanie jest np Postinor Duo to już wczesnoporonna na recepte
    Postanowiłem duo to ta sama substancjia co escapelle tylko inna nazwa. Racja podczas owulacji nie działa, a po za owulacja to raczej trudno zajść w ciążę; )
    *postinor duo
    Kto takie głupoty wymyśla, że postinor jest wczesnoporonny ?
    Nie wiem. Bralam podtinor dwa razy (pekl kondom) i pewnie nie bylo takiej potrzeby ale wolalam wziac tabletke. To jest awaryjna antykoncrpcja a nie cos wczesnoporonnego. Przeciez takie rzeczy sa w Polsce nielegalne, ech
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 02-10-16, 08:38 cytuj
    gość, 02-10-16, 08:35 napisał(a):
    A nie pomyslala o tym, ze matki ktore juz maja dzieci musza im jakos zapewnic byt i chore dziecko wymagajace opieki 24h na dobe wplyneloby na byt i funkcjonowanie calej rodziny? Jak para ma 3 dzieci i zarabia grosze to ciekawe co by zrobili gdyby sie pojawilo chore dziecko, byliby bezdomni? A jakby miala funkconowac rodzina gdyby przywitala na swiecie dziecko gwalciciela? Co wtedy maz mialby niby zrobic, pokochac jak swoje? Osobiscie jestem za aborcja na zyczenie bo kobieta to nie chodzaca macica, to jest jej brzuch i ma prawo robic z nim co chce. Zawsze powtarzam, ze aborcja to nie jest dla nikogo rozrywka i gdyby byla taka opcja to kobiety wolalyby oddac taki kilkutygodniowy plod i prosze bardzo, niech sobie zyje. Ale plod nie przezyje a kobieta nie ma obowiazku sluzyc macica. Jak chce jej uzyczyc to droga wolna a jak nie to nie. Jestem kobieta i wkurza mnie ze ktos mi mowi co mam robic ze swoim cialem.



    Witamy następną pożyteczną idiotkę. Tyle się mówi i tłumaczy , a ta dalej swoje. brak słów!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!