Jest zarzut w sprawie wykorzystania zdjęcia w reklamie wódki

przejdź do komentarzy

Kobieta, która użyła fotografię, jest HISTORYKIEM. A tłumaczyła, że nie wiedziała, co przedstawia zdjęcie.

reklama wódki żytnia reklama wódki żytnia/Twitter zrzut ekranu
Wstyd, zażenowanie, brak zrozumienia, jak można nie znać takiej fotografii. A jednak. 28-letnia Marta S., pracownica agencji reklamowej wykorzystała zdjęcie pokazujące rannego Michała Adamowicza, ofiarę ZOMO, niesionego przez grupę mężczyzn. Fotografię opatrzyła komentarzem: Gdy wieczór kawalerski wymknie się spod kontroli. Wina Żytniej?

Kobieta usłyszała już zarzut pomówienia - donosi TVN 24. Zarzut pomówienia dotyczy jedynego rozpoznanego i żyjącego bohatera zdjęcia.

Zdjęcie, o którym mowa, znalazła w internecie, z pomocą wyszukiwarki. Twierdziła, że nie miała pojęcia na temat Wydarzeń Lubińskich '82.

Ciekawi fakt, że Marta S. ma... wykształcenie historyczne.

- To jest paradoks. Nie potrafię zrozumieć, że ktoś kto ma takie wykształcenie nie wie co jest na tym zdjęciu i nawet nie zadał sobie najmniejszego trudu żeby sprawdzić co tam się wtedy działo - stwierdził Krzysztof Raczkowiak, autor fotografii.


Mężczyzna wystąpił na drogę cywilną. Jak mówi, toruńska firma nie przyjęła jego warunków, więc w tej sprawie przygotowywany jest pozew. Fotograf żąda przeprosin i zadośćuczynienia finansowego, ale nie zdradził, o jakiej kwocie mowa.

Oskarżonej o pomówienie pracownicy agencji grozi grzywna, ograniczenie wolności lub do roku więzienia.

Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!